پاکستان کا لبیک دھرنا

سین خے

محفلین
علمائے کرام کے پاس اگر اللہ تعالیٰ کا قانون نافذ کرنے کا اختیار نہیں ہے تو کیا پھر لبرل اور سیکولر آنٹیاں جیسے کہ آنجہانی عاصمہ جہانگیر جیسی یا جیسوں کے پاس ہے؟؟؟

عاصمہ جہانگیر کا ایک کارنامہ صفیہ بی بی کو انصاف دلوانا ہے۔ یہ وہ کارنامہ ہے جو کسی مذہبی لیڈر نے انجام نہیں دیا تھا۔ کسی کو ذلیل کرنے سے پہلے اس کے کارناموں پر بھی غور کیا کریں۔ اور یہ صرف ایک کارنامہ ہے۔ عاصمہ جہانگیر نے ہزار اچھے کام کئیے ہیں۔

تاسف - ممتاز اداکار قاضی واجد اور معروف قانون دان عاصمہ جہانگیر کی رحلت!
 

سین خے

محفلین
باقی کچھ قرض ادھار صبح کے لئے رکھ چھوڑے ہیں بشرطیکہ یہ غیر متعلقہ مراسلے صبح تک زندہ رہ جائیں۔
 

شاہد شاہ

محفلین
کچھ اختلافات حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی شادی کے وقت عمر کے حوالے سے ان لوگوں کے لئے جنھوں نے ہو سکتا ہے کبھی اس بارے میں نہ پڑھا ہو۔ ویسےتو محفل پر اس پر بات ہو چکی ہے۔ ابھی سرچ کرنے پر وہ تھریڈ ملا ہے لیکن میری نظر میں یہ لنکس زیادہ بہتر ہیں۔
متفق۔ اسی لئے حیرت تھی کہ اسلامی نظریاتی کونسل نے کم سن بچوں اور بچیوں کی شادیوں کیخلاف قانون کی مخالفت کیوں کی۔ مزید ان کا شادی کیلئے کم سےکم عمر ۹ سال رکھنے پر اسرار کرنا مزید شکوک و شبہات پیدا کرتا ہے کہ آخر یہ کونسل کونسا اسلام پیش کر رہی ہے۔
 

سید عمران

محفلین
غیر متعلقہ پوسٹ کے لئے معذرت لیکن چونکہ اتنے غیر متعلقہ مراسلے ہو ہی چکے ہیں تو چند ایک میری طرف سے بھی برداشت کریں۔

کچھ اختلافات حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی شادی کے وقت عمر کے حوالے سے ان لوگوں کے لئے جنھوں نے ہو سکتا ہے کبھی اس بارے میں نہ پڑھا ہو۔ ویسےتو محفل پر اس پر بات ہو چکی ہے۔ ابھی سرچ کرنے پر وہ تھریڈ ملا ہے لیکن میری نظر میں یہ لنکس زیادہ بہتر ہیں۔

Of Aisha’s age at marriage - Newspaper - DAWN.COM

Did Hz. Aisha (ra) marry Prophet Muhammad (pbuh) at the age of nine?

Ummul Mo’mineen Hazrat Ayesha (May Allah be pleased with her)

True Islam - Age of Aisha
چلو کوئی تو بات سمجھا...
حضرت عائشہ کا نکاح تقریبا نو سال کی عمر میں ہوا تھا اور رخصتی 14 سے 16 سال کی عمر میں...
دوسری بات...
حدیث پاک میں ہے کہ نہ میں نے اپنا نہ اپنی بچیوں کا نکاح کیا مگر اللہ کے حکم سے...
اگر بالفرض اللہ تعالی نو سال کی عمر میں نکاح کا حکم دے دیتے تو کیا نبی اس حکم سے سرتابی کرسکتے تھے...
یہاں جو طوفان بدتمیزی مچا اس میں حصول علم کے بجائے زبان درازی اور بدتمیزی کا عنصر نمایاں ہے...
جب بات کسی بھی مذہب کے پیشوا تک پہنچ جائے تو اس کے پیرو کاروں سے بات کرنے کا یہ انداز تہذیب یافتہ نہیں ہوتا...
جگہ جگہ معلوم ہوتا ہے کہ کتابی علم اور ورق گردانی سے حصول تہذیب اور اخلاق کی تربیت ہونا محال ہے!!!
 

سید عمران

محفلین
عاصمہ جہانگیر کا ایک کارنامہ صفیہ بی بی کو انصاف دلوانا ہے۔ یہ وہ کارنامہ ہے جو کسی مذہبی لیڈر نے انجام نہیں دیا تھا۔ کسی کو ذلیل کرنے سے پہلے اس کے کارناموں پر بھی غور کیا کریں۔ اور یہ صرف ایک کارنامہ ہے۔ عاصمہ جہانگیر نے ہزار اچھے کام کئیے ہیں۔

تاسف - ممتاز اداکار قاضی واجد اور معروف قانون دان عاصمہ جہانگیر کی رحلت!
کسی کی اچھی بات بیان کرکے اس کا منفی تقابل علماء دین سے کرنے کا رجحان خطرناک حد تک بڑھ رہا ہے...
ہر ایک کا اپنا دائرہ کار ہے اس میں اسے کام کرنے دیں...
عاصمہ اب اس دنیا میں نہیں رہیں اب ان کے بارے میں زبان کھولنا مناسب نہیں...
اختلاف زندہ لوگوں سے ہوتا ہے جو چلا گیا اس کا کھاتہ بند!!!
 

زیک

مسافر
اگر بالفرض اللہ تعالی نو سال کی عمر میں نکاح کا حکم دے دیتے تو کیا نبی اس حکم سے سرتابی کرسکتے تھے...
باتیں تو کافی کی جا سکتی ہیں لیکن جب آپ خود مان گئے ہیں کہ اسلام میں نکاح کے لئے کم از کم عمر کی کوئی قید نہیں تو مجھے کیا اعتراض ہو سکتا ہے
 

زیک

مسافر
غیر متعلقہ پوسٹ کے لئے معذرت لیکن چونکہ اتنے غیر متعلقہ مراسلے ہو ہی چکے ہیں تو چند ایک میری طرف سے بھی برداشت کریں۔

کچھ اختلافات حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کی شادی کے وقت عمر کے حوالے سے ان لوگوں کے لئے جنھوں نے ہو سکتا ہے کبھی اس بارے میں نہ پڑھا ہو۔ ویسےتو محفل پر اس پر بات ہو چکی ہے۔ ابھی سرچ کرنے پر وہ تھریڈ ملا ہے لیکن میری نظر میں یہ لنکس زیادہ بہتر ہیں۔

Of Aisha’s age at marriage - Newspaper - DAWN.COM

Did Hz. Aisha (ra) marry Prophet Muhammad (pbuh) at the age of nine?

Ummul Mo’mineen Hazrat Ayesha (May Allah be pleased with her)

True Islam - Age of Aisha
آپ کی بات پر کوئی اعتراض نہیں۔ سوال یہ ہے کہ اکثر علما، فقہا اور مفتیان کیا اس زیادہ عمر کی دلیل استعمال کرتے ہیں؟
 

ضیاء حیدری

محفلین
کیا خادم رضوی پاکستان کے قانون سے بالا تر ہے؟

حریمِ لفظ و معانی سے نسبتیں بھی رہیں
مگر سلیقۂ عرضِ ہنر نہیں آیا
کیا خادم حسین رضوی کے لئے علیحدہ قانون ہے؟؟؟
اس سے پہلے بھی دھرنے ہوئے ہیں، کسی کے خلاف نوٹس نہیں لیا گیا، یہی کہا گیا کہ جمہوریت ہے، لیکن خادم حسین کے خلاف موم بتی مافیا متحد ہوگئی، متعصب جج نوٹس بھی لیتے ہے اور فیصلہ بھی کررہا ہے، اگر اس جج کے ذرائع آمدنی چیک کرکے اس کا رہن سہن چیک کیا جائے تو یہ بھی کرپٹ نکلے گا۔
 

سین خے

محفلین
متفق۔ اسی لئے حیرت تھی کہ اسلامی نظریاتی کونسل نے کم سن بچوں اور بچیوں کی شادیوں کیخلاف قانون کی مخالفت کیوں کی۔ مزید ان کا شادی کیلئے کم سےکم عمر ۹ سال رکھنے پر اسرار کرنا مزید شکوک و شبہات پیدا کرتا ہے کہ آخر یہ کونسل کونسا اسلام پیش کر رہی ہے۔

یہ صرف اسلامی نظریاتی کونسل کا موقف نہیں ہے۔ سعودی عرب میں بھی یہی موقف پایا جاتا ہے۔ اس سائیٹ کا ذکر غالباً مہوش علی کی ایک لڑی سائنس اور مذہب کے ٹکراوَ میں بھی ہوا تھا جہاں دنیا کے گول ہونے پر فتویٰ تھا۔

آپ احباب کا غصہ اس معاملے میں بجا ہے۔ میری کوشش ہوگی کہ اس معاملے میں ذرا میں بھی یہاں اپنی زبان سنبھالوں کیونکہ اس معاملے میں کسی حد تک میں بھی خاصی جذباتی ہوں۔ اور جذباتی ہونے کا تعلق سب سے زیادہ رسول اللہ ﷺ پر جو غیر مسلموں کی طرف سے اس معاملے کو لے کر تہمت لگتی ہے، اس سے ہے۔

ایسا کیوں ہے؟ اس کا میں یہاں جواب نہیں دے سکتی کیونکہ پھر شور یہ مچتا ہے کہ علماء کے خلاف پروپیگینڈا ہو رہا ہے۔ اب یہ بھی تو علماء ہی ہیں جنھوں نے اس معاملے کے خلاف دلائل دئیے ہیں۔ اور ان کے دلائل میں بھی روایات، احادیث اور تاریخی واقعات کا ذکر ہے اور سب مستند کتب سے دلائل لئیے گئے ہیں۔

آپ اور ہم اس بات کا جواب تلاش نہیں کر سکتے کہ غلطی کہیں تھی بھی تو آخر یہ غلطی اب تک کیوں دہرائی جا رہی ہے۔ میرے خیال سے اس بات کو ہم قارئین پر چھوڑتے ہیں کہ وہ خود فیصلہ کریں کہ ایسا سب کچھ کیوں ہوتا آیا ہے اور کیا ٹھیک ہے اور کیا غلط ہے۔

یہ کب تک ہوتا رہے گا، اس کے لئے ہم صرف دعا کر سکتے ہیں خدا امت پر رحم فرمائے آمین
 

شاہد شاہ

محفلین
یہ صرف اسلامی نظریاتی کونسل کا موقف نہیں ہے۔ سعودی عرب میں بھی یہی موقف پایا جاتا ہے۔ اس سائیٹ کا ذکر غالباً مہوش علی کی ایک لڑی سائنس اور مذہب کے ٹکراوَ میں بھی ہوا تھا جہاں دنیا کے گول ہونے پر فتویٰ تھا۔
جی یہی تو ساری گڑ بڑ ہے کہ پاکستانی اسلامی نظریاتی کونسل کے علماء سعودی نظریاتی اسلام پر کیوں چل رہے ہیں۔ اس فتویٰ میں صاف صاف لکھا ہے:
In summary, then, it is permitted to contract marriage with a young girl and to hand her over to her husband to stay with him before she reaches adolescence. As for consummating the marriage, this does not happen until she is physically able for it. Thus the matter becomes quite clear. Do you see anything wrong with a man living with his young wife in one house, bringing her up and teaching her, but delaying consummation until she is ready for it? We ask Allaah to show us truth and falsehood and to make each clear. And Allaah knows best.
یعنی انکے نزدیک بلوغت سے قبل شادی کر دینا درست ہے، اور انہیں اسمیں کوئی قباحت نظر نہیں آتی۔
 

سین خے

محفلین
چلو کوئی تو بات سمجھا...
حضرت عائشہ کا نکاح تقریبا نو سال کی عمر میں ہوا تھا اور رخصتی 14 سے 16 سال کی عمر میں...

:)

میں بھی اس معاملے میں بہت جذباتی ہوں پر یہاں اپنی زبان کو لگام دینے کی کوشش کر رہی ہوں۔

میں نے جو لنکس دئیے ہیں اس میں حضرت عائشہ ؓ کی شادی کی عمر کے بارے میں بالکل الگ دلائل ہیں۔

سید عمران بھائی آپ کا علم مذہب کے معاملے میں ہم سب میں سب سے زیادہ ہے۔ اب آپ سے کیا بحث کریں :) لیکن نو سال کی عمر میں نکاح والی بات بہت سارے علماء نہیں مانتے ہیں۔ میں نے لنکس دئیے ہیں اور ان میں صرف کینیڈین علماء نہیں ہیں بلکہ مصری اور پاکستانی بھی ہیں۔ نو سال کی عمر میں نکاح کو لوگ عقلی طور پر قبول کرنے سے اس لئے قاصر ہیں کہ نو سال کی بچی کی عقل اس قابل نہیں ہوتی کہ وہ اتنا بڑا فیصلہ کر سکے۔ دوسری بات خدا کا حکم ہے کہ لڑکیوں سے ان کی مرضی معلوم کی جائے تو پھر سوچنے والی بات ہے کہ نو سال کی بچی کی بھلا کیا مرضی ہوگی؟ :)

اگر بالفرض اللہ تعالی نو سال کی عمر میں نکاح کا حکم دے دیتے تو کیا نبی اس حکم سے سرتابی کرسکتے تھے...

:)
بھئی میں یہ بات بالفرض بھی قبول ہی نہیں کر سکتی کہ اللہ تعالیٰ نو سال کی عمر میں شادی کا حکم دے دیتے۔ کیوں؟ اس لئے کیونکہ یہ فطرت کے خلاف جاتا ہے :) اور اسلام دینِ فطرت ہے۔ یہاں عورتوں کو عزت دی گئی ہے اور عورتوں کو ظلم سے بچایا گیا ہے :)

یہاں جو طوفان بدتمیزی مچا اس میں حصول علم کے بجائے زبان درازی اور بدتمیزی کا عنصر نمایاں ہے...
جب بات کسی بھی مذہب کے پیشوا تک پہنچ جائے تو اس کے پیرو کاروں سے بات کرنے کا یہ انداز تہذیب یافتہ نہیں ہوتا...
جگہ جگہ معلوم ہوتا ہے کہ کتابی علم اور ورق گردانی سے حصول تہذیب اور اخلاق کی تربیت ہونا محال ہے!!!

الفاظ کے انتخاب پر اختلاف ہو سکتا ہے جو کہ مجھے بھی کہیں کہیں تھا پر زیک بھائی اور دیگر کا غصہ بجا ہے :) اس معاملے کی بدولت جو اسلام پر کیچڑ اچھلتا ہے اس کا کیا کیا جائے۔ غیر مسلموں کی طرف سے اعتراضات آتے ہیں اور وہ آتے رہیں گے۔ ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم ان کو مطمئن کریں۔

لیکن اس کا مطلب یہ بھی نہیں ہے کہ ہمارے یہاں تحقیق بند ہو جائے۔ اگر کہیں کوئی غلطی ہے اور اس غلطی کی وجہ سے اسلام اور رسول اللہ ﷺ کی ذات پر سوالات اٹھ رہے ہیں تو ہم سب کی ذمہ داری بنتی ہے کہ ہم بھی تحقیق کریں۔ اس میں علماء کی عزت کے خیال سے زیادہ ضروری یہ ہے کہ ہم اسلام کی عزت بحال رکھیں۔

اب اگر کوئی غیر مسلم اسلام قبول کرنے پر تیار ہے لیکن وہ یہ نو سال والی شادی بات کو لے کر اسلام قبول نہیں کرتا تو کس کی غلطی ہوئی؟ اس معاملے میں مزید تحقیق ہونا انتہائی ضروری ہے۔ خدا نے ہمارے لئے اور ہماری آنے والی نسلوں کے لئے امتحان رکھا ہے کہ ہم سچ تلاش کریں۔ غلطیاں ہو سکتی ہیں۔ ہم بھی انسان ہیں اور علماء بھی :)
 

سین خے

محفلین
کسی کی اچھی بات بیان کرکے اس کا منفی تقابل علماء دین سے کرنے کا رجحان خطرناک حد تک بڑھ رہا ہے...
ہر ایک کا اپنا دائرہ کار ہے اس میں اسے کام کرنے دیں...
عاصمہ اب اس دنیا میں نہیں رہیں اب ان کے بارے میں زبان کھولنا مناسب نہیں...
اختلاف زندہ لوگوں سے ہوتا ہے جو چلا گیا اس کا کھاتہ بند!!!

مجھے اندازہ ہے کہ میں نے سخت الفاظ استعمال کئیے ہیں۔ میں نے "مذہبی لیڈر" کے الفاظ استعمال کئیے ہیں اور میری مراد ان نام نہاد علماء سے ہے جو اپنی سیاست چمکانے اور اپنے غلط کاموں کے لئے اپنی مرضی اور اپنے مفاد کے لئے اسلام کو استعمال کریں۔

جن کی بات کا جواب دیا ہے ان کا کہنا تھا کہ اسلام کے لئے علماء نہیں نکلیں گے تو کیا یہ آنٹیاں نکلیں گی۔ اس کا جواب دیا ہے کہ عاصمہ جہانگیر نے جو صفیہ بی بی کی مدد کی تھی تو کیا یہ نیکی کا کام نہیں تھا کہ انھوں نے ایک مظلوم لڑکی کو انصاف دلوایا جس کو سزا ہمارے یہاں اسلام کا غلط استعمال کر کے گواہیوں کی بنیاد پر دے دی گئی تھی۔

یہ ویڈیو میں نے سنبھال کر رکھی تھی۔


اب یہ جو خادم رضوی فرما رہے ہیں کہ نعوذ باللہ صحابہؓ نے خراب زبان استعمال کی ہے اور علماء کے پاس امانت ہے اور قوم کے سامنے نہیں لاتے تو یہ کیا ہے؟؟ یہ اسلام کی خدمت ہے؟ اس طرح کے نام نہاد اسلامی لیڈروں پر انگلیاں تو اٹھیں گی۔
 

سین خے

محفلین
آپ کی بات پر کوئی اعتراض نہیں۔ سوال یہ ہے کہ اکثر علما، فقہا اور مفتیان کیا اس زیادہ عمر کی دلیل استعمال کرتے ہیں؟

:) زیک بھائی آپ کا غصہ بجا ہے۔ یہ بات میں نے ابھی ایک مراسلے کے جواب میں اسی لڑی میں کہی ہے اور دوبارہ کہوں گی میرے پاس اس کا کوئی جواب نہیں ہے کہ ایسا کیوں ہے؟ میں دعا کر سکتی ہوں کہ خدا اس امت پر رحم فرمائے اور واقعی اسلام پر عمل پیرا ہونے کی توفیق عطا فرمائے آمین۔
 

سین خے

محفلین
ابھی اور بھی قرض ادھار باقی ہیں جو کہ ناشتے کے بعد اتارے جائیں گے۔ آج میری صبح دیر سے آنکھ کھلی :(

خبردار! اس تھریڈ کو بند کروانے کی کوشش نہیں کی جائَے!

دوسری بات جو غیر متعلقہ مراسلے ہیں ان کو اگر ہو سکے تو اسلامی نظریاتی کونسل کے نام سے لڑی بنا کر ان میں منتقل کر دیا جائے تو مہربانی ہوگی۔ گزارش ہے کہ ان کو حذف نہ کیا جائے۔ ہم آگے بات پھر وہاں کر لیں گے۔
 

سین خے

محفلین
اس سے پہلے بھی دھرنے ہوئے ہیں، کسی کے خلاف نوٹس نہیں لیا گیا، یہی کہا گیا کہ جمہوریت ہے،

آپ کی یہ بات قابلِ غور ہے۔ خان صاحب نے بھی دھرنا دیا تھا۔ ان کے معاملے میں بھی تحقیقات ہونی چاہئے تھیں جو کہ بہرحال نہیں ہوئیں۔
 

سین خے

محفلین
آئی ایس آئی کی رپورٹیں ایسی ہوتی ہیں؟ یہ تو لگتا ہے کسی نے اخبار کے تراشے اکٹھے کر کے رپورٹ بنا دی ہو
ن لیگ اس بات کا الزام لگاتی رہی ہے کہ دھرنے کو خفیہ ہاتھوں کی مدد حاصل تھی ۔
اگر اس دھرنے کو عوامی سپورٹ حاصل تھی تب تو یہ عوام کو تکلیف پہنچانے کا کیس ہی نہیں بنتا۔

لئیق احمد بھائی پوری قوم نے تو مدد نہیں کی تھی نا :) اور مالی نقصان تو ہوا تھا نا۔

دیکھیں ہمارے پاس سب سے بڑی اور عظیم مثال حضرت حسینؓ کی ہے۔ انھوں نے حکمرانِ وقت کے خلاف آواز اٹھائی تھی پر وہ مدینے سے چلے گئے تھے۔ کوئی مالی نقصان نہیں ہوا تھا۔ کوئی زبان کا خراب استعمال نہیں تھا۔ ہمارے نبی ﷺ کے خاندان نے کتنی بڑی قربانی دی تھی۔ فتنہ کھڑا کرنے کی اجازت نہیں ہے۔ اس طرح پورے پورے شہر یا پورے ملک کو جام نہیں کیا جا سکتا۔

اختلاف تھا، معاملہ حل ہو گیا تھا۔ اس پر اس لڑی میں بہت بات ہو چکی ہے۔ پر جو طریقہ اختیار کیا گیا تھا اسے ٹھیک نہیں کہا جا سکتا ہے۔
 
Top