اتحاد اسلامی کے اگلے مرحلے کے متعلق رائے دیجیئے

فاروقی نے 'متفرقات' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 2, 2008

  1. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    السلام علیکم

    محترم حضرات میں آپ سب کا شکر گزار ہوں کہ آپ نے اتحاد اسلامی گروپ میں شامل ہو کر میرا خوصلہ بڑھایا ۔۔۔۔۔

    بہت سارے دوستوں کی خواہش ہے کہ اس(اتحاد اسلامی) سلسلے میں کچھ عملی جد و جہد کا آغاز کیا جائے ۔۔۔ ہمیں کچھ اور ممبرز حضرات کا گروپ میں شامل ہونے کا انتظار تھا ۔۔۔لیکن کچھ بھایئوں کے زیادہ اسرار کی وجہ سے ہم ایک قدم آگے بڑھنے کی کوشش کرتے ہیں ۔۔۔

    بھائی خرم شہزاد خرم سے میں نے اس سلسلے میں مشورہ کیا تھا انہوں نے تجویز دی کہ ایک ماہنامہ اتحاد اسلامی کے نام سے شروع کیا جائے ۔۔۔میرا بھی یہی خیال تھا کہ ماہنامہ شروع کیا جانا چاہیے۔۔۔لیکن میرے خیال میں پہلے ایک اتحاد اسلامی کا فورم یا ویب سائٹ ہونی چاہیئے ۔۔۔تا کہ باقاعدہ ایک منظم طریقے سے کام کیا جائے ۔۔اور تمام دوست ہر وقت اس سلسلے کے متعلق آگاہ رہ سکیں اور اپنی اپنی تجاویز اور مشاورت سے نواز سکیں ۔۔۔

    تو آپ حضرات سے گزارش ہے کہ آپ تجویز کیجیئے کہ کیا پہلے ماہنامہ نکالا جائے یا پھر ایک فورم اتحاد اسلامی کا شروع کیا جائے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟

    بہر حال جو بھی آپ کی رائے سے طے پائے گا ۔۔۔۔۔۔اس کے لیئے ہم اس سلسلے میں قدم اٹھائیں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔اور اس سلسلے میں ایک فنڈ سسٹم شروع کیا جائے گا۔۔۔۔۔۔اور ہر بھائی حسب توفیق اس میں حصہ لے سکتا ہے اور جو استعطاعت نہیں رکھتے ہوں گے ہم پھر بھی ان کے شکر گزار ہوں گے کہ انہپوں نے ہم سے قدم سے قدم اور کندھے سے کندھا تو ملایا۔۔۔۔

    آپ کی رائے اور تجاویز کا انتظار ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔والسلام
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  2. محسن حجازی

    محسن حجازی محفلین

    مراسلے:
    2,513
    موڈ:
    Breezy
    حضور ماہنامے تو جماعت اسلامی نے بھی بہت چھوڑ رکھے ہیں جسے ہم فیس بک سے زیادہ اہمیت نہیں دیتے۔
    دیگر تحاریک کے بھی پیلے کاغذ پر سیاہ الفاظ میں لتھڑے اپنے قائدین کی صفات کا راگ الاپتے ہوئے جرائد شائع ہوتے رہتے ہیں۔
    کرنے کا کام یہ ہے کہ سوچا جائے:
    ملت اسلامیہ میں Out of the box thinking کا فقدان کیوں ہے؟ انہیں کیل کانٹوں سے ہم پھر شکار کرنے چلے ہیں جو پچھلے ڈیڑھ سو برس میں کچھ نہیں کر سکے۔
    اس سوال پر غور کی ضرورت ہے۔ تاہم امید ہے کہ اختلاف رائے رکھنے والے حضرات ہمارے جانی دشمن نہ ہو جاویں گے۔

    پھر کہے دیتے ہیں کہ یہ ہماری ذاتی رائے ہے جس کی صحت پر ہمیں قطعی کوئی اصرار نہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 6
  3. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748

    جی بالکل صیحیح کہا آپ نے کہ ماہنامے تو سب شائع کرتے ہیں .....اور اتنے رسائل شائع ہوتے ہیں کہ گنتی مین نہیں .......لیکن اس سلسلے میں کچھ نا کچھ تو ہمیں قدم اٹھانا ہو گا ........تو اسی لیئے آپ سے گزارش ہے کہ متفقہ طور پر طے کیجیئے کہ اگلہ قدم اس سلسلے میں کیا ہونا چاہیئے .........رسالہ نہیں تو اس سے آگے بھی تو بتائیے نا کہ کیا کیا جائے........اب ہر دفعہ یہی کہہ کر چپکے تو نہین بیٹھے رہنا چاہیئے کہ یہ سب تو پہلے بھی ہو رہا ہے اس لیئے یہ مناسب نہین ...... جو مناسب ہے اس کی نشاندہی تو کیجیئے مہر بانی کر کے...........؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  4. محسن حجازی

    محسن حجازی محفلین

    مراسلے:
    2,513
    موڈ:
    Breezy
    مناسب یہی ہے کہ Out of the box thinking کی جائے۔ مل کر سوچا جائے کچھ ایسا جو واقعی تبدیلی تو لائے خواہ کتنی ہی چھوٹے پیمانے پر کیوں نہ ہو۔ اس کے لیے ہم سب کو دماغ لڑانے کی ضرورت ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  5. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    اور دماغ آج علوی نستعلیق کی وجہ سے ٹھکانے پر کہاں ہو گا........:cool:.کیوں یہی بات ہے نا.......:rolleyes:.
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  6. طالوت

    طالوت محفلین

    مراسلے:
    8,353
    جھنڈا:
    SaudiArabia
    موڈ:
    Bashful
    فاروقی بجائے کوئی نیا فورم شروع کرنے کے "اتحاد اسلامی" کے موضوع پر چند ایک موثر تحریریں لکھ کر منتظمین کو ارسال کر دی جائیں اور ان سے اردو محفل میں ہی ایک الگ زمرہ تشکیل دینے کی درخواست کی جائے تو بہتر ہو گا ۔۔۔ جس میں بطور موڈریٹر بھی کسی "اتحاد اسلامی" کے اہم داعی رکن کو مقرر کیا جائے تاکہ غیر ضروری بحث اور بد اخلاقی سے بچا جا سکے ۔۔۔ اور پھر اسی پر مختلف حوالوں سے تجاویز سامنے آئیں اور کم از کم "آو اس بات پر جو ہم میں تم یکساں ہے" (القران) پر عمل کرتے ہوئے زبانی عہد کیئے جائیں تاکہ ایک اس سلسلے کا کوئی ناک نقشہ واضح ہو ۔۔۔
    وسلام
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 7
  7. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    محترم آپ اور ایک دو دوسرے ممبرز کے اصرار کی وجہ سے ہی میں نے آپ سب سے جلد مشورہ مانگا ہے........اب آپ سبھی بتائیں بتائیں کے اگلہ قدم کون سا مناسب رہے گا.........؟

    رسالہ اور ویب سائٹ کی بات اس لیئے کی تھی کہ جب تک لا تعداد ممبرز نہ ہو ں گے ہم اکیلے کچھ نہ کر سکیں گے......کیو نکہ اس مقصد کی تکمیل کے لیئے سب لوگوں کا اس میں شامل ہونا ضروری ہے .......اور تعداد تبھی بڑھے گی جب سب تک اس کی آواز پہنچے گی....اور آواز تبھی پہنچے گی جب ہم میڈیا کے کسے شعبے کو اختیار کریں گے....
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  8. طالوت

    طالوت محفلین

    مراسلے:
    8,353
    جھنڈا:
    SaudiArabia
    موڈ:
    Bashful
    میرا مشورہ موجود ہے اس میں مزید اضافہ یوں کر لیجیئے کہ فی الحال اسے اس فورم تک محدود رکھیئے جب مناسب اور قابل قدر مواد جمع ہوجائے اور معقول ممبران کی معقول تعداد ہو جائے تو پھر اسے کسی اور طرف منتقل کیجیئے گا۔۔۔
    وسلام
     
  9. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    اس میں عملی جد و جہد کہاں ہے........؟
     
  10. طالوت

    طالوت محفلین

    مراسلے:
    8,353
    جھنڈا:
    SaudiArabia
    موڈ:
    Bashful
    بھائی پہلے طریقہ کار تو وضع کر لیں وہ نقشے تو تیار کر لیں جن پر عملی طور پر چل کر آپ منزل تک جا سکیں ۔۔۔
    وسلام
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  11. خورشیدآزاد

    خورشیدآزاد محفلین

    مراسلے:
    514
    جھنڈا:
    HongKong
    موڈ:
    Confused
    فاروقی صاحب میں نےآپ سے پہلےبھی کہا تھا کہ آپ نے ایک بنیادی لازمی مرحلہ Skip کردیایعنی اپنے گھر پاکستان اور اس سے بھی پہلے اپنی گلی محلہ اور شہر گاؤں سےکسی بھی تحریک کی بنیاد ڈالنا- دوسری بات/خامی جومیں اب محسوس کررہا ہوں وہ ہے آپ کو خود نہیں معلوم کہ آپ کرنا کیا چاہتےہیں ؟ اگر آپ کو خود نہیں معلوم کہ آپ کا لاحہِ عمل کیا ہوگاتو آپ دوسروں کو کیسے قائل کرسکیں گے کہ وہ آپ کے ساتھ شامل ہوجائیں؟

    اردومحفل فورم بھی میڈیاکا ایک شعبہ ہےناکہ ممبران کا بھرتی کیمپ-

    میرا مشورہ ہے اگر آپ کے پاس “واقعی” کوئی اعلٰی منصوبہ ہے تو پہلےآپ سنجیدگی کے ساتھ اپنے منصوبےکا یہاں اپنی تحریک کے ممبران کی مدد سےایک ابتدائی مسودہ بنائیں اور اس پر کم از کم تین سے چھ ماہ کے عرصے کے لیے تبادلہ خیال اور بحث کریں اردومحفل سمیت تمام اردو فورم پراس مسودے پرہر عام وخاص سے رائے لیں اور کھلے دل کے ساتھ لوگوں کے مشورے اور آراہ برداشت کریں جو بلا شبہ منفی بھی ہوں گی اور مثبت بھی اور پھراس تمام گفت وشنید کی روشنی میں آخری مسودہ بنائیں اور اس مسودے کی روشنی میں تمام ممبران مل جل کر فیصلہ کریں کہ آپ اپنے منصوبے کوعملی جامہ پہنا سکتے ہیں یا نہیں- اگر فیصلہ ہاں میں ہوتو اسی مسودے کی بنیاد پر اپنی تحریک کا نام رکھیں اورجو اراکین آپ کے ساتھ ہیں ان کو زمہ داریاں دیں اور ایک کمیٹی بنائیں اسی مسودے کی روشنی میں تحریک کا آئین اور مقاصد کو تحریری شکل دے۔

    پھر تحریک کا ہر ممبر اپنے گلی اور محلے سے شروع کرے-
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  12. خرم شہزاد خرم

    خرم شہزاد خرم لائبریرین

    مراسلے:
    10,840
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    السلام علیکم سر جی ہم نے یہ نہیں پوچھا کہ ہمیں کیا کرنا ہے ہم یہ پوچھ رہے ہیں کون سا طریقہ کار اپنایا جائے کرنا کیا ہے یہ تو ہم نے پہلے ہی بتا دیا ہے کے اسلامی دینا میں اتحاد ختم ہو رہا ہے اس کو بحال کرنا ہے آپ سے مشورہ اس بات کا لے رہے ہیں کہ کس طریقہ سے کام کیا جائے
    محسن بھائی آپ کی بات سے اتفاق کروں گا پہلے لوگون کے ذہیں تبدیل کرنے ہونگے اس پر ہم کام کر رہے ہیں اور انشاءاللہ آپ جیسے محلص دوست ہمارے ساتھ ہوئے تو جلد کامیاب ہو جائے گے
    طالوت بھائی کی بات بھی ٹھیک ہے اگر محفل کے منتظمین ہماری مدد کریں تو ہمیں اس سے بھی فائدہ ہو سکتا ہے لیکن ہم اس کام کو محفل تک محدود نہیں رکھ سکتے اس طرح ہمیں سب اردو فورمز سے بات کرنا پڑے گی لیکن پہلا قدم ہم نے محفل سے اٹھایا ہے اس لے محفل کے منتظمین سے درخواست ہے وہ اس پر رائے دیں

    خورشیدآزاد آپ کی دوسری بات ٹھیک ہے لیکن ہم بات چیت سامنے بیٹھ کر نہیں کر سکتے جتنے بھی ممبرز ہیں وہ محتلف شہروں سے ہیں سب سے ایک ساتھ فون پر بھی بات نہیں ہو سکتی فورمز اور جریدہ ہی ایک راستہ ہے جس کی وجہ سے ہم ایک دوسرے سے رابطے پر رہے سکتے ہیں



    ہم نے ایک عزم کیا ہے ”اتحادِ اسلامی “ کا اور ہم انشاءاللہ اس پر عمل بھی کریں گے اور اللہ ہمیں کامیاب کرے گا آپ سب دوستوں ، بہین ، بھائیوں کی دعاؤں اور مدد کی ضرورت ہے
    خرم شہزاد خرم
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  13. خورشیدآزاد

    خورشیدآزاد محفلین

    مراسلے:
    514
    جھنڈا:
    HongKong
    موڈ:
    Confused
    جناب یہ تو سبھی جانتے ہیں کہ اسلامی دنیا میں اتحاد ختم ہو رہا ہےاور یہ بھی ہر مسلمان کی خواہش ہے کہ اس کو بحال کیا جائے لیکن کیسے یہی تو وہ جگہ جہاں سب کی سوئی اَٹک جاتی ہے۔ بہرحال لگے رہو۔۔۔۔۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  14. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    السلام علیکم

    جناب کوئی مرحلہ مس نہیں ہوا ابھی تک۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آپ جس نقطہ نظر سے کہہ رہے ہیں کہ اپنے ذاتی گھر اور گلی محلے سے شروع کرنا چاہیئے تھا ۔۔۔۔۔میرے محترم آپ اگر گہرائی سے سوچیں تو یہ ممکن نہیں ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔مشورہ اور خیالات کا تبادلہ ہمیشہ ان کے علم رکھنے والے حضرات اور سمجھ بوجھ والے حضرات سے کیا جاتا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جس طرح کی فضاء آج مسلمانوں میں پیدا ہو چکی ہے اس کے لیئے اگر میں 20سال بھی اپنے گھر اٹھاد کی تبلیغ کرتا رہوں تو میری کوئی نہیں سننے گا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ایک درست چیز کا ماننے والا اگر ایک ہو تو نقار خانے میں وہ طوطی ہی شمار ہو گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اور اگر ایک درست چیز کو سمجھنے والے وافر ہوں تو لامحالا ان کی بات دوسروں پر مثبت اثر کرے گی۔۔۔۔۔۔۔۔مثال کے طور پر آپ کسی سے ناراض ہوں اور ایک شخص آپ کو آ کر منانے کی کوشش کرے تو میرے خیال سے آپ پر وہ اثر نہیں ہو گا جو دس آدمیوں کے آنے پر ہو گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔


    کسی سے مشورہ کرنے سے یہ بات ثابت نہیں ہوتی کہ مشوراہ لینے والا خود اس چیز کو کرنے کا اہل نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں صرف اپنی بات کروں گا تو چند ایک مجھ سے اتفاق کریں گے لیکن کچھ ممبران کے خیالات مجھ سے مختلف ہوں گے تو یہاں سے معاملہ اتفاقی نہیں رہے گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جیسا کہ میں نے ویب سائٹ اور رسالے کے بارے میں بات کی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔تو صرف اسی لیئے تاکہ اتفاق رائے ست آگے کی طرف قدم بڑھایا جائے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔نا کہ جو میرے ذہن میں آئے میں اسے دوسروں پر ٹھونستا پھروں۔۔۔۔۔۔۔۔

    اردومحفل فورم بھی میڈیاکا ایک شعبہ ہےناکہ ممبران کا بھرتی کیمپ- ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟ سے آپکی کیا مراد ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟

    مسودہ تو تب بنے گا جب سب کسی بات پر متفق ہوں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بہت سارے ممبران تو ابھی اسے جذباتی ابھال اور بچوں کا کھیل سمجھ کر کھیلنے کی کوشش نہیں کر رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جب ہم مل کر قدم بڑھائیں گے تو آپ دیکھیئے گا بہت سارے اخباب اسے ایک سنجیدہ بات کے طور پر لیں گے اور ہم سے قدم سے قدم اور کندھے سے کندھا ملائیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    آپ چھ ماہ کی بات کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔لیکن ممبران ابھی عملی قدم اٹھانے پر مصر ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔ان کے مطابق تھیوری کا کام بہت پہلے ہو چکا ہے اب قصے کہانیوں کی نہیں بلکہ عملی کی ضرورت ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔حالانکہ انہیں یہ بھی سوچنا چاہیئے کہ جب تک ہماری اپنی کوئی تھیوری نہ ہو گی کوئی بھی ہمارے ساتھ شامل نہیں ہو گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اپنی تھیوریوں اپنے خیالات پہ عمل کرنا آسان ہوتا ہے یا کسی کی تھیوری اور کسی کے فیصلے پر،۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟

    اور میرے خیال سے اگر میں اس سلسلے میں مخلص نہ ہوتا تو کسی سے ایسا مشورہ کرنے کی یا رائے لینے کی ضرورت محسوس کرتا...........؟
    میرا ذہن جہاں تک کام کرتا ہے وہ یہی ہے کہ ہم اسلامی اتحاد کی کوشش کر رہے ہیں اور اگر پہلا قدم ہی اتفاق رائے سے قائم نہیں ہو گا تو آپ سوچ سکتے ہیں ہم پہلے قدم پر ہی منہ کتے بل ہوں گے......

    کام ٹھیک طرح سے شروع ہونے پر سب پر مختلف ذمہ داریاں بھی لاگو ہوں گی اور سب کو ان کی کار کردگی کے مطابق عہدہ وغیرہ بھی ....اور یہ عہدہ وغیرہ کسی کو کسی سے ممتاز نہیں کرے گا بلکہ تنظیمی لحاظ سے ہو گا تا کہ تا کہ کسی مرحلے پر کوئی خلا نہ رہ جائے..... ......والسلام علیکم
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  15. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    یہ اونٹ کسی کروٹ بیٹھتا نظر نہیں آتا،
    ویسے مجھے یہ توبتا یا جائے کہ اس ’’ اتحاداسلامی ‘‘ کا منشور کیا ہے ؟
    کیا آپ اس سے تفرقہ پرستوں کا دل جیتنے میں کامیاب ہوجائیں گے ؟
    یا پھر کسی زبانی جمع خرچ کے بعد ہم پانی کی جھاگ کی طرح بیٹھ جائیں گے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  16. ظہور احمد سولنگی

    ظہور احمد سولنگی محفلین

    مراسلے:
    1,388
    اتحاد اسلامی میں کونسے مسلک شریک ہونگے۔ ایک کتاب پڑہی تھی صدیقی ٹرسٹ کی جس میں جس میں چار مسلکوں کے علاوہ کوئی شریک نہیں تھا۔
     
  17. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    [font="alvi Nastaleeq V1.0.0"]
    مسلک تو ظہور صاحب چار ہی ہیں ...........

    1:: امام اعظم ابو حنیفہ کے پیروکار

    2:: امام احمد بن حنبل کے پیرو کار

    3:: امام شافعی کے پیرو کار

    4:: امام مالک کے پیرو کار

    اور جو بھی ان میں سے کسی مسلک کو مانتا ہے وہ فرقہ نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔تو اتحاد اسلامی میں کوئی تفرقہ بازی نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔یہاں سب ۔۔۔۔۔۔جنہوں نے کلمہ پڑا ہے ۔۔۔اور شرک سے پاک ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔وہ مسلمان ہیں ۔۔۔۔۔۔۔باقی اتحاد اسلامی میں کسی مخصوص فرقہ یاگروہ بازی کی کوئی گنجائش نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔
    [/font]
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  18. ظہور احمد سولنگی

    ظہور احمد سولنگی محفلین

    مراسلے:
    1,388
    آُپ نے میری الجھن کو ختم کردیا میں سمجھا تھاشاید غیر مقلد لوگ بھی اسی اتحاد میں شامل ہونگے۔
     
  19. طالوت

    طالوت محفلین

    مراسلے:
    8,353
    جھنڈا:
    SaudiArabia
    موڈ:
    Bashful
    :) :) :)
    وسلام
     
  20. فاروقی

    فاروقی معطل

    مراسلے:
    1,748
    ناقص عقل ہے جناب میری تو...............وضاحت درکار ہے.....؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر