گفتگو - 8 مئی، 2018ء - مردِ حر

منیب الف

محفلین
منیب الف: میں نے جب اِس پہ غور کیا تو یہ سمجھا کہ جو آدمی ہے نا، وہ اپنی ذات میں آزاد نہیں ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: پیدا ہوتے ہی نا، اُس کے اوپر قیدیں ہیں۔
محمد اکبر: limitations ہیں۔
منیب الف: ہاں، معاشرے کی قیدیں! ذمہ داریاں! کہ یار تو نے یہ یہ کرنا ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: اُس کرنے کے چکر میں وہ ایسا پھنستا ہے کہ اُس سے نکل ہی نہیں پاتا۔ پچاس سال عمر ہو جاتی ہے، ساٹھ ستر سال، زندگیوں کی زندگیاں لگ جاتی ہیں۔
محمد اکبر: ایسے ہی ہے!ْ
منیب الف: پھر حل کیا ہے؟ حل کیسے ہو سکتا ہے؟


منیب الف: میں یہ سمجھا ہوں کہ جب تک اُس فرد کو نظر نہ دے دی جائے، اُسے vision نہ دے دیا جائے کہ بھئی تو نے نظر کدھر رکھنی ہے؟
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: میں نے آج تک جتنے دوستوں سے بات کی، ہمسایوں سے بات کی، سب نے کہا کہ یار! میں نے تو یہ یہ کرنا ہے، یہ یہ job کرنی ہے۔ سب جو لگے بندھے ہیں نا، سماج کے، ڈاکٹر ہے، انجینئر ہے، سب لگی بندھی سوچ وہی ہے۔ نظر نہیں ہے! ان کے پاس vision نہیں ہے۔ انھیں جو ملا ہے، وہ اُسی میں لگ جائیں گے۔
ابھی یہ میرا ہمسایہ ہے۔ جاب کی ہے اُس نے، اُدھر شادی کی ہے، ابھی دیکھیں 2 سال بعد بچے ہوں گے، پھر اُن کے چکر میں لگے گا اور اُس کے جو والد صاحب ہیں، وہ بھی اکثر ملتے ہیں، اُنھیں بھی depression ہے کہ یار! میری job نہ چھوٹ جائے، جاب چلی گئی تو پھر کیا کروں گا؟ تو میں سمجھتا ہوں یہاں پہ جو فرد ہے نا، وہ اپنی نظر یا تو خود پیدا کر سکے، یا اُسے کوئی نظر دینے والا مل جائے کہ یار! تیرا ہدف کیا ہے؟ تیرا نصب العین کیا ہے؟ تو نے کرنا کیا ہے؟
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: اب دیکھیں، کل آپ نے فون کیا۔ آپ نے کہا کہ یار! پیسے ہونے چاہییں تا کہ معاشی مسائل حل ہو جائیں۔ میں نے آپ سے کہا کہ اکبر صاحب! ایک پریشانی ہوتی ہے جب پیسے نہ ہوں، ایک پریشانی ہوتی ہے جب پیسے آ جاتے ہیں۔
محمد اکبر: ایسے ہی ہے!
منیب الف: جب پیسے آ جائیں گے تو پھر کیا کرو گے؟
اب جب ہے وہ بندہ قیدی۔ قیدی کو آپ پیسے بھی دے دیں نا تو اُس کی سوچ نہیں بدلے گی، وہ اُن پیسوں کو مزید زنجیریں خریدنے میں لگائے گا۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: ایک قیدی کو اگر آپ پیسے دیں جس نے پہلے ہی زنجیریں پہنی ہوئی ہیں، لوہے کی زنجیروں میں جکڑا ہوا ہے، آپ اُسے لاکھ، دو لاکھ دیں، پھر وہ سونے کی زنجیریں پہن لے گا۔ زنجیریں نہیں چھوٹیں گی!
محمد اکبر: ایسے ہی ہے!
منیب الف: ایسی صورتِ حال میں آپ یقین کریں کہ اُس فرد کو یہ نظر آ جائے کہ باہر سے ساری قیدیں آ رہی ہیں۔ عدلیہ کی، معاش کی، سیاست دان کی، یہ سب قیدیں ہیں۔
اب جیسے ہی اُس شخص کو نظر آنے لگے گا کہ میں نے قید میں نہیں آنا جسے مردِ حر کہتے ہیں، اور مردِ حر ہیں۔ اِس معاشرے میں بھی ہیں۔ یہ خوبصورتی ہے۔ الطاف حسین حالیؔ کا ایک شعر ہے،
عالمِ آزادگاں ہے اِک جہاں سب سے الگ
ہے زمین ان کی اور ان کا آسماں سب سے الگ​
عالمِ آزادگاں! یہ جو آزادگاں ہیں نا، انھیں مردانِ حر بھی کہتے ہیں۔
میں نے دیکھا ہے کہ اکبر صاحب! جب تک کوئی مردِ حر نہیں بن جائے گا، مردِ حر کو آپ اِس معاشرے میں رہتے ہوئے بھی جیلوں میں ڈال دیں، وہ آزاد ہے۔
محمد اکبر: ہاں، وہ آزاد ہے۔
منیب الف: اب کیسے آزاد ہے؟ دو بندے ہیں۔ ایک اِسی معاشرے میں رہتے ہوئے قید ہے، ایک اِسی معاشرے میں رہتے ہوئے آزاد ہے۔ یہ کیسے ہو سکتا ہے؟ اِس کا مطلب ہے کہ آزادی کہیں اور سے آ رہی ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: آزادی کسی گہری جگہ سے آ رہی ہے۔ آزادی جسم سے نہیں آ رہی۔ آزادی ہم کہہ سکتے ہیں روح سے آ رہی ہے؟ آزادی نفس سے آ رہی ہے؟ نظر سے آ رہی ہے؟ تو پتہ یہ چلا کہ آپ کیسی ہی پابندیوں اور زنجیروں میں جکڑے جائیں، ایک تَل، ایک level آپ میں ہے جو آزادی کو محسوس کر سکتا ہے۔ صرف کرنا کیا ہے کہ اُس آزاد حصے سے ملنا ہے۔
ابھی آپ بیٹھیں ہیں نا، میں نے آپ سے پوچھا کہ اکبر صاحب! آپ کیا چاہ رہے ہیں؟ آپ تھکے ہوئے آئے تھے۔ آپ نے کہا کہ یار! میں سونا چاہ رہا ہوں، آرام کرنا چاہ رہا ہوں۔ میں نے کہا اکبر صاحب! واقعی آپ سونا چاہ رہے ہیں؟ میں نے کہا شاید آپ کا جسم تھکا ہوا ہے اور شاید کوئی ایک گہری چیز بھی ہے جو بیدار ہونا چاہ رہی ہے۔ آپ نے کہا کہ ہاں، یار! ایک بیداری بھی چاہ رہی ہے۔
تو سب سے پہلے آپ اپنے کو جان لیں کہ یار! ہماری حقیقت کیا ہے؟ جسے عرفانِ ذات کہتے ہیں، ادراکِ ذات کہتے ہیں، عرفانِ نفس کہتے ہیں۔ جب تک کوئی اپنی شناخت اُس جگہ سے نہیں لے لیتا جو اُس کی اصل ہے۔۔۔
یعنی اصل شناخت لینا یہ پہلا قدم ہے اپنی آزادی کی طرف۔ پھر لاکھ پابندیاں ہوں، پھر لاکھ جکڑبندیاں ہوں۔۔۔
ہندواِزم میں نا اِسے کہتے ہی سنسار ہیں۔ اِس دنیا کو۔ ہمارے ہاں تو لفظ دنیا ہے جو عربی ہے۔ ہندو نے اِسے سنسار کہا ہے اور سنسار کا مطلب ہوتا ہے پہیہ، ایک چکر۔ یہ سنسار ہے ہی چکر۔ یہاں پہ چھوٹے چھوٹے چکر ہیں۔ گھر داری کے، بیوی بچوں کے، ملازمتوں کے۔
اول تو جس طرح میں نے بات کی کہ وہ آنکھ ہی نہیں ہے کہ چکر کو دیکھ ہی لیں کہ میں ایک چکر میں ہوں۔ جب تک اُسے پتہ ہی نہیں کہ میں زنجیروں میں ہوں تو زنجیریں اُتارنے کی خواہش کہاں سے آئے گی؟
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: اب اکبر صاحب! میں اِس سب کو دیکھنے کے بعد اِس نتیجے پہ پہنچا ہوں کہ سب سے پہلے ضرورت یہ ہے، جس طرح آپ نے کہا، تعلیم کی۔ لیکن تعلیم سے میری مراد یہ تعلیم نہیں ہے جو سکولوں کالجوں میں دی جا رہی ہے۔
محمد اکبر: نہیں، نہیں، تعلیم وہ ہونی چاہیے جو بندے کو آزاد کرے۔
منیب الف: آزاد کرے!
جیسے اقبالؒ نے کہا ہے نا کہ اُٹھا میں مدرسہ و خانقاہ سے غم ناک اور نہ مدرسے میں ہے باقی، نہ خانقاہ میں ہے۔
اب ہماری جو ایجوکیشن ہے نا، وہاں پہ کچھ بھی نہیں ہے۔ وہاں پہ تو مزید زنجیریں ہی پہنائی جا رہی ہیں۔
محمد اکبر: کہ آزاد بندے کو قید کر دیں۔
منیب الف: قید کر دیں! اب آپ آزاد تھے۔ آپ میں ایک حسن تھا۔ اِس نے اُس حسن کو زنگ لگا دیا۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: اب ہم نے پھر ریگ مال چلانا ہے۔
خوبصورتی اِس فطرت کی یہ ہے، اِس کے پاس توبہ ہے۔ اِس کے پاس 10 دفعہ جاؤ، یہ پھر مانجھ دیتی ہے۔ ایک ریگ مال ہے یہ۔ آپ کو جتنا مرضی زنگ لگ جائے، ابھی بھی آپ کو کوئی ریگ مال مل جائے۔ ریگ مال ڈھونڈیں۔
محمد اکبر: ریگ مال قرآن کی آیات ہیں۔
منیب الف: قرآن کی آیات بھی ہیں۔ قرآن بھی ریگ مال ہے اور قاری بھی ریگ مال ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: ریگ مال تو ہے قرآن۔ وہ ریگ مال پھیرے گا کون؟ وہ قاری پھیرے گا۔ قاریوں کو ڈھونڈیں۔ اب قاری سے میری مراد یہ قاری نہیں ہیں۔
محمد اکبر: جو مسجد کے قاری ہیں؟
منیب الف: وہ تو خود بےچارے قید ہیں۔
محمد اکبر: ہاں!
منیب الف: مسجد میں ہم جاتے ہی قید ہونے کے لیے ہیں۔ مسجد میں جاتے ہیں کہ ہمیں روٹی مل جائے۔
ہمیں کھانا مل جائے۔ ہمیں پیسے مل جائیں۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: مسجد میں تو جانا ہی تب چاہیے جب پیسے ہی چھوڑ دئیے جائیں کہ یار! اب ہمیں پیسے نہیں چاہییں، ہمیں اللہ چاہیے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: پھر مسجد میں جاؤ۔ ہمارے ہاں تو جاتے ہی ہیں کہ ہمیں مسجد سے پھر دنیا مل جائے۔
ہمارا تو سلسلہ ہی الٹ ہے۔ ہم مسجد بھی جائیں گے دنیا کے لیے۔
بھئی دنیا کو تو چھوڑ کے اب ہم نے جنت پانی ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: وہ پھر ہم بات کریں گے کہ دنیا بھی جنت بن سکتی ہے کہ نہیں؟
تو وہ قاری نہیں! جیسے آپ کہہ رہے تھے نا کہ قاری کیا ہے؟ جس طرح ابو نے بھی ساری عمر یہی بتایا کہ قرآن کیا ہے؟ ایک نئی پیدائش! ایک مردِ حر کی پیدائش! آزاد کی پیدائش! وہ قاری چاہیے جو خود پیدا ہوا ہو نیا، جو خود نئی زندگی لے کر آیا ہے۔ ہمیں وہ قاری چاہیے۔
محمد اکبر: 100 فیصد صحیح!
منیب الف: وہ قاری پھر مانجھے گا۔
محمد اکبر: وہ ایک نئی دنیا کی خبر دے گا۔
منیب الف: ہاں۔ یہ قرأت کرنی ہے۔ اگر قاری نہیں بھی ملتا، اپنی ذات میں شروع ہو جائیں، قرآن کو پکڑ لیں، آیات پہ غوروفکر کریں۔ یہ قرآن صرف اِن سطروں میں ہی نہیں ہے، یہ آس پاس بھی ہے۔
محمد اکبر: ساری کائنات میں قرآن ہے۔
منیب الف: ہاں۔ کوئی انگریز بھی ہے، وہ بھی غوروفکر کر سکتا ہے۔ ہر ایک کے پاس۔۔۔ قرآن فطرت میں جاری ہے۔ قرآن کتاب میں بند نہیں ہے۔
محمد اکبر: 100 فیصد صحیح!
منیب الف: کچھ سطروں میں، آیات میں قید نہیں ہے۔ قرآن ہر طرف ہے۔ ہر طرف یہ عمل ایک نئی پیدائش کا ہر وقت جاری ہے۔ ہم نے اِس پیدائش کے عمل میں۔۔۔ ہم نے دوبارہ جنم لینا ہے۔ ہم نے دوبارہ زندہ ہو جانا ہے۔ ہم نے یہ قیدیں، زنجیریں، جکڑبندیاں، اتارنی ہیں۔
محمد اکبر: ٹھیک!
منیب الف: اور اِس کے لیے کئی عمل ہیں۔
تو میں سمجھتا ہوں اکبر صاحب! آج ہماری یہ پہلی ویڈیو ہے، ہم اسے زیادہ لمبا نہیں کرتے، ہم یہاں پہ رکتے ہیں، اور خلاصہ ہماری آج کی بات کا یہ ہے کہ کئی مسائل ہوں گے۔
ہمارے مسائل کا حل کیا ہے؟ آزادی!
آزادی، باہر کی آزادی نہیں۔ باہر آزادی لینے جائیں گے تو خون بہے گا اور یہاں پہ جنگیں لڑی گئی ہیں۔ جنگِ عظیم ہو گئیں ہیں۔ انقلابات کے انقلابات ہو گئے ہیں۔ ہر ایک نے کہا کہ یار! ہم آزاد ہونا چاہتے ہیں، ہم دوسرے کو مار کے آزادی لیں گے، نہیں! یہ سب فیل ہے۔ ہمیں جنگیں نہیں لڑنیں، جنگیں ہم نے لڑ لی ہیں۔ اب ایٹم چلے گا نا، دنیا ہی ختم ہو گی۔ جنگِ عظیم میں جو ایٹم چلے ہیں، اُن میں طاقت تھی کہ ایک شہر اُڑتا تھا۔ اب وہ ایٹم ہم نے بنا لیے ہیں کہ پوری دنیا ہی اُڑ جائے گی۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: اب باہر کی جنگیں ختم!
ابھی تک ہمارے سیاست دان کہہ رہے ہیں ہمیں انقلاب چاہیے۔
انقلاب چاہیے لیکن خونی انقلاب نہیں چاہیے! باہر کے انقلاب سے کچھ نہیں ہوتا۔ باہر کے جتنے انقلاب آئے ہیں، سب فلاپ ہوئے ہیں کیونکہ انقلاب آتا ہے اندر سے۔
محمد اکبر: اندر سے، کوئی شک نہیں اِس میں!
منیب الف: انقلاب اندر سے بدلتا ہے۔ منقلب قلب ہوتے ہیں۔ انقلاب کا مادہ دیکھیں قلب ہے۔ قلب بدلتا ہے۔ اللہ کیا ہے؟ منقلبِ قلوب ہے، قلوب کو بدل دیتا ہے۔ آپ کو میں باہر سے لاکھ بدل دوں، جب تک آپ کو اندر سے نہ بدلوں، آپ پھر وہی ہو جائیں گے، پھر وہی ہو جائیں گے۔
محمد اکبر: ایسے ہی ہے!
منیب الف: میں پتے کو ماروں نا اگر، پتا پھاڑ دوں، پتے کو کاٹ دوں، درخت کا کچھ نہیں بگڑے گا۔ پتا پھر نکل آئے گا۔ میں اگر جڑ کاٹ دوں نا، پتا نہیں نکلے گا۔ ہم نے جڑ کاٹنی ہے۔ جڑ ہے اندر۔ جڑ ہے زمین کے نیچے۔
محمد اکبر: جی ہاں، ظلم کی جڑ کاٹنی ہے۔
منیب الف: ہاں، وہ ہے اندھیرے میں۔ ہم ہیں، انگریزی میں کہتے ہیں، visual creatures، ہمیں جو نظر آ رہا ہے، ہم اُس سے ایک ہو جاتے ہیں۔
ہمیں روشنی نظر آتی ہے، ہم کہتے ہیں کہ بس یہی ہے لیکن بہت کچھ اندھیرے میں ہو رہا ہے۔
محمد اکبر: ہو ہی اندھیرے میں رہا ہے سارا۔ یہ اپر کلاس جو سسٹم رچا رہی ہے نا وہ ہمیں نہیں پتہ، وہ ہمارے لیے پالیسیاں اُدھر ہی تیار کر لیتی ہے، سارا سسٹم اپر لیول پر تیار کر کے ہمارے اوپر عذاب گرا دیتی ہے۔
منیب الف: ہاں، ایک تو وہ عذاب گراتی ہے۔ ایک ہم بھی عذاب گرا لیتے ہیں۔ وہ کس طرح؟ ہمارے میں بھی ایک روشنی ہے، ایک اندھیرا ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: جیسے شعور اور لاشعور ہے۔ شعور سمجھ لیں ایک ظاہری روشنی ہے، لاشعور اندھیرا ہے۔
انجان اندھیرا!
محمد اکبر: ہاں جی!
منیب الف: حالانکہ وہ انجان نہیں ہے، اصل جاننا اسی انجان کا جاننا ہے۔
محمد اکبر: صحیح!
منیب الف: تو ابھی ہم شعور کے ساتھ ایک ہیں، ہمیں اپنے لاشعور کا علم نہیں ہے۔ ہم بس جو نظر آ رہا ہے۔ اس کے پیچھے۔۔۔
آپ سمجھتے ہیں یہ جو منیب ہے، یہ جو نظر آ رہا ہے، یہی منیب ہے لیکن منیب بہت کچھ گہرا بھی ہے۔
میں اُس دن آپ سے کہہ رہا تھا کہ اکبر صاحب! کوئی کسی کو دیکھ نہیں سکتا۔
محمد اکبر: صحیح بات ہے!
منیب الف: آج تک میں آپ کو دیکھ نہیں سکا۔ میں نے آپ کا جسم ضرور دیکھا ہے۔ وہ جو اندر ہے، جو اصل اکبر ہے، اُس کو نہیں میں دیکھ سکا۔
تو ہم نے لاشعور سے اپنی آزادی لینی ہے۔ لاشعور کو آزاد کرنا ہے۔ ابھی تو ہم شعوری طور پر ہی قید ہیں۔ ہم نے پہلے شعور کو آزاد کرنا ہے، پھر لاشعور کو آزاد کرنا ہے، اُس کے لیے کام کرنا ہے تو یہاں پہ میرا خیال ہے ہم رکتے ہیں۔
محمد اکبر: رکتے ہیں اور ان شاء اللہ جو سلسلہ ہو گا، ترتیب وار شروع کریں گے۔ عدالتیں کیسے صحیح ہوں گی؟ تعلیم کا نظام کیسے صحیح ہو گا؟ صحت کیسے صحیح ہو گی؟ ایک عام بندے کے ذہن کے اوپر سے لوڈ کیسے اٹھایا جائے گا؟ ایک عام بندہ آزاد کیسے ہوگا؟
منیب الف: بالکل! یہ ہم عالمِ آزادگاں کیسے پیدا کریں؟یہ مردانِ حر کہاں سے آئیں گے؟ اس پہ ہم بات کریں گے، بس آج یہاں پہ رکتے ہیں، بہت شکریہ، اللہ حافظ!
محمد اکبر: اللہ حافظ!
 

نور وجدان

لائبریرین
بہت خوب منیب الف صاحب ...روشن تحریر ہے .. اس بات کی آپ سے مزید تفصیل چاہیے قران پاک کائنات میں وقوع پذیر عمل ہے. آیا کہ باعمل مومنین ہیں یا ایسے وقوعے ...؟اک عملی قران کو کس طرح پڑھا جا سکتا ہے جو پوری کائنات مین محیط ہے
 

منیب الف

محفلین
ہاں تو منیب بھائی لاشعور اور شعور کیسے آزاد کیا جاتا ہے؟ اسکی قیمت کیا ہوتی ہے؟
شعور اور لاشعور کو آزاد کرنے کے لیے ان سے ملنا پڑتا ہے۔
ان کو جاننا پڑتا ہے۔
جیسے ہی کوئی شخص اپنے شعور کو جان لیتا ہے، اس کا شعور آزاد ہو جاتا ہے۔
قیمت کیا چکانی پڑتی ہے؟
اپنا آپ!
اپنے کو چکا کر یہ آزادی ملتی ہے۔
 
آخری تدوین:

نور وجدان

لائبریرین
شعور اور لاشعور کو آزاد کرنے کے لیے ان سے ملنا پڑتا ہے۔
ان کو جاننا پڑتا ہے۔
جیسے ہی کوئی شخص اپنے شعور کو جان لیتا ہے، اس کا شعور آزاد ہو جاتا ہے۔
قیمت کیا چکانی پڑتی ہے؟
اپنی جان! اپنا آپ!
اپنے کو چکا کر یہ آزادی ملتی ہے۔
شعور کو جاننا کیا معانی رکھتا ہے؟ شعور ہے کیا؟ شعور مختلف کیوں ہوتا ہے؟
 

منیب الف

محفلین
شعور روح کا دوسرا نام ہے۔
شعور کو جاننا کیا معانی رکھتا ہے؟
شعور کو جاننا یعنی اپنی روح کو جاننا۔
شعور مختلف کیوں ہوتا ہے؟
کیونکہ ارواح مختلف ہوتی ہیں۔
 

نور وجدان

لائبریرین
لاشعور یعنی لاروح:
ہونے کی وہ حالت جس میں ہمیں اپنی روح کا احساس نہ ہو۔
شکریہ صاحبو تو مسئلہ تو یہ ہو
شعور "لا " ہوا
لاشعور الا اللہ

لا کے ساتھ الا اللہ کا ردھم کیسے چلایا جائے
 
آخری تدوین:

منیب الف

محفلین
شکریہ صاحبو تو مسئلہ تو یہ ہو
شعور "لا " ہوا
لاشعور الا اللہ

لا کے ساتھ الا اللہ کا ردھم کیسے چلایا جائے و
یہاں میں ایک بات واضح کرنا چاہوں گا۔
عام طور پر شعور اور لاشعور سے conscious اور subconscious mind مراد لیے جاتے ہیں۔
لیکن اس ویڈیو اور بعد میں کیے جانے والے تبصروں میں میری اس سے مراد ذہنی شعور اور تحت الشعور نہیں ہیں۔
یقیناً جسمانی اعتبار سے یہ دونوں حصے اہم ہیں، تاہم میری مراد ایک اور شعور اور لاشعور ہے جسے میں نے روح اور لاروح سے تعبیر کیا ہے۔
یہ روح ذہنی شعور اور لاشعور کے بھی پیچھے یا اوپر کھڑی ہے۔
اسی کو محسوس نہ کر سکنا لاروحی کی حالت ہے۔
 

نور وجدان

لائبریرین
یہاں میں ایک بات واضح کرنا چاہوں گا۔
عام طور پر شعور اور لاشعور سے conscious اور subconscious mind مراد لیے جاتے ہیں۔
لیکن اس ویڈیو اور بعد میں کیے جانے والے تبصروں میں میری اس سے مراد ذہنی شعور اور تحت الشعور نہیں ہیں۔
یقیناً جسمانی اعتبار سے یہ دونوں حصے اہم ہیں، تاہم میری مراد ایک اور شعور اور لاشعور ہے جسے میں نے روح اور لاروح سے تعبیر کیا ہے۔
یہ روح ذہنی شعور اور لاشعور کے بھی پیچھے یا اوپر کھڑی ہے۔
اسی کو محسوس نہ کر سکنا لاروحی کی حالت ہے۔
مجھے اسکی سمجھ نہیں آئی
 

اکمل زیدی

محفلین
شکریہ صاحبو تو مسئلہ تو یہ ہو
شعور "لا " ہوا
لاشعور الا اللہ

لا کے ساتھ الا اللہ کا ردھم کیسے چلایا جائے
جب آپ زمین کھودتے ہیں تو اس میں سے ایک حد پر جاکر پانی نکل آتا ہے۔۔۔اسے نکالنا نہیں پڑتا۔۔شرط زمین کا کھودنا ہے ۔ ۔ ۔ ہم یا تو بس تھک جاتے ہیں یا ادھر ادھر کے جھمیلوں میں پڑ جاتے ہیں تو کھدائی ادھوری رہ جاتی ہے۔۔۔
 
Top