لائبریری وژن

سیدہ شگفتہ نے 'ماہِ اُردو لائبریری' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏دسمبر 21, 2008

  1. سیدہ شگفتہ

    سیدہ شگفتہ لائبریرین

    مراسلے:
    29,439



    لائبریری وژن




     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. سیدہ شگفتہ

    سیدہ شگفتہ لائبریرین

    مراسلے:
    29,439
    السلام علیکم

    آپ تمام اراکین سے درخواست ہے کہ انفرادی طور پر آپ سب اپنا انفرادی وژن پیش کریں ایک معیاری سطح کی حامل لائبریری کے حوالے سے ۔

    شکریہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  3. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    26,568
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    اردو یونیکوڈ آن لائن لائبریری جس پر کسی قسم کا، کسی قسم کے قوانین کی خلاف ورزی کرنے والا، مواد نہ ہو بلکہ کاپی رائٹس سے آزاد یا باقاعدہ اجازت شدہ، اغلاط سے پاک مواد ہو، جو یورز فرینڈلی سائٹ پر قاری کو نہ صرف مکمل آن لائن پڑھنے کی سہولت دے بلکہ اسے دو تین مختلف فائل فارمیٹس میں ڈاؤن لوڈ کرنے کی سہولت بھی دے!
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 8
  4. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,749
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    اردو لائبریری پراجیکٹ کے حوالے میرا ویژن وہی ہے جو آج سے کئی سال قبل اس پراجیکٹ کے آغاز میں تھا۔ میں ذیل میں اردو لائبریری سائٹ کے صفحہ اول پر موجود ایک عبارت کو یہاں پیش کر رہا ہوں:

    برقی اردو کتب خانہ (ڈیجیٹل لائبریری) پر خوش آمدید۔ یہ کاپی رائٹ سے آزاد مواد کی ایک آن لائن لائبریری ہے۔ ہمارا مقصد اردو کے قیمتی اور نایاب ورثے کو معدوم ہونے سے بچانا اور عوام الناس تک اس کی رسائی آسان بنانا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ہم اردو میں کاپی رائٹ سے آزاد ادبی اور تدریسی مواد پبلش کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم مہیا کرنا چاہتے ہیں۔ ہماری ان کاوشوں کا محرک وکی سورس ، وکی بکس اور پراجیکٹ گٹن برگ جیسے پراجیکٹ ہیں۔ ہمارا عزم ہے کہ اردو مواد پر مشتمل بھی ایسی ہی ایک سائٹ موجود ہو جہاں سے علم کے سوتے پھوٹیں۔

    یہی میرا اردو لائبریری پراجیکٹ کا ویژن ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 12
  5. فرخ منظور

    فرخ منظور لائبریرین

    مراسلے:
    12,857
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cold
    میرا بھی یہی خیال ہے کہ پراجیکٹ گٹن برگ کی طرح کا پراجیکٹ ہونا چاہیے اور اس میں وہ کتابیں بھی شامل ہونی چاہییے جو اعجاز صاحب کی سائٹ پر موجود ہیں - اعجاز صاحب سے اجازت لے کر وہ کتابیں بھی اس سائٹ پر منتقل کرنا چاہیے -
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 7
  6. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    35,351
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    بھائی فرخ۔ میں تو ہر کتاب کے آخر میں اپنی سائٹس کے علاوہ اردو لائبریری ڈاٹ آرگ کی پیشکش لکھتا ہی ہوں۔ میری کتابیں الگ کتابیں تھوڑی ہیں۔ مکمنل کتابوں کی لسٹ بنائی جائے تو اس میں یہ کتابیں بھی شامل کی جائیں۔ بس یہ کہ کاپی رائٹ کی وجہ سے میں نے اب تک زاویہ، علی پور کا ایلی وغیرہ کا شمول نہیں کیا۔ ابنِ صفی کے دو ایک ناول پہلے یہ سوچ کر رکھ دئے تھے کہ ہند و پاک میں بے شمار ان آتھرائزڈ ایدیشن یوں بھی نکل رہے ہیں، ایک یوں بھی سہی۔۔ لیکن اب مکمل سائٹ کو اپ گریڈ کروں گا تو یہ نکال دوں گا۔
    میں نبیل اور وارث سے متفق ہوں۔ اس سلسلے میں یہ اور کہنا چاہوں گا کہ ٹیم ورک کو اس سے الگ رکھا جائے اور اس میں محض ارکان کو داخل ہونے دیا جائے۔ اور سختی سے ان کو ماڈریٹ کیا جائے۔ کوئی ایک آدھ مضمون پوسٹ کرےتو اس کا ارادہ پوچھا جائے کہ کیا وہ اس قسم کے یا اس مصنف کے مضامین کا کوئی انتخاب کمپائل کرنا چاہتا ہے۔ محض ایک مضمون یا ایک کہانی سے ای بک نہیں بنتی۔ اور کیوں کہ یہ برقی کتاب ہی ہے، اس لئے یہ بھی ضروری نہیں کہ اس میں سو پچاس غزلیں یا ہندرہ بیس کہانیا (مثال کے طور پر) ہی ہوں۔ پانچ کہانیاں اور بیس غزلوں کی بھی ایک ای بک بن سکتی ہے۔ جب پوسٹ کرنے والا کہہ دے کہ اب اسے مکمل سمجھا جائے، تب ہی اسے داؤن لوڈیبل کے طور پر لائبریری میں شفٹ کیا جائے۔ آن لائن پڑھنے کے لئے بھی رکھا جا سکتا ہے لیکن ا س صورت میں ایک ایک صفحہ کر کے وکی یا جملہ میں بھی پوسٹ کرنا میرے لئے مشکل ہے۔ میں نے تو ساری کتابوں کو ان پیج سے کنورٹ کر کے تدوین کی ہے اس لئے ڈاؤن لوڈ کے لئے پیش کرنا ہی آسان ہے۔ جملہ وغیرہ ٹیم ورک کے کام کے لئے ہو سکتا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 8
  7. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    38,794
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Bookworm
    اسے میری طرف سے بھی سمجھا جائے۔

    ایک بات پراجیکٹ کے میچور ہونے سے متعلق۔ میں نے ایک بار محفل کی سالگرہ کے موقع پر لکھا تھا کہ یہ کمپیونٹی اس وقت میچور ہو گی جب نبیل یا میری ضرورت نہ رہے گی۔ یہی بات لائبریری کے لئے بھی ہے کہ جب یہ پراجیکٹ اپنے بانیوں کے بغیر بھی بخیر و خوبی چلتا رہے گا تو تبھی یہ کامیاب تصور ہو گا۔ ابھی تو beginning of the beginning ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 8
  8. فرخ منظور

    فرخ منظور لائبریرین

    مراسلے:
    12,857
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cold
    لیکن زیک ہمیں بڑوں کی اتنی عادت ہوگئی ہے کہ جب تک ہمارے بڑے سر پر موجود نہ ہوں ہم کام نہیں کرتے - اور کوئی پراجیکٹ بڑوں کی موجودگی کے بغیر پایہ تکمیل تک نہیں پہنچتا - یہ بات میں عملی تجربوں کی بنیاد پر کہہ رہا ہوں - لیکن خدا کرے کہ ایسا وقت آئے کہ ہر پراجیکٹ اسکے بڑوں کے بغیر بھی پایہ تکمیل تک پہنچ سکے - ہماری قوم کی ناکامیوں کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ جب بھی اس پراجیکٹ کا "بڑا" اس میں سے نکل گیا وہ پراجیکٹ وہیں زمین بوس ہوگیا - :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  9. سیدہ شگفتہ

    سیدہ شگفتہ لائبریرین

    مراسلے:
    29,439
    اُردو لائبریری کے لیے میرا وژن دراصل میرے ایک اور وژن سے منسلک ہے جس کا عنوان ہے اردو شہرِ علم۔ انٹرنیٹ میں ایک شہرِ علم کی تعمیر اصل مقصد اور اردو زبان میں لائبریری کی تشکیل اس کا ایک حصہ ہے ۔ اردو لائبریری میری نظر میں کیا ہے اس کی کچھ جھلک ایک مختلف انداز میں یہاں اس پوسٹ کے آغاز میں موجود ہے اور جن نکات پر اتفاق ہے وہ اس پوسٹ میں مذکور ہیں۔ رسمی طور پر میں اردو لائبریری کو ایک ایسی ریفرنس لائبریری کا نام بھی دینا چاہوں گی جو تمام دنیا میں ایک مستند و معیاری حوالہ سمجھی جائے اور جو اپنے معیار کے لحاظ سے دنیا بھر میں کسی بھی فرد ، افراد ، طلبہ یا ادارے کے لیے اردو زبان میں استفادہ و رسائی کی اولیں ترجیح ہو ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5

اس صفحے کی تشہیر