کیا اللہ تعالٰی کے مبعوث کیئے ہوئے انبیاء کرام سے باالقصد خطاؤں کا صدور ممکن تھا؟؟؟

آپ میری بات کا غلط مطلب لیکر خوامخواہ مشتعل ہو رہے ہیں۔ میرا وہ مطلب ہر گز نہیں تھا جو آپ لوگ میرے سے منسوب کر رہے ہیں۔ عموما سے میری مراد صرف یہ تھی کہ انبیا کرام عام انسانوں جیسی سنگین غلطیاں ہرگزنہیں کرتے۔ البتہ بشری کمزوری کے باعث کبھی کبھار بھول یا خطا سرزد ہو سکتی ہے! اب اگر اس ’’عموما‘‘ کو آپ میرے خلاف کیچڑ اچھالنے کیلئے استعمال کرنا چاہتے ہیں تو کریں۔۔۔ شوق سے کریں!
میں خوامخواہ مشتعل ہو جانے والوں میں سے نہیں ہوں ۔ بہتر ہے کہ آُ ئندہ اس باب میں محتاط رہیں اور یاد رکھیں کہ الفاظ کے جو مطالب آپ کے ذہن میں ہوں ضروری نہیں وہ صحیح بھی ہوں جتنا پیار آپ کو اپنی ذات سے ہے اتنا ہی محتاط اگر آپ مقدس ہستیوں کے بارے میں ہو جائیں تو ایسی نوبت ہی نہ آئے۔اور ایک بار پھر یہ بات یاد رکھیں کہ انبیا کی طرف غلطی کی نسبت بھی گناہ ہے
 

arifkarim

معطل
میں خوامخواہ مشتعل ہو جانے والوں میں سے نہیں ہوں ۔ بہتر ہے کہ آُ ئندہ اس باب میں محتاط رہیں اور یاد رکھیں کہ الفاظ کے جو مطالب آپ کے ذہن میں ہوں ضروری نہیں وہ صحیح بھی ہوں جتنا پیار آپ کو اپنی ذات سے ہے اتنا ہی محتاط اگر آپ مقدس ہستیوں کے بارے میں ہو جائیں تو ایسی نوبت ہی نہ آئے۔اور ایک بار پھر یہ بات یاد رکھیں کہ انبیا کی طرف غلطی کی نسبت بھی گناہ ہے

انبیاءکرام سے پیار میں بھی کرتا ہوں، انسے پیار کا حق صرف آپکو ہی نہیں ہے۔ اب پیار کا مطلب یہ بھی نہیں کہ ہم یہ عقیدہ ہی بنالیں کہ انبیاء کوئی بھی بھول، خطا یا غلطی نہیں کرتے کیونکہ اگر وہ ایسا نہ کرتے تو ہرگز انسان کی صورت میں زندہ نہ ہوتے!
 
انبیاءکرام سے پیار میں بھی کرتا ہوں، انسے پیار کا حق صرف آپکو ہی نہیں ہے۔ اب پیار کا مطلب یہ بھی نہیں کہ ہم یہ عقیدہ ہی بنالیں کہ انبیاء کوئی بھی بھول، خطا یا غلطی نہیں کرتے کیونکہ اگر وہ ایسا نہ کرتے تو ہرگز انسان کی صورت میں زندہ نہ ہوتے!
آپ چاہیں یہ عقیدہ نہ رکھیں لیکن مسلمانوں کا صحیح عقیدہ یہی ہے کہ انبیا کرام معصوم عن الخطا ہیں۔ عارف ہر چیز کی ایک دلیل ہوتی ہے اگر آپ کہ پاس اس غلط عقیدے کی کوئی دلیل ہے تو لائں تاکہ آپ کی اصلاح کی جاسکے بلاوجہ میں آئیں بائیں کرنے سے کیا حاصل ؟
 

arifkarim

معطل
آپ چاہیں یہ عقیدہ نہ رکھیں لیکن مسلمانوں کا صحیح عقیدہ یہی ہے کہ انبیا کرام معصوم عن الخطا ہیں۔ عارف ہر چیز کی ایک دلیل ہوتی ہے اگر آپ کہ پاس اس غلط عقیدے کی کوئی دلیل ہے تو لائں تاکہ آپ کی اصلاح کی جاسکے بلاوجہ میں آئیں بائیں کرنے سے کیا حاصل ؟

ہر نبی کا "بشر" ہونا اس امر کی سب سے بڑی دلیل ہے کہ انبیاء کرام سے بھی خطا سرزد ہو سکتی ہے۔ البتہ انبیاء کرام خدا کے برگزیدہ بندے ہونے کی وجہ سےہرگز اسکی نافرمانی نہیں کرتے اور یوں گناہ کی غلاظت سے پاک ہوتے ہیں۔
اب اگر مسلمانوں نے انبیاء کیلئے "معصوم عن الخطا " کا عقیدہ بنایا ہوا تو اس میں میرا کوئی قصور نہیں!
 
ہر نبی کا "بشر" ہونا اس امر کی سب سے بڑی دلیل ہے کہ انبیاء کرام سے بھی خطا سرزد ہو سکتی ہے۔
دلیل سے مراد دلیل شرعی تھی نہ کہ آپ کی اپنی اپچ۔ ویسے ذرا ان وہ خطائیں بھی گنا وا دیجئے جو "آپ" کے عقیدے کے مطابق انبیا سے سرزد ہوئیں۔
اب اگر مسلمانوں نے انبیاء کیلئے "معصوم عن الخطا " کا عقیدہ بنایا ہوا تو اس میں میرا کوئی قصور نہی
جی ہاں قصور تو مسلمانوں کا ہے کہ جب جس کا دل چاہتا کہ جو دل چاہتا ہے بک جاتا ہے ۔
 

شمشاد

لائبریرین
میرا خیال ہے یا تو میں یہ دھاگہ مقفل کر دوں، یا پھر آپ حضرات اس بحث کو کسی اور دھاگے میں لے جائیں۔
 

نبیل

تکنیکی معاون
شمشاد بھائی، ان صاحب پر قابو پانا کافی مشکل ہو گیا ہے۔ انہیں انبیاء کرام کو خطاوار ثابت کرنے کا بخار ہر تھریڈ میں ہو رہا ہے اور دوسری فورمز پر بھی یہ یہی تبلیغ فرماتے پھر رہے ہیں۔
 

شمشاد

لائبریرین
نبیل بھائی، اگر یہ بخار ہے تو یہیں اتر بھی جائے گا۔ زور زبردستی سے نہیں بلکہ دلائل سے۔
 

آبی ٹوکول

محفلین
ہر شخص کا ایک ماضی ہوتا ہے جو عموما برائی اور اچھائی کا مرکب ہوتا ہے کوئی بھی شخص معصوم عن الخطا نہیں ہے ماسوائے انبیا کرام ۔

انبیاء کرام غلطیوں سے پاک نہیں ہیں۔ ہماری طرح کے انسان ہیں لیکن باقی انسانوں سے عموما کم نوعیت کی غلطیاں کرتے ہیں کیونکہ انکا خدا سے ایک خاص رشتہ ہوتا ہے-----------

احادیث اور قرآن پاک میں بھی ذکر ملتا ہے کہ حضرت موسیٰ علیہ السلام کے ہاتھوں ایک بندہ "غلطی " سے قتل ہو گیا تھا۔ بعد میں آپؑ نے خدا سے اس فعل کی معافی بھی مانگی تھی۔ ایک بار آنحضورؐ سے بھی نماز میں ایک رکعت کم یا زیادہ ہو گئی تھی۔ صحابہ کرام کے استفسار پر آپ ؐ نے فرمایا تھا کہ میں بھی آپ لوگوں کی طرح کا ایک بشر ہوں (مطلب بھول سکتا ہوں)۔ (اصل حدیث کا حوالہ یاد نہیں)
اور سب سے بڑھ کر حضرت آدم علیہ السلام نے شیطان کے بہکاوے میں آکر ’’ایک غلطی‘‘ کی تھی۔ بہت سے لوگوں کے نزدیک انکو پہلا نبی مانا جاتاہے۔ ۔۔۔
میری گزارش ہے کہ بھڑکنے سے پہلے تاریخ کا مطالعہ کر لیا کریں۔

اب آئے نہ لائن پہ، میں نے اوپر والی پوسٹ میں "غلطی اور خطا" ہی لکھا تھا کہ انبیاء کرام سے بھی سرزد ہو سکتی ہیں۔ گناہ کا میں نے کوئی ذکر نہیں کیا۔ لیکن چونکہ میں جانتا ہوں کہ مسلمان جذباتیات سے زیادہ کام لیتے ہیں۔ اسلئے پوسٹ کا متن پڑھے بغیر ہی جھٹ ذاتیات پر اتر آتے ہیں۔

السلام علیکم گو کہ بات موضوع سے کافی دور چلی گئی لیکن بات ایسی ہے کہ چُپ رہنا گناہ سمجھتا ہوں ۔۔ ایک شخص پہلے اپنی کج فہمی کی وجہ سے انبیاء کرام علیھم السلام کا تقابل عام انسانوں اور پھر ان سے ہونے والی خطاؤں سے کرتا ہے پھر اس پر بطور دلیل قرآن کریم کی آیات کو ڈھونڈ ڈھوند کرلاتا ہے افسوس ایسی ذہنیت پر جو کہ قرآں پاک کا مطالعہ تو کرتی ہے مگر ہدایت کہ برعکس صریح گمراہی کہ لیے کہ مقصود ومطلوب انبیاء کرام علیھم السلام کی اجتھادی خطاؤں کہ تذکرہ ہوتا ہے ۔ ۔ ۔۔
جب ابن حسن بھائی نے آج کہ سیاستدانوں کہ ماضی بارے میں اعتدال کی راہ اختیار کرتے ہوئے بطور دلیل یہ فرمایا کہ وہ تمامی کہ تمام بشر ہیں اس لیے خطاؤں میں ملوث ہیں لہزا کوئی بشر ایسا نہیں جو کہ خطاؤں سے مبراء ہو ماسوائے سوائے انبیاء کرام علیھم السلام کہ۔۔۔۔۔۔ تو موصوف نے اس عبارت کا رد کرتے ہوئے فی الفور سے جڑ دیا کہ انبیاء کرام علیھم السلام بھی خطاؤں سے خالی نہیں اور بطور دلیل ان کہ بشر ہونے کو پیش کیا اب حضرت سے کوئی پوچھے کہ ابن حسن نے جن لوگوں کی خطاؤں کا ذکر کیا وہ تو سب کی سب گناہ میں شامل ہیں کہ ان میں قصد و ارادہ کا دخل ہے اور ابن حسن کا ان تمام حضرات کہ مقابل انبیاء کرام علیھم السلام کو پیش کرنے کا مقصد ہی یہ تھا کہ وہ عامۃ الناس کو یہ بات سمجھا سکیں سوائے انبیائ کرام کہ کوئی بھی ایسا نہیں کہ جس کا ماضی یا حال بالقصد خطاؤں سے لبریز نہ ہو لہزا ان کہ ماضی کو بار بار دہرا کر ان کہ حالیہ اچھے اقدامات کی نفی نہ کی جائے کہ وہ عام انسان ہیں کہ جن سے بالفعل اور بالقصد خطاء ضرور ہوتی ہے وہ کوئی انبیاء کرام علیھم السلام نہیں کہ اُن سے کو ئی بھی خطاء بالقصد بالارادہ نہیں ہوسکتی ۔ ۔ ۔ جب کہ موصوف نے ابن حسن کی اس عابرت کا مفھوم سمجھے بغیر بلا سوچے سمجھے انتہائی جراءت سے کام لیتے ہوئے انبیاء کرام علیھم السلام کہ مقام رفیع الشان میں انتہائی رکیک الفاظ کہے ۔ اب اگر موصوف یہ فرمائیں کہ ہماری تحریر کا یہ مقصد تھا ہی نہیں اور نہ ہی ہم اس باب میں قصد و ارادہ کی بحث کو جانتے ہیں تو موصوف سے مؤدبانہ عرض ہے کہ جب آپ کو دین کہ بنیادی عقائد کہ ابجد بھی معلوم نہیں تو پھر اپنی ستم ظریفیوں کا نشانہ بےچارے دین کو ہی کیوں بناتے ہیں اورمیدان کیا کم ہیں ؟ہمیں تو حیرت ہے کہ ایک ایسا شخص جسے اتنی لیاقت نہیں کہ وہ خطاء اور اجتھادی خطاء سہو و نسیان کا اور ان تمام امور میں قصد و ارادہ کی تمیز سے قاصر ہے وہ کس قدر جری ہے دین پر اور انبیاء کرام علیھم السلام پر کہ بے دھڑک زبان طعن دراز کرتا ہے ان ہستیوں پر کہ جن کہ بارے میں ہوری امت کا اجماعی عقیدہ ہے کہ انبیاء کرام معصوم عن الخطاء ہیں لہزا اسی بنیاد پر عصمت انبیاء کرام علیھم السلام کا عقیدہ ایک متفقہ عقیدہ ہے ۔
 

طالوت

محفلین
جب حسب‌ذیل بات طے ہے تو جگھڑا کاہے کا ؟ میرا خیال ہے کہ عارف سے اس کی تصدیق کروا کر بحث ختم کریں ۔۔
اور درحقیقت ہم نے اس سے (بہت) پہلے آدم (علیہ السلام) کو تاکیدی حکم فرمایا تھا سو وہ بھول گئے اور ہم نے ان میں بالکل (نافرمانی کا کوئی) ارادہ نہیں پایا (یہ محض ایک بھول تھی)

شمشاد وقت نکال کر ان پیغامات کا ایک الگ دھاگہ بنا دیں ۔۔
وسلام
 

آبی ٹوکول

محفلین
جب حسب‌ذیل بات طے ہے تو جگھڑا کاہے کا ؟ میرا خیال ہے کہ عارف سے اس کی تصدیق کروا کر بحث ختم کریں ۔۔


شمشاد وقت نکال کر ان پیغامات کا ایک الگ دھاگہ بنا دیں ۔۔
وسلام


طالوت بھائی یہ کوئی اتنی آسان اور عام سی بات نہیں ہے کہ جسے یوں ہی نظر انداز کردیا جائے کہ پہلے تو ایک شخص محض اپنی جہالت اور کج فہمی کی وجہ سے انبیاء کرام اورعامۃ الناس کی خطاؤں کو ایک دوسرے کہ بالمقابل ٹھراکر انبیاء کرام کہ معصوم عن الخطاء ہونے کہ متفقہ عقیدہ کا رد کرتا ہے ۔ اور جب اس سے بات پر دلیل مانگی جاتی ہے تو وہ اس پر انبیاء کرام کی اجتھادی خطاؤں یاایسے سہو یا نسیان جو کہ امت کی تعلیم کہ لیے ہوتے ہیں کو عامۃ الناس کی (بالقصد اور بالارادہ ) خطاؤں کہ مقابل پیش کرکہ انبیاء کرام کہ معصوم عن الخطاء ہونے کہ متفقہ عقیدہ کا رد کرتا ہے اب بھلا کوئی ان سے پوچھے کہ جن بشری خطاؤں (جو کہ بالقصد اور بالارادہ ہوتی ہیں )کہ مقابلے میں تم انبیاء کرام (اجتھادی خطاؤں )کو پیش کر رہے ہو ان کا آپس میں کیا جوڑ ؟ کیا نواز اور زرداری بھول چوک سے ملک و قوم کا کروڑوں ہضم کرگئے یا پھر موصوف کہ نزدیک صاحبین کی یہ متفقہ کرپشن اجتھادی تھی؟
 

طالوت

محفلین
آپ ٹھیک کہتے ہیں عابد ، اسی لیے میں نے ابن حسن کے پیغام کا اقتباس لے کر پیش کر دیا تھا ۔۔

جہاں تک عارف کی بات ہے تو مجھے یقین ہے کہ عارف کا ایمان بھی یہی ہو گا ، تاہم عارف کا تقابل اور لاابالی انداز انبیاء و صحابہ سے متعلق درست نہیں مانا جا سکتا اور ظاہر ہے برداشت کرنا بھی آسان نہیں ۔۔ کسی اور دھاگے پر بھی عارف "القلم " نامی کسی فورم کے حوالے دے رہے تھے جس کی دعوت مجھے ایک رکن بھی دے چکے ہیں اور سمجھا جا سکتا ہے کہ وہاں کیا طوفان بدتمیزی مچ رہا ہوگا ۔۔ عارف کا قادیانی ہونا یا کسی بھی جھوٹے نبی و مسیح کے دعوےدار ہونے والے پر یقین کا مطلب ہرگز یہ نہیں کہ ہم اس کی ذات میں الجھیں ، کیونکہ میرا ایمان ہے کہ رسول عربی (صلوۃ و سلام ہو تمام انبیاء پر) کی کل زندگی دلیل و برہان پر تھی نا کہ ذاتیات پر ۔۔ اور ہمارے لیے انھی کی ذات اقدس بہترین نمونہ ہے ۔۔
باقی کوئی ایسا لمحہ نہیں کہ جس کا جواب ہمیں روز قیامت نہ دینا ہو ، اور بلاشبہ وہاں صرف عدل ہو گا۔۔۔
وسلام
 

arifkarim

معطل
آپ ٹھیک کہتے ہیں عابد ، اسی لیے میں نے ابن حسن کے پیغام کا اقتباس لے کر پیش کر دیا تھا ۔۔

جہاں تک عارف کی بات ہے تو مجھے یقین ہے کہ عارف کا ایمان بھی یہی ہو گا ، تاہم عارف کا تقابل اور لاابالی انداز انبیاء و صحابہ سے متعلق درست نہیں مانا جا سکتا اور ظاہر ہے برداشت کرنا بھی آسان نہیں ۔۔ کسی اور دھاگے پر بھی عارف "القلم " نامی کسی فورم کے حوالے دے رہے تھے جس کی دعوت مجھے ایک رکن بھی دے چکے ہیں اور سمجھا جا سکتا ہے کہ وہاں کیا طوفان بدتمیزی مچ رہا ہوگا ۔۔ عارف کا قادیانی ہونا یا کسی بھی جھوٹے نبی و مسیح کے دعوےدار ہونے والے پر یقین کا مطلب ہرگز یہ نہیں کہ ہم اس کی ذات میں الجھیں ، کیونکہ میرا ایمان ہے کہ رسول عربی (صلوۃ و سلام ہو تمام انبیاء پر) کی کل زندگی دلیل و برہان پر تھی نا کہ ذاتیات پر ۔۔ اور ہمارے لیے انھی کی ذات اقدس بہترین نمونہ ہے ۔۔
باقی کوئی ایسا لمحہ نہیں کہ جس کا جواب ہمیں روز قیامت نہ دینا ہو ، اور بلاشبہ وہاں صرف عدل ہو گا۔۔۔
وسلام

یعنی جو شخص متضاد رائے رکھے وہ ااول و آخر قادیانی ہوگیا اور یوں ہمنے دلیل کی بجائے ذاتیات کو پکڑ کر ہمیشہ کی طرح اپنی جان بچالی!
آپ سب کی پوسٹس پڑھ کر یہی اندازہ ہوتا ہے کہ مسلمانوں کی ساری غیرت صدیوں پرانے عقائد پر نکتہ چینی کی وجہ سے بھڑک اٹھتی ہے، لیکن جب اعمال کا معاملہ آئے تو بھیگی بلی۔۔۔۔۔
میں جانتا ہوں کہ انبیاء سے سرزد ہونے والی خطاؤں یا غلطیوں کو ہم قوم کیلئے نصیحت تصور کرتے ہیں، لیکن اسکا یہ مطلب کیسے لیا گیا کہ یہ غلطیاں بھی "خدا" کے فضل سے سرزد ہوتی ہیں؟
 

شمشاد

لائبریرین
کیا اللہ کے نبیوں سے بھی نعوذ باللہ خطائیں ہوئی ہیں؟؟؟

حالات حاضرہ کے زمرے میں آج کی خبر کے تحت شریف برادران کی نااہلی پر بات شروع ہوئی تھی جو حسب معمول موضوع سے ہٹ کر کہیں کی کہیں پہنچ گئی۔ میں نے اسی دھاگے کے بہت سارے پیغامات یہاں منتقل کر دیئے ہیں اور امید کرتا ہوں کہ بحث ذاتیات سے ہٹ کر دلائل کے ساتھ ہو گی۔ کوئی بھی رکن کسی کی ذات پر کچڑ نہیں اچھالے گا۔ اگر آپ کی دی ہوئی دلیل سے، آپ کی رائے سے کوئی رکن اتفاق نہیں کرتا تو زبردستی اسے منوانے کی کوشش نہ کریں اور نہ ہی ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کریں۔ ایک صحتمند بحث، ایک تعمیری قسم کی بحث اچھا نتیجہ دے گی نہ کہ بحث برائے بحث سے آپ کسی اچھے نتیجے کی امید رکھیں۔

پہلے میں بحث میں حصہ لینے والے اراکین کو زیادہ سے زیادہ پانچ پانچ مراسلوں تک کی سہولت دینے کے بارے میں سوچ رہا تھا، پھر یہ سوچتے ہوئے کہ سبھی اراکین پڑھے لکھے ہیں اور ایکدوسرے کا احترام کرتے ہوئے بیکار کی باتوں میں نہیں الجھیں گے اور اپنی ذمہ داری کا ثبوت فراہم کریں گے، یہ ارادہ منسوخ کر دیا۔
 

آبی ٹوکول

محفلین
حالات حاضرہ کے زمرے میں آج کی خبر کے تحت شریف برادران کی نااہلی پر بات شروع ہوئی تھی جو حسب معمول موضوع سے ہٹ کر کہیں کی کہیں پہنچ گئی۔ میں نے اسی دھاگے کے بہت سارے پیغامات یہاں منتقل کر دیئے ہیں اور امید کرتا ہوں کہ بحث ذاتیات سے ہٹ کر دلائل کے ساتھ ہو گی۔ کوئی بھی رکن کسی کی ذات پر کچڑ نہیں اچھالے گا۔ اگر آپ کی دی ہوئی دلیل سے، آپ کی رائے سے کوئی رکن اتفاق نہیں کرتا تو زبردستی اسے منوانے کی کوشش نہ کریں اور نہ ہی ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کریں۔ ایک صحتمند بحث، ایک تعمیری قسم کی بحث اچھا نتیجہ دے گی نہ کہ بحث برائے بحث سے آپ کسی اچھے نتیجے کی امید رکھیں۔

پہلے میں بحث میں حصہ لینے والے اراکین کو زیادہ سے زیادہ پانچ پانچ مراسلوں تک کی سہولت دینے کے بارے میں سوچ رہا تھا، پھر یہ سوچتے ہوئے کہ سبھی اراکین پڑھے لکھے ہیں اور ایکدوسرے کا احترام کرتے ہوئے بیکار کی باتوں میں نہیں الجھیں گے اور اپنی ذمہ داری کا ثبوت فراہم کریں گے، یہ ارادہ منسوخ کر دیا۔
شمشاد بھائی آپ نے بہت اچھا کیا ایسی تمام بحث کو ایک الگ ضمرے میں منتقل کردیا مگر آپ نے جو عنوان چنا ہے مجھے اس سے اختلاف ہے عارف کریم صاحب نے ابن حسن بھائی کی جس عبارت کہ مقابل میں انبیاء کرام کی خطاؤں کا ذکر ہے اس عبارت میں ابن حسن بھائی نے عامۃ الناس کی "باالقصد" خطاؤں کا ذکر کیا تھا اور انبیاء کرام علیھم السلام کو اس قسم کی "بالاارادہ" اور بالقصد خطاؤں سے معصوم عن الخطا فرمایا تھا جبکہ عارف کریم صاحب نے اہنی کج فہمی کہ باعث ان "بالاارادہ" اور "باالقصد" خطاؤں کا فرق کیے بغیر انبیاء کرام کو ان کا مرتکب ٹھرایا انا للہ وانا الیہ راجعون ۔۔ ۔آپ اس بحث کا عنوان یہ رکھیے " کیا انبیاء کرام سے باالقصد خطاؤں کا صدور ممکن ہے "
 

شمشاد

لائبریرین
جزاک اللہ عابد بھائی۔ میں نے عنوان تبدیل کر دیا ہے۔ مزید کوئی اچھا مشورہ ہو تو ہمہ تن گوش ہوں۔
 

طالوت

محفلین
یعنی جو شخص متضاد رائے رکھے وہ ااول و آخر قادیانی ہوگیا اور یوں ہمنے دلیل کی بجائے ذاتیات کو پکڑ کر ہمیشہ کی طرح اپنی جان بچالی!
آپ سب کی پوسٹس پڑھ کر یہی اندازہ ہوتا ہے کہ مسلمانوں کی ساری غیرت صدیوں پرانے عقائد پر نکتہ چینی کی وجہ سے بھڑک اٹھتی ہے، لیکن جب اعمال کا معاملہ آئے تو بھیگی بلی۔۔۔۔۔
میں جانتا ہوں کہ انبیاء سے سرزد ہونے والی خطاؤں یا غلطیوں کو ہم قوم کیلئے نصیحت تصور کرتے ہیں، لیکن اسکا یہ مطلب کیسے لیا گیا کہ یہ غلطیاں بھی "خدا" کے فضل سے سرزد ہوتی ہیں؟

جناب میں نے نہ تو آپ کو قادیانی کہا اور نہ میں کہہ سکتا ہوں اسلیے کہ میں ذاتیات سے زیادہ دلیل پڑھتا و سنتا ہوں ۔۔۔۔ میں نے اس تناظر میں بات کی تھی جس میں آپ کو کسی جھوٹے نبی کے طعنے دئیے جا رہے تھے اور یہ ایک بار نہیں کئی بار ہوا ۔۔ میں نے صرف لاابالی پن کی بات کی تھی اور اس پر میں قائم ہوں ۔۔ اسلیے آپ کو مجھ سے یہ شکایت نہ ہونا چاہیے ۔۔
رہی بات انبیاء کی غلطیوں کی تو اس کے لیے میں نے ابن حسن کے پیغام سے جو اقتباس پیش کیا تھا اس پر آپ کو اعتراض ہو تو آپ کریں میں اس کا جواب دوں گا ۔۔
وسلام
 

طالوت

محفلین
ابتدائی اسلامی نظام 21ویں صدی میں کیسے رائج ہوگا؟!

جی ہاں! میں ختم نبوت پر یقین رکھتا ہوں کہ حضرت محمد مصطفیٰ ﷺ کے بعد کوئی نبی و رسول نہیں آسکتا!
سب کے کہنے پر کچھ شبہ ضرور تھا مگر اس کے بعد تو ایسا کہنے سمجھنے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا ۔۔ اور نہ ہی کسی اور کو یہ زیب دیتا ہے
وسلام
 

arifkarim

معطل
ابتدائی اسلامی نظام 21ویں صدی میں کیسے رائج ہوگا؟!


سب کے کہنے پر کچھ شبہ ضرور تھا مگر اس کے بعد تو ایسا کہنے سمجھنے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا ۔۔ اور نہ ہی کسی اور کو یہ زیب دیتا ہے
وسلام

شکریہ طالوت، اب تو آپکو یقین ہوگیا نا کہ متضاد رائے سے بندہ کتنی جلدی قادیانی بنتا ہے!:)
 

نبیل

تکنیکی معاون
درست کہا طالوت۔ کوئی اپنی زبان سے اپنا عقیدہ واضح کر دے تو ہم کسی کا دل چیر کر نہیں دیکھ سکتے۔ اسی لیے میں نے مزید کوئی جرح بھی نہیں کی تھی حالانکہ اسی فورم پر انہی صاحب نے ایک مرتبہ مسیح ناصری کا ذکر بھی کیا تھا۔
مجھے کسی کے قادیانی ہونے سے بنیادی طور پر کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ لیکن عقیدہ وہی ہوتا ہے جس پر ایمانداری سے قائم رہا جا سکے۔
 
Top