وسیم اکرم پلس، اس کا سلیکٹر اور ان کو لانے والے سب آج فیل ہو گئے

زیرک نے 'آپ کے کالم' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏دسمبر 11, 2019

  1. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    وسیم اکرم پلس، اس کا سلیکٹر اور ان کو لانے والے سب آج فیل ہو گئے
    پنجاب کا دل لاہور اور دل کا ہسپتال پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی آج کا سارا دن میدانِ جنگ بنا رہا اور بڑے بڑے گھروں میں بیٹھ کر بڑے بڑے نعرہ لگانے والی بڑھکیلی سرکار کا وسیم اکرم پلس پتہ نہیں کہاں سویا رہا؟۔ کون غلط تھا، کس نے یہ سب کیا یہ تحقیقات کے نتیجے میں سامنے آ جائے گا، لیکن آج تبدیلی سرکار کی معاملات کو ہینڈل کرنے کی قابلیت کا بھرم ٹوٹ کر رہ گیا ہے، جو صرف ایک شہر لاہور، جس میں پنجاب پولیس کی سب سے بڑی تعداد موجود ہوتی ہے، میں ہونے والے ایک چھوٹے سے ہنگامے کو کنٹرول کرنے میں بری طرح ناکام رہی ہے۔ اس ناکامی پر صوبائی انتظامیہ کے سربراہ عرف وسیم اکرم پلس اور انسپکٹر جنرل آف پولیس کو اپنے عہدوں پرتو رہنے کا کوئی حق نہیں رہا، ان کا استعفیٰ بنتا ہے اگر وہ ایسا نہیں کرتے تو اس کا مطلب یہ ہو گا کہ ان کو صرف اقتدار سے غرض ہے، عوام کی حفاظت، فلاح و بہبود کی انہیں کوئی پرواہ نہیں۔ ملک میں تاریخ کا سب سے زیادہ ٹیکس لگانے کے باوجود پنجاب انتظامیہ اور پولیس فیل ہو کر رہ گئی ہے۔ اگر انتظامیہ اور پولیس میں کوئی دم خم ہوتا تو وہ ہسپتال کے اندر موجود لوگوں کے حفاظتی اقدامات کا خیال رکھتے، لیکن افسوس نااہلوں کی وجہ سے کچھ لوگوں کی قیمتی جانیں بھی ضائع ہوئیں، وہ بھی عین اسی دن جب کہ ملک میں ایک دھائی کے بعد ٹیسٹ کرکٹ کی بحالی ہوئی تھی، انتظامیہ کو معاملے کی حساسیت کو مدِ نظر رکھتے ہوئے حفاظتی اقدامات کرنے چاہییں تھے۔ آج کے واقعے نے ثابت کر دکھایا کہ انتظامیہ اور پولیس کی قیادت نااہل افراد کے ہاتھ میں ہے،ان میں اگر دم خم ہوتا تو آج لاہور شہر کو رینجرز کی تحویل میں نہ دینا پڑتا۔ میں اپنے پنڈی وال فیاض الحسن چوہان کی بدزبانی کا کبھی قائل نہیں رہا لیکن، تبدیلی سرکار کے وزراء میں سے وہ واحد شخص تھا جو اس تھوڑ پھوڑ میں بھی باہر نکلا، مار بھی کھائی، پتہ نہیں باقی کا تبدیلی برگیڈ کہاں وڑ گیا تھا، لیڈرشپ کی کوالٹی ایسے ہی مشکل حالات میں سامنے آتی ہے۔ بہرحال اب چیف جسٹس آف پاکستان کو تحقیقات کے بعد وکلاء کے لیے ایک نیا کوڈ آف کنڈکٹ وضح کرنا ہو گا کیونکہ یہ لوگ اب کنٹرول سے باہر ہوتے جا رہے ہیں۔ لاہور میں آج جو کچھ ہوا اس کا خلاصہ یہی بنتا ہے کہ وسیم اکرم پلس، اس کا سلیکٹر اور ان کو لانے والے سب آج فیل ہو گئے ہیں۔
     
    آخری تدوین: ‏دسمبر 12, 2019
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    اس معاملے کی گیر جانبدارانہ تحقیقات ہونی چاہییں، اگر ن لیگ اس میں ملوث ہے تو اس کی لیڈرشپ کو جواب دینا ہو گا، لیکن اگر یہ خود حکومت کا کیا دھرا ہے تو پھر انہیں بھی جانا ہو گا، میں بے بنیاد بات نہیں کر رہا آج ٹوئٹر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والے ایک وڈیو میں وزیراعظم پاکستان عمران خان کے بھانجے حسن نیازی کو بھی وکلاء کے ساتھ دیکھا جا سکتا ہے۔
    میں وڈیو کا لنک بھی شیئر کر رہا ہوں، آپ بھی دیکھ سکتے ہیں۔
     
    • متفق متفق × 1
  3. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    سی سی پی او لاہور فرماتے ہیں ”ہمیں اندازہ نہیں تھا کہ معاملہ اس حد تک پہنچے گا“۔ یہ بیان بجائے خود موصوف کے ایک نااہل افسر کی نشاندہی کرتا ہے، جو افسر پاکستان کے دوسرے بڑے شہر میں امن قائم رکھنے کی ذمہ داری پوری نہ کر سکے اسے ایسے بھونڈے بیانات دینے کی بجائے خود اس عہدے سے مستعفی ہونے کا اعلان کرنا چاہیے۔ موصوف کی ڈیوٹی تھی کہ حالات و واقعات دیکھ کر بروقت کاروائی کر کے بڑے نقصان سے بچا جائے مگر یہ غور فرماتے رہے، بے گناہوں کی جانیں چلی گئیں اور ہسپتالوں کے انفراسٹرکچر کو تباہ کیا گیا مگر یہ خاموش تماشائی بنے کھڑے سوچتے ہی رہ گئے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  4. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    سچ کا گلا مت گھوٹیں
    اگر کل تک میری پوسٹس کی مدیر کے ذریعے منظوری کا اتھارٹیرین چیک ختم نہ کیا گیا تو میری طرف سے اس کو پیشگی اللہ حافظ سمجھ لیں، بہت شکریہ۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  5. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,932
    موڈ:
    Dead
    وہ خان صاحب جو کرکٹ کا میچ ہارنے کا ذمہ دار بھی نواز شریف کو قرار دیتے تھے ان کے حامی اس واقعہ کو حکومت کی 'نا اہلی' قرار دینے پہ بھی سیخ پا ہو رہے ہیں اور موجودہ کرکٹ کے کھیل کا حال تو سبھی کو معلوم ہے!
     
    آخری تدوین: ‏دسمبر 12, 2019
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  6. محمد تابش صدیقی

    محمد تابش صدیقی منتظم

    مراسلے:
    25,550
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Breezy
    یہ چیک کسی پروفائل پر نہیں بلکہ اس زمرہ پر لگا ہوا ہے۔ اس زمرہ میں ہونے والی ہر پوسٹ اور کمنٹ ادارت سے گزرتا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 2
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • متفق متفق × 1
  7. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    24,445
    بھائی محفل پر ایسی کوئی اتھاریٹیرین پالیسی نہیں ہے۔
     
  8. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    24,445
    یہ نا اہلی ہے؟ ماڈل ٹاؤن لاہور میں 14 لاشیں اور بلدیہ ٹاؤن کراچی میں 258 لاشیں گرانےوالے آج دندناتے پھر رہے ہیں۔ جبکہ انصافی حکومت میں ذمہ داران اگلے دن ہی جیلوں میں ہیں۔ خدارا بغض عمران اور فوج سے اب باہر آجائیں اور ملک کو آگے لے کر چلیں۔

    پی آئی سی واقعہ؛ گرفتار 46 وکلا جوڈیشل ریمانڈ پر جیل منتقل
    ویب ڈیسک جمعرات 12 دسمبر 2019
    [​IMG]
    250 سے زائد وکلا کے خلاف 2 کیسز درج ہوئے جن میں 15 سے زائد وکلا کو نامزد کیا گیا ہے فوٹو:ٹوئٹر

    لاہور: انسداد دہشتگردی کی عدالت نے پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی پر حملے کے الزام میں گرفتار 46 وکلا کو جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا۔

    ایکسپریس نیوز کے مطابق لاہور کے تھانہ شادمان میں وکلا کے خلاف پی آئی سی واقعے کے 2 مقدمات درج کئے گئے جن میں سے ایک میں ڈاکٹر اور دوسرے میں پولیس مدعی بنی ہے۔

    ملزم وکلا کو انسداد دہشت گردی کی خصوصی عدالت کے ایڈمن جج عبدالقیوم خان کے روبرو پیش کیا گیا۔ ملزمان کی طرف سے بار کے سینیئر نائب صدر سمیت دیگر وکلا رہنما عدالت میں پیش ہوئے۔

    سرکاری وکیل نے ملزمان کو 14 روز کے لیے جسمانی ریمانڈ پر پولیس کی تحویل میں دینے کی استدعا کی تاہم عدالت نے اسے مسترد کردیا اور ملزمان کو جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھجوادیا۔

    250 سے زائد وکلا کے خلاف دہشت گردی کے کیسز درج ہوئے ہیں جن میں 15 سے زائد وکلا کو نامزد کیا گیا ہے جبکہ ایف آئی آر میں دہشت گردی، اقدام قتل، ڈکیتی، سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے، ڈاکٹروں اور طبی عملے کو تشددکا نشانہ بنانے، سرکاری کام میں مداخلت سے مریضوں کی جان جانے کی دفعات شامل ہیں۔

    مقدمے کے مطابق وکلا نے اسپتال میں کروڑوں روپے کی مشینری اور املاک کو نقصان پہنچایا، نرسز ہاسٹل میں موجود خواتین کو ہراساں اور زدوکوب کیا جبکہ انچارج نرسز اسٹاف انیقہ قاسم کے کپڑے پھاڑے اور لاکٹ بھی چھین لیا۔

    پولیس کی مدعیت میں درج مقدمے میں وکلا کی جانب سے پولیس اہلکاروں پر تشدد، ہوائی فائرنگ، پولیس وین جلانے اور شہریوں کی 80 کاروں کو نقصان پہنچانے کی دفعات حصہ ہیں۔

    حملے کے الزام میں گرفتار وکلاء کے حق میں پنجاب بار کونسل کی جانب سے صوبے بھر میں ہڑتال کی جا رہی ہے۔ اس موقع پر سیشن عدالتیں بند ہیں اور وکلا پیش نہیں ہورہے۔

    واضح رہے کہ گزشتہ روز لاہور میں وکلا نے ڈاکٹرز کے ساتھ تنازع پر پی آئی سی پر دھاوا بولا اور توڑ پھوڑ کی تھی جس کے نتیجے میں طبی امداد نہ ملنے پر 6 مریض جاں بحق ہوگئے تھے۔
     
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  9. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    ٭تو حکومت آپ کی ہے ناں، ماڈل ٹاؤن لاہور اور بلدیہ ٹاؤن کراچی پہ تحقیقات یا کاروائی سے کس نے روکا ہے؟ یہ حکومتی نااہلی ہے نا اور تو کچھ نہیں۔
    ٭٭الحمدللہ سچ لکھتا ہوں،جس کا مقصد اصلاح ہے، کسی سے کوئی بغض نہیں رکھتا، یہ الگ بات کہ آپ جیسے شخصیات کا بت پوجنے والوں جیسا نہیں، صحیح کو صحیح اور غلط کو غلط کہتا ہوں اور کہتا رہوں گا۔آئندہ سوچ سمجھ کر میرے بارے میں کمنٹ کیجئے گا، فی الحال میں نے آپ کوشخصیات کا بت پوجنے والا ہی کہا ہے،میں اس سے سخت الفاظ بھی استعمال کر سکتا ہوں، اس لیے آئندہ را احتیاط۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  10. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    ٹھیک ہے محمد تابش صدیقی بھائی میں بات سمجھ گیا کہ یہ چیک صرف اس زمرے میں ہے، لیکن سچ کہوں یہ تو سچ کا گلہ گھونٹنے والی پالیسی ہے۔
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  11. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    38,793
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Bookworm
    وسیم اکرم کو بھول جائیں۔ یہ بتائیں کہ فراج کو ووٹ دیا یا جانسن کو
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  12. الف نظامی

    الف نظامی لائبریرین

    مراسلے:
    16,386
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    درست عنوان یہ بنتا ہے: پاکستان بار کونسل اور سپریم کورٹ آف پاکستان آج فیل ہو گئے
     
    • متفق متفق × 1
  13. محمد خلیل الرحمٰن

    محمد خلیل الرحمٰن مدیر

    مراسلے:
    10,112
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Festive
    بھانجے کا نام ہی نہیں لے رہے!
     
    • زبردست زبردست × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  14. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    ان دونوں کو ووٹ دینے کی بجائے، بیلٹ پیپرلے کر اس کو سب کے سامنے آگ لگانا زیادہ مناسب ہے۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  15. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    آپ کی خواہشات پوری نہیں ہو سکتیں نظامی بھائی۔
     
    • دوستانہ دوستانہ × 1
    • غمناک غمناک × 1
  16. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    بھانجے کی جانب سے ہنگامے سے پہلے اور شروع میں وکلاء کے حملے کی قیادت کرنے کی وڈیو سامنے آنے اور بعد میںحسان نیازی کے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے جاری کی جانے والی معافی نہ صرف قبول کی جا رہی ہے بلکہ موصوف پر کوئی مقدمہ بھی دائر نہیں کیا گیا، مزید پڑھیے؛

    کیا ہم نے ماضی کی مقدس گائیوں اور برہمن نما کلچر سے سبق نہیں سیکھا
    پی ٹی آئی کی حکومت کی جانب سے بڑے زور و شور کے ساتھ یہ کہا جا رہا تھا کہ لاہور واقعے میں ن لیگ کے لوگ ہی شامل تھے، اگر شامل تھے تو ان کو ان کے کیے کی سخت ترین سزا ملنی چاہیے مگر عمران خان کے بھانجے حسان نیازی کی وڈیو میں انہیں وکلاء کو اکساتے ہوئے صاف دیکھا جا سکتا ہے۔ اب سنا ہے ان کی طرف سے سوشل میڈیا اکاؤنٹ کے ذریعے معافی مانگنے کی بھی اطلاعات ہیں(اس معافی نامے کی جھلک بول کے یوٹیوب وڈیو میں صاف دیکھی جا سکتی ہے) لیکن بڑے افسوس کے ساتھ کہنا پڑتا ہے کہ لگ یہی رہا ہے کہ پنجاب انتظامیہ کی طرف سے حسان نیازی کی معافی کو نہ صرف قبول کیا جا رہا ہے بلکہ انہیں مقدس گائے کے رشتے دار قرار دے کر ان پر کوئی مقدمہ دائر نہیں کیا گیا ہے۔ ویسے بھی دیکھا جائے تو ایک جرم ہوا ہے، کئی لوگوں کی جانیں گئی ہیں، ایسے میں معافی کیسے قبول کی جا سکتی ہے؟ آپ ایک ماسٹر مائنڈ کی معافی کیسے قبول کر سکتے ہیں، کیا محض اس لیے کہ موصوف وزیراعظم عمران خان کے سگے بھانجے ہیں؟ کیا ہم نے ماضی کی مقدس گائے نوازشریف کی چیرہ دستیوں سے سبق نہیں سیکھا، موصوف مغلِ اعظم بنے پھرتے تھے، کبھی آرمی چیف کو اکھاڑ پھینکا تو کبھی سپریم کورٹ پر چڑھ دوڑے، کیا بادشاہ گروں کا اس بار عمران خان کی شکل میں نیا چنگیز خان ماڈل لانے کا ارادہ ہے؟۔ یعنی بات یہیں پر ختم ہوتی ہے کہ ہم نے اپنے ماضی سے کوئی سبق نہیں سیکھا؟ ہم یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں کہ اس ملک میں جس کی لاٹھی اس کی بھینس کا قانون چلے گا۔ یہبادشاہ گر جو موجودہ سسٹم کو لپیٹنے اور چنگیز خان ثانی کو مطلق العنان سربراہ بنا کر دس سال کے لیے برسرِاقتدار لانے کا غیر آئینی و غیر قانونی جگاڑ کرنے جا رہے ہیں اس سے ان بادشاہ گروں کا کوئی نقصان نہیں ہونا، میرے منہ میں خاک اس سے پاکستان کا نقصان ہونے کا اندیشہ ہے۔

    میں نے کل ٹوئٹر کی ایک وڈیو شیئر کی تھی، آج ملک کے ایک بڑے بول نیٹورک کی وڈیو شیئر کر رہا ہے جس میں حسان نیازی کی وڈیو، ان کے معافی نامے کا عکس اور دیگر بہت سے سوالات اٹھائے گئے ہیں۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  17. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی لاہور میں ہونے والے اندوہناک واقعے میں ملوث پچاس کے قریب وکلاء کے نام پر داغ تو آج پندرہ دن کے جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھجوا دئیے گئے ہیں جو کہ بہت پہلے ہو جانا چہیے تھا۔ جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ قانون کی نظر میں سب مجرم ایک جیسے ہوتے ہیں، کیا ایسا ہی ہے؟ یہ بات سچ نہیں ہے کیونکہ ابھی تک وزیراعظم عمران خان کا سگا بھانجا حسان خان نیازی جو کل کے جلوس کے قائدین میں شامل تھا، جس کی وڈیو فوٹیجز اور ٹوئٹر اکاؤنٹ پر اعترافِ جرم بھی موجود ہے ابھی گرفتار ہونا تو درکنار اس کے خلاف مقدمہ تک درج نہیں ہوا۔ دوسری جانب تحریک انصاف کی سوشل میڈیا ٹیم حسان خان نیازی کو عمران کا بھانجا کم اور ن لیگ کا زیادہ قریبی ثابت کرنے پر پورا زور لگا رہے ہیں، اسے کھلا تضاد/جھوٹ کا طومار کہتے ہیں جنابِ من۔ اسے بھی اندر کریں ورنہ کل کلاں اپوزیشن والوں کے ساتھ عام لوگ بھی یہ کہنا شروع ہو جائیں گے کہ پی ٹی آئی والوں نے واقعہ خود کروایا، الزام ن لیگ پر لگایا، پارلیمانی سسٹم کو لپیٹا اور ملک میں صدارتی نظام کی راہ ہموار کر کے ایک غیر آئینی طریقے سے عمران خان کو تاحیات صدر بنوانے کے لیے راہ ہموار کی گئی۔
     
    • متفق متفق × 1
  18. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    24,445
  19. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    24,445
    جانسن نے میدان مار لیا
    [​IMG]
     
  20. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    24,445
    حقائق سے پہلے پوری طرح باعلم ہونے کی کوشش کریں۔ اس کے بعد کوئی ججمنٹ دیا کریں۔
     

اس صفحے کی تشہیر