عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ میں ہینڈ ڈرائنگ واٹر کلر ایک تکنیک ہے جس میں فوٹوشاپ میں برش اور ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے واٹر کلر کی شکل بنانا شامل ہے۔ یہ تکنیک آپ کی تصاویر میں ساخت اور گہرائی کو شامل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے، اور آپ کے انداز کو فٹ کرنے کے لیے اپنی مرضی کے مطابق بنایا جا سکتا ہے۔ ایک حقیقت پسندانہ آبی رنگ کی شکل بنانے کے لیے، آپ مختلف برشز اور سیٹنگز استعمال کر سکتے ہیں، بشمول حسب ضرورت شکلیں، دھندلاپن، اور بلینڈنگ موڈز۔ مزید برآں، آپ پانی کے رنگ کے اثر کو بڑھانے کے لیے فلٹرز اور اثرات استعمال کر سکتے ہیں۔ مشق اور تجربہ کے ساتھ، آپ فوٹوشاپ میں شاندار نتائج حاصل کر سکتے ہیں۔
 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ 2024 ایک طاقتور امیج ایڈیٹنگ سافٹ ویئر ہے جو امیجز کو بڑھانے اور جوڑ توڑ کرنے کے لیے خصوصیات اور ٹولز کی ایک وسیع رینج پیش کرتا ہے۔ فوٹوشاپ 2024 میں تصاویر کے ساتھ کام کرنے کے لیے اس ویڈیو میں کچھ مفید نکات یہ ہیں۔ فوٹوشاپ کسی بھی شخص کے لیے جو گرافک ڈیزائن میں کام کرنا چاہتے ہیں یا کام کرنا چاہتے ہیں، سوشل میڈیا یا ویب سائٹس کے لیے مواد تیار کرنے کے لیے ایک ضروری ہنر ہے۔ فوٹوشاپ مختلف صنعتوں میں تخلیقی پیشہ ور افراد میں مقبول ہے۔ تصویروں میں ترمیم اور ہیرا پھیری کرنے کی صلاحیت نے اسے گرافک ڈیزائن، فوٹو گرافی، اشتہار بازی، مارکیٹنگ اور ویب ڈیزائن جیسے شعبوں میں اہم بنا دیا ہے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ میں دستیاب درجنوں فلٹرز کو آپ کی تصاویر پر خصوصی اثرات لگا کر صاف کرنے، دوبارہ چھونے، یا اپنی تخلیقی صلاحیتوں کا اظہار کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آپ فوری ٹچ اپس کے لیے صرف چند کلکس کے ساتھ رنگ کو ایڈجسٹ کر سکتے ہیں، روشنی کو تبدیل کر سکتے ہیں، یا تفصیلات کو بڑھا سکتے ہیں۔ مزید جدید خصوصی اثرات کے لیے، آپ فلٹرز کو ملا اور دھندلا کر سکتے ہیں۔ گرج چمک کا ایک طاقتور قدرتی واقعہ ہے، اور فوٹوشاپ میں بجلی کا اثر پیدا کرنے کے بہت سے طریقے ہیں تاکہ آپ کی تصویروں میں عجلت یا ڈرامے کا احساس شامل کیا جا سکے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
واٹر کلر ایکشن فوٹوشاپ سے مراد پہلے سے ریکارڈ شدہ کارروائیوں کا ایک سیٹ ہے جو فوٹوشاپ میں کسی تصویر پر پانی کے رنگ جیسے اثرات کو تیزی سے لاگو کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ انک کینوس آرٹ ڈیجیٹل آرٹ کی ایک مقبول شکل ہے جس میں سیاہی اور کینوس کی ساخت کا استعمال کرتے ہوئے تصاویر بنانا شامل ہے۔ فوٹوشاپ ایک طاقتور امیج ایڈیٹنگ سافٹ ویئر ہے جسے سیاہی کینوس آرٹ بنانے اور اس میں ہیرا پھیری کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ کے لیے سکن ری ٹچنگ پلگ ان سافٹ ویئر ٹولز ہیں جن کا استعمال تصویروں میں جلد کی ظاہری شکل کو بڑھانے اور بہتر بنانے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ یہ پلگ ان داغوں کو ہموار کرنے، لالی کو کم کرنے، اور جلد کی رنگت کو بھی ختم کرنے کے لیے جدید تصویری پروسیسنگ الگورتھم کا استعمال کرتے ہیں۔ فوٹوشاپ کے لیے کچھ مشہور سکن ری ٹچنگ پلگ ان میں پورٹریٹ ریٹوچر، سکن پرفیکٹر، اور ڈرمالوجیکا شامل ہیں۔ یہ پلگ ان وقت کی بچت کر سکتے ہیں اور جلد کو ری ٹچ کرنے کے کاموں کے مجموعی معیار کو بہتر بنا سکتے ہیں، جس سے پیشہ ورانہ نظر آنے والے نتائج حاصل کرنا آسان ہو جاتا ہے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ میں، کلر گریڈنگ ایک تصویر میں رنگ کے توازن اور اس کے برعکس کو ایڈجسٹ کرنے کا عمل ہے تاکہ اس کی مجموعی ظاہری شکل کو بہتر بنایا جا سکے۔ AI سے چلنے والی کلر گریڈنگ اس عمل کو خودکار بنانے کے لیے مصنوعی ذہانت کے الگورتھم کا استعمال کرتی ہے، اسے تیز تر اور زیادہ مستقل بناتی ہے۔ AI ایکشن کے ساتھ، فوٹوشاپ تیزی سے اور آسانی سے پہلے سے سیٹ گریڈنگ کے انداز کو لاگو کر سکتا ہے یا صارف کی ترجیحات کی بنیاد پر حسب ضرورت گریڈنگ شکل بنا سکتا ہے۔ AI کلر گریڈنگ فوٹوگرافروں اور ڈیزائنرز کو مختلف فلموں یا ڈیجیٹل کیمرہ کے پیش سیٹوں کے اثرات کی نقالی کرنے کے ساتھ ساتھ کسی خاص موڈ یا نظر کے لیے مخصوص رنگ کے درجات بنانے کے قابل بھی بناتی ہے۔
 

عاطف سعد 2

محفلین
آپ فوٹوشاپ میں 3d اثر لگائے بغیر 3d قابل تدوین متن بنا سکتے ہیں۔ آپ اس فائل کو اپنے 3D لوگو ماک اپ کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ مجھے امید ہے کہ سب کو یہ سبق پسند آئے گا۔ کیونکہ میں آپ کو کچھ اچھی تکنیک دکھاتا ہوں جو آپ اس 3d ٹیکسٹ کو بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ جیسا کہ آپ دیکھ رہے ہیں، اگر آپ ٹیوٹوریل کو آخر تک غور سے دیکھتے ہیں، تو آپ اسے بھی بنا سکتے ہیں۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
فوٹوشاپ میں آئل پینٹ اثر آپ کو اپنی تصاویر کو فنکارانہ اور اسٹائلائز شکل دینے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ آئل پینٹ کے برتاؤ اور رنگوں کے ساتھ تعامل کے طریقے کی نقل کرتا ہے، جس سے آپ کو منفرد اثرات کی ایک رینج پیدا کرنے کی اجازت ملتی ہے۔ اثر آپ کی تصویر میں مختلف اشیاء پر لاگو کیا جا سکتا ہے، اور آپ اپنی مرضی کے مطابق اثر بنانے کے لیے پینٹ کی دھندلاپن اور رنگ کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ آئل پینٹ ایفیکٹ فنکاروں اور گرافک ڈیزائنرز کے درمیان ریٹرو یا غیر حقیقی شکل بنانے کے لیے ایک مقبول فلٹر ہے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
لینس بلر فوٹو گرافی کی ایک تکنیک ہے جو پس منظر کو دھندلا کر کے فوکس سے باہر اثر پیدا کرتی ہے۔ فوٹوشاپ میں، آپ لینس بلر ٹول کا استعمال کرکے یہ اثر حاصل کرسکتے ہیں۔ یہ تکنیک آپ کی تصاویر میں فیلڈ ایفیکٹ کی کم گہرائی پیدا کرنے کے لیے کارآمد ثابت ہو سکتی ہے۔
 

عاطف سعد 2

محفلین
پنسل سکریبل ایفیکٹ ایک ڈیجیٹل آرٹ اسٹائل ہے جو ہاتھ سے لکھے ہوئے متن یا پنسل کے ساتھ ڈرائنگ کی شکل کی نقل کرتا ہے۔ یہ اکثر گرافک ڈیزائن، مثال اور نوع ٹائپ میں استعمال ہوتا ہے۔ حقیقت پسندانہ پنسل جیسی ظاہری شکل بنانے کے لیے برش، ساخت، اور ملاوٹ کی تکنیکوں کے امتزاج سے اثر حاصل کیا جاتا ہے۔ اسے متن، لوگو اور دیگر ڈیزائن عناصر پر لاگو کیا جا سکتا ہے تاکہ انہیں ایک منفرد اور فنکارانہ شکل دی جا سکے۔ پنسل سکریبل ایفیکٹ ایک ورسٹائل ٹول ہے جسے ذاتی ٹچ یا پروفیشنل ایج شامل کرنے کے لیے مختلف ڈیزائن پروجیکٹس میں استعمال کیا جا سکتا ہے۔

 

عاطف سعد 2

محفلین
ڈاجنگ اور برننگ ایسی اصطلاحات ہیں جو فوٹو گرافی میں پرنٹنگ کے عمل کے دوران استعمال ہونے والی تکنیک کے لیے استعمال کی جاتی ہیں تاکہ فوٹو گرافی کے پرنٹ پر منتخب علاقوں کی نمائش میں ہیرا پھیری کی جا سکے، تصویر کی باقی نمائش سے ہٹ کر۔ فوٹو شاپ کے کچھ انتہائی قیمتی ٹولز، جلانے اور چکما دینے سے مراد کسی تصویر کے اندھیرے یا ہلکے کرنا ہے۔ اس تکنیک کو سہ جہتی بنا کر آپ کی تصویر کشی کو بڑھانے اور دیکھنے والوں کی آنکھ کی رہنمائی کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

 
Top