نوری کریکٹر فونٹ کا سورس

عبدالمجید نے 'نوری نستعلیق پراجیکٹ' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جولائی 31, 2009

  1. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,828
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    بہت خوب نبیل بھائی۔ اللہ کا لاکھ لاکھ شکر ہے کہ ماہر پروگرامرز اس ( خفیہ) فانٹ فیلڈ کی طرف توجہ دے رہے ہیں۔
    آپکے پیش کردہ سوالات کا جواب دینے کی کوشش کرتا ہوں:
    سورس کے طور پر تو کرلپ کے نفیس نستعلیق کو بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔۔۔ اصل مسئلہ سورس کا نہیں، فانٹ کے انٹرنل اسٹرکچر کا ہے، جو کہ اڈوبی والوں نے اپنے لئے ڈیفائن کیا ہوا ہے۔ میں نے مجید بھائی کو بنیاد کے سلسلہ میں‌کئی بار کہا تھا کہ اڈوبی عربک فانٹ کی رکھ لو۔ یہ فانٹ اڈوبی والوں کی طرف سے مفت میں سورس سمیت جاری ہوا ہے اور اسمیں تمام ضروری سیٹنگز موجود ہیں جنکی مدد سے یہ تمام اڈوبی پراڈکٹس میں بالکل ٹھیک چلتا ہے۔ اسلئے میری رائے میں اگر ابھی بھی اسکریچ سے بیس بنانے میں وقت لگےگا تو تجربہ کے طور پر اڈوبی عربک کو بیس بنالیا جائے۔

    آج مجید کے تخلیق کردہ نوری کیرکٹر کو فانٹ کریٹر میں چیک کیا تو پتا چلا کہ اسکے بعض گلفس کی کوڈ ویلیوز ہی آپس میں غلط ملط ہیں:
    [​IMG]
    یعنی ایک ہی گلف کیلئے دو دو ویلیوز! یقیناً مسئلہ جو اوپر اڈوبی پراڈکٹس میں پیش آرہا ہے، وہ اسی ’’غلط‘‘ کوڈڈ بیس کا نتیجہ ہے۔
    مجید: کیا آپ بالکل نئی بیس فانٹ لیب میں بناکر اپنے نوری کیرکٹر کے گلفس اسمیں گھسیڑ سکتے ہو؟ نہیں تو اڈوبی عربک پر کوشش کرو۔

    میرے خیال میں‌ اوپن ٹائپ ٹیبلز کیلئے پہلے سے موجود نستعلیقی فانٹس کے سورسز سے مدد لی جا سکتی ہے۔ جیسا کہ دری یا ایران نستعلیق بالکل درست کام کرتے ہیں (اڈوبی و مائکروسافٹ پلیٹ فارم پر)۔ یوں ان فانٹس کی خوبیوں اور خامیوں کا جائزہ لیکر ایک بہتر فانٹ بنانے میں مدد ملے گی۔ اگر پاک نستعلیق کا سورس بھی مہیا ہو جاتا ہے تو سمجھیں عید ہو جائے گی ۔ایک چیز جو میں نے دری و ایران نستعلیق میں نوٹ کی ہے کہ اسکے گلفس میں خالی کشتی کا استعمال بالکل نہیں ہے۔ یعنی پورے پورے حروف بمع نکتوں کے گلفس شامل ہیں۔ البتہ یہ کوئی گیرنٹی نہیں ہے کہ یہی انکے اڈوبی میں سو فیصد چلنے کی اہم وجہ ہے۔ کیونکہ نفیس نستعلیق میں بھی تو خالی کشتیاں ہیں اور وہ ۹۰ فیصد ٹھیک چلتا ہے!
    ایک کھرب فیصد متفق ہوں! بلکہ یہ کہہ لیں کہ میرا محفل پر جائن کرنا کا اصل مقصد ہی یہی تھا کہ نستعلیقی حرفی ٹیکنالوجی پر تحقیق کرکے اسکی مدد سے مزید فانٹس متعارف کروائے جائیں۔ نیز جو نستعلیقیات کا فن ہمارے معاشرہ سے نوری نستعلیق کی وجہ سے اٹھتا جا رہے، اسکو کسی حد تک اوپن ٹائپ حرفی نستعلیقی کے ذریعہ زندہ رکھا جائے۔
    چونکہ اسوقت ہمارے پاس تمام نوری کیرکٹر کی اشکال سارٹڈ حالت میں موجود ہیں۔ اسلئے مجید بھائی سے گزارش ہے کہ سیدھا اوپر چھلانگ لگانے کی بجائے صرف دو حرفی اشکال ایک نئی بیس میں ڈال کر یہاں پیش کر دیں۔ اس بیس کو انڈیزائن میں چیک کیا جائے گا۔ اور کام اسوقت تک آگے نہ بڑھایا جائے، جبتک دو حرفی فانٹ اڈوبی پراڈکٹس میں سو فیصد کام نہ کرے!
     
    مدیر کی آخری تدوین: ‏اپریل 22, 2017
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. شاکرالقادری

    شاکرالقادری لائبریرین

    مراسلے:
    2,696
    موڈ:
    Cheerful
    یہی بات میں عبدالمجید سے کئی بار کہہ چکا ہوں کہ پہلے دو حرفی فونٹ تیار کرو اس طرح مرحلہ وار کام مکمل ہو گا اور بات آسانی سے سمجھ آتی رہے گی:)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  3. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,828
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    فکر نہ کریں۔ آپکی بنائی گئی دو حرفی اشکال بھی ہماری پائپ لائن میں شامل رہیں گی۔ انشاءاللہ۔
    بس دعا کر تے رہیں کہ اس بار پائپ لائن "کچھ" ناگہانی وجوہات کی بنا پر بند نہ ہو جائے:)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,627
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    ٹھیک ہے تو پھر سب سے پہلے اس بات پر متفق ہو جانا چاہیے کہ یہ کوئی جلد مکمل ہونے والا کام نہیں ہے بلکہ اس کے لیے قدرے لانگ ٹرم گول سیٹ کرنا پڑے گا۔ میں محسن کو اس بات پر راضی کرنے کی کوشش کرتا ہوں کہ وہ اس سلسلے میں اپنے تجربے کی بنیاد پر ہماری رہنمائی کرتے رہیں اور ہو سکے تو وہ پاک نستعلیق کا سورس اور اس سے متعلقہ باقی ٹولز بھی ہمیں فراہم کر دیں۔ میں چونکہ 9 اگست کو یعنی پرسوں چار ہفتے کے لیے پاکستان جا رہا ہوں، اس لیے اتنے عرصے میں اس پراجیکٹ میں کوئی فعال کردار ادا نہیں کر سکوں گا۔ لیکن میری آپ دوستوں سے گزارش ہے کہ آپ اس کام کا مومینٹم کم نہ ہونے دیں۔ شاکرالقادری صاحب سے بھی میری گزارش ہے کہ وہ بھی اپنے تجربے کی روشنی میں ہماری رہنمائی کرتے رہیں۔

    محسن نے مجھے ایک مرتبہ کہا تھا کہ کریکٹر بیسڈ نستعلیق فونٹ کی تیاری ایک حل شدہ پرابلم ہے۔ ان کی یہ بات جزوی طور پر درست ہے کہ کیونکہ ایک تو اابھی تک کوئی ویب اور ڈیسک ٹاپ پر کوئی قابل استعمال کیریکٹر بیسڈ نستعلیق فونٹ موجود نہیں ہے، دوسرے کیریکٹر بیسڈ نستعلیق فونٹ کی تیاری ابھی تک پبلک ڈومین میں نہیں آیا ہے۔ ابھی تک معدودے چند لوگ کو ہی اس فن پر دسترس حاصل ہے۔ اگر یہ پراجیکٹ کامیاب ہو جاتا ہے تو اس سے نستعلیق ٹائپوگرافی کو مزید فروغ ملے گا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  5. عبدالمجید

    عبدالمجید محفلین

    مراسلے:
    933
    جی نبیل بھائی میرا بنایا گیا نوری کریکٹر فونٹ مائکروسافٹ کے سافٹوئیرز میں درست کام کر رہاہے اور اسی بات پر ہم پریشان ہے کہ کیا وجہ ہے کہ ایک فونٹ ایک پلیٹ فارم پر کام کرتا ہے جبکہ دوسرے پلیٹ فارم پر کام نہیں کر رہا۔ کریکٹر بیس فونٹ کو نئے بیس پر بنانا یقینا آسان کام نہیں ہے اور اسکے لئے کافی مہارت اور تجربہ کی ضرورت ہے لیکن الحمد للہ ہم اس سلسلے کا پہلا مرحلہ پار کرچکے ہیں۔ چونکہ اس فونٹ پر کام کیا گیا ہے مسئلہ صرف اتنا ہے کہ فونٹ کیا وجہ ہے کہ درست کام نہیں کرتا ہم اگر صرف یہ مسئلہ معلوم کرلیں تو پھر تو فونٹ مکمل ہےاسلئے میری یہی رائے ہے کہ اگر اس فونٹ پر ماہرین توجہ دیں اور اسکا مسئلہ ٹریس ہوسکے تو بہتر رہے گا
     
  6. عبدالمجید

    عبدالمجید محفلین

    مراسلے:
    933
    آپکے رائے سے مجھے اتفاق ہے چونکہ میں اور محسن بھائی نستعلیق کیرکٹر بیس فونٹ پر کام کرچکے ہیں اسلئے اشکال کی پہچان اور شناخت میرے لئے مشکل نہیں ہے چونکہ میں پہلے بھی نستعلیق کریکٹر بیس کا کیلٹ مکمل کرچکا ہے اور میرے تجربہ کے مطابق نستعلیق کریکٹر بیس فونٹ کا سب سے مشکل مرحلہ یہی ہے اسلئے دوبارہ فونٹ کو ۲ حرفی جوڑ سے بنانا مشکل نہیں رہے گا
     
  7. عبدالمجید

    عبدالمجید محفلین

    مراسلے:
    933
    صحیح اس دفعہ میں بیس کے طور پر اڈوبی عربک فونٹ کو بیس بنا لیتا ہوں اور کوشش کرتا ہوں کہ آج رات سے ہی اسپر کام شروع کرسکوں
    اس جانب توجہ دلانے کا شکریہ میں آج ان ویلیوز کو چیک کرلیتا ہوں کہ یہ غلطی کیسی ہوگئی ہے اور کہیں فونٹ کا ملٹی پلیٹ فارم پر چلنے کے مسئلہ کا اسی سے تو تعلق نہیں ہے۔
    میں کرشش کرتا ہوں کہ وقت نکال کر ایک بار پھر دری اور ایران نستعلیق کے سورس کا مطالعہ کرسکوں ۔ میں کوشش کرتا ہوں کہ نئے سرے سے نوری کریکٹر کو اڈوبی عربک فونٹ کے بیس پر ۲ حرفی جوڑ تک بنانے سکوں
     
  8. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,828
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    مجید، آپکے پاس ابھی 4 ہفتے ہیں۔ اس دوران میں اگر ہم ایک دو حرفی فانٹ مکمل کر پاتے ہیں‌تو ایک بڑی کامیابی ہوگی۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  9. عبدالمجید

    عبدالمجید محفلین

    مراسلے:
    933
    شکریہ شاکر بھائی میں انشاءاللہ اسبار آپکے مشورہ پر ضرور عمل کرونگا
     
  10. عبدالمجید

    عبدالمجید محفلین

    مراسلے:
    933
    شکریہ میں کوشش کرتا ہوں کہ جلد از جلد ایک نئے بیس پر 2 حرفی فونٹ مکمل کرپاوں
     
  11. نبیل

    نبیل محفلین

    مراسلے:
    16,627
    جھنڈا:
    Germany
    موڈ:
    Depressed
    شاباش عبدالمجید۔ تمہیں کسی ٹول کی ضرورت پڑے تو مجھے اس کے بارے میں بتا دینا۔ میں پاکستان سے واپس آ کر نعیم سعید کی تجاویز کی روشنی میں بھی ایک ٹول ڈیویلپ کرنے کا ارادہ رکھتا ہوں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  12. شاکرالقادری

    شاکرالقادری لائبریرین

    مراسلے:
    2,696
    موڈ:
    Cheerful
    عبدالمجید کے والد مکرم کا انتقال ہو گیا ہے وہ رات کو چھت پر سونے گئے تو ایک اندھی گولی کا شکار ہوگئے میں نے دعائیہ کلمات کے فوم میں تعزیتی لڑی کھول دی ہے مرحوم کو ان کے آبائی وطن افغانستان میں دفنایا جائے گا
    انا للہ وانا الیہ راجعون
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  13. arifkarim

    arifkarim معطل

    مراسلے:
    29,828
    جھنڈا:
    Norway
    موڈ:
    Happy
    :( :( :( :(
    انا للہ وانا الیہ راجعون۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1

اس صفحے کی تشہیر