یاز
محفلین
لگا ہوتا تو یہ صورتحال ہوتیواہ زیک صاحب ،
منیجر کے آپ کو سر کہنا برا نہیں لگا ؟
لگا ہوتا تو یہ صورتحال ہوتیواہ زیک صاحب ،
منیجر کے آپ کو سر کہنا برا نہیں لگا ؟
امید ہے یہ سلیبس سیکوئیل کے باہر سے ہے۔۔۔لگا ہوتا تو یہ صورتحال ہوتی
![]()
ہم امیر المومنین کا ذکر کر رہے ہیں آپ کپتان کا۔ یہ تو برابر کا لیول نہ ہواOne ofmyteacherstoldmethemostscientific anwertoanyquestionandthatisIDONT KNOW.
However,Ithinkitwouldbeinthecontextof Pakistanipoliticsandespeciallyabout armyandcaptainwghera.
اصلی امیر المومنین کا تو میں بھی انتظار کر رہی ہوں۔ کوئی بھاڑے کے ہیں تو تسی رکھ لوو !ہم امیر المومنین کا ذکر کر رہے ہیں آپ کپتان کا۔ یہ تو برابر کا لیول نہ ہوا
اصل کا تو جہاز بہت عرصہ پہلے آموں کی وجہ سے پھٹ گیااصلی امیر المومنین کا تو میں بھی انتظار کر رہی ہوں۔ کوئی بھاڑے کے ہیں تو تسی رکھ لوو !
یہ کیا کہانی ہے!اصل کا تو جہاز بہت عرصہ پہلے آموں کی وجہ سے پھٹ گیا
اسی لئے تو آپ سے سوال پوچھا تھا۔ کانٹیکسٹ یہ تھا کہ امیر المومنین جنرل ضیاء الحق کا جہاز 17 اگست 1988 کو آموں کی پیٹی میں موجود بم کی وجہ سے پھٹا۔یہ کیا کہانی ہے!
یہ ق م کی کہانی ہے۔یہ کیا کہانی ہے!
اسی لئے تو آپ سے سوال پوچھا تھا۔ کانٹیکسٹ یہ تھا کہ امیر المومنین جنرل ضیاء الحق کا جہاز 17 اگست 1988 کو آموں کی پیٹی میں موجود بم کی وجہ سے پھٹا۔
یہ کہانی تو ہم نے بہت سنی ہے۔ میری اماں کی بہت یادیں وابستہ تھیں اس دن کے ساتھ جب یہ جہاز پھٹا۔تمام جزئیات کے ساتھ شاید ہی کسی اور تاریخی واقعے کا اتنا ذکر کیا ہو۔۔لیکن آپ نے کہا تھا "کل تک" یہ کہنے کی اجازت نہیں تھی اور میں نے دیکھا کہ یہ مراسلہ 18 اگست 2019 کو پوسٹ ہوا ہے تو اب 17 اگست کو کیا حالات ہوئے ہوں گے!!! 🤣🤣یہ ق م کی کہانی ہے۔
بالآخر تمام لڑی دیکھ لی گئی۔یہ لڑی ہمارے زیرِ نگرانی آ چکی ہے۔ اس کو لیپ ٹاپ سکرین سے دیکھنا ہے انشاءاللہ ۔ پھر تبصرہ جات بھی ساتھ ساتھ۔
قریب سے دیکھے ہوؤں میں ہوپر سیاہ ترین تھا مگر مکمل نہیں۔اسی سے یاد آیا کہ آپ نے کہیں مکمل سیاہ گلیشیر بھی دیکھا؟ پسو اور اس سے آگے کئی جگہ دکھائی دیتے ہیں۔
پسو کے قرب و جوار میں اور خنجراب کے راستے میں چند ایک دیکھے تھے، لیکن بہت عرصہ قبل۔ ہو سکتا ہے کہ یہ کوئی مستقل فینامینا نہ ہو۔قریب سے دیکھے ہوؤں میں ہوپر سیاہ ترین تھا مگر مکمل نہیں۔
چلاس میں رکنے کی کوئی وجہ مجھے نظر نہیں آتی کم از کم کاغان کے رستے سے۔ دیر وغیرہ کی طرف سے اگر وقت کا مسئلہ ہو تو کہہ نہیں سکتاہم تقریباً ربع صدی کے سیاحتی کیریئر میں آج تک چلاس میں نہیں رکے۔
مجھے تو آج تک کاغان کے راستے میں چلاس نظر ہی نہیں آیا! کیا میں کسی اور پاکستان میں جی رہی ہوں؟چلاس میں رکنے کی کوئی وجہ مجھے نظر نہیں آتی کم از کم کاغان کے رستے سے۔ دیر وغیرہ کی طرف سے اگر وقت کا مسئلہ ہو تو کہہ نہیں سکتا
چلاس راستے میں آتا بھی نہیں، بلکہ چلاس سے کچھ آگے زیرو پوائنٹ نامی مقام آتا ہے، جہاں بابوسر نالہ دریائے سندھ میں جا ملتا ہے۔مجھے تو آج تک کاغان کے راستے میں چلاس نظر ہی نہیں آیا! کیا میں کسی اور پاکستان میں جی رہی ہوں؟
یاز آپ ہنس رہے ہیں! ایسا نہیں کہ دو راستے ہیں؟ ایک میں ناران کے بعد چلاس آتا ہے کیونکہ وہ بابوسر ٹاپ سے بھی آگے ہے اور دوسرا راستہ یہ بشام والا ہے۔۔۔مجھے تو آج تک کاغان کے راستے میں چلاس نظر ہی نہیں آیا! کیا میں کسی اور پاکستان میں جی رہی ہوں؟
ہاں جی اور چلاس کے بعد زیرو پوائنٹ ہی شاید وہ جگہ ہے جو دن کے ایک خاص وقت کے بعد بند ہو جاتی ہے (شاید مخصوص موسموں میں) اور سفر کرتے ہوئے ٹارگٹ ہوتا ہے کہ زیروپوائنٹ کراس ہوگیا تو باقی سفر ہو جائے گا ورنہ پیچھنے رکنا پڑے گا۔چلاس راستے میں آتا بھی نہیں، بلکہ چلاس سے کچھ آگے زیرو پوائنٹ نامی مقام آتا ہے، جہاں بابوسر نالہ دریائے سندھ میں جا ملتا ہے۔
مزے کی بات یہ کہ کے کے ایچ سے جاتے ہوئے بھی اصل چلاس اوپر رہ جاتا ہے، اور کے کے ایچ بھی اس کو باہر باہر سے چھو کے ہی گزر جاتی ہے۔
چلیں کوئی جگہ تو ملی جہاں یاز کا جانا نہ ہوا ہوبہترین سے بھی اوپر جناب۔
ڈوئیکار کا یہ ویو پہلی بار دیکھنے کا موقع ملا۔