ہندوستان کی جانب سے

شعیب نے 'پاکستان میں زلزلہ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اکتوبر 11, 2005

  1. شعیب

    شعیب محفلین

    مراسلے:
    191
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Amused
    ہندوستان کی جانب سے ١٠٠ کروڑ کی امداد

    ہندوستانی میڈیا کے مطابق پاکستان میں ہولناک زلزلے سے ہوئی تباہی پر ہندوستان نے مہلوکین کے لواحقین اور زخمی ہونے والوں کے ساتھ اظہار تعزیت کرتے ہوئے حکومت پاکستان کو ١٠٠ کروڑ روپئے امداد دینے کا اعلان کیا ہے ۔

    یہاں دبئی میں بھی؛ پچھلے دو دنوں سے دیکھ رہا ہوں ہر کوئی انسان بن گیا ہے اور زلزلہ متاثرین کی امداد کیلئے دل کھول کر عطیہ جات دے رہے ہیں جن میں ہندوستانی ہندو - مسلمان دونوں شامل ہیں - مجھے ہنسی آتی ہے کہ جب بھی کہیں قدرتی تباہی آئے تو لوگ انسان بن کر ایک ہوجاتے ہیں اور گذشتہ سونامی پر بھی پوری دنیا چند دنوں کیلئے انسان بن گئی تھی ۔ صرف قدرتی تباہی کے وقت سب کا ایک ہوجانا بھی عجیب ہے - اگر دعاؤں میں اثر ہے تو دعاء کریں کہ ایسی تباہیاں بار بار آئیں تاکہ سب ایک ہوکر رہیں اور پھر ہر جگہ انسانیت ہی انسانیت نظر آئے گی ۔

    شعیب، دبئی سے ایک ہندوستانی



    ۔
     
  2. افتخار راجہ

    افتخار راجہ محفلین

    مراسلے:
    2,770
    موڈ:
    Bookworm
    جی

    جی بلکل لگتا تو ایسے ہی ہے مجھے بھی گزشتہ دنوں میں کوئی 50 کے قریب فون اور ای میلز آچکی ہیں، حکومت نے پاکستان زلزلہ فنڈ قائم کردیا ہے کہ ڈاکخانہ یا کسی بھی بنک میں رقوم جمع کرواؤ۔ ہمسائے بھی فنڈ کی آفر کرتے ہیں۔ اور ہر جگہ پر افسوس کا اظہار تمہید کے طور پر ہورہا ہے، نہ کوئی عیسائی لگ رہا ہے اور نہ کوئی سکھ بلکہ سارے انسانوں کو مصیبت زدہ بھائیوں سے دلی ہمدردی ہے۔
     

اس صفحے کی تشہیر