سوات ڈیل مبارک ہو

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
بس ابھی ایک اور محاذ آرائی کے لیئے یہاں شگفتہ صاحبہ نے انگلی لگا دی ہے. ابھی کچھ لوگ طول دینے کے لیئے تشریف لاتے ہی ہوں گے . بھئی جب واضع کر دیا کہ میں آپ کے سوالوں کے جواب نہیں دے سکتا تو پھر زور زبردستی کیا ؟


سوالات کے جواب اگر نہیں دے سکیں تو کیا اردو محفل پر کوئی بھی اراکین یا رکن نہیں ہیں جو نظام عدل کے حوالے سے اعتماد کے ساتھ بات کر سکیں ؟؟

-------------------------------------

سوالات کے حوالے سے تو آپ کی معذرت قبول کی جاسکتی ہے ، کیا آداب گفتگو کا مظاہرہ کرنے سے بھی آپ معذور پاتے ہیں خود کو ؟ اگر نہیں تو امید ہے کہ آپ آدابِ گفتگو کا مظاہرہ کر سکیں گے بصورتِ دیگر اس سلسلے میں بھی اپنی معذوری کا اظہار کر دیں ۔۔

 

فرخ

محفلین
ساقی

نظام عدل کے بارے میں آپ اگر علم رکھتے ہوں تو بتائیں پلیز ، چند سوالات ہیں ، شکریہ

آپ سچ سچ بتائیں، کہیں یونیورسٹی یا کالج سے کوئی ایسی اسائینمنٹ تو نہیں‌ملی جو یہاں دوسروں‌کا سوالات کرکے ناک میں دم کر رہی ہیں؟:(
 

ساقی۔

محفلین
اداس روحیں( نظام عدل کی وجہ سے)

qs8ufn.jpg
 

فرخ

محفلین

اگر محنت کر سکیں تو اسی دھاگے تو توجہ سے پڑھ لیں ۔


جی ہاں، پڑھتا چلا آرہا ہوں، مگر اس سے زیادہ بداعتمادی تو ان جوابات میں نظر آرہی ہے، جن میں محض شکوک و شبھات اور بھڑاس نکالنے کی کوشش کی گئی ہے، اور جن کے پاس کوئی مناسب جواب نہیں ہے سوائے کیڑے نکالنے اور بے بنیاد الزام تراشیوں کے۔
انہیں‌بھی پڑھنا تھا نا
 

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
جی ہاں، پڑھتا چلا آرہا ہوں، مگر اس سے زیادہ بداعتمادی تو ان جوابات میں نظر آرہی ہے، جن میں محض شکوک و شبھات اور بھڑاس نکالنے کی کوشش کی گئی ہے، اور جن کے پاس کوئی مناسب جواب نہیں ہے سوائے کیڑے نکالنے اور بے بنیاد الزام تراشیوں کے۔
انہیں‌بھی پڑھنا تھا نا

آئیں بائیں اور شائیں


اگر پر اعتماد ہیں تو سوال کا جواب تلاش کر لائیں یہاں وقت ضایع کرنے کی بجائے !
 

فرخ

محفلین

آئیں بائیں اور شائیں


اگر پر اعتماد ہیں تو سوال کا جواب تلاش کر لائیں یہاں وقت ضایع کرنے کی بجائے !

آپ کو کسی کا صحیح جواب بھی آئیں بائیں‌شائیں لگتا ہے تو پھر مجھے آپکی عقل پر اب کچھ شک ہونے لگا ہے۔
آپ کو جو جواب فراہم کیا ہے، ذرا غور سے پڑھئیں اور خود بھی جا کے ذرا تھریڈ میں‌موجود دیگر لوگوں کے جوابات کا مطالعہ کریں۔

ابھی پہلے بھی میں‌نے آپ کو یہی کہا تھاآ پ کے سوال کے جواب میں کہ ذرا خود بھی تھریڈ کا مطالعہ کر لیا کریں، سوائے سوالات کا ڈھیر لگانے کے
 

فرخ

محفلین
امید ہے اگلا پیغام پوسٹ کرنے سے پہلے ثبوت بھی پیش کر سکیں گے ۔

موضوع سے ہٹ کر :

شمشاد بھائی اگر نظام عدل کے حوالے تمام دھاگوں کو یکجا کرنا مناسب ہے تو انہیں یکجا کر دیجیے ۔

تمام اراکین موضوع کو تعمیری انداز میں آگے بڑھانے کی سعی کریں ۔

شکریہ

یہ شائید آپکی ہی درخواست تھی نا۔جو کی تو شمشاد بھائی سےگئی تھی، مگر عمل اس پر زیک نے کر دیا

چونکہ متعدد تھریڈز میں وہی خبریں اور وہی تجزیے پوسٹ کئے جا رہے تھے اس لئے میں نے انہیں اکٹھا کر دیا ہے۔

اور اس سلسلے میں پہلے میں‌شمشاد سے بات کر کے معاملہ صاف کر چکا ہوں۔۔۔
 
نہیں دینا انہیں اب کوئی بھی پرچہ بر محفل
وہ ظالم ہوں تو ظالم کو برا کیسے کہیں ساقی
جب بات دلائل کی کرے کوئی یہاں پر
کہتے ہیں یہ امریکہ پہ لعنت ہو خدا کی
جب ان سے کہو ظلم و ستم کو کہو بد ہے
کہتے ہیں نہیں ہم میں کوئی بات ملاکی


فتنہ کو فتنہ تسلیم کر لیتے تو یہ حالات نہ ہوتے ۔ بہن شگفتہ یہ دھاگہ جسے سوات کی ایک لڑکی پر ظلم کی بنیاد پر احتجاج اور رائے کے اظہار کے لیئے بنایا گیا تھا ۔ ظالمان کے حق پرست ساتھیوں نے اسے آہستہ آہستہ اغوا کر لیا ہے ۔ پہلے بات کا رخ شخصیات کی طرف موڑا گیا ۔ پھر امریکہ کی طرف موڑا گیا ۔ پھر اسے ایم کیو ایم کی مدح سرائی میں تبدیل کرنے کی کوشش کی گئی ۔ اور اب جب بات گھوم پھر کر واپس آتی ہے وہیں کہ جی اس نظام عدل کے متعلق کچھ سوالات کی وضاحت درکار ہے تو فرار اختیار کیا جاتا ہے ۔ دوسری طرف وہ ملا مسلم خاں (ملا بھی ہوا ۔ مسلم بھی ہوا ۔ اور خان بھی ہوا) یہ دعویٰ کرتا ہے کہ شریعت کے مالاکنڈ میں نفاذ کے بعد اب انکا اگلا نشانہ بقیہ پاکستان ہے گزشتہ روز ایک انٹرویو میں وہ یہ کہتا ہے کہ وہ ہتھیار ضرور رکھ دیں گے لیکن اس حکومت کے سامنے جو سپریم لاء شریعت کو مانتی ہو ۔ یہ شریعت کی تعریف نہیں کی گئی ۔ کہ کس منہج پر یہ شریعت کا نفاذ کریں گے ۔ بونیر ۔ پشاور ۔ اور دیگر علاقوں میں اولیاء اللہ کے مزارات کو بند کر کے یہ کون سی شریعت نافذ کرنا چاہتے ہیں ۔

واللہ اعلم بالثواب

آپ ناحق ہی سوالات پوچھنے کی جسارت کر رہی ہیں ۔ اسی تھریڈ پر اگر گنتی کریں تو شاید ایک بھی سوال ایسا نہ ملے جس کا جواب دیا گیا ہو ماسوائے اس کے کہ ظالمان کی مدح سرائی ۔ مذمت ۔امریکہ دشمن ۔ ایم کیو ایم دشمن ۔ شخصیات پر اعتراضات ۔ اور بلے بلے ہا ہا کار ۔ فضول میں اپنا دماغ اور دوسروں کا وقت ضائع کر رہی ہیں آپ بھی ۔

دوسروں کو کہنے والے ہم مسلمان اپنی اپنی سوچوں میں بت بنا بیٹھے ہیں ۔ وہ شخصیات کے ہوں ۔ نظریات کے ہوں یا پھر واقعات کے ہوں یہ بت ہم کسی صورت نہیں چھیڑنا چاہتے ۔ لگتا ہے کہ اسلام ایک کھمبے کا نام ہے جس کے اردگرد ایک دائرہ لگا ہوا ہے اور ہم مسلمان اس دائرے کے اندر کھڑے ہیں جس سے ہمیں اختلاف ہوا اسے دھکا دے کر اس دائرہ سے باہر پھینک دیا ۔ بدعت کو بدعت کا الزام دینے کی بدعت بھی بدعت نے خود کی ہے۔ اسی طرح ظالمان کی اندھی مخالفت یا حمایت بھی کسی مقام تک نہیں پہنچائے گی ۔ جو لوگ ظلم کو ظلم کہتے گھبراتے ہوں وہ بھلا قیادت ملک و ملت کیا کریں گے ۔ جو خود کو مینیج نہ کر سکے وہ بھلا قوم کو مینیج کیا کرے گا ۔ مشکل صرف اتنی سی ہے ۔

کھینچ لائے ہو مجھے پھر سے یہاں محفل میں
بات کرنا ہے تو کر مانند اصنام نہ بن
 

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
سیدہ شگفتہ ، آپ کو معلوم ہے کہ پاکستان میں آج کل لوڈ شیڈنگ ہو رہی ہے اس لئیے آپ کے سوال کا جواب تاخیر سے دے رہا ہوں۔ بہر حال احباب http://www.bbc.co.uk/urdu/pakistan/2009/04/090414_sharia_detail_rh.shtml پر جا کر اس متن کے چیدہ چیدہ نکات پڑھ سکتے ہیں۔
میں لمبی تحریر لکھنے سے لوڈ شیڈنگ کی وجہ سے معذور ہوں۔
ایک گزارش بھی کرنا چاہتا ہوں کہ ضروری نہیں سب چیزیں ہمیشہ ہماری مرضی کے تحت انجام پائیں۔ محفل کو یہ شرف حاصل ہے کہ یہاں اختلاف رائے کو بڑی خندہ پیشانی سے برداشت کیا جاتا ہے۔ اسی لئیے اس پر مختلف النوع خیالات و افراد کا جھمگٹا لگا رہتا ہے جن سے بہت کچھ سیکھنے کو ملتا ہے۔ اب ان لوگوں میں کچھ ایسے بھی ہوتے ہیں جن کی سوچ کا اپنا زاویہ ہوتا ہے ان کے خیالات کو سمجھنے اور اس کا مہیج جاننے کے لئیے اگر سخت شرائط لگائی جائیں گی تو لا محالہ یہ سوچ جنم لے گی کہ ایسا چند لوگوں کو دبا کر رکھنے کے لئیے کیا جا رہا ہے۔ میں خود اردو کی ایک اور سائٹ کو دیکھتا ہوں کہ جہاں میرے جیسے آدمی کو بھی مغرب زدہ کہہ دیا گیا ۔ کہنے کا مطلب یہ ہے کہ دلیل ، ثبوت اور حوالے سے بات کرنا بہت اچھا ہے لیکن جہاں اپنے خیالات اور عوامی رائے کی نمائندگی کا معاملہ ہو وہاں اس شرط کی کسی حد تک رخصت ہوتی ہے کہ عوامی رائے ہی سب سے بڑا ثبوت ہوتا ہے۔
محفل میرا گھر ہے اور میں تنقید کی نظر سے بھی یہ مراسلہ نہیں لکھ رہا بس چند اراکین کی بحث دیکھ کر دل میں ایک بات آئی جو کہہ دی۔
آپ کا بہت شکریہ کہ آپ محفل میں ایک با پھر سے فعال ہوئیں ۔ ہم جیسے کم فہم آپ سے بہت کچھ سیکھتے ہیں۔



بہت شکریہ ساجد بھائی ۔

آپ نے شرط کی رخصت کی بات کی ہے اگر ہم توجہ کریں تو عمومی رائے اجتماع پر اثر پذیری رکھتی ہے اور افراد قارئین اس کا اثر قبول کرتے ہیں اور یہ اثر ماحول میں رد عمل کی صورت میں بھی سامنے آتا ہے ۔ نظام عدل ایک نہایت سنجیدہ اور اہم موضوع ہے اور اس امر کا متقاضی کہ اسے سنجیدگی سے اس کا مطالعہ کیا جائے اور اسے سمجھا جائے نہ کہ محض مخالفت یا حمایت میں الجھ کر رہ جائیں سب ۔ صرف واہ واہ کر دینا یا صرف مخالفت کر دینا ہماری اجتماعی و مذہبی ذمہ داری کی انجام دہی سے ہمیں مبرا نہیں کردیتا کہ اس سے انسانوں کی زندگیوں کے فیصلے مربوط ہیں ۔ بعض باتیں اور سوالات تلخ ضرور ہو سکتے ہیں لیکن کیا صرف لاعلمی کی بنا پر ہم لاتعلق قوم بن جانے کا حق حاصل کر لیتے ہیں اور کیا اس کے بعد ہمین یہ حق بھی حاصل ہے کہ بو اب اسی لاعلمی ہی میں رہنا ہے اور تلاش و جستجو بھی نہیں کرنے کی ضروت ، کیا ہماری ذمہ داریاں اتنی آسانی سے ساقط ہو جاتی ہیں ؟؟
 

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
یہ شائید آپکی ہی درخواست تھی نا۔جو کی تو شمشاد بھائی سےگئی تھی، مگر عمل اس پر زیک نے کر دیا



اور اس سلسلے میں پہلے میں‌شمشاد سے بات کر کے معاملہ صاف کر چکا ہوں۔۔۔


فرخ

اگر آپ اس درجہ ناسمجھ ہیں کہ آپ شمشاد بھائی اور زکریا بھائی کے درمیان تفریق نہیں کر سکتے تو پھر آپ یہاں کیا کر رہے ہیں ؟؟

کیا کل آپ کو محسوس نہیں ہوا اور خیال نہیں آیا کہ آپ الزام تراشی کرنے چلے ہیں ؟؟
کیا آپ کی ذمہ داری نہیں تھی اور نہیں ہے کہ آپ الزام تراشی سے پہلے حقیقت جان لیں کہ کس رکن نے کس مقام پر کس رکن سے کیا بات کی ؟ آج جب آپ سے ثبوت مانگا گیا تو آپ شائد کے پردے میں پناہ لینے چلے ہیں !!! ؟؟

کل یہی ثبوت آپ سے اس لیے نہیں پوچھا کہ آپ خود اس الزام تراشی کا احساس کر لیں لیکن ایک مکمل دن گذر جانے کے بعد بھی آپ کو اس کا خیال نہیں آیا کیا ؟ اگر ہاں تو کیوں ؟

آپ کو کیا یہ علم بھی نہیں ہے کہ الزام تراشی کو اسلام نے کس انداز میں دیکھا ہے ؟

آپ کو کیا زکریا بھائی نے بتایا کہ میں نے زکریا بھائی کو ایسا کرنے پر مجبور کیا ہے ؟ کیا یہ بہتر نہیں کہ آپ اپنے غلط اندازوں کی حقیقیت کو خود جان لیا کریں بجائے اس کے کہ دوسروں کا نام لے کر غلط اور جھوٹا پروپیگنڈہ کرنا شروع کر دیں !!
!
 

فرخ

محفلین

فرخ

اگر آپ اس درجہ ناسمجھ ہیں کہ آپ شمشاد بھائی اور زکریا بھائی کے درمیان تفریق نہیں کر سکتے تو پھر آپ یہاں کیا کر رہے ہیں ؟؟

کیا کل آپ کو محسوس نہیں ہوا اور خیال نہیں آیا کہ آپ الزام تراشی کرنے چلے ہیں ؟؟
کیا آپ کی ذمہ داری نہیں تھی اور نہیں ہے کہ آپ الزام تراشی سے پہلے حقیقت جان لیں کہ کس رکن نے کس مقام پر کس رکن سے کیا بات کی ؟ آج جب آپ سے ثبوت مانگا گیا تو آپ شائد کے پردے میں پناہ لینے چلے ہیں !!! ؟؟

کل یہی ثبوت آپ سے اس لیے نہیں پوچھا کہ آپ خود اس الزام تراشی کا احساس کر لیں لیکن ایک مکمل دن گذر جانے کے بعد بھی آپ کو اس کا خیال نہیں آیا کیا ؟ اگر ہاں تو کیوں ؟

آپ کو کیا یہ علم بھی نہیں ہے کہ الزام تراشی کو اسلام نے کس انداز میں دیکھا ہے ؟

آپ کو کیا زکریا بھائی نے بتایا کہ میں نے زکریا بھائی کو ایسا کرنے پر مجبور کیا ہے ؟ کیا یہ بہتر نہیں کہ آپ اپنے غلط اندازوں کی حقیقیت کو خود جان لیا کریں بجائے اس کے کہ دوسروں کا نام لے کر غلط اور جھوٹا پروپیگنڈہ کرنا شروع کر دیں !!
!

میرا خیال ہے، آپ کو خود پوسٹ کو پڑھنے کی عادت نہیں اور نا سمجھی کی بھی حد ہوتی ہے بھئی۔

میں اپنی اس پوسٹ میں کیا آپ کا نام لیا تھا۔ کیا میں نے یہ نہیں‌لکھا تھا؟
اگر آپ غور کریں، تو یہ ضم کرنا انہوں‌نے صر ف ایک صاحبہ کے کہنے پر کیا ہے ۔ جبکہ میری وہ پوسٹیں سراسر "آج کی خبر" کے لئے تھیں۔
تو آپ کو یہ شک کیسے گزرا کہ یہ آپ ہوسکتی ہیں،جس پر آپ نے ثبوت مانگ لیا؟ اس بات پر ایک بڑا مشہور محاورہ بھی موجود ہے، مگر پھرآپ کو وہ بھی برا لگے گا۔

میرا اندازہ غلط کہیں سے نہیں ہے، کیونکہ شمشاد سے تو بات ہو چُکی تھی، اور آپکے اس مشورے پر زیک نے عمل کیا تھا۔ اور میں نے یہ بات تفصیلا شمشاد سے کی تھی کہ ایسا کرنے میں‌کیا قباحت تھی۔
 

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
یہ شائید آپکی ہی درخواست تھی نا۔جو کی تو شمشاد بھائی سےگئی تھی، مگر عمل اس پر زیک نے کر دیا



اور اس سلسلے میں پہلے میں‌شمشاد سے بات کر کے معاملہ صاف کر چکا ہوں۔۔۔


فرخ

حقوق عباد کی انجام دہی بہت سخت ذمہ داری ہے اور اس سلسلے میں خود خدا نے بھی معافی نہیں دینی اور قطعی طور پر واضح بیان کیا گیا ہے کہ بندوں کے حقوق کے معاملے میں انسان احتیاط برتے ۔ آپ نے شمشاد بھائی سے بات کر لی لیکن کیا واقعی آپ کو یقین ہے کہ معاملہ صاف ہو گیا ؟؟

مجھے اپنے اب تک پیغامات پوسٹ کر کے ہرگز خوشی نہیں ہوئی اگر آپ میرے حقیقی بھائی ہوتے تو میں یقیناً بہت سخت الفاظ استعمال کرتی آپ سے بات کرتے وقت ۔
 

فرخ

محفلین

فرخ

حقوق عباد کی انجام دہی بہت سخت ذمہ داری ہے اور اس سلسلے میں خود خدا نے بھی معافی نہیں دینی اور قطعی طور پر واضح بیان کیا گیا ہے کہ بندوں کے حقوق کے معاملے میں انسان احتیاط برتے ۔ آپ نے شمشاد بھائی سے بات کر لی لیکن کیا واقعی آپ کو یقین ہے کہ معاملہ صاف ہو گیا ؟؟

مجھے اپنے اب تک پیغامات پوسٹ کر کے ہرگز خوشی نہیں ہوئی اگر آپ میرے حقیقی بھائی ہوتے تو میں یقیناً بہت سخت الفاظ استعمال کرتی آپ سے بات کرتے وقت ۔

مجھے سخت الفاظ پر تعجب نہیں‌ہوا، کیونکہ حقیقی بہن بھائیوں میں بھی ایسے کام ہوتے رہتے ہیں :sick:
مگر حقوق عباد کا معاملہ تو آپ بے بنیاد اٹھا رہی ہیں۔ میں نے تو آپ کا نام بھی نہیں‌لیا تھا، صرف آپ کو ہی شوق ہوا کہ آپ ثبوت بضد ہو کر مانگنے لگیں، ورنہ یہ بات تو کل ہی ختم ہو چُکی تھی۔

بات بہت صاف سی ہے۔ میں‌نے یہی کہا تھا نا
اگر آپ غور کریں، تو یہ ضم کرنا انہوں‌نے صر ف ایک صاحبہ کے کہنے پر کیا ہے ۔ جبکہ میری وہ پوسٹیں سراسر "آج کی خبر" کے لئے تھیں۔

تو میرا سوال ہی یہ ہے، کہ آپ کو کیسے پتا کہ میں نے آپ کو کچھ کہا ہے جو آپ ثبوت مانگنے پر تل گئیں تھی؟ اور ایسی باتوں‌سے بچنے کے لئے ہی میں نےکسی کا نام نہیں لیا تھا۔
اور آپ اپنی پوسٹ ایک مرتبہ پھر پڑھ سکتی ہیں۔ یہ آپکی ہی درخواست تھی کہ ایسے تھریڈز کو اکھٹا کر دیا جائے۔ یا کسی اور کی تھی؟

اب شائید آپ حسبِ عادت سوالات کی بوچھاڑ میں اسے گھولنے کی کوشش کریں گی۔ میری تجویز یہی ہے کہ اس پر مزید بحث مت کریں، کیونکہ یہ بات کل طے ہو چُکی ہے۔
 

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
م

تو میرا سوال ہی یہ ہے، کہ آپ کو کیسے پتا کہ میں نے آپ کو کچھ کہا ہے جو آپ ثبوت مانگنے پر تل گئیں تھی؟ اور ایسی باتوں‌سے بچنے کے لئے ہی میں نےکسی کا نام نہیں لیا تھا۔
اور آپ اپنی پوسٹ ایک مرتبہ پھر پڑھ سکتی ہیں۔ یہ آپکی ہی درخواست تھی کہ ایسے تھریڈز کو اکھٹا کر دیا جائے۔ یا کسی اور کی تھی؟


مجھے کیسے پتہ چلا ؟ آپ کی اس پوسٹ سے پتہ چلا کہ میرا نام ہے ورنہ بات اس سے پہلے نامعلوم "صاحبہ" تک محدود تھی ۔

جہاں تک ثبوت کی بات ہے تو وہ یہاں پر کوئی بھی رکن آپ سے دریافت کر سکتا ہے ۔

 

فرخ

محفلین

مجھے کیسے پتہ چلا ؟ آپ کی اس پوسٹ سے پتہ چلا کہ میرا نام ہے ورنہ بات اس سے پہلے نامعلوم "صاحبہ" تک محدود تھی ۔

جہاں تک ثبوت کی بات ہے تو وہ یہاں پر کوئی بھی رکن آپ سے دریافت کر سکتا ہے ۔


یہ پوسٹ آپکی ہی بضد درخواست پر کی گئی ہے۔ورنہ اس سے پہلے تو آپ کو بھی پتا نہیں تھا۔

اب دریافت ہو چُکا ہے تو پھر مسئلہ کیا ہے؟ جب آپ نے وہ درخواست کی تھی، اور ایک بااختیار ممبر نے اس پر عمل کر دیا، اور میں بھی یہی کہتا آ رہا ہوں:idontknow::idontknow:
 

سیدہ شگفتہ

لائبریرین
فرخ مسئلہ دراصل آپ کے ساتھ ہے کہ آپ ذکی الحسی سے باہر نہیں نکل پا رہے ۔ اس کیفیت سے باہر آنے کی کوشش کریں ۔
 
Top