کرنی ہے تو کر لو ورنہ معاف کرو

میم الف

محفلین
یہ تو بڑا غضب کرتے ہیں آپ!
ایسے نہ کریں حضور ورنہ کل کلاں کو رکشوی اور ٹرکوی ادب کو بھی لوگ معیار بنانا شروع کردیں گے!
غلط العام تک ہی رک جائیں پلیز :)
ہم تو ادبی آدمی نہیں ہیں جی
نہ بہت زبان جانتے ہیں
نہ شاعری کرتے ہیں
بس جو کرتے ہیں، وہ آپ کے سامنے ہی ہے
رکشوی اور ٹرکوی ادب بھی برا نہیں لگتا بشرطیکہ بات اچھی کہی گئی ہو۔
بس یہی ہمارا معیار ہے۔
 
داد نہ ہوئی ، پان کی گلوری ہو گئی کہ نہ رکھی گئی تو خاطر تواضع میں کمی رہ جائے گی۔ "ورنہ" کا استعمال نہیں کرنا چاہتے ورنہ ابھی اور بھی کچھ کہتے ٹرِپل ع بھائی۔
اجی معاملہ کچھ ایسا ہی ہے۔ رکھنے کو تو کافی کچھ رکھ لیا جاتا ہے جیسا کہ نسوار
ورنہ کا استعمال نہیں کرنا تھا آپ نے پھر بھی کر دیا محترمہ
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
اجی معاملہ کچھ ایسا ہی ہے۔ رکھنے کو تو کافی کچھ رکھ لیا جاتا ہے جیسا کہ نسوار
ورنہ کا استعمال نہیں کرنا تھا آپ نے پھر بھی کر دیا محترمہ
آپ نے نہیں کرنا تھا ورنہ کا استعمال۔۔ ہمیں کوئی ممانعت نہیں ورنہ سے۔
ہم تو ایک ہی جملے میں دو بار بھی ورنہ استعمال کر لیتے ہیں ۔
 
آپ نے نہیں کرنا تھا ورنہ کا استعمال۔۔ ہمیں کوئی ممانعت نہیں ورنہ سے۔
ہم تو ایک ہی جملے میں دو بار بھی ورنہ استعمال کر لیتے ہیں ۔
کوئی گہرا رشتہ ہے اس ورنہ سے۔ استعمال تو مجھے بھی کرنا پڑتا ہے مگر مَیں اس میں ایک حرف کا اضافہ کر کے استعمال کرلیتا ہوں
 

گُلِ یاسمیں

لائبریرین
کوئی گہرا رشتہ ہے اس ورنہ سے۔ استعمال تو مجھے بھی کرنا پڑتا ہے مگر مَیں اس میں ایک حرف کا اضافہ کر کے استعمال کرلیتا ہوں
نہیں رشتہ تو کوئی نہیں ہے ۔۔۔ بس خود ہی استعمال ہو جاتا ہے غیر ارادی طور پر ورنہ سوچ کر ورنہ کا استعمال کریں تو اس ورنہ کے چکر سے نکل ہی نہ سکیں۔
 
نہیں رشتہ تو کوئی نہیں ہے ۔۔۔ بس خود ہی استعمال ہو جاتا ہے غیر ارادی طور پر ورنہ سوچ کر ورنہ کا استعمال کریں تو اس ورنہ کے چکر سے نکل ہی نہ سکیں۔
جی بجا فرمایا جیسے آپ نے غیرارادی طور پر کہنے کے فوراً بعد ورنہ کہہ دیا۔ یہ ایسے ہی ہوجاتا ہے استعمال ہر بات میں۔ بیچارا
 

الف عین

لائبریرین
کیسے ہو منیب، بہت دن بعد نظر آئے!
راحل سے مکمل متفق ہوں، مگر اب تک کیا کیا مشورے ہوئے، اسے سمجھنے کے لئے چار صفحات پورے پڑھنے پڑے!
 

میم الف

محفلین
کیسے ہو منیب، بہت دن بعد نظر آئے!
راحل سے مکمل متفق ہوں، مگر اب تک کیا کیا مشورے ہوئے، اسے سمجھنے کے لئے چار صفحات پورے پڑھنے پڑے!
بالکل خیریت سے ہوں، استاد محترم۔
امید ہے آپ بھی مکمل خیریت و عافیت سے ہوں گے۔
لکھنے پڑھنے کا سلسلہ متروک تھا جس کی وجہ سے غیرحاضر رہا۔
اب یہ تک بندی محفل میں لے آئی۔
راحل صاحب نے بہت مفید تبصرہ فرمایا ہے اور میں آپ کا بھی شکرگزار ہوں کہ آپ نے چاروں صفحات پڑھنے کی تکلیف گوارا فرمائی۔ جزاک اللہ خیرا کثیرا
 

میم الف

محفلین
خوب بھڑاس نکالی ہے بھائی
سیدھا کہیے بھڑاس نکالی ہے
واقعی بھڑاس نکالی ہے ۔۔۔۔:):)
ویسے اِتنی بھڑاس مجھ میں ہے نہیں جتنی آپ سب نے نکلوا دی ہے۔۔
 

میم الف

محفلین
کچھ نادان رشتوں سے بیزاری کی صاحب فراش شکایت کر رہا ہے جو ایک حد تک رشتے نبھا بھی رہے ہیں لیکن احسان رکھ کر۔ مجبوری یہ ہے کہ کہیں جایا بھی نہیں جا سکتا۔
خوب ترجمانی فرمائی ہے رافع صاحب
صاحب فراش کا معنی لغت میں لکھا ہے ایسا بیمار جو بستر سے اٹھ نہ سکے
تو ہم یہی کہیں گے کہ حالت اس بیمار کی ابھی یہاں تک نہیں پہنچی
ہاں اگر اس کے کچھ اور بھی معنی ہوں جو آپ کی مراد ہوں تو ضرور علم میں اضافہ فرمائیں
ہم عربی فارسی اتنی نہیں جانتے
 
آخری تدوین:

سید رافع

محفلین
خوب ترجمانی فرمائی ہے رافع صاحب
صاحب فراش کا معنی لغت میں لکھا ہے ایسا بیمار جو بستر سے اٹھ نہ سکے
تو ہم یہی کہیں گے کہ نوبت اس بیمار کی ابھی یہاں تک نہیں پہنچی
ہاں اگر اس کے کچھ اور بھی معنی ہوں جو آپ کی مراد ہوں تو ضرور علم میں اضافہ فرمائیں
ہم عربی فارسی اتنی نہیں جانتے

اچھی بات ہے کہ بیماری کم ہی رہی۔ :) لغت تو اساتذہ ہی بتا پائیں گے۔ میں تو بمشکل اردو بول اور لکھ پاتا ہوں۔
 

یاسر شاہ

محفلین
منیب السلام علیکم
اچھی غزل ہے ماشاءاللہ ۔

کرنی ہے تو کر لو ورنہ معاف کرو
میں تو نہیں کہتا کہ مجھ سے بات کرو

"معاف" پہ کافی بات ہو چکی ویسے یہ اس بحر کی لچک کی وجہ سے درست بندھ گیا ہے یعنی بروزن "نجات" ۔اس شعر میں اصل سقم ہے "کہ" کا طویل باندھا جانا جو کسی ثقہ شاعر نے نہیں باندھا ۔اس کی جگہ " تم" کر دیں۔
ترمیم جو میں نے تجویز کی تھی۔پسند آئی تو رکھ لیں اگر بری لگی تو تہہ دل سے معافی کا خواستگار۔

اُس سے ہفتے دو ہفتے میں مل آؤ
کس نے کہا ہے پابوسی دن رات کرو

بھئی یہ حرکت بقول غالب سوتے میں بھی مت کیجیے ورنہ وہ ظالم بدگمان ہو جائے گا۔;):)

عامل بابا پہلے اپنا جن پکڑو
بعد میں قابو اوروں کے جنات کرو

آہاہا۔

ہمت ہے تو ہم سخنِ منصور بنو
حوصلہ ہے تو پیرویِ سقراط کرو

خوب۔

کس نے کیا ہے؟ کس پہ کیا ہے؟ ہوش نہ ہو
کرنے ہوں تو ایسے احسانات کرو

واہ۔

ہمارے ماحول کے لحاظ سے میں پہلا مصرع تخصیص کے ساتھ یوں کہتا:

کون ہے؟کس مسلک کا ہے ؟یہ ہوش نہ ہو

بات وہ کیا ہے جس میں ہو اندازِ غیر
کرنی ہو تو اپنے ڈھب کی بات کرو

جالب یاد آگئے غالبا" انھوں نے فراق کے لیے کہا تھا:

اپنے انداز میں بات اپنی کہو
میر کا شعر تو میر کا شعر ہے

دیکھ لیجیے اگر آپ نے کچھ منفرد کہا ہے تو اپنا شعر رہنے دیں ،نہیں تو جالب کے شعر کو رہنے دیں:)۔


آنسو دیکھ کے بھی تم ہنستے رہتے ہو
کچھ تو ہماری توقیرِ جذبات کرو

واہ

یوں ہی اپنے کلام سے محفل کو پر رونق رکھیے۔اللہ کرے زور قلم اور زیادہ۔آمین۔
 

میم الف

محفلین
منیب السلام علیکم
اچھی غزل ہے ماشاءاللہ ۔
وعلیکم السلام
بے حد نوازش :)
کرنی ہے تو کر لو ورنہ معاف کرو
میں تو نہیں کہتا کہ مجھ سے بات کرو

"معاف" پہ کافی بات ہو چکی ویسے یہ اس بحر کی لچک کی وجہ سے درست بندھ گیا ہے یعنی بروزن "نجات" ۔اس شعر میں اصل سقم ہے "کہ" کا طویل باندھا جانا جو کسی ثقہ شاعر نے نہیں باندھا ۔اس کی جگہ " تم" کر دیں۔
ترمیم جو میں نے تجویز کی تھی۔پسند آئی تو رکھ لیں اگر بری لگی تو تہہ دل سے معافی کا خواستگار۔
بری لگنے کا تو سوال ہی نہیں۔
اور جب یہی سوال نہیں تو معافی تو اور بھی دور کی بات ہے۔
ہمارے ماحول کے لحاظ سے میں پہلا مصرع تخصیص کے ساتھ یوں کہتا:

کون ہے؟کس مسلک کا ہے ؟یہ ہوش نہ ہو
ماشا٫اللہ، یہ بھی خوب ہے
بات وہ کیا ہے جس میں ہو اندازِ غیر
کرنی ہو تو اپنے ڈھب کی بات کرو

جالب یاد آگئے غالبا" انھوں نے فراق کے لیے کہا تھا:

اپنے انداز میں بات اپنی کہو
میر کا شعر تو میر کا شعر ہے

دیکھ لیجیے اگر آپ نے کچھ منفرد کہا ہے تو اپنا شعر رہنے دیں ،نہیں تو جالب کے شعر کو رہنے دیں:)۔
خوب شعر کا حوالہ دیا ہے یاسر بھائی
واقعی دونوں مضامین بہت قریب ہیں۔
اسی لیے ہم آپ کی تنقید نگاری کے فین ہیں اور آپ کو علامہ راشدالخیری کہتے ہیں۔
لیکن یہ ہم ضرور کہیں گے کہ اگر جالب ہوتے تو وہ ہمارا شعر سننے کے بعد اپنا شعر کاٹ دیتے کہ منیب، تم نے زیادہ روانی اور بے ساختگی سے اس مضمون کو ادا کیا ہے، لہذا میں اپنی پوری غزل ہی پھاڑ رہا ہوں۔ بلکہ شاید آج کے بعد کچھ کہوں ہی نہ۔۔
یوں ہی اپنے کلام سے محفل کو پر رونق رکھیے۔اللہ کرے زور قلم اور زیادہ۔آمین۔
آمین!
ان شا٫ اللہ یاسر بھائی
اگرچہ محفل کی رونق تو آپ ہیں - دیگر اساتذہ کرام اور محفلین ہیں - جو تنقید اور تبصرے کرتے ہیں۔ بات سے بات اور نکات سے نکات نکالتے ہیں۔
ہمارے تو کل مراسلے تین چار سو ہیں۔ پانصدی منصب بھی حاصل نہیں، آہ۔
لیکن ضرور - جب بھی کچھ نیا لکھا تو پیش کرتے رہیں گے۔
یہ مزید کہہ دوں کہ اوپر جو جالب کے بارے میں کہا ہے، از راہِ مذاق کہا ہے، یقینا جالب کی شاعری تو جالب کی شاعری ہے، جو مقام ان کا عوام کے دربار میں ہے، وہ انہی کا مقام ہے۔
 
Top