1. اردو محفل سالگرہ شانزدہم

    اردو محفل کی سولہویں سالگرہ کے موقع پر تمام اردو طبقہ و محفلین کو دلی مبارکباد!

    اعلان ختم کریں

ہم نے بھی لینکس کے اوبنٹو کو آزمانے کا فیصلہ کر لیا

جیہ نے 'لینکس کارنر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏مارچ 4, 2010

  1. ابن سعید

    ابن سعید خادم

    مراسلے:
    60,174
    پڈ گن کے بجائے ایمپیتھی بہتر انتخاب ہو سکتا ہے کیوں کہ اس میں گی ٹالک کی ویڈیو چیٹ کا بھی سپورٹ موجود ہے۔ اس کے علاوہ ویڈیو چیٹ کے لئے سکائپ بھی بہترین ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  2. ابو یاسر

    ابو یاسر محفلین

    مراسلے:
    446
    سعود بھائی میری مدد کریں مجھ سے سی ڈی بھی رائٹ ہو گئی مگر ابھی تک میرا اردو کا مسئلہ حل نہیں ہوا
    میں انگلش ابنٹو سے آپ کو یہ تحریر لکھ رہا ہوں
    اردو والا پھر نہیں چلا
    کوئی بہترین لنک دیں جس میں لیمپ بھی آسانی سے چلے
     
  3. جیہ

    جیہ لائبریرین

    مراسلے:
    15,083
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Blah
    شکریہ سعود بھائی۔ مگر پشتو فونیٹک کی بورڈ کیسے ڈیفائن کروں ئی بھی تو بتائیں
     
  4. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    دو عدد نقشے تو پہلے سے شامل ہوں گے۔
    System -> Preferences -> Keyboard -> Layouts
    By Language -> Pushto; Pashto
    Variants: Afghanistan Pashto, Afghanistan OLPC Pashto

    کیا آپ خود کی بورڈ لے آؤٹ تیار کرنا چاہتی ہیں؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  5. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    اگر انگریزی والا ابنتو درست طریقے سے چل رہا ہے تو اسی میں لیمپ نصب کر لیں جس کا آسان طریقہ میں نے اوپر بتایا ہے۔ اردو سپورٹ بھی آپ اس میں بڑی آسانی سے شامل کر سکتے ہیں۔ فیڈورا میں ویب سرور کی سیٹنگز کے لیے system-config-httpd کے نام سے تصویری (گرافیکل) پروگرام ہوتا ہے، ابنتو کا معلوم نہیں کہ اس میں کون سا اوزار ہوتا ہے۔
     
  6. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    اپڈیٹس دو طرح کے ہوتے ہیں۔ ایک چھوٹے درجے کے جو کسی خرابی کو دور کرتے ہیں اور دوسرے بڑے درجے کے جو پروگرام میں نئی سہولیات کا اضافہ کرتے ہیں۔ ابنٹو کی پالیسی یہ ہے (غالباً سنبھالنے میں آسانی کے لیے) کہ ایک بار اس کا کوئی نسخہ (ورژن) جاری ہو جائے تو اس میں صرف چھوٹے درجے کے اپڈیٹس ہی آتے ہیں۔ اگر کسی پیکج کا بڑے درجے کا اپڈیٹ آیا بھی ہو تو اسے موجودہ نسخے کے لیے دستیاب نہیں کیا جاتا بلکہ ابنتو کے اگلے نسخے کے لیے چھوڑ دیا جاتا ہے۔ اسی لیے آپ کو زیادہ فرق محسوس نہیں ہوتا جب تک کہ آپ کا اپنا واسطہ کسی ایسے مسئلے کے ساتھ نہ پڑا ہو جسے اپڈیٹ درست کرتا ہے۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  7. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    یاہو، سکائپ اور مائیکروسافٹ (ایم ایس این) والے اپنے فوری پیغام رسانی (انسٹنٹ مسیجنگ) کے پروٹوکول کو دوسروں سے چھپا کر رکھتے ہیں چنانچہ ان پروٹوکولز کو مکمل طور پر چلا پانا ان کے علاوہ کسی اور کے لیے ممکن نہیں ہے۔ یہی وجہ ہے کہ یاہو اور ایم ایس این کے لیے با آواز بات چیت کی سہولت مکمل طور پر بغیر مسائل کے صرف ان کے اپنے پروگراموں میں ہی دستیاب ہے۔
    ان کے برعکس گوگل ایک آزاد پروٹوکول XMPP کا استعمال کرتا ہے جس کی تفصیلات سب کے لیے دستیاب ہیں۔ چنانچہ اسے مکمل طور پر سپورٹ کرنے والے اطلاقیے آپ کو کوڑیوں کے مول ملیں گے۔ اس میں با آواز و با تصویر بات چیت کی سہولت بھی موجود ہے جس کو Empathy اور Pidgin بہت عمدہ طریقے سے استعمال کر لیتے ہیں۔
    XMPP کے استعمال کا ایک اور اہم فائدہ بھی ہے کہ آپ خواہ جس ادارے کی خدمات حاصل کریں، XMPP استعمال کرنے والے دیگر صارفین کے ساتھ رابطے میں رہ سکتے/سکتی ہیں۔ مثلاً گوگل ٹاک میں میرے دوستوں کی فہرست میں کئی موبائل والے روابط بھی ہیں جو کسی اور ادارے کی XMPP پر مبنی خدمات کا استعمال کرتے ہیں۔ یعنی صارفین کسی ایک ادارے پر پوری طرح منحصر نہیں ہوتے بلکہ جس کو چاہیں چن سکتے ہیں۔ اسے کہتے ہیں آزادی! :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  8. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    اگر آپ سے Ekiga چل جائے تو اس میں استعمال ہونے والا VoIP پروٹوکول بھی انہی خصوصیات کا حامل ہے جیسے میں نے XMPP کے متعلق بتایا۔ یہ خاص طور پر با آواز بات چیت کے لیے ہے، یعنی سکائپ کا متبادل۔ میں بڑے عرصے سے اسے چلانے کی کوشش کر رہا ہوں۔ ایک سال پہلے کام کر رہا تھا اور پھر اچانک بند ہو گیا۔ یہ سوچ کر کہ شاید پی ٹی سی ایل والوں نے کچھ تبدیلیاں کی ہوں، ان سے رابطہ بھی کیا تھا لیکن ان کا کہنا تھا کہ اگر سافٹ وئیر کا مسئلہ نہیں ہے تو اسے کام کرنا چاہیے۔ اگر دیگر دوست (خصوصاً مختلف انٹرنیٹ کنکشن والے) اس کی آزمائش کر سکیں تو مسئلے کی جڑ کا پتہ لگانے میں مدد ملے گی۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  9. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    13,086
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  10. ابن سعید

    ابن سعید خادم

    مراسلے:
    60,174
    محمد سعد بھائی میں VoIP کی خدمات Ekiga کے بجائے Twinkle سے لیتا ہوں۔ اچھا پروگرام ہے۔ در اصل میں Gizmo5 استعمال کرتا تھا لیکن اس کی اپڈیٹ 2007 سے اب تک نہیں ہوئی اور اس میں آواز کے حوالے سے بڑے مسائل تھے لہٰذا اس کو نکال کر باہر کیا اور ٹوئنکل کو گزمو کے لئے کنفیگر کر لیا۔ اب باسانی میری گوگل وائس کی کالز ٹوئنکل پر موصول ہوتی ہیں۔
     
  11. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    گزمو 5 کا کھاتہ تو میں نے بھی کسی زمانے میں بنایا تھا اور کم از کم اپنے پروگرام میں اچھی طرح چلتا تھا۔ ٹوئنکل میں سرور وغیرہ کون سے درج کرنے ہیں؟
     
  12. ابوشامل

    ابوشامل محفلین

    مراسلے:
    3,253
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    ادی جیہ! سب سے پہلے تو دیر سے جواب دینے کی معذرت کہ اس سوال پرنظر ہی اب پڑی ہے۔ خوشی ہوئی کہ آپ لینکس پر خوب تجربات کر رہی ہیں :) اب آپ کا پہلا مسئلہ:
    وی پی ٹی سی ایل وائرلیس کے مسئلے کا حل میرے علم میں نہیں ہے اور نہ ہی اب میرے پاس وی کا کنکشن ہے ورنہ ضرور چیک کر کے بتا دیتا۔ ایک اندازہ لگا لیتا ہوں کیونکہ اسی "جگاڑ" نے میرے موجودہ وائرلیس براڈ بینڈ کنکشن پر کام کیا تھا۔ آپ سب سے پہلے GNOME-PPP نامی ایک پیکیج انسٹال کر لیں یہ آپ کو اوبنٹو سافٹ ویئر سینٹر میں مل جائے گا۔ یا پھر ٹرمینل میں کمانڈ ڈالیں، یہ خودبخود انسٹال ہو جائے گا:
    sudo apt-get install gnome-ppp
    گنوم-پی پی پی کی انسٹالیشن بعد اسے root privileges کے ساتھ کھولیں یعنی ٹرمینل میں یہ کمانڈ لکھ کر اس ڈائلر کو کھولیں:
    gksudo gnome-ppp
    سافٹ ویئر کھل جائے گا settings میں جائیں اور موڈیم کو تلاشنے کے لیے detect کا بٹن دبائیں۔ اگر No modem found کا ایرر نہ آئے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کا موڈیم اوبنٹو نے ڈیٹیکٹ کر لیا ہے اور وہ اس کی لوکیشن بھی بتا دے گا۔ اب آپ یوزر نیم، پاس ورڈ اور فون نمبر وغیرہ درج کریں اور connect پر کلک کر دیں۔
    میرا اندازہ ہے کہ کنیکٹ ہو جانا چاہیے۔
    دوسرا مسئلہ پشتو فونیٹک کی بورڈ کی انسٹالیشن کا ہے۔ کیا افغانستان والا پشتو کی بورڈ آپ استعمال نہیں کرتیں؟ وہ تو اوبنٹو میں موجود ہے۔ اگر نہیں کرتیں تو آپ واقعی ہمیں اسے ڈیفائن کرنا ہوگا۔ اس کا طریقہ بڑا اوکھا ہے، یعنی ہر لفظ کی یونیکوڈ ویلیو کو اس کی بورڈ کی فائل میں ڈالنا۔ مجھ سے تو آج تک یہ کام نہیں ہوا ، وہ تو شکر ہے کہ اوبنٹو والوں نے NLA کا کی بورڈ کر دیا اور میرا مسئلہ حل کر دیا۔ اس معاملے میں شاید شاکر عزیز آپ کی رہنمائی کر سکیں۔
    آپ نے ونڈوز کے پروگرامز کا ذکر کیا ہے، میرے خیال میں ایک عام گھریلو صارف کے لیے لینکس میں تمام ونڈوز پروگرام کے بہت اچھے متبادل موجود ہیں۔ اگر پھر بھی کسی ونڈوز پروگرام کی بہت زیادہ ضرورت پڑتی ہے تو ان ونڈوز پروگرامز کی بڑی تعداد WINE کے ذریعے چل جاتی ہے جو ایک emulator ہے جو ونڈوز پروگرامز کو لینکس پر چلاتا ہے۔ گزشتہ دنوں مجھے notepad++ کی ضرورت پڑی، معلوم ہوا کہ بذریعہ وائن یہ بخوبی چلتا ہے تو انسٹال کیا اور واقعی بالکل ونڈوز کی طرح چل رہا ہے۔ آپ بھی وائن کو آزمائیے ہو سکتا ہے کام نکل جائے لیکن یہ یاد رکھیں کہ وائن کے ذریعے بھی کئی سافٹ ویئر لینکس پر نہیں چل پاتے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  13. جیہ

    جیہ لائبریرین

    مراسلے:
    15,083
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Blah
    جی سعود بھائی میں خود اپنا کی بورڈ تیار کرنا چاہتی ہوں جو کہ صوتی ہو۔
     
  14. جیہ

    جیہ لائبریرین

    مراسلے:
    15,083
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Blah
  15. جیہ

    جیہ لائبریرین

    مراسلے:
    15,083
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Blah
    شکریہ فہد بھائی رہنمائی کے لئے۔ میں نے وائن انسٹال تو کر دیا ہے مگر اس میں صرف نوٹپیڈ کے علاوہ دوسرے پروگرام کیسے چلاؤں۔ خاص کر ویژول فاکس پرو ۔ ویژول فاکس پرو میں اپنی لائبریری لسٹ کے لئے پروگرام (جو کسی مہربان نے بناکر دیا تھا) چلانا چاہتی ہوں۔
     
  16. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    13,086
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    ویژؤل فاکس پرو، ہائے کس زمانے کی یاد کرا دی آپ نے۔ یہ اب تک چلتی ہے؟ لینکس پر اس کے چلنے کی امید کم ہی ہے۔
     
  17. جیہ

    جیہ لائبریرین

    مراسلے:
    15,083
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Blah
    ارے جناب فاکس پرو تو بہت اچھا پروگرام ہے۔

    تو وائن کے ذریعے کون کون سے پروگرام آسانی سے رن ہو سکتے ہیں؟
     
  18. ابن سعید

    ابن سعید خادم

    مراسلے:
    60,174
    جویریہ بٹیا آپ کا ویزول فاکس پرو پروگرام کرتا کیا کیا ہے یہ بتا دیں تو شاید کوئی بہتر بدل فراہم کیا جا سکے۔ :) اور یہ کہ کیا آپ اس کی ڈاٹا فائلیں سی ایس وی میں ایکسپورٹ کر سکتی ہیں؟
     
  19. محمد سعد

    محمد سعد محفلین

    مراسلے:
    2,902
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Bored
    یہاں پر فہرست موجود ہے۔
    http://appdb.winehq.org
    (صرف دس نام دیکھ کر پریشان نہ ہو جانا۔ یہ وہ دس پروگرام ہیں جو بہترین طریقے سے چلتے ہیں اور خاصے مقبول بھی ہیں۔ مزید کے لیے بائیں جانب "Browse Apps" والا ربط دیکھیں)
     
  20. وجی

    وجی لائبریرین

    مراسلے:
    26,013
    موڈ:
    Daring
    اس میں زیادہ تر تو گیمز ہیں
     

اس صفحے کی تشہیر