ویب سائیٹ کے لیے مدد درکار ہے ۔

ابوعبید نے 'اردو بلاگنگ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اپریل 11, 2019

  1. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,549
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    میں کیونکہ ورڈپریس ڈیویلپر نہیں ہوں اس لئے میری سائٹس دیکھنے کی بجائے کوئی اچھی سائٹس دیکھ کر آئیڈیا لیں۔ مثلاً کرک نامہ بھی ورڈپریس پر بنی ہوئی ہے اور کافی بہترین ہے۔ اسے دیکھیں یہ اس کا لنک ہے۔ اسکے علاوہ محفل پر دیگر دوستوں کے علم میں بھی شائد اچھی ورڈپریس سائٹس ہوں۔
     
    • زبردست زبردست × 1
  2. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,549
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    یاد آیا کہ محفل پر امجد میانداد ورڈپریس کے بڑے اچھے ڈیویلپر ہیں۔ وہ آپ کی زیادہ بہتر رہنمائی کرسکتے ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  3. امجد میانداد

    امجد میانداد محفلین

    مراسلے:
    4,887
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dead
    ہاہاہا مجھے بھی یاد آ گیا آپ کے یاد دلانے سے :p:p:p

    1) کوئی بھی ورڈپریس تھیم خریدنے کا ارادہ ہو اردو کے لیے تو سب سے پہلے اس کے ڈیموز میں آر ٹی ایل یعنی رائٹ ٹو لیفٹ ڈیمو بھی ضرور دیکھیں کہ آیا وہ سپورٹ کرتا ہے آر ٹی ایل لے آؤٹ کو۔
    2) اگر تجربہ حاصل کرنا بھی بنیادی مقاصد میں سے ایک ہے تو ابتداء ایسے فری تھیمز سے کریں جو رائٹ ٹو لیفٹ لے آؤٹ سپورٹ کرتے ہوں۔
    3) ویسے تو سی ایس ایس سے ویب سائٹ کا اوور آل فونٹ اسٹرکچر سیٹ کیا جا سکتا ہے لیکن بہت سے ایسے پلگ انز بھی ہیں جو ہیڈنگز، سب ہیڈنگز، پیج ٹائٹل اور مختلف تحریروں کے لیے مختلف فونٹس ایڈمن پینل سے ہی منتخب کرنے کی سہولت دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ آج کل زیادہ تر تھیمز کی تھیم آپشنز میں بھی فونٹس منتخب کرنے کی سہولت موجود ہوتی ہے۔
    4) مجھے اگر تجربے کرنے ہوں کئی طرح کے تو میں مین ویب سائٹ پر "زیرِ تعمیر" کا پیج لگا کر سب ڈومینز بنا کر ان پر ورڈ پریس انسٹال کر کے تجربے کرتا ہوں اور جو تجربہ زیادہ کامیاب یا امیدوں کے عین مطابق ثابت ہو اسے مین ڈومین پر لے آتا ہوں۔
    5) ورڈ پریس بہت قابلِ بھروسہ سی ایم ایس ہے لیکن اس بھروسے کو قائم رکھنے کی کچھ شرائط ہیں۔ ایک تو آپ کوئی بھی پائیریٹڈ تھیم یا پلگ ان استعمال نہیں کریں گے۔ کیوں کہ ورڈ پریس ایک جاری و ساری پروگرام ہے جس میں آئے دن نئی ٹیکنالوجی، براؤزرز، سرورز، آپریٹنگ سسٹمز اور کوڈنگ لینگوئجز کے مطابق اَپ ڈیٹس ہوتی رہتی ہیں۔ اور بعض اوقات کوڈنگ میں کچھ تیکنیکی خرابیاں بھی نکل آتی ہیں جنہیں اگلی اپڈیٹ میں درست کر لیا جاتا ہے۔ لہٰذا ضرورت اس بات کی ہے کہ ورڈ پریس کا جیسے ہیں نیا ورژن دستیاب ہو اسے فوراً اپڈیٹ کر دیا جائے۔ ورڈ پریس نئے ورژن کی اطلاع ایڈمن پینل پر دے دیتا ہے اور وہیں سے اسے ایک کلک کے ساتھ اپڈیٹ کیا جا سکتا ہے۔ اور ایسا ہی تھیمز اور پلگ انز کے ساتھ بھی ہے۔ لیکن اگر تو آپ کا تھیم اور پلگ انز یا کچھ بھی پائریٹڈ یعنی چوری کا ہے تو پہلے تو اس بات کے قوی چانسز ہیں کہ وہ پہلے سے ہی کسی نہ کسی میل وئیر یا وائرس سے متاثر ہو گا۔ اور دوسرے یہ کہ آپ اس پائریٹڈ تھیم یا پلگ ان کو اپ ڈیٹ نہیں کر سکیں گے اور کسی بھی پروگرام، سافٹ وئیر کا پرانا ورژن ایک بغیر دیوار کے گھر کی طرح ہے جس میں کوئی بھی جنگلی جانور آ کر اپنی نشانی چھوڑ کر جا سکتا ہے بھلے وہ آپ کا آؤٹ ڈیٹڈ اینٹی وائرس ہی کیوں نہ ہو۔
    6) کلاؤڈ فلئیر تو ایک ایسی سہولت ہے جو آپ کی ویب سائٹ کو وزیٹر کی لوکیشن کے قریب ترین سرور سے رسائی دیتی ہے تاکہ ویب سائٹ آپ کے سرور کی نسبت جلد کھل جائے۔ اس کے لیے زبان اور سی ایم ایس کی کوئی قید نہیں۔
    7) ڈومین ڈاٹ کام یا ڈاٹ پی کے جو بھی دستیاب ہو کوئی مضائقہ نہیں۔ بس ڈومین ویب سائٹ کی نوعیت کے مطابق ہو تو زیادہ بہتر ہے۔ نیز پی کی صرف پاکستانی صارفین کو مدِ نظر رکھتے ہوئے ہے۔
    8) کمائی اور خرچ اٹھانے کی اہلیت آپ کی ویب سائٹ کا مواد اور آپ کی کامیابی طے کرتی ہے۔ آپ ویب سائٹ پر ایک سونے کا انڈہ رکھ دیں تو کچھ عرصے بعد خرچوں کے بوجھ تلے آ کر وہ بھی ختم ہو جائے گا۔ اس لیے روزانہ کی بنیاد پر مرغی کے انڈے بھی چلیں گے بشرطیکہ وہ ساتھ ساتھ بچے بھی دیتے رہیں۔ ( مرغی انڈوں کے ذکر سے میرا مقصد ہر گز ہر گز پی ٹی آئی سپورٹرز کی دل آزاری نہیں)۔

    تمت بالخیر
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • زبردست زبردست × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  4. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,549
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    بہترین امجد صاحب آپ کے مراسلے میں تو میرے لئے بھی کئی مفید معلومات ہیں۔ جزاک اللہ۔:)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  5. ابوعبید

    ابوعبید محفلین

    مراسلے:
    246
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    جی میں بھی یہی کرتا ہوں ۔
    صحیح
    جی میں نے سٹارٹ میں جن تھیمز کو اپلائی کیا تھا ان میں یہ آپشن موجود تھی ۔ مجھے ذاتی طور پہ مہر ویب نستعلیق فونٹ پسند ہے ۔
    جی بہتر
    زبردست ۔ پوائنٹ کلیئر ہو گیا ہے ۔
    بہتر
    جی بہتر
    شکر اللہ کا میں پی ٹی کا سپورٹر نہیں ہوں ۔ نہیں تو خون خرابہ لازمی تھا :D:D:D

    امجد بھائی بہت شکریہ آپ کا ۔۔ اتنے اچھے اور مفصل طریقے سے سمجھانے کے لیے ۔ اس سپورٹ کے لیے شکر گزار ہوں :)
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  6. ابوعبید

    ابوعبید محفلین

    مراسلے:
    246
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    اردو ادب سے متعلقہ ویب سائٹس کے نام جیسا کہ اردو محفل ، اردو ویب ، ریختہ وغیرہ ان کے ناموں کے کاپی رائٹس ہوتے ہیں یا نہیں ؟

    مثال کے طور پہ میں ایک سائیٹ بناتا ہوں اور ڈومین لے لیتا ہوں ریختی ڈاٹ کام ۔ یا ریختہ ڈاٹ آن لائن ۔ تو کیا یہ صحیح ہو گا ؟ یا اس پہ کاپی رائٹس کا مسئلہ ہو سکتا ہے ؟

    امجد میانداد ، رانا بھائی
     
  7. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,549
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    میرے خیال میں تو بالکل ٹھیک ہوگا کیونکہ ڈومین الگ چیز ہے اور ناموں کے کاپی رائٹس علیحدہ چیز۔ ڈومین تو اگر میں غلط نہیں ہوں تو پہلے آئیے پہلے پائیے کی بنیاد پر ملتے ہیں اور جس نے پہلے لے لیا اب وہ اس کی ملکیت ہے بشرطیکہ وقت پر تجدید کراتا رہے۔ جس کو آپ کا ڈومین چاہئے ہوگا وہ آپ سے رابطہ کرکے منہ مانگی قیمت پر چاہے تو آپ سے خرید لے گا۔
     
  8. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    35,738
    یہ ٹریڈ مارک کا معاملہ ہے
     
  9. ابوعبید

    ابوعبید محفلین

    مراسلے:
    246
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    زیک بھائی اگر ممکن ہو تو ٹریڈ مارک کے حوالے سے تھوڑا سمجھا دیں کہ ٹریڈ مارک استعمال کرنا کس حد تک جائز ہے یا اس میں کس حد تک گنجائش ہوتی ہے کہ آپ ریختہ جو کہ بظاہر ایک ٹریڈ مارک ہے کو ریختی کے نام سے استعمال کرتے ہیں ؟
     

اس صفحے کی تشہیر