تعویذ گنڈوں اور جنات وجادو کا علاج

دین حینف نے 'مطالعہ کتب' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏دسمبر 25, 2011

لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
  1. ام نور العين

    ام نور العين معطل

    مراسلے:
    2,026
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bookworm
    اسلام كو نہيں مريِض سحر كو خطرہ ہے، ايك سرٹيفائڈ ميڈيكل پريكٹيشنر كسى كو كينسر كا مريض بتائے، ليكن پاس سے كوئى عطائى كہے كہ ہم نہيں مانتے كسى موئے كينسر كو ، تو خطرہ كس كو ہے كينسر كے مريض كو ، ميڈيسن كے علم كو يا عطائى كو ؟كسى كے انكار سے دين اسلام كو سر مو فرق نہيں پڑتا۔
    يہاں بعض افراد عطائى كا كردار ادا كر رہے ہيں ، مذہب كے ماہر نہ سائنس کے بس ذاتى عقل كے گھوڑے سر پٹ دوڑا رہے ہيں۔
    كوئى ذاتى طور پر جادو كو نہيں مانتا نہ مانے ليكن كيا اس بات كا انكار كر سكتا ہے كہ دين اسلام كى الہامى تعليمات اس كے متعلق كيا ہيں؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 7
  2. بہزاد حسن

    بہزاد حسن معطل

    مراسلے:
    44
    موڈ:
    Brooding
    اسلام کو خطرہ نہیں لیکن قران میں اس کے بارے واضع ذکر اور الہامی ثبوتوں سے اختلاف کر کے یا نہ ماننے سے آپ کے ایمان کو ضرور خطرہ ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  3. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    38,901
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Bookworm
    اگر جادو کو نہ ماننے سے ایمان خطرے میں پڑ جاتا ہے تو پھر تو ہزارہا چیزیں ہوں گے جن پر ایمان لائے بغیر مسلمان نہیں ہو سکتے۔
     
  4. بہزاد حسن

    بہزاد حسن معطل

    مراسلے:
    44
    موڈ:
    Brooding
    میں ہزاروں چیزیں کا ذکر نہیں کر رہا صرف یہ بات کہ رہا ہوں کہ کم از کم جس بات کا ذکر اور تصدیق قران میں ہے اس پر شک کرنا درست نہیں بلکہ کفر ہے، میں مذہب کے بارے اتنا علم نہیں رکھتا لیکن یہ بات یعنی قرانک انفارمیشنز پر یقین تو بنیادی شرط ہے مسلمان ہونے کی
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  5. عثمان

    عثمان محفلین

    مراسلے:
    9,789
    موڈ:
    Cheerful
    سادی سی بات ہے۔ مافوق الفطرت کے انکار سے ہر مافوق الفطرت نظریہ کو خطرہ ہے۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  6. عثمان

    عثمان محفلین

    مراسلے:
    9,789
    موڈ:
    Cheerful
    قرآن میں جادو کا ذکر ہے۔
    اسے "برحق" کرنے کا ذکر کہیں نہیں ہے۔ یہ صرف لوگوں کی من پسند تفاسیر میں ہے۔ جیسے بت پرستی کا ذکر ہے۔ اور ساتھ ہی اس کی اوقعات سے بھی آگاہی دی گئی ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  7. بہزاد حسن

    بہزاد حسن معطل

    مراسلے:
    44
    موڈ:
    Brooding
    آپ اسلام کو مافوق الفطرت نظریہ قرار دے رہے ہیں ؟ استغفراللہ ، آپ مسلمان ہیں اور مسلمان کی زبان سے یہ بات زیب نہیں دیتی۔ برا لگے تو معذرت
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  8. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    جادو سے کسی کو خدا نہ کرے خطرے کی صورت دیکھنی پڑے ۔۔ پتہ نہیں ہمارے دوست ذاتی علم یا لاعلمی کو علم کب تک گردانتے رہیں گے ۔
    اور اس طرح کی لڑیاں بنتی اور مقفل ہوتی رہیں گی۔۔ بس دعا ہے جس کا جیسا خدا ہے اور اس کا ایمان ہے ۔
    اس کا خدا اس کا ایمان اس کا نظریہ اسے راستی کی توفیق دے ۔آمین۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  9. ایم اے راجا

    ایم اے راجا محفلین

    مراسلے:
    3,230
    جھنڈا:
    Pakistan
    جادو کا وجود بالکل ہے، مگر اسے برحق کہنا درست نہیں، یہ ایک قبیح عمل ہے، جادو حضور اقدس پر بھی کیا گیا تھا، لیکن جادو ایک ایسا عمل ہے جس سے انسان کو ایک خاص اور معین نقصان پہنچ سکتا ہے، لیکن ایک خاص وقت تک، یعنی اگر کوئی کسی کو بیمار کرنے کے لیئے جادو کرے تو وہ بیمار ہوسکتا ہے، لیکن ضروری نہیں کہ وہ اتنی ہی تکلیف میں مبلا رہے جتنی جادوگر چاہتا ہو، اور جادو کا اثر اس شخص پر ایک خاص عرصہ تک رہتا ہے اور اسکے بعد آہستہ آہستہ زائل ہونا شروع ہو جاتا ہے مگر اس پراسیس میں کچھ ماہ یا کئی سال بھی لگ سکتے ہیں، جیسا کہ آگ جنگل کو جلا تو بہت جلدی دیتی ہے مگر جنگل کو دوبارہ بننے پیڑ پودوں کو پھوٹنے میں وقت لگ جاتا ہے۔ اور جادو کا اثر ایک سمندر پار یا سات دریاؤں کے پار بھی نہیں ہوتا۔
    رہی بات سائنس کی تو سائنس کوئی ایسا علم نہیں جو کہ گوروں کا ہی ہو، سائنس تو خود اسلام سے نکلا ہوا علم ہے، قرآن نے بے شمار ایسی چیزیں 14 سو سال پہلے ہی بتا دیں تھیں جو سائنس نے آج ڈھونڈیں اور بے شمار ایسی چیزیں اب بھی باقی ہیں جن تک سائنس اب بھی پہنچ نہیں سکی، اگر قرآن کا بغور مطالعہ کیا جائے تو جہازوں کا اڑنا، سمند میں جہاز چلنا، خلا تک اور پھر چاند تک اور مزید آگے تک پہنچ کا قرآن نے پہلے ہی عندیہ دے دیا تھا، اگر آپ نے قرآن، سائنس اینڈ بائیبل پڑھی ہو تو دیکھ لیں، سائنس تو ابھی تک معرا ج کے واقع پر ہی ششوپنج میں مبتلا ہے، کشتی کی ایجاد، اور دوسری بہت سی ایجادات کس نے کیں ، کیا یہ ان ہی مسلمانوں کی نہیں جو جادو پر بھی بھی یقین رکھتے تھے، کیا یورپ میں جادو نہیں، ہندوستان و پاکستان سے بھی زیادہ جادو ٹونا ہے، میں بہت سے انگریزوں کو جانتا ہوں ( دیکھے ہیں) جو یہاں جادو کا علاج کروانے آتے ہیں، اور صحت یاب ھی ہوئے، بھائی، انگریز تو آج یہ تیکنیک سیکھے ہیں لیکن مسلمان سوؤں سال پہلے یہ ایجادات کر چکے تھے۔
    سائنس کے مٍفروضے ہر نئے سورج کے ساتھ تبدیل ہوتے ہیں، لیکن اسلام و قرآن کے مفروضے کبھی تبدیل ہوئے؟ قرآن کو جس زمانے میں کھولا جائے گا وہ اس کے مطابق ہو گا، ہم سعودی عرب کے قوانین کی تعریف بھی کرتے ہیں لیکن اس قانون کے نفاذ سے ڈرتے بھی ہیں، کیوں کے ایک چور ہمارے دلوں میں بیٹھا ہے، یورپ کے قانون نے ان کو کیا دیا ہے بیجا آزادی اور رشتوں کی توہین کے علاوہ۔
    بھائی جیسا کہ قرآن برحق ہے اور ہر زمانے کے مطابق تو اس کے احوال و تعلیم بھی ایسے ہی ہے، اور قرآن جادو کے بارے میں بہت واضح اشارات دیتا ہے اور اس کا توڑ بھی بتاتا ہے، جو قرآن پر عمل کرے اسے کسی جادو گر یا جادو ک توڑ کرنے والے کے پاس جانے کی کوئی ضرورت نہیں۔
    یہ نئی نئی ایجادات بی قرآن اور قرآن کے مالک کی مہربانیاں ہیں، کیونکہ خیر و شر سب اسی کی طرف سے ہے۔
    سائنس جادو کو نہیں پہنچ سکتا اگر اس نے جادو کو ڈھونڈ لیا تو ممکن ہے ایسی بہت سی چیزوں تک پہنچ جائے جو انسان کے بس سے باہر ہیں، کیا سائنس نے معلوم کر لیا کہ دل کیسے دھڑکتا ہے اور کیوں بند ہو جاتا ہے، اور اسے دوبارہ نہیں دھڑکایا جا سکتا۔
    ایسے ہزاروں سوالات ہیں جو کہ اب تک تشنہ ہیں، لیکن قرآن میں تمام سوالات کا جوب موجود ہے، اسے حکمت سے بھری کتاب کہا گیا ہے اور آپ سمجھ سکتے ہیں کہ حکمت سے بھری کتاب کیا ہوتی ہے، وہ کتاب جس میں ہر سوال اور ہر مسئلہ کا حل موجود ہو، اور پھر فرمایا گیا کہ اسے آسان بنایا گیا ہے، اسے پڑھو اور سمجھو اور اس پر عمل کرو، صحابہ کی جنگیں، انکا تھوڑے عرصہ خلافت میں بڑی بڑی فتوحات کرنا اور بڑے بڑے کام کرنے پر کبھی آپ نے غور کیا کہ کیسے کیئے گئے، ایسے کام جو موجودہ جدید دور کی حکومتیں 50۔ 50 سال میں بھی نہ کر سکیں، یہ سب کیا تھا اس پر غور کیجے گا۔
    میں کم علم آدمی ہوں جذبات میں جانے کیا کچھ کہہ گیا اگر کوئی بات بری لگے تو احباب سے معافی کاخواستگار ہوں۔ شکریہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  10. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    210,370
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    جزاک اللہ راجا صاحب۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  11. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    شکریہ راجہ بھائی ۔ ماشا للللہ
    بس ایک وضاحت ہم سب کے لیے کہ ’‘ برحق ‘‘ سے مراد ’’ حق پر ہونا نہیں بلکہ بر مبنیِ حقیقت ہے۔‘‘
    یعنی جادو ایک حقیقت ہے ۔۔ خود رسولِ خدا سے ثابت ہے کہ ’’ جادو حقیقت ہے ‘‘ قرآن کی آخری سورتیں ( مُعَوِّذَتَیُن ) اس کی گوا ہ ہیں ۔
    اس سے انکار کرنا تو قرآن سے انکار کرنا یعنی ’’ للللہ کے کلام سے انکار کرنا ہے ‘‘ ۔۔ بس دعا ہے کہ اللہ ہم سب کو عقل عطا فرمائے ۔۔آمین
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  12. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    38,901
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Bookworm
    یاد رکھئے کہ جادو کو اسلام کے اہم ترین عقائد میں آپ شامل کر رہے ہیں

    خدا حافظ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  13. شاکر

    شاکر محفلین

    مراسلے:
    106
    جادو کی حقیقت کے متعلق قرآن کی کئی آیات میں سے صرف ایک آیت مع ترجمہ (از محمد جونا گڑھی) ملاحظہ ہو:

    وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّيَاطِينُ عَلَىٰ مُلْكِ سُلَيْمَانَ ۖ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَ۔ٰكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ ۚ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّىٰ يَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَكْفُرْ ۖ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ ۚ وَمَا هُم بِضَارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّ۔هِ ۚوَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ ۚ وَلَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ ۚ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْا بِهِ أَنفُسَهُمْ ۚ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ

    اور اس چیز کے پیچھے لگ گئے جسے شیاطین (حضرت) سلیمان کی حکومت میں پڑھتے تھے۔ سلیمان نے تو کفر نہ کیا تھا، بلکہ یہ کفر شیطانوں کا تھا، وه لوگوں کو جادو سکھایا کرتے تھے، اور بابل میں ہاروت ماروت دو فرشتوں پرجو اتارا گیا تھا، وه دونوں بھی کسی شخص کو اس وقت تک نہیں سکھاتے تھے جب تک یہ نہ کہہ دیں کہ ہم تو ایک آزمائش ہیں تو کفر نہ کر، پھر لوگ ان سے وه سیکھتے جس سے خاوند وبیوی میں جدائی ڈال دیں اور دراصل وه بغیر اللہ تعالیٰ کی مرضی کے کسی کو کوئی نقصان نہیں پہنچا سکتے، یہ لوگ وه سیکھتے ہیں جو انہیں نقصان پہنچائے اور نفع نہ پہنچا سکے، اور وه بالیقین جانتے ہیں کہ اس کے لینے والے کا آخرت میں کوئی حصہ نہیں۔ اور وه بدترین چیز ہے جس کے بدلے وه اپنے آپ کو فروخت کر رہے ہیں، کاش کہ یہ جانتے ہوتے۔ ”البقرہ: ۱۰۲“


    اب اصل مشکل یہ ہے کہ مغربی افکار کا دودھ پی پی کر پروان چڑھنے والے اور اہل مغرب کی فکری اسیری میں مبتلا ہمارے بھائیوں کو اسلام کی ہر وہ چیز دریا برد کرنے لائق نظر آتی ہے، جسے اہل مغرب سن کر ہمارے دقیانوسی عقائد پر ہنس دیں۔ اور دوسری طرف اپنی مرضی کے برعکس مسلم گھرانوں میں پیدا ہو کر قرآن اور اسلام سے رشتہ چھوڑنا بھی ناممکن محسوس ہوتا ہے۔ ایسے بھائیوں کے لئے کوئی ایماندارانہ راستہ ہو سکتا ہے تو وہ یہ کہ قرآن کا مطالعہ کر کے اس پر حقیقی معنوں میں ایمان لے آئیں۔ اور یا پھر کم از کم اسلامی عقائد کی باطل تاویلات سے باز آ جائیں۔ آپ اپنی مرضی کے عقیدہ پر کاربند رہئے لیکن دوسروں کو جب آپ سکھانے آ جاتے ہیں کہ فلاں شے غیر اسلامی، یا فلاں نظریہ مافوق الفطرت ہے تو پھر گفتگو دلائل کے ساتھ کیجئے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  14. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,770
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    اس بات کا خیال رکھیں کہ یہ موضوع اور یہ زمرہ مطالعہ کتب سے متعلق ہے۔ یہاں مذہبی مباحثہ غیر ضروری ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  15. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    نہیں زکریا بھائی ، جادو کااسلام کے عقائد سے کوئی تعلق نہیں بلکہ اسلام نے اس کی حوصلہ شکنی کی ہے ،
    بتانا مقصود ہے کہ جادو حقیقت ہے تبھی تو اسلام نے اس کو برا فعل قرارد دیا ہے ۔۔ والسلام
    مزید بحث کی گنجائش نہیں کہ انتباہ بھی آچکا ہے ۔۔ سو تمت بالخیر
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  16. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    38,901
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Bookworm
    قرآن میں بت پرستی کا بھی ذکر ہے. اس اصول سے بت پرستی کا انکار بھی کفر ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  17. ام نور العين

    ام نور العين معطل

    مراسلے:
    2,026
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bookworm
    اچھی مثال ہے۔ بت پرستى كا انكار حماقت ہے اور جادو كا انكار ايسى دوسرى حماقت ،
    :laugh: اور اب يہ لڑی لطائف ميں شمار ہونے كے قابل ہے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  18. ام نور العين

    ام نور العين معطل

    مراسلے:
    2,026
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bookworm
    ايسا نہيں ہے۔
    جادو اثر كرتا ہے ليكن اگر اللہ چاہے تو .... اتنى سى بات ہے
    ترجمه آيات :
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  19. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,583
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    یار کیوں جھگڑتے ہو دونوں طرف والے ٹھیک ہیں جو جادو کو مانتے ہیں اور عارف کریم صاحب بھی بالکل درست ہیں۔۔۔۔۔بہرحال چونکہ میں روحانی بابا ہوں اس لیئے میرا ذاتی تجربہ اور مشاہدہ یہ ہے کہ جادو 101 فیصد سائنس ہے اور جنات وغیرہ کا موضوع بہت عمیق ہے اور اس پر کافی ریسرچ کی ضرورت ہے بہرحال میری تحقیق کے مطابق جنات کا وجود ہے لیکن جہاں تک جنات کا انسان پر سوار ہونے کا تعلق ہے وہ مکمل طور پر گپ ہے یہ سب ذہنی اور نفسیاتی بیماریاں ہوتی ہیں جن سے جادوگر اور عامل لوگ پیسہ بٹورتے ہیں اور موقعہ ملنے پر عزت سے کھیلنے سے بھی دریغ نہیں کرتے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  20. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    210,370
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اس کتاب پر خاصا تبصرہ ہو چکا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

اس صفحے کی تشہیر