آپ کے علاقے میں ٹماٹروں کی قیمت؟

سین خے نے 'کچن کارنر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 23, 2019

  1. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    14,295
    پاکستان جیسے ملک میں حکومت اور گورننس ایک ناممکن کام ہے۔ اس کا اندازہ کپتان کو ۲۲ سال اقتدار کی جد و جہد کرنے کے بعد پہلے سال وزیر اعظم بن کر ہوا۔ اگر وہ پچھلے پانچ سال کے پی کے میں کوئی وزارت رکھ لیتے تو آج برطانیہ میں بیٹھ کر اپنی سابقہ اہلیہ اور بچوں کے ساتھ توبہ استغفار کر رہے ہوتے۔
     
  2. سید عاطف علی

    سید عاطف علی محفلین

    مراسلے:
    7,485
    جھنڈا:
    SaudiArabia
    موڈ:
    Cheerful
    لیکن آپ شاید یہ بھول رہے ہیں کہ کپتان (اپنی دانست میں) اسی ناممکن کو ممکن بنانے کا نام لے کر آیا ہے ۔ :)
    آگے آگے دیکھیئے ہوتا ہے کیا ؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  3. سید عاطف علی

    سید عاطف علی محفلین

    مراسلے:
    7,485
    جھنڈا:
    SaudiArabia
    موڈ:
    Cheerful
    یہاں تو بہت زیادہ غریب مزدور عوام بھی بستی ہے ان کے لیے یہ زیادہ ہیں ۔ ویسے عموما تین چار کے حساب سے ملتے ہیں ۔ البتہ کبھی کبھی ہی زیادہ ہو جاتے ہیں جیسے آج کل اور عید الاضحی وغیرہ پر پندرہ ،اٹھارہ وغیرہ۔
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 25, 2019
    • معلوماتی معلوماتی × 2
    • متفق متفق × 1
  4. سین خے

    سین خے محفلین

    مراسلے:
    1,947
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    یہاں 2015 کا ڈیٹا دکھایا گیا ہے۔ سچی بات تو یہ ہے کہ جو اب مہنگائی ہے ویسی 2015 میں نہیں تھی۔ اب consumer expenditure یقیناً اور بڑھ چکا ہوگا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
  5. سین خے

    سین خے محفلین

    مراسلے:
    1,947
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    ویسے کراچی میں آج تک ہم نے کبھی کسی ٹھیلے والے کے پاس ریٹ لسٹ نہیں دیکھی۔

    سر محمد خلیل الرحمٰن آپ نے کبھی دیکھی ہے؟

    یہاں ٹھیلے والے اپنی ہی چلاتے نظر آتے ہیں۔ ان کی حرکتوں کو دیکھ کر غنڈہ گردی کا لفظ استعمال کرنے کا دل کرتا ہے۔ رمضان آتے ہی یہ گاجر، بند گوبھی اور شملہ مرچ کی قیمتیں آسمان پر پہنچا دیتے ہیں یہ کہہ کر کہ چائینیز سبزیاں ہیں مانگ بہت ہے تو ہمیں منڈی سے ہی مہنگی مل رہی ہیں۔ یہی حال پھلوں کا ہوتا ہے۔ ابھی اسٹرابیری کا سیزن آئے گا۔ یہ سڑا کر پھینک دیتے ہیں لیکن سستی نہیں کرتے ہیں۔ ابھی جولائی میں ایک ٹھیلے والے سے لیچی کی قیمت پوچھی، چھ سو روپے کلو!

    اب تو شکر ہے کہ امتیاز اور چیز اپ سے کچھ سستی سبزی مل جاتی ہے۔ ہماری کوشش ہوتی ہے کہ ہم ویک اینڈ پر پورے ہفتے کی سبزی چیز اپ یا امتیاز سے لے آئیں۔ ٹھیلے والوں کے مقابلے میں بہت کم قیمت میں سبزی مل جاتی ہے۔
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 25, 2019
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
  6. سین خے

    سین خے محفلین

    مراسلے:
    1,947
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    جاسم بھائی خان صاحب کی تاجروں کو ٹیکس سرکل میں لانے کی کاوش قابل تعریف ہے لیکن جس مہنگائی کا ہمیں سامنا کرنا پڑ رہا ہے وہ بہت زیادہ تکلیف دہ ہے۔

    آپ کو ایک مثال دیتی ہوں۔ ایک سال پہلے بلڈ پریشر کی ایک بہت عام دوا norvasc کا ایک اسٹرپ 50 60 روپے کا ہوا کرتا تھا۔ اب اس کی قیمت 200 روپے ہے۔ اب آپ خود ہی اندازہ لگا لیجئے کہ ہمارا حشر کیا ہو رہا ہوگا۔

    مہنگائی ہوئی ہے اور بہت زیادہ ہوئی ہے۔ معیشیت بہتر ہو رہی ہوگی لیکن ایک عام آدمی کا بہت برا حال ہے۔ اس وقت غریب طبقہ سب سے زیادہ پس رہا ہے۔ مزدور طبقے کا اتنا برا حال ہو چکا ہے کہ یہ بیچارے ایک وقت کا کھانا بمشکل افورڈ کر رہے ہیں۔

    غریب طبقے کا تو گزارا ہی دال سبزی بھی ہوتا تھا اور اب سبزی بھی قابل رسائی نہیں رہی ہے۔ پیاز کبھی پاکستان میں مہنگی نہیں ہوئی۔ 85 روپے کلو ہے۔ یہ غریب طبقہ کھائے تو کیا کھائے؟
     
    • متفق متفق × 2
  7. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    14,295
    Currency depreciations affect inflation similarly, except that they raise the domestic price of all imported goods, not just oil. Depreciations are needed to fix balance-of-payments problems which can arise due to unsustainable spending booms (as in the aftermath of the mid-2000s, as well as 2014-17); adverse terms of trade shocks (like oil price rises); or weakening global demand for Pakistani goods and services (as occurred during the 2008 global financial crisis)
    Inflation in Pakistan: multiple causes - Newspaper - DAWN.COM
    حکومت سنبھالنے کے بعد کپتان کو 12 ارب ڈالر قرضہ کی قسط واپس کرنی تھی۔ جبکہ کل ذخائر صرف 8 ارب ڈالر کے ملے تھے۔ پچھلی حکومت نے قرضے تو ٹھیک ٹھاک لے لئے لیکن ان کی واپسی کیلئے آمدن کا کوئی انتظام نہ کیا۔ جسکی وجہ سے ڈالر بچانے کیلئے روپے کی قدر کو 33 فیصد گرانا پڑا۔ اور جس کے بعد ملک میں شدید مہنگائی کا بحران پیدا ہوا۔
    [​IMG]
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  8. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,940
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy
    73،3 ٓ سینٹ کا پاؤنڈ ٹیکس سمیت ، یعنی 1،62 سینٹ کا کلو۔ ہیوسٹن ، ٹیکساس میں یعنی 258 روپے ٓکا کلو۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
  9. عباس اعوان

    عباس اعوان محفلین

    مراسلے:
    2,222
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Amused
    برلن جرمنی میں قریباً1.5€ فی کلو۔
    یعنی قریباً 256روپے فی کلو۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  10. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,940
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy
    ٓٓٓٓٓٓٓٓپاکستان میں زراعت سے پیداوار پر ٓکوئی ٹیکس نہیں۔ جب کہ پاکستانی آئین میں یہ شق موجود ہے کہ قوانیں قرآن و سنت کی روشنی میں بنائے جائیں گے۔ اللہ تعالی کا فرمان ، قرآن حکیم مسلمان کو زراعت پر ٹیکس کے بارے میں یہ حکم دیتا ہے

    اللہ کا حق کھیتی کٹنے کے دن ہی ادا کردیا جائے۔
    6:141 وَهُوَ الَّذِي أَنشَأَ جَنَّاتٍ مَّعْرُوشَاتٍ وَغَيْرَ مَعْرُوشَاتٍ وَالنَّخْلَ وَالزَّرْعَ مُخْتَلِفًا أُكُلُهُ وَالزَّيْتُونَ وَالرُّمَّانَ مُتَشَابِهًا وَغَيْرَ مُتَشَابِهٍ كُلُواْ مِن ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَآتُواْ حَقَّهُ يَوْمَ حَصَادِهِ وَلاَ تُسْرِفُواْ إِنَّهُ لاَ يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ
    ترجمہ : اور وہی ہے جس نے برداشتہ اور غیر برداشتہ (یعنی بیلوں کے ذریعے اوپر چڑھائے گئے اور بغیر اوپر چڑھائے گئے) باغات پیدا فرمائے اور کھجور (کے درخت) اور زراعت جس کے پھل گوناگوں ہیں اور زیتون اور انار (جو شکل میں) ایک دوسرے سے ملتے جلتے ہیں اور (ذائقہ میں) جداگانہ ہیں (بھی پیدا کئے)۔ جب (یہ درخت) پھل لائیں تو تم ان کے پھل کھایا (بھی) کرو اور اس (کھیتی اور پھل) کے کٹنے کے دن اس کا (اﷲ کی طرف سے مقرر کردہ) حق (بھی) ادا کر دیا کرو اور فضول خرچی نہ کیا کرو، بیشک وہ بے جا خرچ کرنے والوں کو پسند نہیں کرتا

    اللہ کا یہ حق کتنا ہے؟ فائیدہ کا پانچواں حصہ، یعنی زراعت پر 20 فی صد ٹیکس ، قرآن سے ثابت۔ یا تو آئین سے "قراں و سنت کے مطابق" کی شق ہٹائی جائے یا پھر زراعت پر اللہ تعالی کے فرمان کے مطابق 20 فی صد ٹیکس لگایا جائے۔ یہاں تو اپنی ذاتی خواہشات کی پیروی ہورہی ہے۔

    8:41 وَاعْلَمُواْ أَنَّمَا غَنِمْتُم مِّن شَيْءٍ فَأَنَّ لِلّهِ خُمُسَهُ وَلِلرَّسُولِ وَلِذِي الْقُرْبَى وَالْيَتَامَى وَالْمَسَاكِينِ وَابْنِ السَّبِيلِ إِن كُنتُمْ آمَنتُمْ بِاللّهِ وَمَا أَنزَلْنَا عَلَى عَبْدِنَا يَوْمَ الْفُرْقَانِ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ وَاللّهُ عَلَى
    ترجمہ : اور جان لو کہ تمہیں جس شے سے بھی بڑھوتری، (فائیدہ) ہو تو اس میں سے پانچواں حصہ الله اور اس کے رسول کا ہے اور رشتہ داروں اور یتیموں اور مسکینوں اور مسافروں کے لیے ہے اگر تمہیں الله پر یقین ہے اور اس چیز پر جو ہم نے اپنے بندے پر فیصلہ کے دن اتاری جس دن دونوں جماعتیں ملیں اور الله ہر چیز پر قادر ہے

    اللہ کے حق کی اس وصول شدہ رقم (صدقات) کو کہاں خرچ کیا جائے؟

    9:60 إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَالْمَسَاكِينِ وَالْعَامِلِينَ عَلَيْهَا وَالْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ وَفِي الرِّقَابِ وَالْغَارِمِينَ وَفِي سَبِيلِ اللّهِ وَابْنِ السَّبِيلِ فَرِيضَةً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ
    ترجمہ : بیشک صدقات (زکوٰۃ) غریبوں اور محتاجوں اور ان کی وصولی پر مقرر کئے گئے کارکنوں اور ایسے لوگوں کے لئے ہیں جن کے دلوں میں اسلام کی الفت پیدا کرنا مقصود ہو اور (مزید یہ کہ) انسانی گردنوں کو (غلامی کی زندگی سے) آزاد کرانے میں اور قرض داروں کے بوجھ اتارنے میں اور اللہ کی راہ میں (جہاد کرنے والوں پر) اور مسافروں پر (زکوٰۃ کا خرچ کیا جانا حق ہے)۔ یہ (سب) اللہ کی طرف سے فرض کیا گیا ہے، اور اللہ خوب جاننے والا بڑی حکمت والا ہے

    1۔ فلاحی امور، غریبوں کے لئے
    2۔ حکومت کے ملازمین کے لئے
    3۔ ٹیکس (زکواۃ ) وصول کرنے والے کارکنان کو
    4۔ اللہ کے احکامات سے الفت یعنی تعلیم
    5۔ غلاموں کو آزاد کرانے کے لئے،
    6۔ مفاد عامہ کے لئے عوام کے قرضوں کی آدائیگی
    7۔ نظریاتی مملکت کے دفاع پر
    8۔ مسافروں پر یعنی سفر کرنے کے لئے شاہراہوں یا انفرا سٹرکچر کی تعمیر پر۔

    راہی صاحب کو چاہئے کہ ان نکات پر پیٹیشن فائیل کریں :)

    جب تک ٹیکس نہیں لیا جائے گا، تب تک قرضے ہی لینے پڑیں گے۔ پاکستان تقریباً 40 بلین ڈالر کا زراعت پر ٹیکس معاف کردیتا ہے۔ جب کہ یہی ٹیکس پاکستان کی ضرورت ہے۔

    صرف اور صرف دولت کی گردش بڑھانے سے ہی قوت خرید میں اضافہ ہو سکتا ہے۔
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 27, 2019
    • زبردست زبردست × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  11. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,940
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy
    زراعت پر بچایا ہوا ٹیکس کہاں استعمال ہوتا ہے






    دولت کی گردش یا دولت کی بوچھاڑ





    فیصلہ کرنا آپ کا کام ہے کہ کیا زراعت پر ٹیکس ہونا چاہئے، جس سے دولت کی گردش میں اضافہ ہو اور انفراسٹرکچر بنے یا پھر اس زرعی پیداوار کی دولت کو اس طرح ناچنے والیوں پر ضائع کرنا چاہئے؟

    آخری ویڈیو میں چھوٹے چھوٹے بچے ، ناچنے والیوں پر روپے نچھاور کررہے ہیں۔ یہ وہ اسلام اور دین ہے جو ہم اپنی آئیندہ آنے والی نسلوں کو سکھا رہے ہیں۔
     
    • غمناک غمناک × 1
  12. سین خے

    سین خے محفلین

    مراسلے:
    1,947
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    آہا یعنی زیک بھائی کی اسٹیٹ سے کم قیمت ٹیکساس میں ہے۔

    تو یہ سستے ہیں آپ کے یہاں یا مہنگے؟
     
    • متفق متفق × 1
  13. عباس اعوان

    عباس اعوان محفلین

    مراسلے:
    2,222
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Amused
    جُون سے یہی قیمت دیکھتا آ رہا ہوں۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1

اس صفحے کی تشہیر