سانحۂ راولپنڈی سنی شیعہ نہیں، شیعہ دیوبندی جھگڑا ہے

عبدالرزاق قادری نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 29, 2013

لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
  1. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    203,561
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    بات کرنے کی تمیز کسے ہے اور کسے نہیں، اراکین خود ہی فیصلہ کر لیں گے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • متفق متفق × 1
  2. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    کاشفی صاحب گنا پکا تقیہ باز ہے ۔ دن کو سوفیصد سنی ہوجاتا ہے اور رات کو پکا وہابی ہوجاتا ہے اب گَنا کتنے گُنا دیوبندی ہے یہ تو ساجد جیسے گُنے سے پتہ چلے گا جو کہ اتنا گُھنا ہے کہ اپنے آپ کو صاف رکھنے کے لیئے دن کے گَنے والی حکمت عملی اختیار کی ہوئی ہے جب کہ رات ہوتے ہی پکا وہابی گَنا بن جاتا ہے لیکن اس کو شائد یہ پتہ نہیں ہے کہ اس جیسوں کے لیئے عارف باعمل میاں محمد بخش ورگے لوگ بہت عرصہ پہلے یہ معیار مقرر کرگئے ہیں ۔
    رو نوں کہہ ہون رو محمد
    ہن روویں تا میں منا
    پنجابی زبان میں رو ،گنے کے رس کو کہتے ہیں میاں محمد بخش صاحب فرماتے ہیں کہ گنا جب تک شکنجے میں نہیں آتا ہے بڑی اکڑفوں دکھا تا ہے لیکن جب شکنجے میں آجاتا ہے تو پھر رونے لگتا ہے
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  3. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    ہر چیز برو ،خو عادت نہ برو

    کہتے ہیں کہ جب تک بندہ منہ نہیں کھولتا ،اسکے بارے میں رائے قائم کرنا مشکل ہوتا ہے،لیکن جب اسکا منہ کھل جاتا ہے تو پتہ چلتا ہے کہ کون کیسا ہے۔
    اسلئے زیادہ غم نہ کریں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  4. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    اگر گنا اتنا ہی پکا تقیہ باز ہے جتنا آپ نے کہا ،پھر تو سُنی ہوا ہی نہیں۔
     
  5. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    تقیہ کون کرتا ہے یہ تو آپ مجھ سے بہتر جانتے ہیں پھر میرے منہ سے کیوں اگلوانا چاہتے ہیں بعض مقامات پر موقع کی مناسبت سے استعارہ اور بعض جگہوں پر تشبیہہ سے کام لیا جاتا ہےجس کو اہل نظر جان جاتے ہیں لیکن آپ جیسے نادان بھانپتے ہی بھونپو کی طرح سائرن بجا دیتے ہیں تو جس کی نظر نہیں بھی پڑتی ہے لامحالہ پڑ جاتی ہے ۔ کسی نے سچ کہا کہ
    ہوئے تم دوست جس کے دشمن اُس کا آسماں کیوں ہو
     
  6. معاویہ منصور

    معاویہ منصور محفلین

    مراسلے:
    571
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    محترم آپ خلطِ مبحث کر رہے ہیں، فرق نہ ہونے کا مطلب یہ تھا صحابیت کے اعتبار سے فرق نہیں، دونوں برابر ہیں۔ باقی فضیلت تو بہرحال حضرت علی کو حاصل ہے اور اہلسنت کا کوئی فرد اس کا انکار نہیں کرتا۔ اہلسنت کے نزدیک حضور کے بعد سب سے افضل حضرت ابوبکر صدیق ہیں، پھر حضرت عمر، پھر حضرت عثمان اور پھر حضرت علی ہیں۔
    اختلاف اس بات پر ہے صحابہ میں جو اختلافات ہوئے آپ کو یا مجھے ان پہ رائے زنی کرنے کا کیا حق اور کیا اختیار ہے؟ حبِ علی کے پردے میں اگر آپ صحابہ کرام پر تنقید کرنے کا راستہ کھولنا چاہتے ہیں تو یہ ہمیں قبول نہیں۔
     
    • متفق متفق × 4
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • غیر متفق غیر متفق × 2
  7. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    میرا اپنا ذہن یہ کہتا ہے اور عقل بھی اس طرف رہنمائی کرتی ہے کہ اگر دو بندے آپس میں لڑے ہیں تو ایک ضرور غلطی پر ہوتا ہے اور پھر بات ہو دو صحابیوں کی جو کہ دونوں ہی فقیہہ تھے عالم تھے اپنے وقت کے سب سے زیادہ صاحب علم تھے پھر اگر یہ دونوں آپس میں لڑپڑے تو ضرور ایک غلط اور گمراہ تھا جس نے ہزاروں مسلمانوں کا خون بہانے میں اہم کردار ادا کیا صحابیت کی چادر اوڑھا کر بچانے کی کوشش نہ کی جائے کہ یہ ایک اجتہادی خطا تھی یہ کیسی خطا تھی جسکی بھینٹ تقریبا دونوں اطراف سے 70،70ہزار مسلمان چڑھے ۔ دونوں میں سے ایک ضرور غلط اور گمراہ تھا ۔۔۔۔۔ اب کون گمراہ تھا ۔۔۔۔اس کا فیصلہ قرآن ،حدیث اور تاریخی حقائق کی مؤجودگی میں کرنا کوئی مشکل نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔۔ اللہ سب کو دل کی آنکھیں عطا فرمائے۔
    دلِ بینا بھی کر خدا سے طلب
    آنکھ کا نور دل کا نور نہیں ۔اقبال
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • متفق متفق × 1
  8. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    روحانی بابا ، میں نے ہمیشہ آپ سے احترام کے دائرے میں رہ کر بات کی ہے کبھی تو تڑاخ کا رویہ نہیں اپنایا لہذا آپ اپنے لہجے پر غور کریں ۔
    جس رکن نے آپ کو مبینہ مراسلے میں مخاطب کیا ہے آپ انہی تک محدود رہتے تو بہتر ہوتا ۔ اگر میں نے آپ سے وہ سوال پوچھا ہوتا تو مجھ سے مخاطبت پر مجھے کوئی اعتراض نہ ہوتا ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  9. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    مندرجہ ذیل اقتباس میں آپ کی چالاکیاں ظاہر ہیں میں ہمیشہ ایسے لوگوں کو شیطان ہی کہوں گا کہ جو تشدد پر یقین رکھتے ہوں اور دوسری بات یہ کہ ان ہی سائیڈ لینے والا بھی غلط ہوتا ہے اس لیئے زیادہ سجدے آپ کو فائدہ نہ دے سکیں گے کیونکہ شیطان سے زیادہ سجدے کسی نے بھی نہیں کیئے ۔ آپ نے محفل میں جگہ جگہ سجدے کیئے ہیں جس کی وجہ بزعم خود اپنی ذات کوساجد کے لقب سے ملقب کیا ۔ لیکن بقول شاعر
    یہ نادان گرگئے سجدے میں جب وقت قیام آیا
     
    آخری تدوین: ‏دسمبر 15, 2013
  10. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    روحانی بابا ، جناب میں نے اس اخلاق کو حتی الوسع اپنانے کی کوشش کی ہے جو ہمارے دین نے ہمیں سکھایا ہے ۔ کیونکہ آپ طنز کے پہلو سے بات کرنے پر زیادہ یقین رکھتے ہیں اس لئے میں آپ کی بات کے جواب میں القاب اور نام بگاڑنے کے بارے میں قرآن حکیم کے ارشادات پیش نہیں کر رہا کہ مبادا آپ جوش میں ان پر بھی طنز کر بیٹھیں ۔ محفل پر میرے اور آپ کے دوست بھی سمجھ سکتے ہیں کہ میری بات مبنی بر انصاف ہے یا نہیں ؟ ۔
    اگر آپ نے نہیں پڑھا تو تھوڑی کوشش کر دیکھیں کہ تشدد پسندوں کے بارے میں میرا مؤقف کتنا سخت ہے لیکن میں کسی گروہ یا فرد کا نام بگاڑنا پسند نہیں کرتا کیونکہ اس سے اس گروہ یا فرد کو تو کوئی فرق نہیں پڑتا لیکن اشتعال ضرور بڑھ جاتا ہے لہذا نام کا بگاڑنا اصلاح کا طریقہ ہے نہ تنقید کی صورت ۔ اسی لڑی میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ جب ایک دوست نے بریلویوں پر نام لے کر دشنام طرازی کی تو میں نے انہیں بھی اس سے منع کیا ہے ۔ پھر شیعوں کے لئے ایسے الفاظ استعمال ہوئے تو میں نے وہاں بھی اس کام سے روکا اور اب جبکہ آپ نے اہل دیوبند کی ایک تنظیم کا نام بگاڑا تو میں نے آپ سے بھی ایسا نہ کرنے کی درخواست کی ۔ میرا یہ عمل نہ شیطانیت ہے نہ تشدد کی حمایت بلکہ ان دونوں کے بالکل برعکس یہ عمل شیطانیت اور تشدد سے منع کرنے کا عمل ہے ۔
    ٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓ
    ٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓٓ
    میں انتظامیہ سے ایک بار پھر گزارش کرتا ہوں کہ خدا کے لئے اب جاگ جاؤ ۔ میں یہاں نہ آنے کا وعدہ کر کے بھی اس لئے واپس آیا کہ یہاں اچھے لوگوں کا ساتھ ملا اور اب اسی محفل کو شر پسندوں نے یوں رگیدا کہ معتدل مزاج لوگ ادھر کا رخ کرنا چھوڑ گئے ہیں تو کچھ لوگوں کو سمجھانے کی کوشش کروں ۔ روحانی بابا مجھ پر جیسی بھی تنقید کریں سر آنکھوں پر لیکن ان کا کسی کو شیطان کہنے اور اس کی وکالت کرنے کا استدلال سمجھنے والوں کو بہت کچھ سمجھا گیا ہے ۔
     
    • متفق متفق × 5
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
    • زبردست زبردست × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  11. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    استعارہ،تشبیہ اور تقیہ میں زمین آسمان کا فرق ہے۔
    سب کو ایک لاٹھی سے ہانک رہے ہیں۔
     
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  12. کاشفی

    کاشفی محفلین

    مراسلے:
    15,384
    یعنی کے طنزیہ باتیں شروع ہوگئی آپ کی طرف سے بھی۔:)۔خوش رہیئے۔۔
     
    • متفق متفق × 1
  13. میر انیس

    میر انیس لائبریرین

    مراسلے:
    1,477
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    میرے محترم بھائی میں نے کسی صحابی پر تنقید نہیں کی صرف آپ سے استفسار کیا تھا۔ حبِ علی کا حکم خود آنحضرت (ص) نے سارے مومنوں کو دیا تھا اور یہ آپ کو صحیح احادیث میں مل جائے گا ۔ وسیم بادامی کی طرح صرف ایک معصوم سا سوال کرنا چاہتا ہوں کہ جب آنحضرت (ص) کی واضع احادیث مولا علی کے بارے میں موجود تھیں اور اسوقت تو آجکل کے مقابلے میں کہیں تازہ تھیں آپ(ص) کا حضرت علی(ع) اور انکے بیٹوں سے سلوک سب کے سامنے تازہ تازہ تھا علی سے دشمنی نہیں رکھ سکتا مگر مومن علی (ع)دوست نہیں رکھ سکتا مگر منافق۔ علی(ع)حق کے ساتھ ہے اور حق علی(ع)کے ساتھ ہے حق وہیں مڑ جاتا ہے جہاں علی مڑ جائے۔ اسکے باوجود اگر کوئی بھی مولا علی(ع) سے جنگ کرے صرف ایک اجتہادی غلطی کا نام دے کر معاملہ رفع دفع کردیا جائے تو پھر ہم گناہ گاروں کا کیا قصور۔ میں کسی صحابی پر الزام تراشی نہیں کر رہا نا ہی ایسا سوچ بھی سکتا ہوں میرے ماں باپ قربان آنحضرت کے جانثار صحابہ پر لیکن اگر کوئی دو صحابی آپس میں لڑ کر ایک دوسرے کو قتل تک کرنے پر آجائیں تو لازمی ان میں سے ایک صحابی ہے اور دوسرا صحابی نہیں ہے۔ کیونکہ میرا عقیدہ ہے کہ ایک صحابی کسی دوسرے صحابی کا قتل نہیں کرسکتا ورنہ پھر ہم اپنے اس دور پر الزام کیوں لگاتے ہیں کہ اتنا برا وقت آگیا ہے کہ مسلمان مسلمان کو قتل کر رہا ہے پھر تو اسکی شروعات صحابہ کے زمانے سے ہی شروع ہوگئیں تھیں بھائی یہ صحابی ہیں ہمارے جیسے عام مسلمان نہیں کہ اجتہادی غلطیاں کریں اور وہ بھی اتنی بڑی کے اس میں حضرت عمار یاسر جیسے جید صحابی شہید ہوجائیں۔ کون حضرت عمار یاسر وہ جلیل قدر صحابی جن پر اور جنکے والدین پر کافروں نے ظلم کی انتہا کردی پھر بھی آپ نے حق گوئی نہ چھوڑی کون حضرت عمار یاسر جن کے ساتھی غزوہ احزاب میں خندق کھودنے میں خود آنحضرت(ص) تھے اور اس دن آپ کی لگن کو دیکھ کر ہی آپ نے انکو جنت کی بشارت دی تھی پر یہ بھی کہا تھا کہ عمار تم کو ایک باغی گروہ قتل کرے گا۔ایسے جلیل القدر صحابہ کو شہید کرکے بھی اگر لوگ صحابہ تو الگ بات مسلمان بھی رہیں تو صحابہ پر انگلی اٹھانا ان سے اختلاف کرنا تو بہت چھوٹی بات لگتی ہے۔اس سے زیادہ مضبوط عقیدہ یہ نہیں ہے کہ قران کی اس آیت کے مصداق کہ اے ایمان والو اطاعت کرو اللہ کی اسکے رسول کی اور اولی لامر کی۔ اولی لامر تو سنی شیعہ دونوں کے عقیدے کی رو سے اسوقت حضرت علی ہی تھے تو میرا پکا عقیدہ یہی ہے کہ اصل صحابی اللہ کے حکم کا انکار نہیں کرسکتے اور انہوں نے مولا علی سے جنگ کرنے کا تصور بھی نہیں کیا ہوگا ارے اسوقت کا چھوڑیں آج اگر کوئی مولا علی سے جنگ کا تصور کرے تو مجھ سے پہلے آپ ہی اسکو کافر کہ دیں گے کیوں کہ صحابی کی شان میں گستاخی کرنے والا آپ کے نزدیک کافر ہے ۔ باقی جنہوں نے اللہ کے اس حکم کو پس پشت ڈال کر حضرت علی سے جنگ کی اور قتال کیا انکے بارے میں میرا عقیدہ ہے کہ وہ صحابی نہیں ہوسکتے۔ یا چلیں ہم اتنے سخت الفاظ نہیں بولتے تو یہ تو کرسکتے ہیں کہ صحابہ کے دو گروہ بنالیں ایک نے اللہ کا حکم مانا اور دوسرے گروہ نے نہیں مانا اب جس گروہ نے اللہ کا حکم مان کر دوسری طرف کے صحابیوں کو قتل کیا وہ اللہ کا حکم ماننے والے صحابہ کہلائیں گے کیوں کہ اسوقت کے خلیفۃالمسلمین یعنی اولی الامر کا یہی حکم تھا کے دوسری طرف کے لوگوں سے جنگ کرو اور جنہوں نے اللہ کا حکم نہیں مانا اور ایک خلیفہ راشد کی طرف سے بھیجے گئے لشکر سے جنگ کی تو وہ اللہ کا حکم نہ ماننے والے یا(اور اچھا گمان رکھتے ہوئے)غلطی پر ہونے والے صحابہ کہلائیں گے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
  14. قیصرانی

    قیصرانی لائبریرین

    مراسلے:
    45,875
    جھنڈا:
    Finland
    موڈ:
    Festive
    مجھے تو شک ہے کہ یہی تو ان کی نوکری ہے :p
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  15. قیصرانی

    قیصرانی لائبریرین

    مراسلے:
    45,875
    جھنڈا:
    Finland
    موڈ:
    Festive
    روحانی بابا ، میرے خیال میں امت کے زوال کا سب سے بڑا سبب یہی ہے کہ ہمارے ہاں ہر معاملے پر مٹی ڈال دی جاتی ہے اور اس پر کبھی تحقیق اور سیر حاصل بحث نہیں ہوئی۔ ہمارے مذہبی رہنما، خلفاء کو دیکھ لیں، شاید ہی کوئی خلیفہ قدرتی طور پر وفات پانے والا شمار ہوا ہو۔ لیکن کتنے کیسز میں واقعی تحقیقات ہوئی ہیں اور قاتلوں کو یا سازشی گروہوں کو کیفرِ کردار تک پہنچایا گیا ہے؟ ہمیشہ بظاہر جو قاتل تھا، اس کو ہلاک کر کے بات اگلے خلیفہ کے انتخاب کے زور و شور میں گم کر دی جاتی تھی۔ اب اس سے آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ ہماری ترجیحات کیا ہیں :)
     
    • متفق متفق × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  16. میر انیس

    میر انیس لائبریرین

    مراسلے:
    1,477
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    ساجد میں تم سے متفق ہوں کسی کا نام بگاڑنا درست فعل نہیں اور انشاللہ اب اس سے اجتناب کروں گا۔ میں اپنی صفائی نہیں پیش کروں گا لیکن جنکو میں نے سپاہ یزید کہا انکا پہلا نام کچھ تھا اور اب کچھ اور ہے وہ لوگ بار بار نام اپنا خود تبدیل کرتے رہتے ہیں ۔ دوسری ایک مثال تم کو دیتا ہوں کہ شاید میری بات واضع ہوجائے کہ ایک شخص اگر اپنا نام خادم پنجاب رکھ لے یا یہ چھوڑو کیونکہ یہ کسی کا نام ہے اور اس پر سیاسی بحث چھڑ سکتی ہے چلو خادم سندھ رکھ لے لیکن وہ سندھ کی خدمت کرنے کے بجائے لڑاؤ اور حکومت کرو کی پالیسی اختیار کر کے پورے سندھ میں آگ لگوادے بھائی بھائی کو قتل کر رہا ہو تو کیا تم اسوجہ سے کہ اس نے اپنا نام خادم سندھ رکھا تھا اسکو خادم سندھ ہی کہنے پر مضر رہو گے؟ یہ تو پھر سندھ سے نا انصافی ہوجائے گی کہ اسنے تو سندھ کا جنازہ (خدا نا خواستہ میرے منہ میں خاک) نکال دیا اور ہم اسکو سندھ کی خدمت کرنے والا کہتے رہیں ۔ میرا مطلب تم سمجھ گئے ہوگے نام بگاڑنے کا وعدہ یہاں میری مجبوری بن گیا ہے کہ میں صرف اشارہ ہی کرسکتا ہوں کہ کس نے اپنے نام کا بھرم نہ رکھا ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  17. شہزاد وحید

    شہزاد وحید محفلین

    مراسلے:
    2,567
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Psychedelic
    واہ جی واہ ۔ کمال ہے۔ آج میں نے مووی نہیں دیکھی بلکہ یہ تیرہ صفحات پڑھے ہیں لیکن قسم سے دگنا مزہ آیا۔ ایکشن، جذبات، ڈرامہ، سنسنی، تھرل، ایڈوینچر، فینٹسی سب کچھ تو یہاں۔ بس اب کلائمکس کا انتظار ہے۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 4
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  18. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    سوری سَر معافی چاہتا ہوں
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  19. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    مسٹر یہ باریک باتیں ہوتی ہیں آپ کی سمجھ میں نہیں آنے والی آپ اخروٹ کھایا کریں اور انڈے لڑایا کریں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  20. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    خیر نال خیر نال۔۔۔۔۔ جے آیاں نوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔میرا ہیرو بلکہ محفل دا ہیرو آیا اے ۔۔۔۔ویلکم ٹو دی پولین اینڈ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

اس صفحے کی تشہیر