لفظ مہاجر کے استعمال پر اعتراض

مہوش علی نے 'آپ کے کالم' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ستمبر 6, 2009

  1. ماظق

    ماظق محفلین

    مراسلے:
    327
    جھنڈا:
    Pakistan
    جنرل اسد درانی اور مرزا اسلم بیگ نے اپنے حالیہ انٹرویوز میں کہا ھے کہ ایم کیو ایم کو فوج نے بنایا ھے اور اس کا مقصد سندھ میں پیپلز پارٹی کا زور توڑنا تھا ۔
    کیا کسی بھی عوامی حمایت کی حامل پارٹی کو اس طرح دیوار سے لگانا نا انصافی نہیں تھا ۔
    چیف جسٹس کے حق میں جب کے سارا پاکستان احتجاج کر رھا تھا ایم کیو ایم نے اپنے ہی لوگوں کی مرضی کے خلاف ایک جنرل کا ساتھ کیوں دیا ۔ اسٹیبلشمنٹ کے ساتھ رہ کر اسی کے خلاف بولنے میں کیا راز ھے -
     
  2. ماظق

    ماظق محفلین

    مراسلے:
    327
    جھنڈا:
    Pakistan
    میرے خیال میں آپ کی معلومات ناقص ھیں ۔ جماعت اسلامی کے پلیٹ فارم سے جیتنے والے کراچی کے تمام ممبران کا تعلق بھی بھارت سے آئے ھوئے لوگوں سے ھی تھا اور جماعت اسلامی کی طلبا ونگ جمیعت میں بھی اکثریت بھارت سے آنے والے لوگوں کی تھی ۔ الظاف حسین کو تنظیمی پالیسی سے انحراف پر جمیعت سے بے دخل کیا گیا تھا بالکل ایسے ھی جیسے دیر اور سوات میں دہشت گردی میں ملوث تنظیم کے بانی مولانا صوفی محمد کو کسی زمانے میں جماعت اسلامی سے بے دخل کیا اور انہوں نے نفاذ شریعت محمدی کے نام سے ایسی جمّت بنائی جس نے آج پاکستان کو تباھی سے دو چار کیا ھوا ھے ۔ برائے کرم میری اس بات سے یہ نتیجہ اخذ نہ کیا جائے کہ میرا جماعت اسلامی سے کوئی تعلق ھے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  3. جہانزیب

    جہانزیب محفلین

    مراسلے:
    2,442
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Brooding
    کراچی یونیورسٹی میں‌ جمعیت نامی تنظیم میں‌ "ہندوستانی"‌ نہیں‌ تھے؟ نہیں‌ ہیں؟‌ یا ان کے آباء‌ نے کراچی منتقلی کے وقت "کم قربانیاں" دی تھیں جو اس تنظیم میں‌ شامل لڑکوں‌ کو آپ "اپنے"‌سمجھنے سے انکاری ہیں؟
    جبکہ جمعیت نام کی اس تنظیم کی ویب سائٹ‌ پر "اپنوں"‌ کے ہاتھوں‌ جن شہدا کی معلومات لکھی ہیں‌، میرا خیال ہے کہ وہ بھی "اپنے"‌ ہی ہیں‌ ۔
    اور اس وقت اس ذیلی تنظیم کی جماعت کا سربراہ بھی تو "ہندوستانی"‌ ہی ہے ۔
    ویسے سب سے زیادہ ہندوستانی تو پنجاب میں‌ آ کر آباد ہوئے تھے، پنجاب میں‌ انہیں‌ یہ شکایات کیوں‌ نہیں‌ کہ ہمیں‌ ہندوستانی کہا جاتا ہے؟صرف انہی علاقوں‌ میں‌ انہیں‌ ہندوستانی کیوں‌ کہا گیا جہاں‌ ایم کیو ایم ہے؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  4. جہانزیب

    جہانزیب محفلین

    مراسلے:
    2,442
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Brooding
    بالکل، اسی طرح‌ ان مہاجرین کو جن لوگوں‌ نے پناہ دی، اسے انہوں‌ نے انصار کہا ۔ "ٹھگے"‌"بیل" "پینڈو"‌ نہیں‌ کہا تھا ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  5. مہوش علی

    مہوش علی لائبریرین

    مراسلے:
    3,003
    یعنی آپ کہہ رہے کہ اس لیے ہندوستانی، ہندوستوڑے اور بھیے کہنا بالکل حق بجانب ہے۔

    خدا کا واسطہ ہے جہانزیب آپ پتا نہیں کیوں اب ہمیشہ مجھ سے لڑنے کے موڈ میں ہوتے ہیں اور میری باتوں کو ہمیشہ منفی مطلب نکالتے ہیں۔

    میری تحریر کو آپ پھر ٹھڈنڈے دل و دماغ سے پڑھیں اور اس فرق پڑھے لکھے غیر متعصب لوگوں کو اور متعصب انتہا پسندوں کو ملحوظ خاطر رکھیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  6. ماظق

    ماظق محفلین

    مراسلے:
    327
    جھنڈا:
    Pakistan
    میں کبھی کراچی نہیں گیا لیکن میڈیا پر اور وہاں رھنے والے کچھ جاننے والوں کی زبانی سنا ھے کہ کہ پچھلے سال جب عمران خان نے الطاف حسین سے اصولی اختلافات پر باتیں کی تو کراچی بھر کی دیواروں پر عمران خان کے خلاف فخش باتیں اور گالیاں لکھی گئی،ان حالات میں آپ ایسی باتیں کس طرح کہہ سکتی ہیں - یہ ایک پرانا طریقہ ھے کہ جب اپنے گناہ نہ چھپیں تو دوسروں کے نام پر غلط کر کے دوسروں کو بھی اپنے جیسا مشہور کر دو

     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  7. جہانزیب

    جہانزیب محفلین

    مراسلے:
    2,442
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Brooding
    مہوش اگر آپ کو ایسا لگا کہ میں آپ سے لڑ رہا ہوں تو میری طرف سے معذرت ۔
    میں آپ کے دلائل پڑھتا ہوں، کچھ سے متفق ہوتا ہوں اور کچھ سے نہیں، البتہ ایک مشورہ بعض اوقات آپ دلائل کی رو میں یا شائد جذبات میں ایسے الفاظ استعمال کر جاتی ہیں، کہ متفق ہوتے ہوئے بھی الفاظ جیسے "لولے لنگڑے اعتراضات" اور اس طرح کے دیگر جملہ جات ان کی اہمیت کم کر دیتے ہیں۔
    اوپر والے پیغام میں میں نے آپ کا جو اقتباس پیش کیا تھا، اس کا مقصد یہ نہیں تھا کہ مجھے آپ کی بات سے اتفاق نہیں، صرف یہ دکھانا مقصود تھا کہ تعصب پسند ہر صف میں موجود ہیں ۔
    میں نے پہلی دفعہ لفظ "ہندوستڑے" اس دھاگے میں پڑھا ہے، البتہ کراچی قیام کے دوران پنجابیوں کے لئے لفظ "ڈھگے" مجھے خود کہا گیا ہے، پٹھانوں کے لئے "اخروٹ" کا لفظ بھی کراچی میں عام بولا جاتا ہے ۔ اس کے باوجود میں تمام کراچی والوں کو مورد الزام نہیں ٹھہراتا، بلکہ جو شخص کہتا ہے اور تعصب کی وجہ سے کہتا ہے ہمیں اس کے خلاف ہونا چاہیے، چاہے مہاجر ہو یا پنجابی یا کوئی اور ۔
    کراچی سے تعلق رکھنے والی ایک خاتون، میری والدہ(جو کراچی میں پیدا ہوئیں اور پلی بڑھیں) کو ازراہ ہمدردی کہے، Aunti don't mind, پنجابی بولتا بندہ جاہل لگتا ہے، اور یہی خاتون کہیں کہ پنجابی خوبصورت ہوتے ہیں، لیکن منہ کھولتے ہی سارا کام خراب ہو جاتا ہے ۔تو بات کا الزام کیا سب مہاجروں‌ کو دے دوں؟

    میرا کہنے کا مقصد صرف یہ تھا کہ تعصب ہر جگہ ہے، انصاف کا تقاضا یہ ہے کہ ہم دونوں طرف ایک ہی طرح کا جائزہ لیں ۔ نہ تو سب مہاجروں میں تعصب ہے نہ ہی پاکستان کی دوسری قوموں میں مہاجروں کے خلاف تعصب ہے ۔ کچھ لوگ ہر طرف موجود ہیں جن کی باتوں کو ہوا بنا کر سیاسی مقاصد حاصل کئے جا رہے ہیں ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 10
  8. ابن عادل

    ابن عادل محفلین

    مراسلے:
    320
    میں پوری پوسٹ پڑھنے کے باوجود کسی نتیجے پر نہیں پہنچ پایا ۔۔۔۔۔ آیا لفظ مہاجر کی مذمت کی جارہی ہے یا اسے اختیار کرنے کا جوز پیش کیا جارہا ہے ۔
    حقیقت یہ ہے کہ مہاجر کا لفظ حقوق کے حصول کی خاطر استعمال کیا گیا اور حقوق پس منظر میں رہ گئے اب صرف سیاست باقی ہے ۔ حتی کہ اب بھی مہاجر قومیت اسی استحصال کا شکار ہے جسوقت وہ تب تھی جب اسے مہاجر شناخت دی گئی تھی ۔ مہاجر کی شناخت کتنی غلط تھی اس کا ادارک یا پھر اس کے ذریعے مزید سیاست کے نا چلنے کا ادراک کرکے اس سے جان چھڑا لی گئی اور متحدہ کا لقب استعمال کیا گیا ۔ مختصر یہ کہ لسانی سیاست کا آغاز اور اس میں تشدد پسندی کی روایت جو اس لفظ کے ذریعے جاری کی گئی وہ تاحال جاری ہے ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 6
  9. فرخ منظور

    فرخ منظور لائبریرین

    مراسلے:
    12,863
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cold

    بھائی اس کا جواب سیدھا سادا ہے کہ جو تنظیموں نے آپ کے ساتھ کیا۔ کیا آپ اس سے بھی بڑھ کے ان کے ساتھ کریں گے؟ صرف اس لئے کہ آپ کے ساتھ ایسا ہوا۔ پھر آپ میں اور ان تنظیموں میں کوئی فرق نہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  10. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,828
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    اگر کسی نے اسکول میں کیمسٹری پڑھی ہو تو موجودہ پاکستان کی کیمسٹری درج ذیل ہے: :)
    [​IMG]
     
    مدیر کی آخری تدوین: ‏اپریل 22, 2017
  11. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    اگر بالفرض یہ مان بھی لیا جائے کہ مہاجر اس لیے ہوئے کہ دیگر لسانی یا علاقائی تنظیمیں پہلے سے موجود تھیں تو پھر آپ ہی مجھے بتائیے کہ کیا ایک برائی دوسری برائی کے لیے وجہ جواز بن سکتی ہے ؟ اگر بن ہی سکتی ہے تو پھر اس وجہ جواز کو اس مجوزہ برائی کے فقط وجود میں آنے کے لیے ہی بطور جواز پیش کیا جانا چاہیے نہ کے اس برائی سے جنم لینی والی دیگر مزید برائیوں پر پردہ ڈالنے کے لیے بھی فقط بار بار اسی پہلے جواز کو بطور جواز پیش کیا جائے ۔ ۔ ۔
    یہ پنجابی سندھی اور مہاجر اور پشتون جیسی تنطیمیں فقط انہی علاقوں میں کیوں پنپتی رہیں کہ جو علاقے ایم کیو ایم کے زیر اثر تھے کیوں یہ تنظیمیں سرحد بلوچستان یا پھر خود پنجاب میں نہیں پھلی پھولیں اگر غور کیا جائے تو بہت سے سوالوں کا جواب یہاں سے ہی مل سکتا ہے ۔ ۔ ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  12. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,384
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    پشتون ، پنجابی ۔ سندھی، بلوچی یہ ساری قومیں ہیں لیکن مہاجر لفظ قومیت کی شناخت نہیں بلکہ ایک شفٹنگ پلیس کی شناخت کرتا ہے اس کو قومیت کے زمرے میں لانے والوں پر ہنسنے کے علاوہ کیا کیاجاسکتا ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  13. عمران القادری

    عمران القادری محفلین

    مراسلے:
    725
    کیا بات ہے باسم ۔
    مہاجر کہلانے والے طبقے کے علاوہ انصار کہلانے والا طبقہ بھی ہونا چاہیے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  14. مہوش علی

    مہوش علی لائبریرین

    مراسلے:
    3,003
    عابد، مجھے افسوس ہے کہ آپ نے ایک غیر متعلق اعتراض کیا ہے۔
    کسی مسئلے پر بات ختم اُس وقت ہوتی ہے جب سب اُس کو نان ایشو مان لیں۔ یہ نہیں ہو سکتا کہ ایک طبقہ تو اپنے اوپر لگنے والے ان الزامات کا جواب اس لیے نہ دے کیونکہ اسکے نزدیک نان ایشو ہے، مگر دوسرا طبقہ کا اوڑھنا بچھونا ہی یہ الزام ہو اور انکی گاڑی اس سے آگے ہی نہ بڑھتی ہو۔

    آپ پھر سار الزام صرف ایک طبقہ فکر پر دھر رہے ہیں۔
    اور پنجاب کو کراچی سے ملانا آپ کی سب سے پہلی غلطی ہے۔
    کراچی کے مسائل بالکل الگ ہیں۔

    یہ بتلائیں کہ کیا پنجاب میں آ کر دیگر صوبوں کے چھوٹے چھوٹے گروہوں نے بلوچی پنجابی پٹھان جیسی تنظیمیں بنائیں؟
    مگر کراچی میں صورتحال یہ ہے کہ یہ سب لسانی تنظیمیں موجود ہیں اور علاقے کی اکثریت مہاجر کو انہوں نے غنڈہ گردی اور بدمعاشی سے نیچے لگا رکھا ہے۔ کیا پنجاب میں آ کر دیگر علاقوں کے لوگوں نے اہل پنجاب کو کبھی نیچے لگا کر رکھا؟ کتنا عرصہ یہ چلتا رہا اور اسکے بعد مہاجر اکثریت کی طرف سے ردعمل آتا ہے۔
    اگر آپ اعتراض کرنے سے قبل اس چھوٹی سی بات پر غور کر لیں تو آپکو اندازہ ہو گا آپ کا اعتراض کسقدر غلط ہے۔
    ابھی آپکے ذہن میں وہ تمام شکایتیں موجود نہیں ہیں جو اہل کراچی کو اس زمانے میں انصاف کی نافراہمی کی وجہ سے ہوئیں۔ آپ اخلاقیات کو صرف ایک گروہ تک محدود کر رہے ہیں جو عملی زندگی میں بہت مشکل ہے۔
    ***********

    ایک بات اور۔ ایم کیو ایم کا قیام اور ایک کمیونٹی کو مہاجر کا نام دینا الگ الگ چیزیں ہیں۔
    اور بات یہ ہے کہ اس کمیونٹی کو مہاجر کا نام ایم کیو ایم کے قیام سے کہیں پہلے دیا گیا تھا۔

    اور ہماری گفتگو کا محور اس کمیونٹی کا مہاجر نام ہونا ہے۔ چنانچہ اس بات سے احتراز کرتے ہیں کہ ایم کیو ایم کو اس میں کھینچیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  15. محمود احمد غزنوی

    محمود احمد غزنوی محفلین

    مراسلے:
    6,435
    موڈ:
    Torn
    لڑتے لڑتے ہوگئی گم۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔
    ایک کی چونچ اور ایک کی دم​
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  16. عین عین

    عین عین لائبریرین

    مراسلے:
    795
    موڈ:
    Depressed
    اگر غور کیا جائے تو واقعی کئی سوالوں کے جواب مل سکتے ہیں۔ جہاں‌تک جمیعت میں‌ ہندوستانیوں‌ کی بات ہے تو وہ تو مذہب کی چادر اوڑھے ہوئے تھے ان کا مسئلہ کیا ہے سب جانتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ بحث اس لیے بے کار ہے کہ کوئی بھی یہ نہیں‌ سمجھنا چاہتا کہ ایم کیو ایم کے وجود میں‌ آنے کی وجہ ضرور رہی ہو گی۔۔۔۔۔۔ حادثہ بے سبب نہیں ہوتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بہاریوں‌ کو سمندر میں‌ پھینک دو۔ ہندوستانی غدار۔۔۔۔ بھارتی ایجنٹ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تو بھائی پھر یہی سب ہونا تھا جو ہوا۔۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  17. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    واہ ۔۔ رے ۔۔ خوب مباحث ہورہے ہیں ۔و اہ
     
  18. سعود الحسن

    سعود الحسن محفلین

    مراسلے:
    388
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    کیا آپ یہاں "قومیت" کی تعریف بیان کر سکتے ہیں۔
     
  19. عین عین

    عین عین لائبریرین

    مراسلے:
    795
    موڈ:
    Depressed
    سعود بھائی یہاں‌ تو کوئی بھی کچھ بھی بیان کر سکتا ہے خاص طور پر ایک جماعت کے خلاف تو سب کچھ جائز ہے۔ حقائق گئے بھاڑ میں:)
    بس مہاجر کیوں‌ ہوئے۔ کچھ بھی کرتے الگ جماعت نہ بناتے بس۔ یہ غلطی ہو گئی۔ اس کا ازالہ ممکن نہیں‌ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  20. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,384
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    میں یہاں مدرس ہوں جو قومیت بیان کرتا پھروں :pumpkin:
     

اس صفحے کی تشہیر