فرقان احمد

محفلین

جاسمن

لائبریرین
644756-450454565029574-948228727-n.jpg
لو جی روزمرہ کی باتیں لڑی میں ایویں خوار ہو رہی تھی۔ :D
 
یہ نیکی کس جگہ ہورہی ہے؟؟؟
اندازہ نہیں کہ کس جگہ کی تصویر ہے۔
اگر ہم میں سے کسی کو بازار میں ایسی کوئی تحریر ملتی ہے اور یقین ہو جائے کہ یہ نیکی کی جا رہی ہے تو اس دکاندار کو دس، پچاس، سو یا جتنی توفیق ہو دے دیجیے اور اس کارخیر میں اپنا حصہ ڈالیے۔ :)
 
دلچسپ و عجیب و غریب ،
ویسے یہ بات کافی حد تک درست بھی معلوم ہوتی ہے ۔آج ترقی یافتہ دور میں کئی لوگ شجرہ و نسب تبدیل کرنے میں دیر نہیں لگاتے ۔کل کے گنگو تیلی آج کے ساہوکار بن بیٹھے ہیں ۔بس چوہدری جی وقت وقت کی بات ہے ۔ویسے ذات برادری کا معاملہ اب دیہی اور مضافاتی علاقوں تک محدود ہوکر رہے گیا ہے ۔ شہروں کی رواں زندگیوں میں اب ان جھمیلوں میں پڑنے کا تصور ہی لرزہ دیتا ہے ۔
کئی زندگیوں کے چراغ ذات برادریوں کی نظر ہو کر بجھ چکے ہیں ۔ورثہ زندہ درگو ہو کر خانہ بدوشوں کی زندگی گزارنے پر مجبور ہیں ۔
 

محمد وارث

لائبریرین
نیز یہ کہ غیر قوموں کو لفظ 'اعوان' کے استعمال سے باز رکھنے کے لیے تنظیم افکار الاعوان جلد ہی 'للکار اعوان' تحریک شروع کرنے کا ارادہ رکھتی ہے ۔۔۔!
للکار الاعوان سے کام نہ بنا تو پھر جھنکار الاعوان بھی سوچا جا سکتا ہے۔ :)
 
للکار الاعوان سے کام نہ بنا تو پھر جھنکار الاعوان بھی سوچا جا سکتا ہے۔ :)
قبلہ محترم ،
آپ سے ایک طالب علمانہ سوال ہے ،
کیا کوئی کسی قوم میں شمولیت اختیار کر سکتا ہے ، کچھ قومیں تو زمانہ قدیم سے تعلق رکھتی ہیں ان کا ایک شجرہ نسب ہے ۔ایسے کیسے کوئی شامل ہو سکتاہے ۔ہر قوم اور ہر ذات کی ایک شناخت ہے ۔
 

محمد وارث

لائبریرین
قبلہ محترم ،
آپ سے ایک طالب علمانہ سوال ہے ،
کیا کوئی کسی قوم میں شمولیت اختیار کر سکتا ہے ، کچھ قومیں تو زمانہ قدیم سے تعلق رکھتی ہیں ان کا ایک شجرہ نسب ہے ۔ایسے کیسے کوئی شامل ہو سکتاہے ۔ہر قوم اور ہر ذات کی ایک شناخت ہے ۔
سب ڈھکوسلہ ہے نقیبی صاحب۔ آپ کن زمانوں کی بات کرتے ہیں، مختلف اقوام کی آپس میں اتنی شادیاں ہو چکی ہیں کہ سب مل جل چکے ہیں۔ لیکن ابھی بھی کچھ ایسے خاندان یا برادریاں موجود ہیں جو چچا خالہ پھوپھی ماموں سے باہر شادی نہیں کرتے، نتیجہ: خاندانوں میں معذور افراد کی بہتات۔ میں خود گواہ ہوں ان باتوں کا۔
 
سب ڈھکوسلہ ہے نقیبی صاحب۔ آپ کن زمانوں کی بات کرتے ہیں، مختلف اقوام کی آپس میں اتنی شادیاں ہو چکی ہیں کہ سب مل جل چکے ہیں۔ لیکن ابھی بھی کچھ ایسے خاندان یا برادریاں موجود ہیں جو چچا خالہ پھوپھی ماموں سے باہر شادی نہیں کرتے، نتیجہ: خاندانوں میں معذور افراد کی بہتات۔ میں خود گواہ ہوں ان باتوں کا۔
یہ مراسلہ کچھ ایڈوانس مرحلے کے لیے ہونا چاہیے تھا۔ :)
کیا کوئی کسی قوم میں شمولیت اختیار کر سکتا ہے
یوں تو کوئی کسی قوم ذات میں شامل نہیں ہو سکتا لیکن۔۔۔
ایسے کیسے کوئی شامل ہو سکتاہے ۔ہر قوم اور ہر ذات کی ایک شناخت ہے ۔
تقسیم برصغیر کے بعد مچی ہلچل میں بہت کچھ ہوا ہے۔ :)
 
Top