1. اردو محفل سالگرہ شانزدہم

    اردو محفل کی سولہویں سالگرہ کے موقع پر تمام اردو طبقہ و محفلین کو دلی مبارکباد!

    اعلان ختم کریں

ونڈوز Windows 7 زبان مواجہ پیک۔۔۔

فرخ نے 'اردو سوفٹویر ریلیز' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اپریل 6, 2011

  1. فرخ

    فرخ محفلین

    مراسلے:
    1,722
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Aggressive
    السلام وعلیکم
    مائیکروسافٹ ونڈوز 7 کا اردو مواجہ پیک اب دستیاب ہے۔
    http://www.microsoft.com/downloads/...e1-e264-48d6-8439-ab7139c9c14d&displaylang=ur

    یہ انسٹال کرنے سے آپ کی ونڈوز اردو زبان میں ہو جائے گی۔ اور جو حضرات انگریزی میں ونڈوز استعمال کرنے کے بری طرح سے عادی ہیں شائید کچھ مشکلات پیش آئیں اردو ونڈوز استعمال کرنے میں۔:

    اسکی کچھ تفصیلات مندرجہ ذیل ہیں:

    Windows 7 زبان مواجہ پیک
    یہ دستاویز پیش تنصیب اور عمومی معلومات مہیا کرتی ہے جنہیں آپ کے لیے زبان مواجہ پیک برائے Windows 7 تنصیب سے پہلے جاننا ضروری ہے۔
    زبان مواجہ پیک برائے Windows 7 کے متعلق
    یہ زبان مواجہ پیک برائے Windows 7 (LIP) Windows کے سب سے زیادہ استعمال ہونے والے حصوں کا جزوی طور پر ترجمہ شدہ ورژن مہیا کرتا ہے۔ LIP تنصیب کرنے کے بعد صارف مواجہ میں مدد گار، مکالمہ خانے، مینیو، مدد اور معاون عنوانات کا متن LIP زبان میں نمایش کیا جائے گا۔ جو متن ترجمہ نہیں کیا گیا وہ Windows 7 کی بنیادی زبان میں ہو گا۔ مثلاً، اگر آپ نے Windows 7 کا اسپینی ورژن خریدا ہے تو کچھ متن اسپینی میں رہے گا۔ آپ ایک سے زیادہ LIP تنصیب کر سکتے ہیں، لہذا کمپیوٹر کا ہر صارف اپنی مطلوبہ زبان میں صارف مواجہ پیک دیکھ سکتا ہے۔
    اس سے پہلے کہ آپ LIP استعمال کریں
    ● جس کمپیوٹر پر آپ LIP تنصیب کرنا چاہتے ہیں اس پر Windows 7 کا فعال ورژن چل رہا ہو۔ فعالیت تصدیق کرتی ہے کہ آپ کی Windows کی کاپی اصل ہے اور یہ کہ یہ Microsoft سافٹ وئیر لائسنس شرائط کی اجازت سے زیادہ تعداد میں کمپیوٹروں پر استعال نہیں ہوا۔
    ● LIP کی معاونت Windows 7 کی بنیادی زبان سے ہونی چاہیے۔مثلاً، اگر آپ نے Windows 7 کا اسپینی ورژن خریدا ہے تو اس ورژن پر صرف چند LIP تنصیب کیے جا سکتے ہیں۔ LIP کے پیش تقاضے Microsoft ویب سائٹ پر LIP مسلوں کے ساتھ مہیا کیے گئے ہیں۔
    LIP کی تنصیب کرنا
    ● LIPکی تنصیب کے لیے آپ کو بطور منتظم لاگ آن ہونا چاہیے اور آپ اثبات کریں کہ تنصیب کاری عمل کے دوران تمام دیگر صارفین لاگ آف ہیں۔
    ● یہ سیٹ اپ پروگرام تنصیب کے عمل کے دوران آپ کی رہنمائی کرے گا اور پھر آپ کو لاگ آف ہونے کے لیے لقمیا دے گا۔ جب آپ دوبارہ لاگ آن ہوتے ہیں اور LIP زبان پر ڈسپلے زبان تبدیل کرتے ہیں تو تنصیب کردہ زبان میں Windows دکھائی جائے گی۔
    معاونتی پلیٹ فارم
    Windows 7 LIPs کو صرف Windows 7 پر تنصیب کیا جا سکتا ہے۔ زیادہ تر زبانوں کے لیے LIP Windows 7 کے 32 بٹ ورژن پر کام کرے گی۔ چند LIP Windows 7 کے 64 بٹ ورژن پر کام کریں گی۔
    بعد تنصیب نوٹس
    LIP زبان میں Windows دکھانے کے لیے آپ کو ڈسپلے زبان تبدیل کرنے میں مندرجہ ذیل مراحل پر عمل کرنے کی ضرورت ہے:
    1. شروع بٹن پر کلک کریں، کنٹرول پینل پر کلک کریں، گھڑی،زبان، اور ریجن پر کلک کریں، اور پھر علاقائی اور زبان اختیارات پر کلک کریں۔
    2. کلیدی تختے اور زبان جدول پر کلک کریں۔
    3. ڈسپلے زبان کے تحت فہرست سے زبان کا اتنخاب کریں اور پھر ٹھیک ہے پر کلک کریں۔
    ایک مرتبہ LIP تنصیب ہونے کے بعد یہ کمپیوٹر پر تمام صارفین کے لیے دستیاب ہوتی ہے۔ دیگر صارفین اپنے اکاونٹ سے لاگ آن ہو سکتے ہیں اور ڈسپلے زبان تبدیل کرنے کے لیے اوپر والے طریقہ کار پرعمل کر سکتےہیں۔
    جب آپ ڈسپلے زبان تبدیل کرتے ہیں تو یہ صرف آپ کے صارف اکاونٹ کے لیے تبدیل ہوتا ہے اور خوش آمدید سکرین پر تبدیل نہیں ہوتی (سکرین جو آپ Windows پر لاگ آن ہونے کے لیے استعمال کرتے ہیں)۔ خوش آمدید سکرین پرڈسپلے زبان تبدیل کرنے کے لیے مندرجہ ذیل مراحل پر عمل کریں:
    1. شروع بٹن پر کلک کریں، کنٹرول پینل پر کلک کریں، گھڑی،زبان، اور ریجن پر کلک کریں، اور پھر علاقائی اور زبان اختیارات پر کلک کریں۔
    2. انتظامی جدول پر کلک کریں اور پھر محفوظ شدہ اکاونٹ پر نقل کریں پر کلک کریں۔ اگر آپ کو انتظامی پاس ورڈ یا تصدیق کے لیے لقمیا دیا جاتا ہے تو پاس ورڈ ٹائپ کریں یا تصدیق مہیا کریں۔
    3. نظام اکاونٹ (مقامی نظام، مقامی خدمت اور نیٹ ورک خدمت) پڑتال خانہ منتخب کریں۔
    صارف مواجہ کے سب سے زیادہ استعمال ہونے والے حصوں کو LIP زبان میں دکھایا جاتا ہے۔ صارف مواجہ کے کچھ حصے بنیادی زبان میں رہیں گے۔ ان کی مثالیں انتظامی ٹول، جیسے وقوعہ منظر کار اور MMC سنیپ ان ہیں۔
    ممکن ہے کہ Windows کے کچھ عنوان ربط ترجمہ ہوں مگر مدد گار کا بنیادی متن بنیادی زبان میں رہے گا۔ یہ LIP کا عمومی رویہ ہے۔ ان کی مثالیں خوش امدید مرکز سے آن لائن روابط پر جائیں، ہیں۔
    LIP زبان کے لیے بنائے گئے غیر یونی کوڈ پروگرام کچھ ناقابل مطلعہ کریکٹر دکھا سکتے ہیں۔ LIP زبان میں ان پروگراموں کے لیے صارف مواجہ ڈسپلے میں تبدیلی کرنے کے لیے آپ کو نظام محل وقوع میں تبدیلی کرنے کی ضرورت ہے۔ تنصیب مدد کے آخری صفحہ پر نظام اکاونٹ پر تبدیلیاں لگائیں پڑتال خانہ منتخب کر کے یا مندرجہ ذیل مراحل پر عمل کر کے آپ نظام محل وقوع تبدیل کر سکتے ہیں:
    1. شروع بٹن پر کلک کریں، کنٹرول پینل پر کلک کریں، گھڑی،زبان، اور ریجن پر کلک کریں، اور پھر علاقائی اور زبان اختیارات پر کلک کریں۔
    2. انتظامی جدول پر کلک کریں، پھر غیر یونی کوڈ پروگراموں (نظام محل وقوع) کے لیے زبان کے تحت نظام محل وقوع تبدیل کریں پر کلک کریں۔ اگر آپ کو انتظامی پاس ورڈ یا تصدیق کے لیے لقمیا دیا جاتا ہے تو پاس ورڈ ٹائپ کریں یا تصدیق مہیا کریں۔
    3. زبان منتخب کریں اور پھر ٹھیک ہے پر کلک کریں۔
    4. کی گئی تبدیلیاں لگانے کے لیے آپ کو اپنا کمپیوٹر پھر شروع کرنے کی ضرورت ہے۔
    5. کمپیوٹر پھر شروع کرنے کے لیے اب پھر شروع کریں پر کلک کریں۔
    Internet Explorer ناقابل مطالعہ کریکٹر کے ساتھ کچھ ویب صفحات دکھا سکتا ہے۔ یہ اس لیے ہے کیونکہ LIP تنصیب Internet Explorer کی زبان تبدیل نہیں کرتی۔ LIP زبان میں ویب صفحات ٹھیک سے دکھانے کے لیے آپ کو ان مراحل پر عمل کرکے Internet Explorer پر زبان کا اضافہ کرنے کی ضرورت ہے:
    1. شروع بٹن کلک کريں , اور پھر Internet Explorer پر کلک کريں۔
    2. ٹول بٹن پرکلک کريں , اور پھر انٹرنیٹ اختیارات پرکلک کريں۔
    3. عمومی جدول پر کلک کریں اور پھر زبانیں پر کلک کریں۔
    4. زبان ترجیحات مکالمہ خانہ میں اضافہ کریں پر کلک کریں۔
    5. زبان اضافہ کریں مکالمہ خانہ میں فہرست سے زبان منتخب کریں اور پھر ٹھیک ہے پر کلک کریں۔
    معلوم مسائل
    حالیہ LIP میں کوئی معلوم مسائل نہیں ہیں۔
    LIP نا تنصیب کرنا
    آپ LIPs ناتنصیب کر سکتے ہیں یا اپنے کمپیوٹر پر LIPs چھوڑ سکتے ہیں مگر ڈسپلے زبان کو بنیادی زبان میں تبدیل کریں۔
    LIP ناتنصیب کرنے کے لیے مندرجہ ذیل مراحل پر عمل کریں:
    1. شروع بٹن پر کلک کریں، کنٹرول پینل پر کلک کریں، گھڑی،زبان، اور ریجن پر کلک کریں، اور پھر علاقائی اور زبان اختیارات پر کلک کریں۔
    2. کلیدی تختے اور زبان جدول پر کلک کریں۔
    3. ڈسپلے زبان کے تحت زبانیں تنصیب/ ناتنصیب کریں اور پھر مراحل کی پیروی کریں۔ اگر آپ کو انتظامی پاس ورڈ یا تصدیق کے لیے لقمیا دیا جاتا ہے تو پاس ورڈ ٹائپ کریں یا تصدیق مہیا کریں۔
    ڈسپلے زبان کو بنیادی زبان میں تبدیل کرنے کے لیے مندرجہ ذیل مراحل پر عمل کریں:
    1. شروع بٹن پر کلک کریں، کنٹرول پینل پر کلک کریں، گھڑی،زبان، اور ریجن پر کلک کریں، اور پھر علاقائی اور زبان اختیارات پر کلک کریں۔
    2. کلیدی تختے اور زبان جدول پر کلک کریں۔
    3. ڈسپلے زبان کے تحت فہرست سے زبان کا اتنخاب کریں اور پھر ٹھیک ہے پر کلک کریں۔
    حق تصنیف
    اس دستاویز میں دی گئی معلومات،بشمول URL اور دیگر انٹرنیٹ ویب سائٹ حوالےوغیرہ نوٹس کے بغیر تبدیل کی جا سکتی ہیں اور صرف معلوماتی مقاصد کے لیے مہیا کی جاتی ہیں۔ اس دستاویز کے استعمال یا نتائج کے تمام تر خدشات صارف کے ساتھ ہیں، اور Microsoft Corporation کوئی ظاہری یا پوشیدہ وارنٹی نہیں دیتی۔ جب تک کہ نوٹ نہ دیا گیا ہو یہاں مثال کے طور پر دی گئی کمپنیاں، تنظیمیں، مصنوعات، عمل داری نام، ای میل پتے، لوگو، افراد، مقامات اور وقوعات فرضی ہیں اور ان کو کسی حقیقی کمپنی، تنظیم، مصنوعہ، عمل داری نام، ای میل پتہ، لوگو، فرد، مقام، یا واقعہ سے وابستہ نہیں کرنا چاہیے۔ تمام قابل اطلاق حق تصنیف قوانین کا خیال رکھنا صارف کی ذمہ داری ہے۔ حق تصنیف کے تحت حقوق کو محدود کیے بغیر اس دستاویز کے کسی حصے کو Microsoft Corporation کی واضح تحریری اجازت کے بغیرکسی بھی شکل میں یا کسی ذریعے (برقی، مکینیکل، فوٹو کاپی، رکارڈنگ یا کوئی بھی صورت ہو) یا کسی بھی مقصد کے لیے دوبارہ پیش، بازگیری نظام میں ذخیرہ یا متعارف نہیں کیا جا سکتا۔
    اس دستاویز میں Microsoft پیٹنٹ، پیٹنٹ ایپلی کیشن، ٹریڈ مارک، حق تصنیف یا دیگر انٹلیکچوئل پراپرٹی حقوق مواد کی حامل ہو سکتی ہے۔ ماسوا Microsoft سافٹ وئیر لائسنس شرائط میں واضح طور پر مہیا کیا گیا ہو، یہ دستاویز آپ کو ان پیٹنٹ، ٹریڈ مارک، حق تصنیف، یا دیگر انٹلیلیکچوئل پراپرٹی کا لائسنس نہیں دیتی۔
    ‪© 2006 Microsoft Corporation‬ جملہ حقوق محفوظ۔
    Microsoft، Internet Explorer اور Windows 7 یا تو رجسٹرڈ ٹریڈ مارک ہیں یاامریکہ اور/یا دیگر ممالک یا علاقوں میں Microsoft Corporation کےٹریڈ مارک ہیں۔
    یہاں ظاہر کئے گئے حقیقی کمپینیوں کے نام اور مصنوعات اپنے متعلقہ مالکان کے ٹریڈ مارک ہو سکتے ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 4
  2. mfdarvesh

    mfdarvesh محفلین

    مراسلے:
    6,524
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Breezy
    بہت شکریہ کافی تفصیلا لکھا ہے آپ نے، پر ونڈوز اردو میں بہت مشکل ہو جاتی ہے، میں تو صرف اردو لکھنے کی حد تک ہی پسند کرتاہوں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  3. حافظ سمیع اللہ آفاقی

    حافظ سمیع اللہ آفاقی محفلین

    مراسلے:
    308
    موڈ:
    Stressed
    mfdarvesh صاحب! آپ نے لکھا ہے کہ ونڈوز اردو میں بہت مشکل ہوجاتی ہے، لیکن یہ تو ہوسکتا ہے کہ آپ ایک ہی کمپیوٹر میں دو یوزر اکاؤنٹ بنائیں اور ایک یوزر اکاؤنٹ کو اردو میں رکھیں جبکہ دوسرا انگلش میں، اس طرح جب جی چاہا کمپیوٹر کو اردوالیا اور جب جی چاہا دوبارہ انگریزی کی طرف آگئے۔ یہاں ایک بات کی اور وضاحت ضروری ہے کہ اردو ضروری نہیں کہ نسخ ٹائپ کے فونٹ میں آئے گی بلکہ اسے آپ جمیل نوری نستعلیق یا علوی نستعلیق میں بھی کانفیگر کرسکتے ہیں۔ اس کی پوری تفصیل جاننے کے لیے یہ دھاگہ ملاحظہ فرمائیے۔
    والسلام
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  4. mfdarvesh

    mfdarvesh محفلین

    مراسلے:
    6,524
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Breezy
    شکریہ آفاقی صاحب
    میں نے نستعلیق میں ہی کی تھی، ہاں یہ نیا خیال ہے کہ ایک اکاؤنٹ اردو میں بنا لیا جائے، اب فائل مینو کی جگہ "مسعل" سمجھنا مشکل ہے :)
    اردو میں ہم فائل کو فائل ہی کہتے ہیں عموما
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  5. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,828
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    چلو کم از کم ونڈوز کی حد تک اردو کمیونیٹی کو یہ گلا نہیں کرنا پڑتا کہ ہماری سستی کے سبب اردو اس پلیٹ فارم میں پیچھے رہ گئی!
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  6. علی خان

    علی خان محفلین

    مراسلے:
    490
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Angelic
    زبردست معلومات فراھم کرنے کا شکریہ۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر