گوگل ٹرانسلیٹر آفلائن استعمال کریں۔ اینڈرائیڈ، آئی او ایس

تجمل حسین

محفلین
گوگل کی ٹرانسلیٹ سروس سے کون واقف نہیں ہے؟ انٹرنیٹ استعمال کرنے والوں کی اکثریت اس سے وافف ہیں اور وقتاً فوقتاً فائدہ بھی اٹھاتے رہتے ہیں۔ لیکن مسئلہ اس وقت درپیش آتا ہے جب آپ آفلائن ہوں اور کسی لفظ یا جملے کو ترجمہ کرنے کی انتہائی ضرورت ہو۔ اب اس مسئلے کا حل گوگل نے خود فراہم کردیا ہے۔

گوگل نے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس کے لیے ایپس فراہم کی ہیں جن کی مدد سے اب آپ آفلائن بھی اس سہولت سے مستفید ہوسکتے ہیں۔ گوگل آن لائن 103 زبانوں کا ترجمہ کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے (ترجمہ کا بالکل درست ہونا شرط نہیں :) )۔ لیکن آفلائن ایپ میں یہ تعداد کم کرکے 52 زبانوں کی سہولت دی گئی ہے۔ خوش قسمتی سے ان میں اردو زبان بھی شامل ہے۔ :battingeyelashes:

آپ کو کرنا بس یہ ہے کہ اینڈرائیڈ یا آئی او ایس کے لیے گوگل سٹور سے ایپ ڈاؤنلوڈ کرکے اپنے موبائل میں انسٹال کرنا ہے اور بس استعمال کرنا ہے۔ اگر آپ کی مطلوبہ زبان آفلائن کے لیے دستیاب نہیں ہے تو اسے ایپ کے ذریعہ سے ہی ڈاؤنلوڈ کرلیں۔

ربط برائے اینڈرائیڈ ایپ
ربط برائے آئی او ایس ایپ
 

تجمل حسین

محفلین
آئی آؤ ایس پر اردو آف لائن زبانوں میں شامل نہیں ہے۔
معذرت! دراصل میں اینڈرائیڈ میں ہی دلچسپی رکھتا ہوں اس لیے آئی او ایس کے بارے کم ہی معلومات ہوتی ہیں۔ اینڈرائڈ میں شامل تھی تو خیال تھا کہ آئی او ایس میں بھی ہوگی۔ :)
 

تجمل حسین

محفلین
میرے پاس آئی فون میں بھی 52 زبانوں کی آف لائن سپورٹ ہے مگر ان میں اردو شامل نہیں۔

اینڈرائڈ پر اردو کب شامل کی گئی؟
آج ہی گوگل کے ہوم پیج پر ایک سطری اعلان کے ذریعے اس کا علم ہوا ہے۔ جب میں نے زبانوں کی تفصیل چیک کی تو اردو کا نام بھی ان میں شامل ہے۔
 

زیک

تقریباً غائب
آج ہی گوگل کے ہوم پیج پر ایک سطری اعلان کے ذریعے اس کا علم ہوا ہے۔ جب میں نے زبانوں کی تفصیل چیک کی تو اردو کا نام بھی ان میں شامل ہے۔
میرے پاس تو گوگل ٹرانسلیٹ ایپ 5 سالوں سے ہے۔ اینڈرائڈ پر کئی سالوں سے آف لائن ٹرانسلیشن دستیاب تھی مگر آئی او ایس پر کچھ ماہ پہلے ہی آئی ہے۔
 
Top