چينی حکومت کا مسلمان شہريوں پر بدترين تشدد

Fawad - نے 'سیاست' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏دسمبر 7, 2018

  1. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,028
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    اگر آپ کی بات کو دلیل بنائیں تو پھر تو مکینک کے پاس جاکر علاج کروائیں۔ ڈاکٹر کے پاس جاکر بلڈنگ کنسٹرکشن کروائیں۔ بلڈر کے پاس جاکر گاڑی ٹھیک کروائیں
     
  2. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    3,767
    احتجاجی ابھی اسلام آباد کی طرف رواں دواں تھے۔ اس دوران حکومت نے ہالینڈ کے سفیر کو دو بار طلب کر کے شدید احتجاج ریکارڈ کروایا۔ ساتھ ایک دھمکی بھی دی کہ وہ معاملہ کو اقوام متحدہ، او آئی سی اور دیگر بین الاقوامی فارمز میں اٹھائیں گے۔ اس سےپہلے کہ دھرنا سرکار اسلام آباد پہنچتی، خبر آ گئی کہ کارٹون مقابلہ منسوخ کیا جا چکا ہے۔ کیونکہ خود ہالینڈ میں کچھ پاکستانی پکڑے گئے تھے جو اس مقابلہ پر دہشتگردی کا پلان بنا رہے تھے۔ اس صورتحال میں حکومتی دباؤ کے تحت ان کو کارٹون مقابلہ منسوخ کرنا پڑا۔
     
    آخری تدوین: ‏فروری 7, 2019
  3. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    3,767
    آپ بات کو سمجھے ہی نہیں۔ کیا یونیورسٹی یا کالج کسی گلی محلے کے عالم "مولوی" کو صرف اس بنیاد پر اسلامیات کا لیکچرار بھرتی کر سکتی ہے کہ وہ مسلمان ہے۔ مگر جس نے اسلامی سکالرشپ میں کوئی اعلیٰ ڈگری حاصل نہ کی ہو؟ دوسری طرف کسی اقلیت سے یہی کام نہیں لیا جا سکتا۔ بیشک اس نے اسلامیات میں ڈاکٹریٹ کر رکھا ہے۔ مگر ذاتی حیثیت میں مسلمان نہیں ہے۔
    بات علمی و تدریسی قابلیت کی ہو رہی ہے اور آپ کہاں لے گئے ہیں۔
     
  4. فیصل عظیم فیصل

    فیصل عظیم فیصل محفلین

    مراسلے:
    3,615
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    جب ایک شخص ایک دین کو مانتا ہی نہیں تو اسکی ڈاکٹریٹ یا کسی بھی دوسری قابلیت کی کیا حیثیت رہ جاتی ہے ۔ ایک شخص ایم بی بی ایس ہے لیکن وہ لوہار کا کام کرتا ہے اور اس پر راضی ہے اور ایم بی بی ایس کے باوجود میڈیکل سائنس کو تسلیم ہی نہیں کرتا تو اس سے علاج کروانے کا خبط کسے سوار ہوگا ۔۔۔
     
  5. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    3,767
    آپ الحمدللہ مسلمان ہیں۔ مسیحیت کو نہیں مانتے۔ بالفرض اس مذہب پر تحقیق کرنا چاہتے ہیں۔ ماشاءاللہ محنت کر کے مغرب کی کسی بہترین یونیورسٹی سے مسیحیت میں سکالر کی ڈگری حاصل کر لیتے ہیں۔ وطن واپس آکر اپنے ہم وطنوں کو مسیحیت کا درس نہیں دیں پائیں گے۔ کیونکہ مسیحی کہیں گے یہ آپ نے کیا کیا؟ مسلمان ہو کر مسیحیت کے ریسرچر بن گئے؟ براہ کرم پہلے مبلغ اور مدرس کا فرق جاننے کی کوشش کریں۔ مدرس یا ریسرچر مذہب کا مبلغ نہیں ہوتا۔
     
  6. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,028
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    گیئرڈ ولڈر کہتا ہے کہ مسلمانوں کے احتجاج کی وجہ سے خاکے منسوخ ہوئے۔ اب آپ آسمان پر چڑھ کر بھی بولیں گے تو اس کی کوئی حیثیت نہیں
     
  7. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,028
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    جب آپ کو سمجھنے کی حس ہی نہیں تو میں کیا کرسکتا ہوں۔ میرے مراسلے کو دوبارہ پڑھیں
     
  8. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,028
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    جاسم آپ بات کو گھماپھرا کر بھاگنے کی کوشش نہ کریں اور نہایت سادہ سا جواب دیں۔
    1۔ سینیٹر نسرین جلیل کی سربراہی میں قائمہ کمیٹی میں پی ٹی آئی کی نمائندہ سینیٹر ثمینہ سعید نے کس بنیاد پر گستاخ رسول کی سزائے موت کو ختم کرنے کی حمایت کی؟
    2۔ تحریک انصاف کے اقلیتی رکن نے جب شراب کی پابندی کا بل پیش کیا تو تحریک انصاف کے تمام اراکین نے شراب پر پابندی کو مسترد کرتے ہوئے اس بل کی مخالفت کیوں کی؟
    3۔ جاسم آپ اپنا نظریہ بتائیں کیا آپ اقلیتوں کو اسلامیات پڑھانے کی حمایت کرتے ہیں یا مخالفت؟
     
  9. dxbgraphics

    dxbgraphics محفلین

    مراسلے:
    5,028
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Relaxed
    آپ مسیحیت کو نہ مانتے ہوئے بھی اس پر تحقیق کرنا چاہیں تو اس میں آپ کا گناہ نہیں بلکہ تحریک انصاف کی قیادت کی صحبت کا اثر ہے۔ ہم آپ کو یہی بتانے کی کوشش کر رہے ہیں لیکن آپ سمجھنے کی کوشش نہیں کر رہے الٹا قیادت کے گوبر کو حلوہ ثابت کرنے کی ناکام کوشش کر رہے ہیں۔
     
  10. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    3,767
    مسلمانوں کے احتجاج سے ہالینڈ کو کیا فرق پڑتا ہے؟ ان کے اپنے ملک میں تو مکمل آزادی اظہار کے قوانین موجود ہیں۔ دراصل اسے خارجی اور داخلی دباؤ کے تحت ہالینڈ کی حکومت نے باور کروایا کہ یہ مقابلہ شوق سے رکھ لو مگر نتائج کے ذمہ دار ہم نہیں ہوں گے۔ حکومتی سپورٹ نہ مل نے پر اسے مقابلہ منسوخ کرنا پڑا۔ اور کوئی وجہ نہیں تھی۔
     
  11. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    3,767
    کسی موضوع پر تحقیق کرنے کا مقصد اسے سچا یا جھوٹا ثابت کرنا نہیں ہوتا۔ جیسے اگر کوئی مسلمان بین الاقوامی سودی نظام پر تحقیق کر رہا ہے تو وہ اس کے فوائد و نقصانات دونوں جاننے کی کوشش کرے گا۔ یہ نہیں ہو سکتا کہ تحقیق سے قبل ہی اپنے دین کے تحت سارے نتائج اخذ کر کے یہ جا وہ جا۔
    دنیا بھر کے ریسرچرز غیرجانبدارانہ تحقیق ایسے نہیں کرتے۔ بلکہ ان کی تحقیق کا مقصد موضوع کو مختلف اور نئے زاویوں سے دیکھنا اور اس کے ذریعہ نئے علم کا حصول مقصود ہوتا ہے۔
     
    • مضحکہ خیز مضحکہ خیز × 1
  12. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    35,116
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Cheeky
  13. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    3,767
    حقائق کوگڈ مڈ نہ کریں۔ عمران خان چین کی معاشی و اقتصادی پالیسیوں سے متعلق بتا رہے ہیں جس نے نہایت قلیل عرصہ میں کروڑوں چینیوں کو غربت سے باہر نکالا۔ اس کا اعتراف پوری دنیا کر رہی ہے۔ عمران خان کے مطابق وہ دوسرے ممالک سے سیکھ کر ایسے ریفارمز پاکستان میں کرنے کے خواہشمند ہیں۔ جو پاکستان کے غریب طبقہ کو متوسط طبقہ میں تبدیل کر دے۔
    China lifting 800 million people out of poverty is historic:World Bank
     

اس صفحے کی تشہیر