دسویں سالگرہ دسویں سالگرہ پر سوونئیر کی تیاری

رانا نے 'محفل کی سالگرہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جون 19, 2015

  1. ماہی احمد

    ماہی احمد لائبریرین

    مراسلے:
    12,423
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Happy
    کچھ لوگوں کے نام بتائے ہیں نا میں نے آپکو۔۔۔۔ بس پکڑ لیجیے انہیں۔
     
    • دوستانہ دوستانہ × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. سید فصیح احمد

    سید فصیح احمد لائبریرین

    مراسلے:
    3,174
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    ایک بات کی وضاحت کر دیں رانا بھائی، نثری تخلیقات میں سے اچھی نمونہ تحریریں ہی چننی ہیں نا؟
     
    • دوستانہ دوستانہ × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  3. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    33,758
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    مجھ سے جو بن سکا وہ میں ضرور کروں گا۔ ادارت کی ذمہ داری قبول کرتا ہوں، بشرطیکہ کوئی بندہ ہر کمیٹی کی زمرہ وار منتخب تخلیقات کا ایک ڈاکیومینٹ بنا دے۔ اس میں کسی کی چار پانچ تخلیقات بھی لی جا سکتی ہیں، ان میں سے مدیر کا کام ہو گا کہ محض تین تخلیقات سلیکٹ کرے۔
    اس کے علاوہ سالگرہ کے ماہ میں ایک کام یہ بھی کر رہا ہوں کہ محفل کے پرانے دھاگوں سے کچھ ای بکس بنا کر بزم اردو لائبریری میں پوسٹ کر دوں۔ لمحہ موجود میں عظیم بیگ چغتائی کے افسانے زیر ترتیب ہیں۔ جسے پروف ریڈنگ کے بعد بھی مجھے املا کی بے شمار اغلاط نظر آئی ہیں۔ کچھ تو بڑی ’ذبردست‘ ہیں ۔ جیسے ڈ ا ک ٹ ر ڈاکٹر کو ڈ ا ک ڑ ڈاکڑ لکھنا، ص ا ح ب ز ا د ی صاحبزادی کو ص ا ج ز ا د ی صاجزادی لکھنا!!!
     
    • زبردست زبردست × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  4. عثمان

    عثمان محفلین

    مراسلے:
    9,697
    موڈ:
    Cheerful
    یار مجھ سے تو اب تک اس معاملے میں کوئی بات نہیں بنی۔ اور مقدس پتا نہیں کہاں غائب ہے۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 4
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  5. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,701
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    جزاک اللہ اعجاز صاحب۔ آپ کے مراسلے نے دم توڑتے ارادوں میں ایک توانائی سی بھر دی۔ کل یہ دیکھ کر کہ انتہائی اہم زمروں کے لئے اب تک کسی نے حامی نہیں بھری تو میں مسلسل اس پروجیکٹ کے بارے میں سوچ رہا تھا کہ کہیں اسے شروع کرکے کسی حماقت کا ارتکاب تو نہیں کربیٹھا۔ اس سوچنے کے دوران کچھ اور زاویوں کی طرف بھی نگاہ گئی۔ آپ سے بھی ان پر مشورہ درکار ہے۔

    ایک تو یہ احساس ہوا کہ اس پروجیکٹ کے لئے وضع کئے گئے طریقہ کار میں کئی جھول رہ گئے ہیں۔ جس کی وجہ یہی سمجھ میں آئی کہ ایک بندہ جب بھی اکیلا اس طرح کے بڑے پروجیکٹ کو لانچ کرنے کی کوشش کرے گا تو خامیاں تو رہنا لازمی بات ہے کہ ہر زاوئیے کی طرف ایک بندے کی نگاہ جا ہی نہیں سکتی۔ بطور خاص ایسے میں جبکہ ایسے کام کا پہلے کوئی بھی تجربہ نہ ہو۔ یہ احساس بہت شدت سے ہوا کہ اس طرح کے بڑے پروجیکٹ کے لئے پہلے ایک مشاورتی کمیٹی بنانی چاہئے تھی جو اسکے لئے کام کرنے کے طریقہ کار کو وضع کرتی اورتمام پہلوؤں کا جائزہ لیتی۔ کم از کم تین افراد تو لازمی مشاورتی کمیٹی میں شامل ہوتے اور ہر زاوئیے سے اس پروجیکٹ کا جائزہ لیتے اور اچھی طرح آپس میں بحث و تمحیص کے بعد کام کرنے کی راہ متعین کرتے۔

    دوسرا مزید محفلین کے آگے نہ آنے کی وجہ سے مجھے یہ خیال آیا کہ جو تین چار لوگ آگے آئے ہیں ان کا کام جب ختم ہوجائے تو انہیں کو مزید زمروں کی ذمہ داری دے دی جائے۔ لیکن اس میں ایک قباحت محسوس ہوئی کہ ہر زمرہ کے لئے ایسے ہی چمٹی سے اٹھا کر کسی کا نام پیش نہیں کیا جاسکتا۔ ہر زمرے کے لئے ایسے لوگ ہی ہونے چاہیئں جو اس زمرے میں خود بھی دلچسپی رکھتے رہے ہوں اور کم از کم ان زمروں میں تو ایکٹو رہتے ہوں۔ جیسے سائنس کے زمرے کے لئے ہمیں بہت اچھی ٹیم زہیر عباس صاحب اور حمیر یوسف صاحب کی شکل میں مل گئی کہ ان دونوں کی ذاتی دلچسپی بھی اسی زمرے میں ہے۔ ایسے ہی ہمیں شاعری، ادب، اسلامک سیکشن اور اردو کمپیوٹنگ وغیرہ کے زمروں میں بھی ٹیم درکار ہے۔ کیونکہ کسی عام محفلین کو یہ ذمہ داری دے دیں تو وہ ان زمروں میں سے بہترین تحریروں کا انتخاب کس بنیاد پر کرے گا۔ وہ بے چارا تو صرف اپنی ذاتی پسند ناپسند کے مطابق ہی کچھ افسانے اور تحریریں نکال سکے گا۔ اس لئے یہ ناگزیر ہے کہ ان زمروں میں متعلقہ شعبے سے شغف رکھنے والے محفلین ہی کام کریں۔

    تیسری بات یہ سامنے آئی کہ جب خاکسار نے بطور تجربہ چند زمروں میں جھانکا تو احساس ہوا کہ دس دن کی حد لگا کر بہت بڑی غلطی کی ہے ایسی صورت میں کہ ہر زمرے کی ٹیم صرف فرد واحد یا زیادہ سے زیادہ دو افراد پر مشتمل ہے۔ ہر زمرہ بہت سے ذیلی زمروں پر مشتمل ہے اور سینکڑوں تحریروں سے مزین۔ بطور خاص شعر و ادب کے زمرے۔ مثلا محفل ادب کے ایک زمرے کے بھی ایک زیلی زمرے "آپ کی تحریریں" میں ہی آٹھ سو سے زائد دھاگے ہیں۔ جبکہ پورا سیکشن محفل ادب کے نام سے کئی زمروں پر مشتمل ہے۔ دس دن میں ایک زیلی زمرے کے دھاگوں کو پڑھ کے کھنگالنا ہی ایک ناممکن کام ہے کہ جس کے ذمے بھی لگایا جائے گا وہ بے چارہ زیادہ سے زیادہ روزانہ کی بنیاد پر ایک گھنٹہ یا دو گھنٹے خرچ کرسکے گا۔ روزانہ دو گھنٹے مطالعہ کرنے والے بھی دس میں ایک کتاب ختم نہیں کرسکتے تو دس دن میں سیکڑوں تحریروں کا مطالعہ بھی کرنا اور اس میں سے بہترین کا انتخاب بھی کرنا ایک ناممکن کام ہی ہے۔ یہ صرف ایک مثال ہے۔ اس سے اندازہ ہوا کہ دس دن میں ایک افراتفری کا کام ہی ہوپائے گا جبکہ سوونئیر کو ہم دس سال کی ایک بہترین یاداشت بنانا چاہتے ہیں تو اس میں دس سال کے بہترین موتی چن کے لگانا دس دن میں ایک مذاق ہی لگتا ہے۔ کیونکہ ہر زمرے کی ٹیم ہی اکثر فرد واحد پر مشتمل ہے۔ ایسے کام کے لئے کم از کم تین ماہ کا وقت ہونا چاہئے تھا۔ اس میں خاکسار کی بھی ایک غلطی ہے کہ میرے زہن میں یہ تجویز کوئی چھ ماہ پہلے آئی تھی۔ اسی وقت ذکر کردیتا تو بہت وقت تھا کہ ایک مشاورتی کمیٹی تجویز ہو کر یہ کام شروع کردیا جاتا اور اب تک انجام تک پہنچ چکا ہوتا۔

    اب ایک طریق یہی سمجھ میں آتا ہے کہ اس پروجیکٹ کو لانچ تو دسویں سالگرہ سے ہی کردیا جائے لیکن وقت میں اضافہ کردیا جائے۔ اور لائبریری ٹیم میں سے یا سینئرمحفلین میں سے ایک مشاورتی کمیٹی کا انتخاب کرکے انہیں یہ ذمہ داری سونپی جائے۔ اور جب تمام طریقہ کار وضع ہوجائے تو پھر مختلف زمروں کے لئے فی زمرہ کم از کم پانچ افراد کی ٹیم تیار کی جائے جو چار ماہ اس کام پر لگائے کہ دس سال کے دھاگوں میں سے مواد منتخب کرے اور پھر اسے ادارت کے لئے پیش کردے۔ ادارت کے لئے بھی کم از کم ایک ماہ کا وقت دیا جائے۔ اس سال کے آخر تک یہ کام کرکے سوونئیر تیار ہوکر نئے سال کے تحفے کے طور پر محفل پر آویزاں کردیا جائے۔
     
    آخری تدوین: ‏جون 21, 2015
    • زبردست زبردست × 4
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  6. حمیر یوسف

    حمیر یوسف محفلین

    مراسلے:
    169
    موڈ:
    Bookworm
    رانا بھائی میں آج سے انشاء اللہ اپنا کام شروع کرتا ہوں، اور ایک دفعہ پھر سے "سائنس اور ہماری زندگی" کا زمرہ پڑھ کر اس میں سے اپنی حساب سے بہترین مضمون کا انتخاب کرتا ہوں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  7. سید شہزاد ناصر

    سید شہزاد ناصر محفلین

    مراسلے:
    9,332
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    میرے خیال میں اس کام کو عید تک ملتوی کر دیں تو مناسب ہو گا
     
    آخری تدوین: ‏جون 21, 2015
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • متفق متفق × 1
  8. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,701
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    مقدس بہنا نے سوچا ہوگا کہ چلو عثمان بھی انہیں کے زمرے میں ہیں اور جب عثمان ہیں تو پھر ٹینشن ناٹ۔:p جب آپ سارا کام کرلیں گے تو وہ آکر کہیں گی، عثمان بھائی! میرے حصے کا کام بھی آپ نے کردیا۔۔ کتنی بری بات ہے۔ اب میں کیا کروں گی؟:rollingonthefloor:
    کیوں مقدس بہنا!:p یہ ہم نے نہیں کہا عثمان نے بین السطور یہی بات کہی ہے کیونکہ انہیں کھل کر کہتے ہوئے آپ سے ڈر لگتا ہے نا۔:ROFLMAO:
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
    • متفق متفق × 2
  9. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,701
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    جزاک اللہ حمیر بھائی۔ ابھی میرے خیال میں رک جائیں۔ کیونکہ جس طرح کی صورتحال پیدا ہوئی ہے تو یہ دس دن کا کام ویسے بھی نہیں ہے۔ اصل غلطی ہی یہاں ہوئی کہ کام کی نوعیت کا ٹھیک سے اندازہ نہیں کرسکا۔ دوسرے محفلین بھی شائد رمضان کی وجہ سے ہی وقت نہیں دے پارہے کیونکہ ویسے ہی محفلین کی آمد اب کافی کم کم نظر آرہی ہے شائد رمضان اور گرمی کی شدت کی وجہ سے ہے۔ اس لئے اب اچھی طرح سوچ سمجھ کر کی گئی پلاننگ کے بعد ہی اس پروجیکٹ پر کام ہوسکتا ہے جس کے لئے ناگزیر طور پر تین چار ماہ کا وقت ملنا چاہئے کہ سوونئیر ہے کوئی ماہنامہ نہیں:)۔ اور طویل المدتی پروجیکٹ کے لئے میرا انتخاب تو انتہائی ناموزوں ہے کہ میری محفل سے غیر حاضری اکثر کافی لمبی ہوجاتی ہے۔ میں کچھ عرصے کے لئے محفل پر ایکٹو ہوتا ہوں اور پھر کسی ذاتی پروجیکٹ کی وجہ سے مصروف ہو کر محفل سے طویل عرصے کے لئے غیر حاضر ہونے لگتا ہوں۔ اس لئے تین چار ماہ والے پروجیکٹ پر کسی مستقل مزاج اور باقاعدہ ایکٹو ممبر کو ہی آگے آنا پڑے گا۔:)
     
    • متفق متفق × 1
  10. مقدس

    مقدس لائبریرین

    مراسلے:
    28,441
    جھنڈا:
    England
    موڈ:
    Tired
    میں ابهی تو ادهر ہی ہوں بهیا۔۔۔ :cool:
    بس یہ 19 گهنٹے کے روزوں کا اثر ہے آج کل اور پهر آپ کے بهانجے صاحب نے باقی کی کسر نکالی ہوئی ہے لولزززز
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  11. مقدس

    مقدس لائبریرین

    مراسلے:
    28,441
    جھنڈا:
    England
    موڈ:
    Tired
    آئی کانٹ اسٹاہ لافنگ بهیا :rollingonthefloor: :rollingonthefloor:
    سو سوئیٹ بهیا۔۔۔۔ آپ کتنے اچهےےےےےے ہیں۔۔ سب پتا ہے آپ کو :rollingonthefloor:
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
  12. مقدس

    مقدس لائبریرین

    مراسلے:
    28,441
    جھنڈا:
    England
    موڈ:
    Tired
    اب سئیریس نوٹ پر بات ہو جائے۔۔۔ فرسٹ آف آل۔۔ آپ نے ابهئ جو مشاورت کی بات کی ۔۔ آئی ڈاونٹ ایگرئ ود دیٹ۔۔۔۔۔ اگر کوئی کام مکمل طور پر ختم کرنا ہے تو بغیر مشاورت کے کرنا ہے کیونکہ جس کام میں مشاورت اسٹارٹ ہو، وہ کام تو وہی لٹک جاتا یے اور مشاورت ختم ہونے کا نام نہیں لیتی
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
    • متفق متفق × 1
  13. شزہ مغل

    شزہ مغل محفلین

    مراسلے:
    1,458
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    رانا بھائی مجھے تو آپ کی اس بات سے اکتاہٹ کی بو آ رہی ہے۔ اگر آپ بددل ہو کر یہ پراجیکٹ چھوڑنا چاہتے ہیں تو انتہائی ادب سے گزارش ہے کہ مت جائیے۔
    آپ نے جو بھی کیا ہے قابل تعریف ہے۔ ہر انسان ایسی اچھی سوچ نہیں رکھتا اور آپ جیسی ہمت بھی ہر کوئی نہیں کر سکتا۔
    میں اس پراجیکٹ میں آپ کے ساتھ ہوں۔ جو کام کہیں گے کروں گی۔
    ہمت کرے انسان تو کیا ہو نہیں سکتا
    وہ کون سا عقدہ ہے جو وا ہو نہیں سکتا
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • متفق متفق × 1
  14. شزہ مغل

    شزہ مغل محفلین

    مراسلے:
    1,458
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    رانا بھائی آپ مجھے کسی بھی سینیئر کے ساتھ کسی بھی ٹیم میں شامل کر دیجیئے۔ پہلے میں طنزومزاح کے سیکشن میں کام کرنا چاہ رہی تھی مگر ساری صورت حال واضح ہونے کے بعد مجھے لگتا ہے کہ بہت سے سیکشنز میں جگہیں خالی ہیں۔
    چونکہ میرا علم ناقص ہے اس لیے اکیلے کچھ نہیں کر سکتی۔ آپ کسی بھی سینیئر کی ٹیم میں شامل کر دیجیئے۔ میں بھرپور کوشش کروں۔ انشاءاللہ
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  15. شزہ مغل

    شزہ مغل محفلین

    مراسلے:
    1,458
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    رانا بھائی حکم کیجیئے۔ منتظر ہوں
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  16. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,701
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    مقدس اور شنزہ بہنا!
    نا تو اکتاہٹ کی وجہ سے پروجیکٹ چھوڑ رہا ہوں اور نہ ہی مشاورت سے مراد وہ ہے جس سے کام لٹک جاتے ہیں۔ میں نے اپنے اس مراسلے میں چند زمینی حقائق کا ذکر کیا ہے۔ اسے غورسے پڑھیں اور ایمانداری سے سوچیں کہ دس سال کی جھلکیاں دکھانے والے سوونئیر کے ساتھ کیا یہ زیادتی نہ ہوگی کہ اسے اتنے کم وقت میں ان حالات میں شروع کیا جائے۔ :)
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  17. مقدس

    مقدس لائبریرین

    مراسلے:
    28,441
    جھنڈا:
    England
    موڈ:
    Tired
    ارے بهیا۔۔۔ نہیں تو۔۔۔۔میں نے اس وجہ سے ہر گز نہیں کہا تها۔۔۔ اصل میں لائبریری کے دنوں میں جب بهی مشاورت کا آغاز کیا گیا تو اس میں سب حصہ لیتے ہیں اور جب اصل کام کا آغاز ہوتا ہے تو کوئی بهی نہیں ہوتا۔۔۔ اس لیے میں اس کے حق میں نہیں
     
    • متفق متفق × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  18. شزہ مغل

    شزہ مغل محفلین

    مراسلے:
    1,458
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    بھیا میں اسی لیے تو کہہ رہی ہوں کہ ابھی تاریخ معین نہ کریں۔ کام شروع کر دیتے ہیں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  19. شزہ مغل

    شزہ مغل محفلین

    مراسلے:
    1,458
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Torn
    متفق
    مشاورتی عمل اب مت شروع کیجیئے۔ اب کام کرنے کا وقت ہے بھیا
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  20. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,701
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    تھوڑا سا انتظار کریں شائد کچھ شروع ہوجائے۔:)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2

اس صفحے کی تشہیر