جملہ کے لوکل ہوسٹ پر استعمال سے متعلق سوال۔

ذیشان نے 'اردو جملہ (Joomla) سپورٹ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ستمبر 13, 2009

  1. ذیشان

    ذیشان محفلین

    مراسلے:
    146
    کیا جملہ کو لوکل ہوسٹ پر استعمال کرنے سے تمام نظام درست طور پر کام کرتاہے؟
    میں نے جملہ کو لوکل ہوسٹ پر انسٹال کیا ہے مگر جب میں ایڈمنسٹریٹر کے سیکشن میں‌جانے کے لیے یوزر نیم اور پاسورڈ دے کر جانا چاہتا ہوں تو یہ ایرر آ جاتا ہے ۔
    Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 46 bytes) in C:\AppServ\www\joomla_urdu_1.5.11\libraries\joomla\language\language.php on line 351
    براہ مہربانی رہنمائی فرمائیں۔شکریہ
     
  2. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,766
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    کیا آپ ڈاؤنلوڈ سیکشن میں موجود اردو جملہ 1.5 کا استعمال کر رہے ہیں۔ میرے پاس یہ پیکج یونیفارم سرور پر بالکل درست چل رہا ہے اور اس پیکج کو کچھ ویب سائٹس پر بھی استعمال کیا جا رہا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  3. ذیشان

    ذیشان محفلین

    مراسلے:
    146
    جی ہاں میں ڈاؤنلوڈ سیکشن میں موجود اردو جملہ 1.5 کا استعمال کر رہا ہوں مگر فرق اتنا ہے کہ میں اپاچی سرور استعمال کر رہا ہوں۔
    اسی طرح کے مسائل پی ایچ پی بی بی میں بھی سامنے آتے رہے ہیں۔اگر یہ لوکل سرور کا مسئلہ ہے تو مجھے بتا دیجئے کہ کس لوکل سرور پر یہ اردو ایپلی کیشنز درست طور پر چل سکتی ہیں؟
     
  4. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,766
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    جی میں بھی اپاچی ویب سرور کا ہی استعمال کرتا ہوں۔ بہتر ہوگا کہ آپ یونیفارم سرور استعمال کر لیں۔ یونیفارم سرور میں اپاچی ، پی ایچ پی اور مائی ایس کیو ایل کے نئے ورژن شامل ہیں اور اس میں اردو اپلیکیشنز ٹھیک چلیں گی۔
     
  5. شاکر

    شاکر محفلین

    مراسلے:
    106
    میرے پاس اس سے ملتا جلتا مسئلہ زیمپ ‌لوکل سرور پر آیا تھا لیکن کچھ تگ و دو کے بعد معلوم ہوا کہ میرا ای سیٹ اینٹی وائرس کسی نامعلوم وجہ سے لوکل سرور کی انسٹالیشن کے دوران ایکسٹریکشن کے وقت چند فائلز کو ڈیلیٹ کر دیتا تھا۔لہٰذا مجھے اینٹی وائرس کو ڈس ایبل کر کے دوبارہ سے لوکل ہوسٹ انسٹال کرنا پڑا۔ کیا آپ کو انسٹالیشن کے وقت بھی کسی ایرر میسج کا سامنا کرنا پڑا تھا؟
    آسان حل تو یونیفارم سرور کی انسٹالیشن ہی ہے، جیسا کہ نبیل بھائی نے کہا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر