لانگ ڈرائیو

عثمان

محفلین
پاور بارز اور کوک ساتھ رکھیں تو 850 میل (1370 کلومیٹر) کا سفر ایک (پٹرول اور ریسٹ روم) سٹاپ کے ساتھ ہو سکتا ہے۔

ایک دن میں میرا ریکارڈ 1100 میل (1770 کلومیٹر) ہے۔ اور ایک ٹرپ کا 4000 میل (6400 کلومیٹر)۔

بہت خوب! :)
تاہم ایک ہی دن میں سولہ سترہ گھنٹے کا سفر تو کافی غیر محفوظ معلوم ہوتا ہے چاہے ڈرائیور کتنا ہی تجربہ کار کیوں نہ ہو۔ پھر کیا اتنی طویل ڈرائیو کوئی لطف رکھتی ہے یا محض ہلکان کر دینے والی مسافت محسوس ہوئی ؟
 

زیک

مسافر
لمبی ڈرائیو کے لئے لازم ہے کہ آپ کی توجہ سڑک پر رہے۔ تھکنے سے پہلے ہی رک جائیں۔ دوسرے اگر ہو سکے تو اچھی سینری والے رستے سے جائیں کہ تیز راستے کے مقابلے میں بوریت کم ہو گی۔

اگر ویران علاقے سے گزر ہو تو پٹرول، کھانے پینے اور ریسٹ ایریا وغیرہ کا اندازہ رکھیں۔ جنوب مغربی امریکہ کے کچھ علاقوں میں 50، 100 میل تک ہائی وے پر کوئی ایگزٹ ہی نہیں آتا۔
 

زیک

مسافر
بہت خوب! :)
تاہم ایک ہی دن میں سولہ سترہ گھنٹے کا سفر تو کافی غیر محفوظ معلوم ہوتا ہے چاہے ڈرائیور کتنا ہی تجربہ کار کیوں نہ ہو۔ پھر کیا اتنی طویل ڈرائیو کوئی لطف رکھتی ہے یا محض ہلکان کر دینے والی مسافت محسوس ہوئی ؟
عام طور پر میری کوشش ہوتی ہے کہ دن میں 600 میل (1000 کلومیٹر) سے زیادہ نہ کروں۔ مگر کبھی مجبوری ہو جاتی ہے کہ سفر کے آخر میں اگر آپ کے پاس ایک ہی دن ہے گھر واپسی کا۔ یا ایک دفعہ لنچ کے لئے رکے تو وہاں بیگم پرس بھول گئیں۔ 250 میل بعد یاد آیا تو واپس گئے اور 600 میل کا دن 1100 کا بن گیا۔
 
۔ جنوب مغربی امریکہ کے کچھ علاقوں میں 50، 100 میل تک ہائی وے پر کوئی ایگزٹ ہی نہیں آتا۔
کچھ ایسا ہی حال سعودی عرب کی مختلف شاہراؤں پر ہے۔ ریاض سے مدینہ جانے والی شاہراہ پر بھی 70-80 کلومیٹر کے بعد کوئی ایگزٹ ملے گا اور پٹرول پمپ اور ہوٹل وغیرہ بھی مین شاہراہ سے اچھے خاصے دور ہیں آپ کو کسی نہ کسی ایگزٹ سے باہر جا کر کھانے پینے اور پٹرول کا انتظام کرنا پڑتا ہے۔ ۔ مجھے یاد ہے کہ 4 ماہ پہلے جب آخری بار مدینہ گئے تو ایک ایگزٹ پر پٹرول پمپ مین شاہراہ سے کوئی30-25 کلومیٹر دور تھا۔ لیکن یہاں پٹرول پانی سے بھی سستا ہے سو کوئی فکر نہیں تھی۔ ماسوائے اس کے کہ وقت لگے گا
 
1992 میں میں نے مال پورہ سے جودھ پور یا اس سے کچھ آگے کا راستہ ٹرین چلا کر طے کیا تھا۔۔۔
فاصلہ کا نہیں پتا تقریباً 4 گھنٹے ٹرین چلائی تھی۔
 

عثمان

محفلین
لمبی ڈرائیو کے لئے لازم ہے کہ آپ کی توجہ سڑک پر رہے۔ تھکنے سے پہلے ہی رک جائیں۔ دوسرے اگر ہو سکے تو اچھی سینری والے رستے سے جائیں کہ تیز راستے کے مقابلے میں بوریت کم ہو گی۔

اگر ویران علاقے سے گزر ہو تو پٹرول، کھانے پینے اور ریسٹ ایریا وغیرہ کا اندازہ رکھیں۔ جنوب مغربی امریکہ کے کچھ علاقوں میں 50، 100 میل تک ہائی وے پر کوئی ایگزٹ ہی نہیں آتا۔
کیا ایسے ویران علاقوں سے گزرتے وقت کبھی ایمرجنسی کی صورت میں ایمرجنسی فون کی سہولت استعمال کرنے کا تجربہ ہوا ہے ؟
نیز ایسی لانگ ڈرائیو گرمیوں میں تو ممکن ہیں۔ سردیوں میں اتنا حساب اور تیاری کیسے کی جائے کہ فلاں تاریخ کو فلاں سٹیٹ سے گزرتے وقت شدید برفباری کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ؟
 

زیک

مسافر
کچھ ایسا ہی حال سعودی عرب کی مختلف شاہراؤں پر ہے۔ ریاض سے مدینہ جانے والی شاہراہ پر بھی 70-80 کلومیٹر کے بعد کوئی ایگزٹ ملے گا اور پٹرول پمپ اور ہوٹل وغیرہ بھی مین شاہراہ سے اچھے خاصے دور ہیں آپ کو کسی نہ کسی ایگزٹ سے باہر جا کر کھانے پینے اور پٹرول کا انتظام کرنا پڑتا ہے۔ ۔ مجھے یاد ہے کہ 4 ماہ پہلے جب آخری بار مدینہ گئے تو ایک ایگزٹ پر پٹرول پمپ مین شاہراہ سے کوئی30-25 کلومیٹر دور تھا۔ لیکن یہاں پٹرول پانی سے بھی سستا ہے سو کوئی فکر نہیں تھی۔ ماسوائے اس کے کہ وقت لگے گا
یہاں اکثر ہائی وے کے اگزٹس کے قریب ہی پٹرول سٹیشن ہوتے ہیں
 

زیک

مسافر
کیا ایسے ویران علاقوں سے گزرتے وقت کبھی ایمرجنسی کی صورت میں ایمرجنسی فون کی سہولت استعمال کرنے کا تجربہ ہوا ہے ؟
نیز ایسی لانگ ڈرائیو گرمیوں میں تو ممکن ہیں۔ سردیوں میں اتنا حساب اور تیاری کیسے کی جائے کہ فلاں تاریخ کو فلاں سٹیٹ سے گزرتے وقت شدید برفباری کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ؟
ایمرجنسی فون کے استعمال کی شکر ہے ضرورت نہیں پڑی۔

برفباری کی صورت میں موسمی فورکاسٹ پر مکمل دھیان رکھیں اور طوفان شروع ہونے پر قریبی ہوٹل میں پناہ لیں۔ میں ساؤتھ میں ہوں اس لئے اتنا مسئلہ نہیں ہوتا۔
 

نیرنگ خیال

لائبریرین
سیالکوٹ سے شکر گڑه کتنا فاصلہ ہو گا بهلا؟ میلوں میں نہیں گهنٹوں میں بتایا جائے. نیز آپ کے جواب کو گوگل میپس اور اس سڑک پر سفر کر کے بهی کراس چیک کیا جا سکتا ہے.
میں کبھی سیالکوٹ سے شکرگڑھ نہیں گیا۔۔۔ بلکہ لاہور سے بھی شکرگڑھ براستہ نارووال جانے کا پہلا ہی اتفاق تھا :)
 

قیصرانی

لائبریرین
کینیڈا جیسے وسیع و عریض ملک میں اتنا عرصہ رہنے کے باوجود مجھے اب تک لانگ ڈرائیو کا اتنا تجربہ نہیں ہے۔ یا اگر آپ کے نزدیک لانگ ڈرائیو کی تعریف کم از کم ہزار کلومیٹر ہے تو اس کا تو اب تک تجربہ نہیں ہوا۔
تاہم اس سال جولائی میں ہیلی فیکس (نووا سکوشیا) سے مسی ساگا (اونٹاریو) جانے کا ارادہ ہے۔ کوئی 1800 کلومیٹر کی ڈرائیو ہے۔
سوچ رہا ہوں کہ اگر ممکن ہو تو اگلے لانگ ویک اینڈ پر تین چار گھنٹے کی ڈرائیو رکھی جائے۔ قریبی صوبہ پرنس ایڈورڈ آئی لینڈ تک یا نووا سکوشیا ہی کے شمال میں کیپ بریٹن تک۔

آپ کے خیال میں لانگ ڈرائیو اور اس کی تیاری میں کن باتوں کا خیال رکھنا چاہیے ؟
پاور بارز اور کوک ساتھ رکھیں تو 850 میل (1370 کلومیٹر) کا سفر ایک (پٹرول اور ریسٹ روم) سٹاپ کے ساتھ ہو سکتا ہے۔

ایک دن میں میرا ریکارڈ 1100 میل (1770 کلومیٹر) ہے۔ اور ایک ٹرپ کا 4000 میل (6400 کلومیٹر)۔
زیک کا مشورہ مناسب ہے۔ تاہم یہ ہر انسان کی اپنی ترجیح ہوتی ہے کہ وہ کیسے سفر کرنا پسند کرتے ہیں۔ میں عام طور پر اپنی گاڑی کو مینٹین رکھتا ہوں، اس لئے جب بھی کہیں جانا ہو تو مجھے پتہ ہوتا ہے کہ میں نے صرف ٹینک فل کرنا ہے اور روانگی، چاہے سفر کئی ہزار کلومیٹر کا بھی ہو۔ کوک والی بات زیک کی اچھی ہے کہ اس میں موجود کیفین آپ کو ہوشیار رکھتی ہے۔ پیپسی یا لائٹ کوک میں یہ فائدہ نہیں ملتا۔ اس کے علاوہ کافی کا بڑا مگ اس وقت کافی ہینڈی ہوتا ہے جب آپ سست ہونے لگیں (کافی پینے یا کوک پینے کے بعد کم از کم 20 یا 25 منٹ کا انتظار، تاکہ کیفین سسٹم میں شامل ہو جائے)
دوسرا گرمیوں کے لمبے دن اور ڈھیر ساری روشنی کے لئے الگ سوچنا پڑتا ہے اور سردیوں کی لمبی، تاریک اور سرد ڈرائیو کے لئے کچھ اور۔ سردی ہو یا گرمی، میری گاڑی میں عموماً ایک آدھ جیکٹ اور ایک کمبل موجود رہتا ہے اور کیمیکل تھرمل پیکٹ بھی، کہ اگر منفی 20 یا اس سے کم درجہ حرارت پر گاڑی خراب ہو جائے تو بندہ گھنٹہ دو نکال سکے۔ اس دوران مدد پہنچ جاتی ہے۔ اس کے علاوہ مختلف کینیڈی بارز اور چاکلیٹ وغیرہ بھی مددگار ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ میرے پاس کار یونین کی ممبرشپ بھی ہے، کہ گاڑی کبھی بھی، کہیں بھی خراب ہو تو ان کی ہیلپ لائن پر کال کر کے میں فوری مدد مانگ سکتا ہوں
میرا ایک دن یعنی 24 گھنٹے میں لگ بھگ 1800 کلومیٹر سے ذرا زیادہ کا سفر کا ریکارڈ ہے۔ ایک سفر یعنی ریٹرن، دس دن میں چھ ہزار کلومیٹر جس میں 60، 60 کلومیٹر کے دو بحری سفر شامل نہیں
 

قیصرانی

لائبریرین
بہت خوب! :)
تاہم ایک ہی دن میں سولہ سترہ گھنٹے کا سفر تو کافی غیر محفوظ معلوم ہوتا ہے چاہے ڈرائیور کتنا ہی تجربہ کار کیوں نہ ہو۔ پھر کیا اتنی طویل ڈرائیو کوئی لطف رکھتی ہے یا محض ہلکان کر دینے والی مسافت محسوس ہوئی ؟
یہ تو اپنی مرضی ہے نا۔ اب اگر میرا بزی شیڈیول ہے اور کئی ہفتوں بعد میں نے ویک اینڈ اپنے لئے نکالا تو میری پہلی ترجیح یہی ہوتی ہے کہ لانگ ڈرائیو پر نکل جاؤں۔ اکثر ایسا ہوا ہے کہ جمعے کی شام کو 3 بجے نکلا اور اتوار کو رات گئے واپسی ہوئی، 3000 سے کچھ زیادہ کلومیٹر ہوئے۔ اگر مجھے ریسٹ اور نیند کے مقابلے لانگ ڈرائیو کا آپشن ملے تو میں لازمی لانگ ڈرائیو پر نکلوں گا کہ مجھے اس سے تھکن نہیں ہوتی بلکہ میں ریلیکس ہوتا ہوں
 

قیصرانی

لائبریرین
لمبی ڈرائیو کے لئے لازم ہے کہ آپ کی توجہ سڑک پر رہے۔ تھکنے سے پہلے ہی رک جائیں۔ دوسرے اگر ہو سکے تو اچھی سینری والے رستے سے جائیں کہ تیز راستے کے مقابلے میں بوریت کم ہو گی۔

اگر ویران علاقے سے گزر ہو تو پٹرول، کھانے پینے اور ریسٹ ایریا وغیرہ کا اندازہ رکھیں۔ جنوب مغربی امریکہ کے کچھ علاقوں میں 50، 100 میل تک ہائی وے پر کوئی ایگزٹ ہی نہیں آتا۔
مجھے ایک بار اس کا تجربہ ہوا تھا کہ میں فیول ٹینک بھروا کر نکلا۔ راستے میں ایک جگہ پہنچ کر اچھی سینری والا راستہ چنا، فیول ٹینک ایک تہائی جتنا بچا تھا۔ سوچا کہ اگلے کسی سٹیشن سے فیولنگ کر لوں گا، بعد میں پتہ چلا کہ اس جگہ ایک سٹیشن مرمت کے لئے بند تھا، دوسرا بینک کرپٹ ہونے کے بعد۔ تیسرے کے اوقات کار ختم ہو گئے تھے اور وہاں کارڈ سے پے منٹ ممکن نہیں تھی۔ شکر ہے کہ فیول لائٹ جلنے کے کافی بعد راستے میں ایک جگہ سے اضافی پیٹرول مل گیا، ورنہ منزل سے 100 کلومیٹر پہلے رکنا پڑتا
 
آخری تدوین:

قیصرانی

لائبریرین
کیا ایسے ویران علاقوں سے گزرتے وقت کبھی ایمرجنسی کی صورت میں ایمرجنسی فون کی سہولت استعمال کرنے کا تجربہ ہوا ہے ؟
نیز ایسی لانگ ڈرائیو گرمیوں میں تو ممکن ہیں۔ سردیوں میں اتنا حساب اور تیاری کیسے کی جائے کہ فلاں تاریخ کو فلاں سٹیٹ سے گزرتے وقت شدید برفباری کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ؟
ایمرجنسی فون کے استعمال کی شکر ہے ضرورت نہیں پڑی۔
برفباری کی صورت میں موسمی فورکاسٹ پر مکمل دھیان رکھیں اور طوفان شروع ہونے پر قریبی ہوٹل میں پناہ لیں۔ میں ساؤتھ میں ہوں اس لئے اتنا مسئلہ نہیں ہوتا۔
آپ کی طرف شاید برفباری زیادہ شدید ہوتی ہے، ورنہ ہماری طرف تو موسم جتنا بھی خراب ہو، میں کبھی نہیں پروگرام بدلتا۔ ایک وڈیو دیکھئے، میں نے ہیلسنکی جاتے ہوئے بنائی تھی۔ بنائی اس طرح کہ کیمرہ سٹینڈ پر تھا اور اسے آن کر کے میں چل پڑا تھا
براہ راست لنک
 

قیصرانی

لائبریرین
باقی کچھ وڈیوز ہیں گھر جا کر تلاش کرتا ہوں کہ برفباری کی ڈرائیوز، تاہم وہ لانگ ڈرائیو نہیں تھیں کہ اس دن سفر محض 500 کلومیٹر سے کم رہا تھا
 
ہمارے خالو انچارج تھے۔ اور جس ڈرائیور نے ٹرین لے جانی تھی ان کی آخری ٹرپ تھی ریٹائر ہورہے تھے۔ سکھ تھے وہ۔
خالو نے ہم تینوں بھائیوں کو انجن میں بٹھادیا تھا۔ ان ڈرائیور نے مجھے ڈرائیونگ سیٹ پر بٹھا دیا۔ ڈیزل انجن تھا اور ڈیزل کا گرم دھواں بار بار منہ پر آتا تھا۔ سوچ رہا تھا اٹھ کے کسی ڈبے میں بیٹھ جاؤں۔
چھوٹے بھائی نے ٹرین کا ہارن سنبھالا ہوا تھا۔ اس دن ٹرین کا ہارن اتنا بجا تھا کہ شاید ہندوستان کی تاریخ میں کبھی نہ بجا ہو۔ چھوٹے بھائی کی عمر 5 سال تھی۔ اب آپ خود سوچ سکتے ہیں اس نے ٹرین کی وسل کا کیسا استعمال کیا ہوگا۔
مزہ تو آیا تھا مگر دھویں نے چہرہ جھلسا سا دیا تھا۔
 

عثمان

محفلین
آپ کی طرف شاید برفباری زیادہ شدید ہوتی ہے، ورنہ ہماری طرف تو موسم جتنا بھی خراب ہو، میں کبھی نہیں پروگرام بدلتا۔ ایک وڈیو دیکھئے، میں نے ہیلسنکی جاتے ہوئے بنائی تھی۔ بنائی اس طرح کہ کیمرہ سٹینڈ پر تھا اور اسے آن کر کے میں چل پڑا تھا
براہ راست لنک
ویڈیو میں ہائی وے صاف ہے۔ برف نہیں ہے۔ اگر برف موجود ہو تو دقت ہوتی ہے مقرر ہ رفتار سے گاڑی چلانے میں۔
 

قیصرانی

لائبریرین
ویڈیو میں ہائی وے صاف ہے۔ برف نہیں ہے۔ اگر برف موجود ہو تو دقت ہوتی ہے مقرر ہ رفتار سے گاڑی چلانے میں۔
یہ موٹر وے ہے۔ موٹر وے کو ہمیشہ کھلا رکھا جاتا ہے۔ تاہم آپ کی مطلوبہ وڈیو پوسٹ کرنے کی تیاری میں ہوں :)
 

عثمان

محفلین
یہ موٹر وے ہے۔ موٹر وے کو ہمیشہ کھلا رکھا جاتا ہے۔ تاہم آپ کی مطلوبہ وڈیو پوسٹ کرنے کی تیاری میں ہوں :)
ہائے وے کو تو یہاں بھی جتنی جلدی ہوسکے صاف کر دیا جاتا ہے۔ لیکن بہت زیادہ ویران حصوں میں بعض اوقات فوری طور پر ممکن نہیں ہوتا۔
خاص طور پر جب تیز ہوا چل رہی ہے تو برف صاف کرنے کے بعد سڑک پر پھر اڑ کر آجاتی ہے۔
 
Top