سانحۂ راولپنڈی سنی شیعہ نہیں، شیعہ دیوبندی جھگڑا ہے

عبدالرزاق قادری نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 29, 2013

لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
  1. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    200,087
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    ماشاء اللہ کیا خیالات ہیں اور کیا الفاظ ہیں جو صفحہ قرطاس پر بکھیرے ہیں جو کہ آپ کی ذہنیت کی بھرپور عکاسی کر رہے ہیں۔
    یہ جواب دینے کی زحمت آپ ہی نہ کرتیں مجھے کیوں کہہ رہی ہیں۔
     
  2. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    میر صاحب ، آپ کے مراسلے کے مندرجات کے اکثر حصوں سے متفق ہوں لیکن کسی گروہ یا فرد کے نام کو بگاڑنا میرے اصول کے خلاف ہے لہذا میں معذرت کے ساتھ ان الفاظ پر متفق نہیں ہوں ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  3. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    200,087
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    مشورے کا شکریہ۔ ضرورت پڑی تو ضرور عمل کروں گا۔ لیکن فی الحال میں اس کی ضرورت نہیں سمجھتا۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  4. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    صائمہ شاہ صاحبہ ، یہ فقید المثال فقرہ میری نظر میں نہیں آیا تھا ۔ اب اس کے بعد کیا توقع رکھی جا سکتی ہے ۔
     
  5. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    200,087
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    بہتر ہے یہ خود ہی بتا دیں کہ یہ فقید المثال جملہ کہا کس نے تھا؟
     
  6. میر انیس

    میر انیس لائبریرین

    مراسلے:
    1,474
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    شمشاد اصولی طور پر تم کو یہ پیغامات حذف کردینے چاہیئے تھے۔ اور وہ پیغام بھی جسکی طرف بہن صائمہ شاہ نے اشارہ کیا تھا اور جواب میں تم نے بھی ویسی ہی زبان استعمال کی تھی۔اب ظاہرہے جانبداری نظر آنے کے باوجود اگر تم کو جانبدار نہ کہا جائے تو کیا کہا جائے ان دھاگوں میں شیعوں کو کافر تک کہ دیا گیا رافضی کہا گیا بریلویوں کو اہل بدعت کہا گیا اب تم اور ہم کو کیا کہلوانا چاہتے ہو صرف ایک بات کا جواب دو تمہاری نظر وہ وہ کونسا پیغام یا کونسی زبان شیعوں کے خلاف ہوگی جو حذف کرنے کے قابل ہوگی تم کس ایسی زبان کے انتظار میں ہو جو اخلاق سے گری ہوئی ہو اسکے بر خلاف اگر ہم تھوڑا سا بھی بولدیں تو ہمارے دھاگے حذف کردئیے جاتے ہیں۔
     
    • متفق متفق × 3
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  7. معاویہ منصور

    معاویہ منصور محفلین

    مراسلے:
    571
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
     
  8. معاویہ منصور

    معاویہ منصور محفلین

    مراسلے:
    571
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    بزرگو! خوب کہی، معاویہ نام رکھ کر علی والوں پر حملے کر رہے ہیں، اسے تجاہلِ عارفانہ کہوں یا طرزِ منافقانہ۔ معاویہ اور علی میں کوئی فرق ہے ہی کب؟ ہاں آپ اپنے اندر کے بغض کو حبِ علی کا لبادہ اوڑھا کے پیش کریں تو سب جانتے ہیں اس کا مقصد کیا ہے۔ الحمد اللہ اہلسنت کے ہاں علی اور معاویہ میں کوئی تفریق نہیں ہے۔ علی والے بھی ہم ہی ہیں اور معاویہ والے بھی، اور یہ کردار ثابت کرتا ہے۔ خالی دعوے نہیں عملی ثبوت بھی دیجئے۔
     
    • زبردست زبردست × 3
    • غیر متفق غیر متفق × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • متفق متفق × 1
  9. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,578
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    سب لوگ شمشاد کو الزام دے رہے ہین کہ یہ وہابی خرابی اور سپاہ شیطان اور دوسرے تکفیری گروپس کی سائڈ لیتا ہے لیکن مزے کی بات یہ ہے کہ یہ الزام دوسری طرف سے بھی آرہا ہے کہ شمشاد اہل تشیع اور بریلویوں کی سائیڈ لے رہا ہے ۔۔۔۔۔ ہور چوپو گنے
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
    • متفق متفق × 1
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  10. غلام ربانی فدا

    غلام ربانی فدا محفلین

    مراسلے:
    806
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Question
    متفق
     
  11. ساقی۔

    ساقی۔ محفلین

    مراسلے:
    3,304
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    کیا آپ کے مراسلے سے یہ ثابت نہیں ہوتا کہ محفل میں غیر ذمے داروں کو انتظامیہ میں شامل کر لیا جاتا ہے ۔؟
    شمشاد بھائی اگر انتظامیہ میں ہیں تو اس سے ثابت ہوتا ہے کہ یہ فیصلہ خوب سوچ سمجھ کر کیا گیا ہو گا۔
    میرا مشورہ ہے کہ انتظامیہ ایک الگ دھاگے میں منتظمین کی کارکردگی پر بحث کر لیا کرے جو ہم جیسے عام قارئین کی نگاہوں سے اوجل رہے۔ اگر انتظامیہ ہی سر عام ایک دوسرے پر تنقید کرنے لگے گی تو پھر عام آدمی کیا نہیں کرے گا؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
  12. کاشفی

    کاشفی محفلین

    مراسلے:
    15,371
    روحانی بابا جی۔ آپ کی اکثر باتیں روحانی ہوتی ہیں۔۔اور روحیانیت سے بھرپور ہوتی ہیں۔۔۔:)
    ہور چوپو گنے میں موجود گنے کا فقہ بتا دیں۔۔ گنّا شیعہ ہے،سنی ہے، یا دیوبندی ہے، یا وہابی؟ (کنولج میں اضافے کے لیئے پوچھ رہا ہوں)
     
    آخری تدوین: ‏دسمبر 15, 2013
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  13. محمود احمد غزنوی

    محمود احمد غزنوی محفلین

    مراسلے:
    6,435
    موڈ:
    Torn
    گنّا وہی ہے جو گُنوں کا پورا ہے۔۔۔۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  14. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    کسی گروہ یا فرد کا نام بگاڑنا ٹھیک نہیں ۔ بدلے میں ویسا ہی ردعمل ہو گا تو بات جھگڑے تک پہنچتی ہے ۔
     
    • متفق متفق × 4
    • زبردست زبردست × 1
  15. کاشفی

    کاشفی محفلین

    مراسلے:
    15,371
    آپ سب کی باتیں بہت گہری ہوتی ہیں۔۔جو مجھے سمجھ نہیں آتیں۔۔
    گنا تو کسی کا بھی نہیں ہوتا۔۔۔میرے ایک ٹیچر ہیں۔۔۔اللہ انہیں لمبی حیاتی عطافرمائے۔۔آمین
    وہ اریگیشن پڑھاتے تھے۔۔۔تو ایک مرتبہ گنےّ کے متعلق پڑھاتے ہوئے انہوں نے کہا تھا کہ گنّے کے کھیت میں رات میں نہ جانا۔۔۔لوگوں نے پوچھا کہ کیوں نہیں جانا۔۔تو انہوں نے پوری بات نہیں بتائی۔۔صرف اتنا بتایا کہ جب جاؤ گے تو خود پتا چل جائے گا۔۔کل کا دن ہے اور آج کا دن ۔۔میں کبھی بھی رات کو گنّے کے کھیت میں نہیں گیا۔۔ میرے خیال میں رات میں گنّا امریکہ بن جاتا ہوگا۔۔۔
    اس لیئے یہ بات اخذ کی جاسکتی ہے کہ گنّے کا تعلق کسی بھی فقہ سے نہیں۔۔۔یہ امریکہ ہے۔۔اور اس کو اپنا مفاد عزیر ہے۔۔جو اس کو چوپے گا وہی اس کو پائے گا۔۔۔
     
    آخری تدوین: ‏دسمبر 15, 2013
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  16. میر انیس

    میر انیس لائبریرین

    مراسلے:
    1,474
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    بزرگ ماننے کا بہت بہت شکریہ۔ آپ اسکو جو بھی نام دیں یہ آپ پر ہے۔جس طرح کے آپ اہلسنت ہیں یعنی نام بدل کر اہلسنت بننے والے تو شاید آپ کے ہاں تفریق نہ ہو لیکن باوجود اسکے کہ سارے اہل سنت اگر حضرت امیر معاویہ کو صحابی کا درجہ دیتے ہیں تو انکو مولا علی کے برابر نہیں سمجھتے یہ تو ایک حقیقت ہے۔ انکے نزدیک مولا علی علیہ السلام خلیفہ راشد ہیں لیکن امیر معاویہ نہیں ہیں انکے نزدیک مولا علی عشرہ مبشرہ میں سے ہیں لیکن امیر معاویہ نہیں ہیں۔ انکے نزدیک مولا علی شیر خدا ہیں لیکن امیر معاویہ نہیں ہیں۔انکے نزدیک مولا علی علیہ السلام فاتح خیبر و خندق ہیں پر حضرت امیرمعاویہ نہیں ہیں۔ انکے نزدیک مولا علی کو غدیر پر مولا کا خطاب ملا تھا پر امیر معاویہ کو نہیں ملا تھا۔ انکے نزدیک آنحضرت(ص) کے جگر کا ٹکڑا اور خاتونِ جنت کے بھی جو سر کا تاج ہیں وہ علی علیہ السلام ہیں پر حضرت امیر معاویہ نہیں ہیں۔ انکے نزدیک احادیث کی ساری مستند کتابوں کے باب کے باب مولا علی کی فضیلتوں بھری احادیث سے بھرے پڑے ہیں لیکن حجرت امیر معاویہ کے ساتھ ایسا نہیں ہے۔ اب اتنا زیادہ فرق ہونے کے بعد بھی آپ کہیں کہ فرق نہیں ہے تو پھر اب فرق کیا ہوتا ہے یہ سمجھنا پڑے گا ۔ حالانکہ یہ یہاں کا موضوع نہیں تھا پر جب فرق کی بات آپ نے کی ہے تو اسکی سب سے بڑی دلیل یہ ہے کہ ٖقران کا حکم ہے کہ اولی امر کی عطاعت کرو اور اہل سنت کے مطابق حکمران جو عدل پر قائم ہوں وہ اولی امر ہوتے ہیں پھر تو اہل سنت کے نزدیک خلافت راشدہ سے زیادہ بڑھ کر اولی امر کی تشریح کسی صورت کی ہی نہیں جاسکتی اسطرح اہل سنت کے ہی عقیدے کے مطابق مولا علی اور امیر معاویہ کے دور میں اولی امر امیر المومنین حضرت علی بن ابی طالب تھے اور حضرت امیر معاویہ پر واجب تھا کہ انکی اطاعت کریں یعنی اس سے بڑا فرق کیا ہوسکتا ہے یہ فرق وہی فرق ہے جو ایک مومن اور امیر المومنین میں ہوتا ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
    • زبردست زبردست × 1
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  17. کاشفی

    کاشفی محفلین

    مراسلے:
    15,371
    سبحان اللہ۔
    آپ کے لیئے۔۔
    جو دل میں حُبّ علی بےحساب رکھتے ہیں
    وہ ہر سوال کا زندہ جواب رکھتے ہیں
    جزاک اللہ خیر
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  18. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    200,087
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    مختصر جواب یہ ہے کہ میں آپ کے مراسلے سے بالکل بھی متفق نہیں ہوں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  19. صائمہ شاہ

    صائمہ شاہ محفلین

    مراسلے:
    4,659
    جھنڈا:
    England
    موڈ:
    Cool
    میں ایسے دھاگوں میں اکثر ردعمل کے طور پر جوابی مراسلہ بھیجتی ہوں انہیں میرے مراسلات میں گھلی چاشنی تو خوب نظر آتی ہے مگر ان کی نااہلی کہ یہ اس چاشنی کو حذف کرنے سے قاصر ہیں یا یہ بتانے سے قاصر ہیں کہ بطور منتظم یہ ان مراسلات کو پڑھ کر بھی خاموش رہتے ہیں تو کیا یہ اپنا فرض بخوبی انجام دے رہے ہیں انہیں تو وہ بھی نظر نہیں آیا جب ایک جاہل نے کہا کہ قرآن کے ہونے کے جواز کو ثابت کرنے کے لیے حدیث لازمی ہے ( استغفراللہ ) اللہ کے کلام کو ثابت کرنے کے لیے بندوں کی لکھی تحریریں درکار ہیں اور کیا کیا مثالیں دوں جہاں موصوف نے خاموش رہنا گوارا کیا کیونکہ بات ان کے مزاج کے خلاف نہیں تھی بات تو ان کے مزاج کے خلاف تب ہوتی ہے جب کوئی اس رویے پر احتجاج کرے مگر ان کی معصومیت دیکھیے کہ انہیں سمجھ ہی نہیں آتی کہ جانبدار کیسے ہیں سب سے بڑی بات یہ ہے کہ انہیں بات کرنے کی تمیز نہیں ہے جارحیت انکی گفتگو کا نمایاں عنصر ہے اب ایسے بندے سے کوئی کیا توقع رکھ سکتا ہے آپ بھی جانتے ہیں اور میں بھی۔ ایک منتظم دوسرے دھاگوں میں جا کر ممبران کے بارے میں بےھودہ گفتگو نہیں کرتا اور نہ ہی کرنی چاہیے مگر ان کی ذہنی حالت یہ ہے کہ یہ اپنے حواریوں کے ساتھ مل کر وہاں ایسی باتیں لکھتے ہیں جو ان کو یا کسی بھی منتظم کو زیب نہیں دیتیں ۔انتظامیہ نے ان کو کیوں اور کس قابلیت کی بنیاد پر منتظم بنایا آج تک مجھے سمجھ نہیں آسکی سواے زنان خانے کی رونق بڑھانے کے اور کوئی کار ہاے نمایاں میری نظر سے نہیں گذرا ۔
     
    • غیر متفق غیر متفق × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  20. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    واہ ۔اوپر کیا گل فشانیاں کی گئی ۔اسی لئے دھاگہ اتنا معطر ہے

    گویا قران کے ثبوت کیلئے نبی کی زبان کی اہمیت نہیں؟
    یہی مطلب ہے نا آپکا۔

    ورنہ تو اگر نبی نے کہا کہ یہ قران ہے ،تو وہ گفت نبی حدیث ہی ہوا نا۔

    تو گویا احادیث نبوی صرف بندوں کی لکھی ہوئی تحریریں ہیں۔ اور بندوں کی لکھا ئی سے یاد آیا کہ قران مجید بھی اگر لکھا ہوا ہے تو بندوں کی برکت سے(جن کو کاتبین وحی بھی کہا جاتا ہے،جن میں بشمول دوسرے اصحاب کے حضرت معاویہ (رض ) شامل ہیں)۔ورنہ تو آسمان سے کتاب یا صحیفہ تو نہیں اترا تھا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • متفق متفق × 1
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

اس صفحے کی تشہیر