عاطف سعد 2

محفلین
امیج اپ اسکیلنگ سے مراد کسی تصویر کے معیار کو کھونے کے بغیر اس کی ریزولوشن کو بڑھانے کا عمل ہے۔ یہ کئی تکنیکوں کا استعمال کرتے ہوئے کیا جا سکتا ہے جیسے انٹرپولیشن، بائیکیوبک انٹرپولیشن، اور قریبی پڑوسی انٹرپولیشن۔ ان تکنیکوں میں کم ریزولوشن امیج کے پکسلز کا تجزیہ کرنا اور کم ریزولیوشن امیج کے پکسلز کی بنیاد پر اعلی ریزولیوشن امیج کے پکسلز کا تخمینہ لگانا شامل ہے۔ یہ لوئر ریزولوشن امیج کے پکسلز کو بڑھاتا ہے اور اس کی ریزولوشن کو بڑھاتا ہے۔ اپ اسکیلنگ میں تصویر کے رنگ اور تضاد کو بڑھانا بھی شامل ہو سکتا ہے۔ یہ کئی تکنیکوں کا استعمال کرتے ہوئے کیا جا سکتا ہے جیسے ہسٹوگرام مساوات اور رنگ کی اصلاح۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ میں کپڑوں پر پیٹرن لگانے سے تصویر میں ساخت، طول و عرض اور بصری دلچسپی شامل ہوسکتی ہے۔ ایسا کرنے کے لیے، سب سے پہلے، آپ ایک ایسا پیٹرن بنا یا ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں جو لباس کی قسم اور انداز سے مماثل ہو جو آپ شامل کرنا چاہتے ہیں۔ پھر آپ اپنی تصویر کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے پیٹرن کی دھندلاپن، سائز اور جگہ کا تعین کر سکتے ہیں۔
 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ ایکشن ان اقدامات کا ایک مجموعہ ہے جو فوٹوشاپ میں کسی خاص کام کو انجام دینے کے لیے خودکار کیا جا سکتا ہے۔ آپشن ایک ایسا انتخاب ہے جسے فوٹوشاپ میں منتخب کیا جا سکتا ہے، جیسے کہ کوئی مخصوص رنگ یا اثر۔ اس ان پٹ کے تناظر میں، فوٹوشاپ ایکشن کے لیے آٹھ آپشنز دستیاب ہیں۔ اختیارات کی کل تعداد متعین نہیں ہے لہذا اس کا مطلب مختلف نمبر ہوسکتا ہے۔
 

عاطف سعد 2

محفلین
ویکٹر کسی بھی تصویر کے لیے ایک بہترین فارمیٹ ہے جس کا سائز تبدیل کرنا پڑتا ہے، جیسے لوگو اور گرافکس جو مختلف سیاق و سباق میں اچھے لگتے ہیں۔ ایک ہی لوگو بزنس کارڈز، ٹی شرٹس، کافی مگ اور بل بورڈز پر ظاہر ہو سکتا ہے۔ یہ تصویر کو زیادہ ورسٹائل بھی بنا سکتا ہے، کیونکہ اس میں آسانی سے ترمیم اور تبدیلی کی جا سکتی ہے۔ مزید برآں، کسی تصویر کو ویکٹرائز کرنا اسے ایک تیز اور صاف ستھرا شکل دے سکتا ہے۔ اگر آپ اپنی تصاویر کو بہتر بنانا چاہتے ہیں، تو ان کو ویکٹرائز کرنے پر غور کریں! ویکٹرائزیشن ایک راسٹر یا بٹ میپ امیج کو ویکٹر گرافک میں تبدیل کرنے کا عمل ہے۔
 

عاطف سعد 2

محفلین
Inpage ایک سافٹ ویئر ایپلی کیشن ہے جو صارفین کو اردو زبان میں دستاویزات بنانے اور پڑھنے کی سہولت دیتی ہے۔ یہ ونڈوز 10 پلیٹ فارمز پر استعمال کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ کچھ عام مسائل جو صارفین کو Inpage کے ساتھ پیش آسکتے ہیں ان میں فونٹ رینڈرنگ، دستاویز فائل کی مطابقت، اور سافٹ ویئر کریش کے مسائل شامل ہیں۔ ان مسائل کے کئی ممکنہ حل ہیں، بشمول سافٹ ویئر کو تازہ ترین ورژن میں اپ ڈیٹ کرنا، اردو متن کو پیش کرنے کے قابل ایک مختلف فونٹ کا استعمال، اور سافٹ ویئر کو بطور ایڈمنسٹریٹر چلانا۔ مزید برآں، صارفین سافٹ ویئر کے ساتھ مخصوص مسائل کو حل کرنے میں مدد کے لیے مددگار وسائل جیسے Inpage کے تکنیکی معاونت کے فورمز یا آن لائن کمیونٹیز تلاش کر سکتے ہیں۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
ہاف ٹون ایفیکٹ ایک ایسی تکنیک ہے جو گرافک ڈیزائن اور فوٹو گرافی میں استعمال ہوتی ہے تاکہ کسی تصویر پر سٹیپلڈ یا ڈاٹڈ شکل بنائی جا سکے۔ فوٹوشاپ میں، آپ 'فلٹر' ٹیب کے نیچے پائے جانے والے 'ہافٹون' فلٹر کا استعمال کرتے ہوئے ہاف ٹون اثر بنا سکتے ہیں۔ ترتیبات کو ایڈجسٹ کرکے، آپ نقطوں کے سائز اور تصویر میں کنٹراسٹ کی مقدار کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ اس اثر کو روایتی پینٹنگ کی شکل بنانے یا کسی تصویر میں ساخت شامل کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
یہ سوال اس بارے میں ہے کہ کسی تصویر کو DSLR (Digital Single-Lens Reflex) تصویر کی طرح مفت میں کیسے بنایا جائے۔ DSLR تصاویر اپنی فیلڈ کی گہرائی، ہائی ریزولوشن اور رنگ کی درستگی کے لیے مشہور ہیں۔ بہت سے سافٹ ویئر پروگرام اور فلٹرز آن لائن دستیاب ہیں جو تصویر کی شکل کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتے ہیں، جس سے یہ ایسا ظاہر ہوتا ہے جیسے اسے DSLR کیمرے سے لیا گیا ہو۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
"اسموتھ سکن ایکشن" سے مراد ایڈوب فوٹوشاپ میں ایک ایسی کارروائی ہے جو جلد کی مجموعی ظاہری شکل کو بہتر بنانے کے لیے کسی تصویر یا تصویر سے خامیوں اور داغ دھبوں کو دور کرنے کے لیے استعمال کی جا سکتی ہے۔ تفصیل کا "ایکشن فری" پہلو اس حقیقت کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ ہر بار استعمال ہونے پر ایکشن کو دستی طور پر انفرادی ترتیبات کو ایڈجسٹ کرنے کی ضرورت کے بغیر ایک سے زیادہ تصاویر پر محفوظ اور لاگو کیا جا سکتا ہے۔ یہ ان فوٹوگرافروں کے لیے ایک کارآمد خصوصیت ہے جو تصاویر کی ایک بڑی مقدار کے ساتھ کام کرتے ہیں اور اپنے ایڈیٹنگ کے عمل میں مستقل مزاجی کو برقرار رکھنا چاہتے ہیں۔
 
Top