تعارف میرا تعارف و محفل کو سلام

ریحان نے 'تعارف و انٹرویو' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جولائی 5, 2009

ٹیگ:
  1. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    خوش آمدید ریحان بھائی
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  2. ریحان

    ریحان محفلین

    مراسلے:
    209
    الف عین سر ۔ کشتی کیا جلنی ہے ہم یہی تھے یہی کے ہیں اور انشا اللہ یہی کے ہو کر رہیں گے ۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  3. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    209,638
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    ریحان صاحب اپنے متعلق کچھ اور بھی بتائیں۔ کیا اب بھی ساہیوال ہی ہوتے ہیں یا کام کے سلسلے میں کہیں اور تعینات ہیں؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. ریحان

    ریحان محفلین

    مراسلے:
    209
    میں ساہیوال میں ہی رہتا ہو ۔۔ چند سال میں لاہور میں تعلیم و کام کے سلسلے میں رہا ۔۔ پر فائنانشل وجوہات و والدین کے اثرار پر وہا سے واپس ساہیوال آگیا ۔

    فل وقت ساہیوال میں ہی پرائیوٹ میڈیا کمپیوسٹر کام کر رہا ہو ۔۔ مزید گرافکس ڈیزائنگ کی پرائیوٹ کلاسز دے رہا ہو ۔ ساہیوال ایک چھوٹا سا پر پرسکون شہر ہے حال ہی میں اس شہر کو ڈویذن کا درجہ ملا ہے تو تھوڑی ترقی کی امید ہے ۔

    جب میں نے ٢٠٠١ میں کمپیوٹر فیلڈ میں قدم رکھا تھا تبھی سے مجھے کمپیوٹر پر اردو استعمال کرنے کا جنون سا تھا کیونکہ انگریزی کو میں سیکنڈری جبکہ اردو کو پرائیمری زبان کا درجہ دیتا ہو ۔ مگر پاکستان کے حالات دن با دن الٹ ہوتے گئے سو اب اردو سیکنڈری اور انگریزی پرائیمری زبان کا درجہ لیتے جا رہی ہے ۔۔

    سمجھا جائے تو یہ ٹھیک نہیں پر پاکستان میں ویسے بھی کمپیوٹر کو وہ اہمیت حاصل نہیں جو ہونی چاہیے ۔۔ اور انگریزی مشین پر اردو لکھنے کے لیے انگریزی کی کچھ تو سمجھ درکار ہے ۔ اپنے تمام احباب و عزیز جن سے رابطہ ہوتا ہے ، ہمیشہ مشین کے ساتھ کمفرٹبل ہو جانے کو کہتا ہو ۔۔ ویسے ہی جیسے سب موبائیل فونز کے ساتھ ہوچکے ہیں ۔۔ کہا تھا موبائیل کچھ سال پہلے ۔

    اردو محفل اپنے آپ کمپیوٹنگ تعلیم کہ مد میں بھی بہت اہمیت رکھتی ہے پر لکھنے والے احباب کو سمجھنا چاہیے کہ پڑھنے والا ان کے جتنا سمجھدار و کمپیوٹر اصلاحات سے واقف نہیں ہوتا ۔۔ سو ضروری ہے کہ کمپیوٹنگ تحریر جیسے کہ ٹیوٹرلیز یا ٹپس کو جتنا سہل کیا جا سکے اتنا اچھا ۔

    اردو پاکستانیوں کی زبان ہے پاکستانی ہو کر پاکستانیوں کے لیے پہلے لکھنا چاہتا ہو ۔ اپنی خاموشی کو توڑنا بھی کچھ ایسا ہی ہے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  5. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    209,638
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    ماشاء اللہ بہت اچھے خیالات ہیں آپ کے۔ اللہ تعالٰی سے دعا ہے کہ آپکو ہمت و حوصلہ عطا فرمائے۔

    اب مزید اپنے متعلق بتائیں۔

    کتنے بہن بھائی ہیں؟ آپ کا نمبر کون سا ہے؟
    والد صاحب کیا کام کرتے ہیں؟ کوئی ذاتی کاروبار ہے یا ملازمت کرتے ہیں؟
    ساہیوال تو ایک چھوٹا سا شہر ہے۔ میں نے دیکھا ہوا ہے۔ کیا وہاں آپ کے کام کی اتنی مانگ ہے کہ اچھی آمدنی ہو سکے؟

    باقی بعد میں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  6. کاشفی

    کاشفی محفلین

    مراسلے:
    15,389
    خوش آمدید۔۔وش آتکے۔۔! ۔۔(بلوچی زبان میں)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  7. ریحان

    ریحان محفلین

    مراسلے:
    209
    آپ کو بھی ۔۔ خوش آمدید۔۔وش آتکے۔۔! ۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  8. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    ماشا اللہ ، کیا کہنے ، بھئی بہت خوب ، بڑی ہمہ جہت شخصیت ہیں آپ تو، ایک بار پھر ، تاخیر سے سہی محفل میں خوش آمدید، سدا سلامت رہیں۔
    ( جذبات یوں لکھا جاتا ہے نہ کہ جیسے آپ نے ’’ جزبات ‘‘ لکھا ہے ،)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  9. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,384
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    پاکستان میں ایک ایسی تحریک چلنی چاہئے جس کے تحت ہر محکمے کا سائن بورڈ اردو میں ، ہر دکان ہر افتتاح کا بینر اردو میں ، ہر شادی کارڈ اردو میں ، کہنے کو بہت کچھ ہے غرض کہ ہر جگہ اردو کا استعمال عام ہوجائے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  10. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,384
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اور سب سے بڑا سرکاری اعدادو شمار عدالتوں کا نظام یہ سب بھی اردو میں ہونا چاہئے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  11. ریحان

    ریحان محفلین

    مراسلے:
    209
    بھائی آپ کی باتیں بہت جائیز ہے ۔۔ مگر ایسا کوئی تحریک نہیں کرے گی ۔۔ ہم کو خود کرنا ہے ۔۔ آپ دبئی میں بیٹھے ہو بھائ ۔۔ بتاو گر پاکستان میں ہو آپ ۔۔ اور آپ نے اپنے بچے کو سکول داخل کرانا ہو ۔۔ کیا چوائیس ہوگی آپ کی ۔۔ سرکاری اردو میڈیم ؟ یا بیکن ہاوس انگلش میڈیم ؟

    بہت آسان ہے بھیا بہت آسان ہے اچھی اچھی تحریریں لکھنا

    اردو میں کریں بھی تو اس لیول پر لے آئیں اٍس زبان کو جس لیویل پر انگریزی کو پہنچا دیا گیا ہے ۔۔ اپنے آپ سب ٹرانسلیٹ ہو جائیگا ۔۔ ڈاکٹر چٹ اپنی انگریزی میں بناتا ہے ! اردو میں بنائے وہ ؟ میڈیسنز والے اپنی فیکٹری میں برانڈمگ مشین میں اردو انکوڈ کریں ۔۔ ( زبردستی )

    ایسا زبردستی کسی تحریرک سے نہیں ہوگا ۔۔ سب سے پہلے حکمران طبقے کو غیرت کھانی ہوگی تھوڑی جن کو دیکھ کر عوام بھی حمت پکڑے ۔۔ یہ حکمران طبقا میڈیا پر غلط انگریزی بول لیگا مگر درست اردو بولنے میں ان کو شرم آئیگی ۔ ہمارا بھی کچھ ایسا ہی حال ہے میں اپنے آپ کو بھی کوئی زباں کی قید سے آزاد نہیں سمجھتا ۔۔ سارا انٹرویو مجھے انگریزی میں دینا پڑتا ہے ۔ مگر ہم کو کون دیکھ رہا ہے ۔۔ ملک کا نام زبان کا نام لیکر جاتے ہیں حکمران باہر ۔۔ کرکٹر ۔۔ میڈیا والے ۔
     
  12. خرد اعوان

    خرد اعوان محفلین

    مراسلے:
    514
    السلام علیکم ریحان اردو محفل پر خوش آمدید ۔

    آپ تو جذباتی ہو گئے بھائی :) ۔ انہوں نے ایک عام بات کہی تھی ۔ ایک ایسی بات جو ایک محب وطن سوچ سکتا ہے بیشک اسے عملی جامہ پہنانا ناممکن ہی کیوں‌ نہ ہو ۔ ویسے ناممکن میں‌ سے اگر نا ہٹا دی جائے توممکن رہ جاتا ہے ۔ :grin:

    جہاں تک بات رہی اسکول میں داخلے کی تو وہ تو ایک بھیڑ چال کی صورت حال ہے ۔ بغیر سوچے سمجھے صرف اندھی تقلید میں لوگ اپنے بجٹ آؤٹ کر رہے ہیں ورنہ ایک سے ایک مثال موجود ہے ہمارے اپنے ہی ملک میں‌ ۔ ڈاکٹر عبدالقدیر خان کون سا بیکن ہاؤن اسکولز سسٹمز کے پڑھے ہوئے ہیں‌۔ چلیں‌یہ تو ایک بہت بڑی مثا ل ہے میں‌ایک چھوٹی مثال کی طرف آتی ہوں‌ ۔ میرا ایک کزن قریبآ آج سے 15 سال پہلے اس نے این ای ڈی سے بی ای کیا تھا اور حکومت کے وظیفہ پر وہ امریکہ پڑھنے گیا تھا ۔ وہ بھی بیکن ہاؤس کا پڑھا ہوا نہیں تھا ۔ ;) صورت حال یہ ہے پڑھائی سے متعلق کہ لوگ سمجھتے ہیں کہ یہ بڑے اسکول بچوں‌کو لائق بنا دیتے ہیں‌ جبکہ معاملہ اس کے بالکل الٹ ہے ۔ جنہیں پڑھنا ہوتاہے وہ پیلے اسکول میں‌بھی پڑھ لیتے ہیں اور جنہیں نہ پڑھنا ہو وہ او لیولز میں‌بھی صرف کور سبجیکٹس میں‌ پاسنگ مارکس لے کر پاس ہو جاتے ہیں‌:eek: خیر بس برسبیل تذکرہ یہ باتیں ہو گئیں اگر بری لگیں تو بہت معذرت ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  13. ریحان

    ریحان محفلین

    مراسلے:
    209

    بہن معزرت لکھ کر شرمندا تو نا کریں ۔۔ محفل میرے لیے فیملی کی طرح ہے ۔۔ یہاں تمام اراکین اپنے ہیں ۔۔ میرا اندازہ گفتگو تھوڑا اگریسیو ضرور ہو سکتا ہے پر ارادہ تو بات جتانا تھا ۔۔ بات میری بھی عام سی ہی تھی ۔۔ پر وہ کہتے ہیں نا ۔۔ اندازٍ بیا اور
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  14. میر انیس

    میر انیس لائبریرین

    مراسلے:
    1,477
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اردو محفل کے دوستو السلام علیکم
    میں یہاں بالکل نیا نیا آیا ہوں مگر جب سے آیا ہوں جانے کا دل نہیں کر رہا ہے یقین کریں کافی عرصہ سے میں کسی ایسی ہی محفل کی تلاش میں تھا خاموشی سے چُپ چاپ ادو سے محبت کیئے جارہا تھا پر اب یقیناََ ایسی محفل مل گئی جہاں میری طرح اردو سے محبت کرنے والے بہت سے بھائی اور بہن موجود ہیں یقین کریں بہت خوشی ہوئی ورنہ میرے حلقہ احباب میں تو سارے ایسے ہی لوگ موجود ہیں بلکہ وہ بیچارے ہی کیا بلکہ سارے ہی لوگ انگریزی سے مرعوب ہو کر اپنی زبان کو اپنے سے جتنا دور کر سکتے ہیں دور کرنے کی کوشش میں لگے ہوئے ہیں اردو بہت ہی زخمی ہوچکی ہے کوئی اسکا علاج کرنے والا نہیں مجھ کو تو ٹی وی کے پروگرام اور عام محفلوں کو دیکھ کر لگتا ہے کہ خدا نا خواستہ آئیندہ آنے والے چند سالوں میں اردو بولنا کہیں گناہ نہ سمجھا جانے لگے ۔ مجھ کو اردو سے محبت جاپان جاکر ہوئی جہاں میں نے دیکھا کہ وہاں کا سارا کام بغیر انگریزی بولے ہی ہوجاتا ہے اور انکو اپنی زبان سے جنون کی حد تک محبت ہے ہر میدان میں جاپانی کو آگے رکھا ہوا ہے یہاں تو کسی کو اسوقت تک پڑھا لکھا ہی تصور نہیں کیا جاتا جب تک وہ انگریزی اچھا خاصہ منہ ٹیڑھا کر کر نا بولے پھر میں وہاں تقریباََ سارے ہی ایسے ملک کے باشندوں سے ملا جنہوں نے اپنی زبان کو اپنا کر ہی ترقی کی تھی جرمن ہوں یا روسی اطالوی ہوں یا چینے جب یہ سب انگریزی کو اپنی کمزوری نہیں بناتے پھر بھی ترقی یافتہ ہیں تو ہم ترقی کیوں نہیں کرسکتے ۔ معاف کیجئے گا اپنا تعارف کرانا بھول گیا میرا نام انیس جعفری ہے اور میں آٹسوکا پاکستان میں بحیثیت ایک سینیئر ایگزیکیٹو کام کر رہا ہوں ہم لوگ ڈرپس اور انجیکشنس میں پاکستان میں سب سے آگے ہیں ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  15. ریحان

    ریحان محفلین

    مراسلے:
    209
    انیس بھائی ۔۔ آپ کو محفل پر خوش آمدید ۔۔

    آپ نے جو لکھا بہت ہی درست لکھا ہے ۔۔ بس سمجھتا و اپناتا یہاں کوئی کوئی ہے ۔ یہ ایک نہایت ہی اہم اشو ہے پر جتنا یہ اہم ہے اتنا زیادہ ہی اس کو نظر انداز کیا جاتا ہے ۔

    جاپان کی مثال ۔۔ چین کی مثال ۔ ملیشیا ۔ جانے یہ ممالک ان افراد کیوں نظر نہیں آتے جو کہتے ہیں کی انگریزی ترقی کی زبان ہے ۔
     
  16. شمشاد

    شمشاد لائبریرین

    مراسلے:
    209,638
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    انیس بھائی اردو محفل میں خوش آمدید

    اپنے تعارف کا دھاگہ الگ سے کھولیں۔ اگر کوئی مشکل پیش آئے تو بتائیں۔
     
  17. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,384
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    میرے بچے حفظ قرآن کے لئے اقرا تعلیم الاطفال میں پڑھ رہے ہیں الحمد للہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  18. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,384
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    خوش آمدید اردو محفل میں
     

اس صفحے کی تشہیر