خودکار درستی املا

محمد شعیب نے 'آئی ٹی کے سوال و جواب' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ستمبر 5, 2015

  1. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    اینڈروئڈ صارفین کے لیے پلے سٹور میں ایک کی بورڈ ہے multiling keyboard کے نام سے. اس کی بورڈ کو انسٹال کرنے کے بعد ایپلیکیشن کی سیٹنگز میں جا کر اردو فعال کر دیں تو اردو میں تحریر کرسکتے ہیں.
    اس کے ساتھ ایک پلگ ان بھی آتا ہے MK Urdu plugin کے نام سے، اسے انسٹال کر لینے کے بعد آپ اپنے فون میں جہاں کہیں اردو لکھیں، املا کی غلطی کو یہ از خود درست کرتے چلا جاتا ہے اگر غلطی ہوجائے. مثلا غلط املا والا لفظ تحریر کریں اور سپیس دیں تو وہ لفظ فورا درست ہوجائے گا.

    کیا ایسا ہی کچھ اردو ایڈیٹز کے لیے بنایا جاسکتا ہے، کہ جب کسکس سے ایڈیٹر میں لکھنے کے دوران غلطی ہو تو از خود درست ہوجائے؟

    پلگ ان کی ڈکشنری فائل ڈاونلوڈ کرنے کے لیے اس ربط پر جائیں اور Alternative link پر کلک کیجیے. .apk فائل ڈاؤنلوڈ ہوگی، اسے rename کرلیں اور .apk کے بجائے .zip کردیں. پھر extract کریں تو ایک فولڈر res اور اس میں raw فولڈر کھولیں. main.dict فائل نظر آئے گی، اسے کھول کر ڈکشنری دیکھی جاسکتی ہے.

    نوٹ: اسے دیکھنے کے لیے اینڈرو موبائل ضروری نہیں، کمپیوٹر یا دیگر ڈیوائسز سے بھی دیکھا جاسکتا ہے.
     
    • زبردست زبردست × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  2. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    main.dict فائل انکرپٹڈ ہے۔
    ہو سکتا ہے، لیکن کس ایڈیٹر کے لئے؟ مائکروسوفٹ آفس اور اوپن/لیبرے آفس میں یہ سہولت پہلے سے موجود ہے، اسے AutoCorrect کہتے ہیں۔ آٹوکریکٹ الفاظ کی دو کالمی فہرست پر کام کرتا ہے، پہلے کالم میں غلط ٹائپ کیے ہوئے الفاظ کی فہرست ہوتی ہے اور دوسرے کالم میں یہی الفاظ درست املا کے ساتھ ہوتے ہیں۔ ان سوفٹویئرز میں یہ فہرستیں تبدیل کی جا سکتی ہیں اور ان میں اضافہ کیا جا سکتا ہے۔ اصل مسئلہ غلط اور درست املا کے ساتھ اردو الفاظ کی فہرستوں کا ہے، وہ کہاں سے آئیں گی؟

    ونڈوز کے لئے علیحدہ سے بھی یہ کام کرنے والی ایپلیکیشنز موجود ہیں، بیشتر اوپن سورس یا مفت ایپلیکیشنز یونیکوڈ کو سپورٹ نہیں کرتیں۔ ایک ذاتی استعمال کے لئے مفت ایپلیکیشن جو یونیکوڈ اور اردو سپورٹ کرتی ہے، فریز ایکسپریس(PhraseExpress) ہے۔ میں نے جب یہ استعمال کی تھی تو اس میں خودکار طور پر غلطی درست نہیں ہوتی تھی بلکہ درست لفظ بطور تجویز نظر آتا تھا اور ٹیب دبانے سے لفظ تبدیل ہو جاتا تھا، میں پورٹیبل ورژن استعمال کر رہا تھا۔ اس میں مائکروسوفٹ آفس سے آٹوکریکٹ انٹریز امپورٹ کرنے کی سہولت بھی موجود ہے۔ اگر کچھ لوگ آفس یعنی ورڈ یا ایکسل میں یہ فہرستیں بنا لیں تو انہیں استعمال کیا جا سکتا ہے۔ ہو سکتا ہے کہ دوسرے اوپن سورس یا مفت پروگرام بھی موجود ہوں جو خودکار طور پر املا درست کر سکیں۔ لیکن ہر صورت میں ہمیں غلط اور درست املا کے ساتھ اردو الفاظ کی فہرستوں کی ضرورت ہو گی، اگر ہم خود سے کوئی سکرپٹ یا ایپلیکیشن لکھیں تب بھی۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 2
  3. آوازِ دوست

    آوازِ دوست محفلین

    مراسلے:
    1,897
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اسد صاحب اور شعیب صاحب آپ دونوں کا اِن مفید معلومات کے لیے شکریہ لیکن کیا ضروری ہے کہ ہم درست الفاظ کے ساتھ ممکنہ اغلاط پر مشتمل فہرستوں کا ڈیٹا بھی جو کہ اصل ڈیٹا سے کئی گُنا بڑا ہو گا ضرورہی اکٹھا کریں جب کہ اغلاط تو پریکٹیکلی لا محدود ہو سکتی ہیں یا دوسرے لفظوں میں ہم کسی بھی ڈیٹا سیٹ کو فائنل نہیں کہہ سکتے تو کیوں نا ایک کام کیا جائے کہ اگر ہمارے پاس ممکنہ طور پر تمام اُردو الفاظ کی فہرست موجود ہوتو ہمارا سکرپٹ لفظ کو اُس فہرست سے تلاش کرے اگر مِل جائے تو ایڈیٹر کوئی انٹرپشن نہ کرےاور اُسے ایک ویلڈ ورڈ ڈیکلئیر کرنے کے لیے خاموشی سے اگلے لفظ پر آجائے اور اگر لفظ نہ ملے تو ریڈ لائن سے انڈر لائن کر دےاور اگر وہ ایک نیا اور ویلڈ ورڈ ہو تو ایڈ ٹو ڈکشنری کا آپشن مہیا کر کے یوزر سے ڈکشنری ڈیٹا بیس اپ ڈیٹ کروا لی جائے ورنہ سٹرنگ میچنگ کے ذریعے لکھے گئے الفاظ کے قریب ترین چند ویلڈ الفاظ بطور سُجیسشن ظاہر کر دیے جائیں اور یوزرکو اُن میں سے اگر مطلوبہ لفظ مل جائے تو اُسے شاملِ تحریر کر لے۔ میرے پاس ذخیرہء الفاظ موجود ہے اور کوئی سنجیدگی سے ساتھ دے تو مجھے یہ کام کر کے بہت خوشی ہوگی :)
     
    • زبردست زبردست × 2
  4. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    آپ جو چاہتے ہیں وہ پہلے ہی ہن‌سپیل‌ کی صورت میں موجود ہے، بہت سی ایپلیکیشنز اسی کو استعمال کرتی ہیں۔ میں نے اسے استعمال کرتے ہوئے فائرفوکس اور اوپن/لیبرے آفس کے لئے سپیل‌چیکر تیار کیے تھے۔ اس کے علاوہ اس لڑی میں بھی کچھ معلومات موجود ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • زبردست زبردست × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  5. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    12,788
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    آفس 2007 سے مائیکرو سافٹ آفس کے ہر ورژن کے لیے سپیل چیکر موجود ہے۔ اینڈرائیڈ کے لیے بھی ایک سپیل چیکر بننا چاہیے۔ اینڈرائیڈ میں سپیل چیکر بنانے کی اے پی آئی تو موجود ہے لیکن اردو کے لیے تیاری کے سلسلے میں اس پر تحقیق کرنا پڑے گی۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 3
  6. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    اسد بھائی، بنیادی طور پر تو ہمیں اردو ویکیپیڈیا کے ایڈیٹر کے لیے یہ چیز درکار ہے، تاہم اردو ایڈیٹرز تو یہاں محفل اور دیگر اردو ویب سائٹس پر بھی موجود ہیں۔

    دوست بھائی، اوپر ہم نے اینڈرو سپیل چیکر کی بابت ہی لکھا ہے، یہ اردو کے لیے ہے اور بہت اچھا کام کرتا ہے۔ آپ تجربہ کرسکتے ہیں۔ :) :)
     
    آخری تدوین: ‏ستمبر 7, 2015
  7. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    12,788
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    اس کے لیے کی بورڈ تو نصب نہیں کرنا پڑتا؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  8. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    ج
    جی کیبورڈ نصب کرنا ہوگا، ویسے بہت ہلکا پھلکا ہے۔ تجربہ کرنے کے بعد ختم بھی کرسکتے ہیں۔ دوسری اچھی بات اس کی یہ ہے کہ کی بورڈ لے آؤٹ اپنی مرضی کا بھی بنا سکتے ہیں۔ :) :)
     
  9. دوست

    دوست محفلین

    مراسلے:
    12,788
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Fine
    میں سوئفٹ کی استعمال کرتا ہوں۔ ملٹی لنگ کچھ عرصہ استعمال کر کے چھوڑ دیا تھا۔ گوگل کی بورڈ بھی سپیل چیکر مہیا کرتا ہے لیکن اردو کا کی بورڈ ہی نہیں یعنی آپ اردو سپیل چیکر کے لیے ورڈ لسٹ بھی شامل نہیں کر سکتے۔
     
  10. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    کیا ویکیپیڈیا کے ایڈیٹر کے صفحے میں جےکویری استعمال ہوتی ہے؟ جےکویری میں لکھے ہوئے آٹوکریکٹ سکرپٹ موجود ہیں، ان میں اردو الفاظ کی فہرست شامل کرنی ہو گی۔ جو سکرپٹ میں نے دیکھے تھے ان میں سکرپٹ کا کوڈ اور تمام الفاظ اور متبادل ایک ہی سکرپٹ میں شامل تھے۔ یہ سکرپٹ الفاظ کی محدود تعداد کو خودکار طور پر تبدیل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ الفاظ کی ایسی فہرست مہیا کر دیں تو میں یہ سکرپٹ تلاش کر کے اس میں اردو الفاظ شامل کر سکتا ہوں۔
     
    • زبردست زبردست × 2
  11. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    جی، ویکیپیڈیا میں اس وقت دو قسم کے ایڈیٹرز استعمال ہورہے ہیں، ایک کا نام ہے ویکی ایڈیٹر جو ڈیفالٹ ایڈیٹر ہے اور دوسرا ہے ویژول ایڈیٹر، یہ ابھی بیٹا مرحلہ میں ہے لیکن امکان غالب ہے کہ آئندہ سالوں میں اسے ڈیفالٹ کردیا جائے گا۔
    ویکی ایڈیٹر کی تفصیلات اور سورس کوڈ وغیرہ یہاں پر
    اور ویژول ایڈیٹر کی تفصیلات یہاں پر
    اور ویژول ایڈیٹر میں پلگ ان شامل کرنے کے لیے یہ گائیڈ دیکھ سکتے ہیں۔
     
  12. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    فی الحال تو الفاظ بہت کم ہیں، تاہم ایک بار سکرپٹ مہیا ہو جائے اور کام کرنے لگے تو مزید الفاظ شامل کیے جاسکتے ہیں اردو ویکی پر ہونے والی عمومی اغلاط کو دیکھتے ہوئے۔
     
  13. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    جے کویری آٹوکریکٹ: یہاں مظاہرہ دیکھیں۔

    یہاں سے زپ فائل ڈاؤنلوڈ کریں۔ سائز 12 کلوبائٹ۔ ابھی اس میں آپ کے مہیا کردہ الفاظ کے علاوہ کچھ غلط طور پر جوڑ کر لکھے جانے والے الفاظ شامل کیے ہیں، کل تعداد 76 ہے۔

    پلگ‌ان کا صفحہ: ثانی سوفٹ۔

    ایڈٹ: ڈراپ‌بوکس فائلیں براؤزر میں بھیجتے ہوئے شاید اپنی مرضی سے انکوڈنگ کرتا ہے، جس سے مسئلہ ہوتا ہے۔ اب مظاہرے کی فائلیں دوسرے ویب سرور پر ڈال دی ہیں۔ میرے پاس یہ اوپرا 12 اور فائرفوکس 40 میں کام کر رہا ہے۔
     
    آخری تدوین: ‏ستمبر 8, 2015
    • زبردست زبردست × 2
  14. آوازِ دوست

    آوازِ دوست محفلین

    مراسلے:
    1,897
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اگر ایک آف لائن ایپلیکیشن بن جائے تواِس کے لیے الفاظ جمع کرنے میں میں بھی آپ سے مناسب تعاون کر سکوں گا :)
     
    • زبردست زبردست × 1
  15. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    بہت شکریہ اسد بھائی، کیا اردو ویکیپیڈیا پر بھی تجربہ کر سکتے ہیں اس کا؟۔ اپنے صارف نام کے تحت سکرپٹ رکھ سکتے ہیں، مثلا آپ کے لیے صفحہ یہ رہے گا
    user:asadpg/common.js
    پھر آپ کے کھاتے میں یہ سکرپٹ لوڈ ہوجائے گی۔
     
  16. محمد شعیب

    محمد شعیب محفلین

    مراسلے:
    1,818
    موڈ:
    Busy
    اسد بھائی، اوپر آپ نے تجربہ کے لیے جو لنک دی ہے، اس میں آٹو کریکٹ کام نہیں کررہا ہے میرے پاس۔ مثلا اسلاح لکھنے کے بعد سپیس دینے سے وہ ویسا ہی رہ رہا ہے۔
     
  17. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    ڈراپ‌بوکس فائلیں براؤزر میں بھیجتے ہوئے شاید اپنی مرضی سے انکوڈنگ کرتا ہے، جس سے مسئلہ ہوتا ہے۔ اب مظاہرے کی فائلیں دوسرے ویب سرور پر ڈال دی ہیں اور ربط ایڈٹ کر دیا ہے۔ میرے پاس ونڈوز7 64بِٹ میں اوپرا 12 اور فائرفوکس 40 میں کام کر رہا ہے۔ اب دوبارہ دیکھیں۔

    سکرپٹ محفوظ تو ہو جائے گا لیکن اسے استعمال کرنے کے لئے ٹیکسٹ ایریا سے کیسے منسلک کریں گے؟ اس کے لئے ذیل کا کوڈ ایڈیٹنگ کے صفحے میں استعمال کرنا ہو گا:
    کوڈ:
    <script type="text/javascript">
    $(document).ready(function()
    {
        // Attach auto-correct plugin to textarea
        $("#wpTextbox1").autocorrect();
    });
    </script>
    
     
    آخری تدوین: ‏ستمبر 8, 2015
    • زبردست زبردست × 1
  18. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    کس قسم کی ایپلیکیشن؟ کیا ایسی کوئی ایپلیکیشن پہلے سے موجود نہیں ہے؟ میں پہیہ دوبارہ ایجاد کرنے کا قائل نہیں ہوں۔
     
  19. آوازِ دوست

    آوازِ دوست محفلین

    مراسلے:
    1,897
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اسد صاحب میرے ناقص علم میں تو ایسی کوئی ایپلیکیشن نہیں ہے ابھی تک اگر آپ مرحمت فرما دیں تو اُس میں ڈیٹا بیس اَپ ڈیٹ کرنے کی ذمہ داری میں لیتا ہوں۔ بے شک ہمیں کیے جا چُکے کام سے آگے بڑھنا چاہیے :)
     
  20. اسد

    اسد محفلین

    مراسلے:
    1,049
    موڈ:
    Busy
    کیسی ایپلیکیشن؟؟؟
     

اس صفحے کی تشہیر