میں نے اس سال کوئی بھی ریس نہیں دیکھی۔ کیوں کہ میرے پاس ٹی-وی نہیں ہے۔ مگر یہ وہی ریس ہوگی جو جارج لورینزو جیتا ہےشائد۔ ویسے اس سال بھی لورینزو ہی سر فہرست ہے۔ جبکہ ڈانی پیڈروسا دوسرے اور کیزی سٹونر تیسرے نمبر پر ہے۔ :)
یار تو کمپیوٹر پر دیکھ لیا کر انٹرنیٹ سے ڈاؤنلوڈ کرکے
 

1

Jorge Lorenzo - Yamaha Factory Racing
350
6
2
Dani Pedrosa - Repsol Honda Team
332
18
7
3
Casey Stoner - Repsol Honda Team
254
96
5
4
Andrea Dovizioso - Monster Yamaha Tech 3
218
132
0
5
Alvaro Bautista - San Carlo Honda Gresini
178
172
0
6
Valentino Rossi - Ducati Team
163
187
0
فی الحال یہ پوزیشنز ہیں
 

قیصرانی

لائبریرین
موٹر بائیک کے بارے میں ہمارا علم اتنا ہے کہ ایک ہمارے دوست نے ملٹری پولیس چھوڑ کر ریگولر جوائن کر لی تھی ملٹری پولیس کی بھاری بائیکوں سے تنگ آ کر :grin:
ملٹری کی ہیوی بائکس تو سزا ہوتی ہیں یارا۔ حالانکہ بائک کا مقصد ہلکی پھلکی اور تیز رفتار سواری ہوتا ہے جسے آپ آسانی سے گھما سکیں۔ ملٹری میں اس کے عین برعکس بھاری اور سست بائک دی جاتی ہے :(
 

نیرنگ خیال

لائبریرین
پہلے تھوڑی سی ریس پر بات ہوجائے۔ روڈ ریس کے اندر بہت سے اور زمرہ جات ہیں۔ جن میں سے اک موٹر سائیکل گرینڈ پرکس (موٹو جی-پی) کہلاتی ہے۔ اس کی اندر مزید تین درجہ جات ہیں۔ جنکو موٹو جی-پی، موٹو -2 اور موٹو-3 سے منسوب کیا جاتا ہے۔
2010 سے پہلے انکو سیدھا سیدھا 125-سی سی، 250-سی سی اور 500-سی سی کہا جاتا تھا۔ اور انجن کی پاور بمطابق درجہ واضح ہوتی تھی۔

موٹو-3:
====
2012 میں متعارف کروائی جانے والی اس رمز سے پہلے اس درجہ میں 125-سی سی 2-سٹروک پاور کی بائیکس آتی تھیں۔
لیکن اب اس درجہ میں 250 بائیکس حصہ لیتی ہیں۔ لیکن اس ریس کی خاص بات یہ ہے 25 سال سے زیادہ عمر کا بائیکر اس میں حصہ نہیں لے سکتا۔ اگر کوئی وائلڈ کارڈ انٹری سے بھی آتا ہے۔ تو حد عمر 28 برس ہے۔

موٹو-2:
====
2010 میں متعارف کروائی جانے والی رمز موٹو-2 میں حصہ لینے والی بائیکس 2010 سے پہلے 2سٹروک اور 250 سی سی انجن پاور کی ہوتی تھیں۔
2010 کے بعد کی گئی تبدیلیوں میں دونوں قسمیں (4 اور 2 سٹروکس) کو اجازت تھی۔ لیکن 2011 کے بعد صرف 4سٹروک کو اجازت دی گئی حصہ لینے کی۔
مزید 2010 میں موٹو -2 کے درجے میں حصہ لینے والی بائیکس کے قانون میں تبدیلی کر کے نئے معیار مقرر کیئے گئے، جن کے مطابق اب موٹو-2 میں 600-CC کی بائیکس حصہ لے سکتی ہیں۔ لیکن FIM کے قاعدے کے مطابق اس میں کاربن بریکس کی بجائے سٹیل بریکس استعمال ہونگی۔

موٹو جی-پی:
======
ابتدائی سالوں میں موٹو-جی-پی میں 500 سی سی 2 سٹروک اور 950سی سی 4سٹروک بائیکس حصہ لے سکتی تھیں۔ بعد ازاں 2007 میں کی گئی تبدیلیوں میں پاور 800سی سی کر دی گئی۔ جبکہ کل بائیک کے وزن پر پہلے سے موجود تمام شرائط لاگو ہوتی تھیں۔ گزشتہ سال کی گئی تبدیلیوں میں انجن پاور 1000 سی سی کر دی گئی ہے۔ لیکن اب ریس میں صرف 4سٹروک بائیکس ہی حصہ لے سکتی ہیں۔ :)

بنیادی تعارف سپر بائیک کو چھوڑ کر تو مکمل ہو گیا ہے۔
(جاری ہے)
 

عسکری

معطل
ملٹری کی ہیوی بائکس تو سزا ہوتی ہیں یارا۔ حالانکہ بائک کا مقصد ہلکی پھلکی اور تیز رفتار سواری ہوتا ہے جسے آپ آسانی سے گھما سکیں۔ ملٹری میں اس کے عین برعکس بھاری اور سست بائک دی جاتی ہے :(
بس پھر وہ تنگ ا گیا تھا اور نکل گیا اسے ہم بگلہ گہتے تھے :laugh:
 

نیرنگ خیال

لائبریرین
میں نے کچھ دن قبل یہ خبر پڑھی تھی کہ اب روسی ڈکیٹی کو چھوڑنے والا ہے۔
یاماہا میں واقعی اس نے بہت کامیابیاں سمیٹی تھیں اور اُس وقت جب یاماہا کو کوئی پسند نہیں کرتا تھا اِس نے یاماھا کے ساتھ کام کیا۔
اچھا یار مجھے اس ریس کا م بتاؤ جس میں میکرو اسکی بائیک کے ساتھ ٹکرا کر مر گیا تھا،میں اسے ڈاؤنلوڈ کرکے دیکھوں گا
ایسی بات نہیں ہے کہ یاماہا کو کوئی پوچھتا نہ تھا۔ یاماہا اٹالین بائیکر جو کہ راسی کا ہی ہم وطن ہے بیاجی کے پاس تھا۔ بیاجی بہت ہی زبردست بائیکر ہے۔ راسی نے شروع میں آ کر اسکو ہی شکست دی تھی۔ اور ٹائٹل جیتا تھا۔ اس سے پہلے یاماہا مک ڈوہن چلاتا رہا ہے۔ اور ڈجیروکاٹو نے بھی کافی عرصہ چلایا ہے۔ :)
میکرو سیمنسلی 23 اکتوبر 2011 کی ریس میں اس دنیا سے منہ موڑ گیا تھا۔ یوٹیوب ویڈیو کا لنک
 
ایسی بات نہیں ہے کہ یاماہا کو کوئی پوچھتا نہ تھا۔ یاماہا اٹالین بائیکر جو کہ راسی کا ہی ہم وطن ہے بیاجی کے پاس تھا۔ بیاجی بہت ہی زبردست بائیکر ہے۔ راسی نے شروع میں آ کر اسکو ہی شکست دی تھی۔ اور ٹائٹل جیتا تھا۔ اس سے پہلے یاماہا مک ڈوہن چلاتا رہا ہے۔ اور ڈجیروکاٹو نے بھی کافی عرصہ چلایا ہے۔ :)
میکرو سیمنسلی 23 اکتوبر 2011 کی ریس میں اس دنیا سے منہ موڑ گیا تھا۔ یوٹیوب ویڈیو کا لنک
میں نے جو ڈاکیومینٹری دیکھی تھی اسکا نام تھا Fastest ۔اس میں بتایا گیا تھا کہ یاماہا کو ہنڈا کے مقابلے میں ایک ادنیٰ تصور کیا جاتا تھا اور اس وقت کچھ پلئیرز کہتے تھے کہ روسی اس لیے جیتتا ہے کیونکہ اسکے پاس ہنڈا ہے۔پھر روسی یاماہا پر آگیا
 

نیرنگ خیال

لائبریرین
میں نے جو ڈاکیومینٹری دیکھی تھی اسکا نام تھا Fastest ۔اس میں بتایا گیا تھا کہ یاماہا کو ہنڈا کے مقابلے میں ایک ادنیٰ تصور کیا جاتا تھا اور اس وقت کچھ پلئیرز کہتے تھے کہ روسی اس لیے جیتتا ہے کیونکہ اسکے پاس ہنڈا ہے۔پھر روسی یاماہا پر آگیا
یہ بات درست ہے کہ ہنڈا کو برتری ہمیشہ حاصل رہی ہے۔ مگر ایسا نہیں کہ یاماہا کوئی بکواس بائیک ہے۔ بڑے بڑے رائڈر چلاتے رہے ہیں۔ یہ ریس ریس کا فرق ہے۔ 125 کی ریس میں اپریلا کے علاوہ کوئی بائیک نہیں ہوتا تھا پہلے دس پوزیشنوں پر۔ کبھی کبھار ہنڈا یا سوزوکی کا داؤ چل جاتا۔ :)
 
Top