سیما علی

لائبریرین
قرینہ کی تعریف کرتے ہوئےفقہاء نے تحریر فرمایا ہے کہ قرینہ بمعنی امارۃ و علامۃ ہے جس کے علم سے وجود مدلول کا ظنی علم حاصل ہوتا ہے۔۔۔۔
جیسے بادل کو دیکھ کر بارش کا علم حاصل ہوتا ہے ، دھوئیں کو دیکھ کر آگ ک علم حاصل ہوا ہے،
 

یوسُف

محفلین
غم ہجر میں رونے والے اگر یاد خدا میں اتنا رو لیں تو عاقبت سنور جائے۔
کیا عاقبت سنوارنا ہی بندۂِ خدا کا واحد مقصد ہے؟ پھر تو تخلیقِ انسان کا مقصد بہت چھوٹا ہے۔ غمِ ہجر سے بڑھ کر کوئی غم نہیں۔ غمِ ہجر ہی تو جنت سے نکالے ہوئے انساں کو وراثت میں ملا ہے۔
 
صبح ہوتی ہے شام ہوتی ہے، زندگی یوں ہی تمام ہوتی ہے۔۔۔
مجھے بھی ایسا لگتا ہے ساری دنیا کا سٹئیرنگ وہیل اللہ پاک نے میرے ہاتھ میں پکڑایا ہوا۔۔۔۔ مجال ہے جو ذرا فرصت ہو، کوئی وقت ملے فراغت کا۔۔۔۔ کوئی من پسند کام کر سکوں یا کسی سہیلی سے لمبیییی بات کر سکوں۔۔۔۔
طویل بات کرنی ہے ۔
کس سہیلی سے ؟
 

سیما علی

لائبریرین
صبح ہوتی ہے شام ہوتی ہے، زندگی یوں ہی تمام ہوتی ہے۔۔۔
مجھے بھی ایسا لگتا ہے ساری دنیا کا سٹئیرنگ وہیل اللہ پاک نے میرے ہاتھ میں پکڑایا ہوا۔۔۔۔ مجال ہے جو ذرا فرصت ہو، کوئی وقت ملے فراغت کا۔۔۔۔ کوئی من پسند کام کر سکوں یا کسی سہیلی سے لمبیییی بات کر سکوں۔۔۔۔
گھر آجاتے ہیں آپکے ۔۔۔۔۔
 

سید عاطف علی

لائبریرین
قرینہ کی تعریف کرتے ہوئےفقہاء نے تحریر فرمایا ہے کہ قرینہ بمعنی امارۃ و علامۃ ہے جس کے علم سے وجود مدلول کا ظنی علم حاصل ہوتا ہے۔۔۔۔
جیسے بادل کو دیکھ کر بارش کا علم حاصل ہوتا ہے ، دھوئیں کو دیکھ کر آگ ک علم حاصل ہوا ہے،
یہ تو میری آپا نے ایک گہری بات نکالی ۔ ہم تو قرینے کو سلیقے کی ایک شکل سمجھتے تھے ، ۔ سلامتی ہو آپا پر ۔
 
Top