مجذوب آئینہ بنتا ہے رگڑے لاکھ جب کھاتا ہے دل - مجذوب

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

پھول

معطل
آئینہ بنتا ہے رگڑے لاکھ جب کھاتا ہے دل
کچھ نہ پوچھو دل بڑی مشکل سے بن پاتا ہے دل

عشق میں دھوکے پہ دھوکے روز کیوں کھاتا ہے دل
اُن کی باتوں میں نہ جانے کیوں یہ آجاتا ہے دل

کٹ گئی اک عمر اس افہام اور تفہیم میں
دل کو سمجھاتا ہوں میں اور مجھ کو سمجھاتا ہے دل

فصلِ گل میں سب تو خنداں ہیں مگر گریاں ہوں میں
جب تڑپ اٹھتی ہے بجلی یاد آجاتا ہے دل

ایک وہ دن تھے محبت سے تھا لطفِ زندگی
اب تو نامِ عشق سے بھی سخت گھبراتا ہے دل

کچھ نہ ہم کو علم رستے کا نہ منزل کی خبر
جا رہے ہیں بس جدھر ہم کو لئے جاتا ہے دل

مجذوب
 
ارے محفل والو! مبارک ہو۔ آج تو پھول نے شاعر کا نام بھی لکھا ہے۔
واہ بہت اچھا کلام ہے۔ آپ کا بہت بہت شکریہ پھول!
چوتھے شعر میں میرا خیال ہے "فضلِ گل‘ کی بجائے ’فصلِ گل‘ ہو گا۔ چیک کرکے تصحیح کر دیں ورنہ میری۔۔۔۔۔۔
 

پھول

معطل
ارے محفل والو! مبارک ہو۔ آج تو پھول نے شاعر کا نام بھی لکھا ہے۔
واہ بہت اچھا کلام ہے۔ آپ کا بہت بہت شکریہ پھول!
چوتھے شعر میں میرا خیال ہے "فضلِ گل‘ کی بجائے ’فصلِ گل‘ ہو گا۔ چیک کرکے تصحیح کر دیں ورنہ میری۔۔۔۔۔۔

فضلِ گل ہی ہے شعر دوبارہ پڑھیں
 

محمد وارث

لائبریرین
میرے خیال میں شاعر بیچارے کا کوئی قصور نہیں، بلکہ یہ "فرشتوں کا لکھا" ہے، اگر کسی کتاب میں ہے تو سہو کاتب ہے اور اگر کہیں نیٹ سے لیا ہے تو شاید 'فصلِ گُل' کسی کو فضول لگا ہو اور اس نے اسے 'فضلِ گل' کر دیا ہو :)

پوسٹ میں اسے درست کر رہا ہوں۔
 

پھول

معطل
اگر شاعر نے فصلِ گل کی بجائے فضلِ گل لکھا ہے تو پھر یقینا" شاعر کا صرف تخلص ہی مجذوب نہیں وہ حقیتا" مجذوب ہی ہوں گے۔

میرے خیال میں شاعر بیچارے کا کوئی قصور نہیں، بلکہ یہ "فرشتوں کا لکھا" ہے، اگر کسی کتاب میں ہے تو سہو کاتب ہے اور اگر کہیں نیٹ سے لیا ہے تو شاید 'فصلِ گُل' کسی کو فضول لگا ہو اور اس نے اسے 'فضلِ گل' کر دیا ہو :)

پوسٹ میں اسے درست کر رہا ہوں۔


مجذوب رحمہ اللہ خود کو مجذوب کہلانا پسند فرماتے تھے
اور وہ اللہ تعالیٰ کے فضل کو فضل ہی کہتے تھے فصل نہیں کہتے تھے

2vhy6w0.jpg


کسی کو بھی میری کسی بھی پوسٹ میں کسی قسم کی تبدیلی کی اجازت نہیں ہے
میری پوسٹ کسی قسم کی تصحیح ، وضاحت ، حذف کی ضرورت ہوگی میں خود کروں گی
 

شاہ حسین

محفلین

مجذوب رحمہ اللہ خود کو مجذوب کہلانا پسند فرماتے تھے
اور وہ اللہ تعالیٰ کے فضل کو فضل ہی کہتے تھے فصل نہیں کہتے تھے

2vhy6w0.jpg


کسی کو بھی میری کسی بھی پوسٹ میں کسی قسم کی تبدیلی کی اجازت نہیں ہے
میری پوسٹ کسی قسم کی تصحیح ، وضاحت ، حذف کی ضرورت ہوگی میں خود کروں گی

محترمہ ادھر اللہ کا فضل کہاں سے آگیا فصل ِ گل کی بات چل رہی ہے ۔ کاتب کی غلطی کے سبب غلط فہمی ہو رہی ہے آپ کو ورنہ رہنمائے محفل ہرگز نہیں توکتے آپ کو ۔
ویسے بھی جس تصویر کو چسپاں کیا ہے آپ نے اس کو مستند نہیں مانا جا سکتا کیوں کے یہ حضرت مجذوب کے دیوان یا کلیات یا مجموعہ کلام کا عکس نہیں ہے بلکہ کہیں سے اقتباس کی صورت ہے ۔
 

پھول

معطل
محترمہ ادھر اللہ کا فضل کہاں سے آگیا فصل ِ گل کی بات چل رہی ہے ۔ کاتب کی غلطی کے سبب غلط فہمی ہو رہی ہے آپ کو ورنہ رہنمائے محفل ہرگز نہیں توکتے آپ کو ۔
ویسے بھی جس تصویر کو چسپاں کیا ہے آپ نے اس کو مستند نہیں مانا جا سکتا کیوں کے یہ حضرت مجذوب کے دیوان یا کلیات یا مجموعہ کلام کا عکس نہیں ہے بلکہ کہیں سے اقتباس کی صورت ہے ۔

محترم آپ حضرت مجذوب کے دیوان یا کلیات یا مجموعہِ کلام کا عکس پیش کریں
ورنہ پھر یہی مستند ہے
ویسے آپ لوگ کسی کی بات کے غلط ہونے پر جتنا زور لگاتے ہیں
اس سے آدھا بھی اس کے صحیح ہونے پر لگائیں تو کچھ نا کچھ نتیجہ برآمد ہو جائے گا
ویسے اگر یہ اقتباس ہے پھر تو اس پر کسی قسم کے اعتراض کی گنجائش ہی نہیں ہے
کیوں کہ اس فورم کے ایک ناظم خاص کا کہنا ہے
اگر اقتباس دینا ہے تو لفظ بہ لفظ لکھنا فرض عین ہی ہے۔ ورنہ پھر اقتباس تو نہیں رہے گا۔
ویسے آپ سے ایک نئی بات بھی پتا چلی ہے جو مجھے پہلے نہیں پتا تھی وہ یہ کہ ۔۔۔
اگر کسی شاعر کا کلام ان کے دیوان یا کلیات یا مجموعہ کلام کے علاوہ کسی کتاب میں ہو تو اس کو کلامِ شاعر نہیں بلکہ اقتباسِ شاعر کہا اور سمجھا جائے گا
نئی بات بتانے کا شکریہ
 

شاہ حسین

محفلین
محترم آپ حضرت مجذوب کے دیوان یا کلیات یا مجموعہِ کلام کا عکس پیش کریں
ورنہ پھر یہی مستند ہے

محترمہ آپ نے شاملِ محفل کیا ہے دفاع بھی آپ ہی کریں گی آپ پر لازم ہے اگر آپ اس پر تنقید سے بچنا چاہتی ہیں تو ناشر کے طبع شدہ نسخے کو بطور ثبوت پیش کیجئے۔

ویسے آپ لوگ کسی کی بات کے غلط ہونے پر جتنا زور لگاتے ہیں

محترمہ بات ثابت کرنے کی نہیں ذرا آپ اگر ٹھنڈے ذہن سے اس مصرے پر غور فرمائیں تو آپ کی درج کئے گئے لفظ کے کوئی معنی ہی نہیں بن رہے ہیں اسی سبب سے آپ کے شامل کردہ کلام کو تنقید کا سامنا ہے

اس سے آدھا بھی اس کے صحیح ہونے پر لگائیں تو کچھ نا کچھ نتیجہ برآمد ہو جائے گا

جی کوشش کرکے دیکھیں گے انشاء اللہ

ویسے اگر یہ اقتباس ہے پھر تو اس پر کسی قسم کے اعتراض کی گنجائش ہی نہیں ہے
کیوں کہ اس فورم کے ایک ناظم خاص کا کہنا ہے
اگر اقتباس دینا ہے تو لفظ بہ لفظ لکھنا فرض عین ہی ہے۔ ورنہ پھر اقتباس تو نہیں رہے گا۔

محترمہ اگر اقتباس دینا مقصود ہو تو ساتھ حوالہ بھی لازمی جز ہے اس کا ۔

ویسے آپ سے ایک نئی بات بھی پتا چلی ہے جو مجھے پہلے نہیں پتا تھی وہ یہ کہ ۔۔۔
اگر کسی شاعر کا کلام ان کے دیوان یا کلیات یا مجموعہ کلام کے علاوہ کسی کتاب میں ہو تو اس کو کلامِ شاعر نہیں بلکہ اقتباسِ شاعر کہا اور سمجھا جائے گا
نئی بات بتانے کا شکریہ

جی بلکل ایسا ہی سمجھا جائے گا
 

پھول

معطل
محترمہ آپ نے شاملِ محفل کیا ہے دفاع بھی آپ ہی کریں گی آپ پر لازم ہے اگر آپ اس پر تنقید سے بچنا چاہتی ہیں تو ناشر کے طبع شدہ نسخے کو بطور ثبوت پیش کیجئے۔

[/color]

وہ لوگ ناسمجھ ہوتے ہے جو یہ سمجھتے ہے الزام لگا دینے سے ملزم پر دفاع لازم ہوجاتا ہے

بلا ثبوت الزام لگانے کو تہمت کہتے ہے

ثبوت اور گواہ پیش کرنا الزام لگانے والے کی ذمہ داری ہے ورنہ وہ جھوٹا ہی سمجھ جائے گا

محترم آپ حضرت مجذوب کے دیوان یا کلیات یا مجموعہِ کلام کا عکس پیش کریں میں نقطہ مٹا دوں گی

وسے آپ نے کاپی کی اجازت نہ ہونے کے باوجود میرے عکس کو اقتباس میں کاپی کر کے غیر اخلاقی حرکت کی ہے آپ جلد سے جلد اس عکس کو وہاں سے حذف کر دیں
 

محمد وارث

لائبریرین
مجذوب رحمہ اللہ خود کو مجذوب کہلانا پسند فرماتے تھے
اور وہ اللہ تعالیٰ کے فضل کو فضل ہی کہتے تھے فصل نہیں کہتے تھے


کسی کو بھی میری کسی بھی پوسٹ میں کسی قسم کی تبدیلی کی اجازت نہیں ہے

میری پوسٹ کسی قسم کی تصحیح ، وضاحت ، حذف کی ضرورت ہوگی میں خود کروں گی


اللہ کا فضل ہی ہوتا ہے لیکن فضلِ گُل کوئی چیز نہیں، آپ نے جو عکس پیش کیا ہے اس میں کتابت کی غلطی ہے۔

اغلاط کو سے پاک کلام پیش کرنا 'اردو محفل' کا طرہ امتیاز ہے، اور میں غلطیاں صحیح کر سکتا ہوں، لیکن ظاہر ہے کسی کا دماغ صحیح نہیں کر سکتا، لہذا اس موضوع کو مقفل کر رہا ہوں کہ جنہوں نے کلام پر بحث کرنی تھی وہ کر چکے، اور جو بحث شروع ہو رہی ہے اس کی اجازت محفلِ ادب میں نہیں دی جا سکتی۔
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top