روشن صبح

جاسمن نے 'صحافت' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اپریل 18, 2014

  1. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    35,533
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Drunk
    مثال سے واضح کریں
     
    • متفق متفق × 1
  2. محمد عدنان اکبری نقیبی

    محمد عدنان اکبری نقیبی محفلین

    مراسلے:
    15,155
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
  3. محمد عدنان اکبری نقیبی

    محمد عدنان اکبری نقیبی محفلین

    مراسلے:
    15,155
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    سرگودھا میں بیوہ خواتین نے اپنا ہوٹل قائم کرلیا

    [​IMG]
    سرگودھا کی ایک باہمت بیوہ خاتون نے 4 بیوہ خواتین کے ساتھ مل کر اپنا ہوٹل قائم کرلیا۔ ہوٹل چلانے والی خواتین کا کہنا ہے کہ ہمت اور ارادے مضبوط ہوں تو انسان مشکلات کے باوجود تمام تر مسائل آسانی سے حل کر سکتا ہے۔
    سرگودھا کے علاقہ غلہ منڈی میں 48سالہ باہمت بیوہ کوثر بی بی نے دیگر4 خواتین کے ساتھ مل کراپنی مدد آپ کے تحت کرائے کی دکان میں ہوٹل قائم کیا۔
    کوثر بی بی سمیت چاروں ہوٹل چلانے والی خواتین کے شوہر وفات پا چکے ہیں، ان خواتین نے ہمت ہارنے کی بجائے اپنا اور بچوں کا پیٹ پالنے کے لیے خواتین کا ہوٹل قائم کیا اور آج یہ ہوٹل علاقے کا سب سے معروف ہوٹل بن گیا ہے۔
    خواتین کہ اس ہوٹل پر کھانے کھانے کیلئے آنے والے گاہکوں کا کہنا ہے کہ با ہمت عورتوں نے ایک ایسا ہوٹل قائم کردیا ہے جہاں پر کھانا انتہائی لزیز ،مزیدار اور سستا ہوتا ہے۔کوثر بی بی کا کہنا ہے کہ اگر حکومت مدد کرے تو وہ مزید خواتین کو روزگار فراہم کر سکتی ہے۔
    لنک
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. جاسمن

    جاسمن مدیر

    مراسلے:
    10,588
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Fine
    فیصل آباد کی رہائشی 18 گولڈ میڈلز حاصل کرنے والی میڈیکل کی ہونہار طالبہ
    سمیرا فقیرحسین جمعہ 22 مارچ 2019

    فیصل آباد کی رہائشی میڈیکل کی ہونہار طالبہ ڈاکٹر رعنا اسلم نے اپنے کانووکیشن میں 18 گولڈ میڈلز حاصل کر لیے ۔ کانووکیشن کی تقریب میں گورنر پنجاب چودھری سرور نے طالبہ کو 18 گولڈ میڈلز پہنائے۔ یہ گولڈ میڈلز ہونہار طالبہ کو امتحانات میں پوزیشن لینے، سب سے زیادہ نمبرز لینے اور بہترین کارکردگی پر پہنائے گئے۔
    اس موقع پر ہال تالیوں سے گونج اُٹھا اور ہال میں موجود دیگر طلبا اور اُساتذہ نے اس محنتی طالبہ کو خوب سراہا جس میں اپنی محنت اور لگن سے قابل تعریف کامیابی حاصل کی۔ سوشل میڈیا پر طالبہ کے 18 گولڈ میڈلز حاصل کرنے کی ویڈیو بھی وائرل ہو رہی ہے جس پر صارفین نے اس محنتی اور ہونہار طالبہ کو مبارکباد پیش کی اور کہا کہ بلاشبہ پاکستان کے طلبا زندگی کے ہر شعبے میں محنت اور لگن کے ساتھ اپنا نام کما سکتے ہیں۔
    اس طالبہ کی ویڈیو دیکھ کر صارفین کا کہنا ہے کہ ایک نقاب پوش طالبہ نے 18 گولڈ میڈلز حاصل کرکے یہ ثابت کر دیا کہ نقاب ہرگز ترقی کی راہ میں رکاوٹ نہیں ہے۔ بلکہ اگر محنت اور لگن سے کام کیا جائے تو ہر صورت کامیابی حاصل کی جا سکتی ہے۔

    فیصل آباد کی رہائشی 18 گولڈ میڈلز حاصل کرنے والی میڈیکل کی ہونہار طالبہ اُردو پوائنٹ پاکستان
     

اس صفحے کی تشہیر