لڑکی کی شادی کی عمر اور سعودیہ

ف۔قدوسی

محفلین
اور وہ لڑکی نابالغ ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کل جب اس لڑکی کو عقل آئے گی تو اسکو اپنا شوہر اپنی جان سے بھی زیادہ پیارا ہوگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مرد کو چاہے اپنی بیوی بری لگے یا نہ لگے عورت کو ہمیشہ اپنا شوہر اچھا لگتا ہے چاہے وہ شرابی ہو،دوسری لڑکیوں کو دیکھتا ہو،ظالم ہو جیسا بھی ہو بیوی اس سے محبت ہی کرتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
 

زیک

مسافر
ہاں پر وہ ایسے کام تھے جو حضور ص کے علاوہ کوئ اور نہیں کر سکتا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یقیناً آپ 11 بیویوں کی بات کررہے ہونگے۔

نہیں اور بھی ہیں۔

کیا حضرت آدم اور حوا ع نے بھی نکاح سے پہلے یہ ساری شرائط قبول کر لی تھی؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہمارے ہاں کوئ شرائط وغیرہ نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بس رشتہ پسند آجائے تو (لڑکی سے پوچھ کر)نکاح کرادیتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نکاح کیلئے کوئ شرائط مخصوص نہیں بس کسی کو کوئ ایسی بات کہنی ہو مثلاً لڑکی کہے کہ مجھے کبھی ماں باپ کے گھر جانے سے نہیں روکا جائےگا یا پھر میرے مہر کے باقی پیسے مجھے شادی کے بعد دیں گے وغیرہ وغیرہ یا پھر لڑکا کوئ ایسی شرط رکھے تو ٹھیک ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ورنہ نکاح کیلئے کوئ شرائط مخصوص نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ شائد بعض لوگوں میں ایسا ہوتا ہو۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہمارے میں تو نکاح بزرگ ہی پڑھاتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔شائد آپ لوگوں میں قاضی پڑھاتے ہونگے اسلئے شرائط ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔

آپ کے ہاں ہو سکتا ہے کہ شرائط نہ ہوں۔ ویسے آپ نے خود لکھا ہے کہ "لڑکی سے پوچھ کر" تو یہ ایک شرط ہی ہوئ نا۔
 

زیک

مسافر
زیادہ تر لڑکیوں سے نہیں پوچھتے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور پٹھانوں میں نہیں پوچھتے اگر کوئ پوچھے بھی تو لڑکی شرم کی وجہ سے نا کرتی ہے۔۔۔۔۔تو کیا انکا نکاح نہیں ہوا؟

اگر نہ پوچھا جائے یا لڑکی انکار کر دے تو نکاح نہیں ہو گا چاہے "نہ" اس نے شرم کی وجہ سے کی ہو یا بےشرمی کی وجہ سے۔

ہاں بالغ سے پوچھنا ضروری ہے ،پر نابالغ اور پاگل سے نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

نابالغ اور پاگل کا نکاح نہیں ہوتا یہی تو رونا رو رہے ہیں اتنی دیر سے۔
 

زیک

مسافر
اور وہ لڑکی نابالغ ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کل جب اس لڑکی کو عقل آئے گی تو اسکو اپنا شوہر اپنی جان سے بھی زیادہ پیارا ہوگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مرد کو چاہے اپنی بیوی بری لگے یا نہ لگے عورت کو ہمیشہ اپنا شوہر اچھا لگتا ہے چاہے وہ شرابی ہو،دوسری لڑکیوں کو دیکھتا ہو،ظالم ہو جیسا بھی ہو بیوی اس سے محبت ہی کرتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہ ضروری نہیں‌ ہے کہ ہر بیوی کو ایسا زبردستی کا انتہائ برا شوہر اچھا ہی لگے۔

دوسرے نابالغ لڑکی کے ساتھ اس کا "شوہر" جو کچھ کرے گا اس کا کیا ہو گا؟
 

زیک

مسافر
مرد اور عورت صرف نکاح سے میاں بیوی بن جاتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔شرائط سے نہیں

مگر اگر نکاح کی شرائط پوری نہ ہوں تو نکاح نہیں‌ہوتا۔ مثال کے طور پر ایک شرط گواہوں کی ہے۔ لہذا گواہوں کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔ آپ کا لاجک لڑایا جائے تو پھر تو نکاح کے لئے نہ گواہوں‌کی ضرورت ہے نہ ایجاب و قبول کی۔ پھر نکاح اور زنا یا زنا بالجبر میں کیا فرق رہ گیا؟
 

فخرنوید

محفلین
یار آپ کن باتوں میں پڑ گئے ہو۔

نکاح :

صرف بالغ اور عاقل مر د و زن کے درمیان ہونا چاہیے۔

دونوں کی رضامندی سے ہونا چاہیے۔

"" نیک مردوں کے لئے نیک عورتیں ہیں اور نیک عورتوں کے لئے نیک مرد ہیں""


اب قصہ ختم ۔ بات ختم
 

ف۔قدوسی

محفلین
میں نے لکھا ہے کہ بعض حضور ص کیلئے تھے بعض ہمارےلئے
آپ کے ہاں ہو سکتا ہے کہ شرائط نہ ہوں۔ ویسے آپ نے خود لکھا ہے کہ "لڑکی سے پوچھ کر" تو یہ ایک شرط ہی ہوئ نا۔
میرا مطلب ہے کہ آپکو یہ رشتہ پسند ہے؟ یہ پوچھتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔
اگر نہ پوچھا جائے یا لڑکی انکار کر دے تو نکاح نہیں ہو گا چاہے "نہ" اس نے شرم کی وجہ سے کی ہو یا بےشرمی کی وجہ سے۔
جی نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پھر وہ لڑکے لڑکیاں جو کسی اور کو پسند کرتے ہیں اور ان کی شادی کسی اور کے ساتھ کرادیں،تو کیا ان کی ساری زندگی ایک دوسرے کے ساتھ ناجائز ہوگی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ان سے پوچھنا ضروری ہے پر یہ نہیں کہہ سکتے کہ انکا نکاح نہیں ہوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ماں باپ چاہے اولاد کو آگ میں بھی پھینک دے تو بھی وہ ان کی بھلائ کیلئے ایسا کرتے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔اور اولاد کی بھلائ اسی میں ہے کہ ماں باپ کی مان لے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پوچھنا ضروری اسلئے ہے کہ ان دونوں نے ساری زندگی ایک دوسرے کے ساتھ گزارنی ہوتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔
نابالغ اور پاگل کا نکاح نہیں ہوتا یہی تو رونا رو رہے ہیں اتنی دیر سے۔
کیوں نہیں ہوتا؟ کس نے کہا؟ میں نے خود اپنے رشتہ داروں میں کئ پاگلوں کی جوڑی دیکھی ہے۔
یہ ضروری نہیں‌ ہے کہ ہر بیوی کو ایسا زبردستی کا انتہائ برا شوہر اچھا ہی لگے۔

دوسرے نابالغ لڑکی کے ساتھ اس کا "شوہر" جو کچھ کرے گا اس کا کیا ہو گا؟
کچھ کو اچھا نہیں لگتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔پر 90 فیصد کو اچھا لگتا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مگر اگر نکاح کی شرائط پوری نہ ہوں تو نکاح نہیں‌ہوتا۔ مثال کے طور پر ایک شرط گواہوں کی ہے۔ لہذا گواہوں کے بغیر نکاح نہیں ہوتا۔ آپ کا لاجک لڑایا جائے تو پھر تو نکاح کے لئے نہ گواہوں‌کی ضرورت ہے نہ ایجاب و قبول کی۔ پھر نکاح اور زنا یا زنا بالجبر میں کیا فرق رہ گیا؟
میں نے ایسے شرائط کی بات نہیں کی جو حضورص نے بتائ ہیں میں نے ان شرائط کی بات کی ہے جو شروع میں کسی نے لکھی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حضرت فاطمہ رض کا نکاح کیسے ہو؟۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حضور ص نے گھر آکر فاطمہ رض سے پوچھا کہ علی رض تمہارا رشتہ مانگ رہے ہیں تمہیں پسند ہے کہ نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔فاطمہ رض شرماکر کمرے میں چلی گئ(کوئ جواب نہیں دیا) حضور ص سمجھ گئے کہ انہیں منظور ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور باہر آکر کچھ صحابہ کو بلایا اور ان کے سامنے نکاح کرادیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بس کوئ شرائط وغیرہ نہیں
 

ف۔قدوسی

محفلین
اور حضرت عائشہ کا نکاح ایسے ہوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کہ حضور ص ابو بکر رض کے پاس گئے اور ان سے کہا کہ اللہ تعالی نے مجھے خواب میں دکھایا کہ حضرت عائشہ میری بیوی ہوگی۔۔۔۔۔۔حضرت ابو بکر رض نے اپنی بیوی سے کہا اور پھر انہونے انکا نکاح کرادیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حضرت عائشہ اپنی شادی کے بارے میں کہتی ہیں کہ میں کھیل رہی تھی اور امی نے مجھے بلایا اور مجھے تیار کرکے الگ کمرے میں بٹھایا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بس اور کوئ شرائط وغیرہ کچھ نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔شرائط وغیرہ بعد کے لوگوں کے ایجادات ہیں:abt:
 

زیک

مسافر
یہ دیکھیں کیا لکھا ہے:

چھوٹی بچی کی بلوغت سے قبل شادی :

شریعت اسلامیہ اسے جائز قرار دیتی ہے بلکہ اس مسئلہ میں تو علماء کرام کا اجماع بھی منقول ہے ۔

اس شادی کے جواز کے دلائل :

ا - اللہ سبحانہ وتعالی کا فرمان ہے :

{ اوروہ عورتیں جوحیض سے ناامید ہوچکی ہیں اگر تمہیں شبہ ہو توان کی عدت تین ماہ ہے اوروہ بھی جنہیں ابھی حیض آنا شروع ہی نہیں ہوا } الطلاق ( 4 ) ۔

ہم اس آیت میں دیکھتے ہیں کہ اللہ تعالی نے ان عورتوں کی طلاق کی عدت ( ان کی چھوٹی عمر اور نابالغ ہونے کی وجہ سے ) تین ماہ مقرر کی ہے جواس بات کی واضح دلیل ہے اس بچی کی بھی شادی ہوسکتی ہے اوراگر اسے طلاق ہوجائے تو وہ عدت بھی گزارے گی ۔

ب – عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا بیان کرتی ہيں کہ نبی مکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے ان سے شادی کی تو وہ چھ برس کی تھیں ، اورنو برس کی عمر میں ان کی رخصتی ہوئی اورنبی صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس نوبرس تک رہیں ۔ صحیح بخاری حدیث نمبر ( 4840 ) صحیح مسلم حدیث نمبر ( 1422 ) ۔

لیکن چھوٹی عمرکی بچی کی شادی کے جواز سے یہ لازم نہیں آتا کہ اس سے ہم بستری کرنا بھی جائز ہے ، بلکہ اس سے ہم بستری اس وقت تک نہیں کی جاسکتی جب تک وہ اس کی اہلیت نہ رکتھی ہو ، نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے بھی عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا کی رخصتی میں اسی لیے دیر کی تھی ۔

امام نووی رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں :

چھوٹی عمرکی شادی شدہ بچی کی رخصتی اوراس سے ہم بستری کے وقت کے بارہ میں یہ ہے کہ :

اگر بچی کا ولی اورخاوند کسی ایسی چيز پر متفق ہوجائيں جس میں بچی پر کسی قسم کا ضرر نہ ہو اس پر عمل کیا جائے گا ، اوراگر وہ دونوں اختلاف کریں تو امام احمد اور ابو عبید رحمہمااللہ کہتے ہیں کہ نوبرس کی بچی پر یہ لازم کیا جائے گا لیکن اس سےچھوٹی پر نہیں ۔

امام شافعی اورامام ابوحنیفہ رحمہما اللہ کہتے ہیں کہ اس کی حد یہ ہے کہ وہ جماع کی طاقت رکھے ، اس کے وقت میں لڑکیوں کے مختلف ہونے کی وجہ سے اختلاف ہے جس میں عمر کی کوئي قید نہیں لگائي جاسکتی ۔

اوریہی قول صحیح ہے کیونکہ عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا کی حدیث میں عمر کی کوئي تحدید نہیں اورنہ ہی ہم بستری کی طاقت رکھنے والی کونوبرس کی عمرسے قبل اس سے منع کیا گيا ہے ، اور اسی طرح طاقت نہ رکھنے والی نوبرس کی بچی کو اس کی اجازت ہے ۔

داووی کہتے ہیں : عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا بہت اچھی جوان ہوچکی تھی رضی اللہ تعالی عنہا ۔ دیکھیں شرح مسلم للنووی ( 9 / 206 ) ۔

مستحب تو یہ ہے کہ ولی اپنی چھوٹی بچی کی شادی نہ کرے لیکن جب اس میں کوئي مصلحت ہو تو شادی کرسکتا ہے ۔

امام نووی رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں :

آپ کے علم میں ہونا چاہیے کہ امام شافعی اوراس کے اصحاب اسے مستحب قرار دیتے ہیں کہ باپ اورداد بچی کے بالغ ہونے سے قبل شادی نہ کریں اورشادی کرنے میں اس کی اجازت لے لیں تا کہ وہ خاوند کے پاس ناپسندیدگی کی حالت میں نہ چلی جائے ۔

ان کا یہ قول عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا کی حدیث کے مخالف نہیں ، کیونکہ ان کی مراد یہ ہے کہ بلوغت سے قبل اگر شادی کرنے میں تاخیر کی بنا پرکوئي فوت ہونے والی مصلحت نہ ہو تو شادی نہیں کرنی چاہیے جس طرح کہ عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا کی حدیث میں ہے ، تویہ خاوند کا حصول مستحب ہوگا اس لیے کہ باپ اپنے بچے کی مصلحت پر مامور ہے اور یہ مصلحت فوت نہيں ہونی چاہیے ۔ واللہ تعالی اعلم ۔

شرح مسلم للنووی ( 9 / 206 ) ۔

یعنی کچھ "علماء" کے مطابق نہ صرف 9 سال کی لڑکی کی شادی ہو سکتی ہے بلکہ اس کے ساتھ بغیر اس کی رضامندی کے ہمبستری بھی ہو سکتی ہے۔ کیا بات ہے!!! کیا خوب تہذیب ہے!!!!
 

ف۔قدوسی

محفلین
قیامت کی ایک نشانی بتادوں کہ اگلے لوگ پچھلے لوگوں کا مزاق اڑائیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور یہ وہی دور ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ حدیث سے انکار کررہے ہیں؟یا تابعین کی باتوں سے؟ یا پھر اللہ تعالی کے فرمان سے؟
 

ف۔قدوسی

محفلین
بس صرف ایک حل ہے اسکو یہی بند کردینا چاہئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کیونکہ نہ آپ میری بات ماننے والے ہیں نہ میں آپ کی بات ماننے والی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔رَبِّی زِدنِی عِلماً۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اگر کچھ برا لگا ہو تو مجھے معاف کردینا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ :-P
 

ف۔قدوسی

محفلین
اسلام وہی ہے جو حضورص نے بتایا اور اللہ تعالی نے بتایا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور وہ قرآن مجید اور حدیثوں میں ہیں
 

ماوراء

محفلین
اور وہ لڑکی نابالغ ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کل جب اس لڑکی کو عقل آئے گی تو اسکو اپنا شوہر اپنی جان سے بھی زیادہ پیارا ہوگا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مرد کو چاہے اپنی بیوی بری لگے یا نہ لگے عورت کو ہمیشہ اپنا شوہر اچھا لگتا ہے چاہے وہ شرابی ہو،دوسری لڑکیوں کو دیکھتا ہو،ظالم ہو جیسا بھی ہو بیوی اس سے محبت ہی کرتی ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
:happy::happy:
 

زینب

محفلین
اوہ فاطمہ بہن یہاں بڑی بڑی بحثیئں ہوئی ہیں اسلامی موضوعات ہپے جن میں سے اکثر کسی کنارے نہیں لگیئں اپ تو ایویں ای سیریس ہو گئی ہو۔۔چلو چھوڑو جانے دو
 
Top