درست تلفظ کیا ہے ؟

سیدہ شگفتہ نے 'کچھ ہلکا پھلکا' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏دسمبر 24, 2008

  1. سیدہ شگفتہ

    سیدہ شگفتہ لائبریرین

    مراسلے:
    29,439


    درست تلفظ بتائیں :)



    یہاں ایسے الفاظ ، اصطلاحات ، مرکبات پوچھیں جن کا تلفظ کچھ مشکل ہو ادائیگی میں :)

     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 9
  2. سیدہ شگفتہ

    سیدہ شگفتہ لائبریرین

    مراسلے:
    29,439

    بروالہ ۔ ۔ ۔ اس کا درست تلفظ کیا ہے ؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  3. سیدہ شگفتہ

    سیدہ شگفتہ لائبریرین

    مراسلے:
    29,439
    کسی کو بھی تلفظ نہیں معلوم کیا اس لفظ کا :confused:
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  4. فاتح

    فاتح لائبریرین

    مراسلے:
    15,751
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Hungover
    اس لفظ کا مطلب کیا ہے؟ "بِروا" اور اس کے چکنے چکنے پات تو یقیناً سن رکھے ہیں مگر بروالہ نہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  5. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,759
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    جی یہ بَروَالَہ ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 6
  6. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    بہت خوب سیدہ جی اچھا سلسلہ ہے ۔ جاری رکھیے گا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  7. محمد مسلم

    محمد مسلم محفلین

    مراسلے:
    223
    مرے اللہ! برائی سے بچانا مجھ کو
    نیک جو راہ ہو اس رہ پہ چلانا مجھ کو
    اقبالیات اور ادبیات کے علماء سے پوچھنا یہ ہے کہ اس شعر میں لفظ ’راہ’ دو مختلف انداز میں لکھا گیا ہے، ایک جگہ پر درمیاں میں الف ہے اور ایک جگہ درمیاں میں بغیر الف کے ہے، آیا ان کے پڑھنے کے تلفظ میں کچھ فرق ہے یا نہیں،
    یہ دونوں الفاظ فارسی کے ہیں، اور ایک جگہ پر میں نے یہ دعا سنی تو اس میں پہلی جگہ پر تو رَاہْ ہی پڑھا گیا ہے لیکن دوسری جگہ پر رِہ (ر، پر زبر مجہول کے ساتھ) پڑھا ہے۔ حالانکہ رائے مجہول کے ساتھ یہ لفظ ہندی کا ہے جیسے
    دیکھنا کوئی گاڑی سے رہ نہ جائے۔
    اب اس کو کس طرح پڑھیں؟ صحیح رائے سے آگاہ فرمائیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  8. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    35,576
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    را پر زبر ہی درست ہے۔
    پڑھنے میں پہلا ’راہ‘ راہ یعنی کھینچ کر پڑھا جائے گا۔ دوسرا ’رہ‘ محض فتح کے ساتھ مختصر پڑھا جائے گا، ویسے دونوں جگہ راہ یا رہ پڑھنے میں کوئی فرق نہیں پڑے گا، بس ذرا شعر بحر سے خارج ہو جائے گا اور علامہ کی روح تڑپ جائے گی۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 9
  9. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    حیرت ہے سلسلہ آگے نہیں بڑھا۔
     
  10. محمد مسلم

    محمد مسلم محفلین

    مراسلے:
    223
    میں پوچھنا یہ چاہتا تھا کہ بعد والا ’رہ’ اگر زیر سے پڑھ دیا جائے تو بحر کی صحت پر کیا اثر پڑے گا؟
     
  11. فاتح

    فاتح لائبریرین

    مراسلے:
    15,751
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Hungover
    رہ کی ر کو مکسور یا مفتوح پڑھنے سے بحر کی صحت پر تو قطعاً کوئی اثر نہیں پڑے گا لیکن اس لفظ "رَہ" کا ماخذ بلکہ اصل لفظ تو "راہ" ہے جس کا الف گرا کر "رَہ" بنایا گیا ہے لہٰذا اسے اسی طرح پڑھا جانا چاہیے کہ سامع یا قاری یہ جان سکے کہ یہ کیا لفظ ہے اور یہ راہ کا مخفف رہ ہے یا رہنا مصدر سے فعل امر رہ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  12. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    35,576
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    وزن کی صحت پر تو کوئی فرق نہیں پڑے گا، محض شعر بے چارہ مر جائے گا بے معنی ہو کر۔ را پر زیر دینے سے فعل امر ہو جاتا ہے یعنی کسی کو رہنے کا حکم دیا جا رہا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  13. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    متفق باباجانی
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  14. خاکسار

    خاکسار محفلین

    مراسلے:
    30
    مغل جی متفق یا متفق علیہ
     
  15. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    میں نے بابا جانی سے اتفاق کیا ہے ، علیہ کا مطلب ہے ’’ اِس پر ‘‘ ۔۔۔ علیہ کی مد میں تو سب مراسلے آجائیں گے۔۔ صرف مذکورہ ہی نہیں
     
  16. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    35,576
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    ویسے فقہ کی اصطلاح میں متفق الیہ کا مطلب ہے کہ جس بات پر سارے ائماء متفق ہوں، کسی کو اختلاف نہ ہو۔یہاں تو اس کا استعمال غلط ہے ہی۔ یہاں تو کہاں کے اساتذہ ہیں، جو سب ایک بات پر متفق ہوں اور جسے سند مانا جائے۔۔ ابھی ابھی مجھے شک ہو گیا کہ یہ متفق الیہ ہے یا علیہ؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  17. فاتح

    فاتح لائبریرین

    مراسلے:
    15,751
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Hungover
    الیہ: اس کی جانب
    علیہ: اس پر
    لہٰذا یہاں درست اصطلاح متفق علیہ ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  18. یونس عارف

    یونس عارف محفلین

    مراسلے:
    472
    جھنڈا:
    Iran
    موڈ:
    Breezy
    اچھا سلسلہ ہے ۔
     
  19. محمد مسلم

    محمد مسلم محفلین

    مراسلے:
    223
    لیکن نیّرہ نور کی آواز میں گائی ہوئی یہ دعا یو ٹیوب پر موجود ہے، وہ ’رہ‘ کو رائے مجہول کے ساتھ پڑھ رہی ہے، میں اس کو حجت نہیں سمجھتا لیکن یہ پوچھنا چاہتا ہوں کہ آیا اس نے درست پڑھا یا نہیں؟
     
  20. مغزل

    مغزل محفلین

    مراسلے:
    17,597
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    رائے مجہول نہیں قبلہ کسرِ مجہول، یعنی فتح و کسر ہ کی درمیانی آواز۔
     

اس صفحے کی تشہیر