1. احباب کو اردو ویب کے سالانہ اخراجات کی مد میں تعاون کی دعوت دی جاتی ہے۔ مزید تفصیلات ملاحظہ فرمائیں!

    ہدف: $500
    $420.00
    اعلان ختم کریں
  2. اردو محفل سالگرہ چہاردہم

    اردو محفل کی یوم تاسیس کی چودہویں سالگرہ کے موقع پر تمام اردو طبقہ و محفلین کو دلی مبارکباد!

    اعلان ختم کریں

نواز شریف کو سزا دباؤ پر سنائی، احتساب عدالت کے جج ارشد ملک کی مبینہ ویڈیو جاری

جاسم محمد نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏جولائی 6, 2019

  1. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    9,952
    چلیں آپ دوستوں کے “سمجھانے” پر ہم فی الحال مریم نواز کے جہاد میں شامل ہو جاتے ہیں۔ لیکن یاد رہے کہ اگر اس بار بھی یہ جہاد صرف نواز شریف کو ریلیف دلوانے تک رہا اور اصل ہدف یعنی اسٹیبلیشیہ مافیا کے مکمل صفائے تک نہ چلا تو پھر ہم آپ کو ہی قصور وار ٹھہرائیں گے :)
     
  2. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    ان کے بڑوں کو آپ ہی لائے تھے، اس لیے وہ جانیں، اور آپ! ہم مریم نواز صاحبہ کا ساتھ ایک حد سے زیادہ نہیں دے سکتے۔ ہم ان کے اینٹی اسٹیبلشمنٹ بیانیے سے ایک حد تک متاثر ہیں، اور ہمیں اسی حد تک ہی محدود رہنا ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  3. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    9,952
    متاثر تو ہم بھی ہیں اگر اس سے واقعتا عوامی فلاح کا کوئی پہلو نکلتا ہے اور اسٹیبلشمنٹ مافیا کی نظام پر گرفت ڈھیلی پڑتی ہے۔
    البتہ اگر اس کا مقصد صرف ن لیگ مافیا کو فائدہ پہنچانا اور تحریک انصاف کے بیانیہ احتساب کو کمزور کرنا ہے تو پھر معذرت کے ساتھ ہم اس کے حق میں نہیں ہیں۔
     
  4. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    اور، ہم بلا امتیاز احتساب کے حامی ہیں جس کے دُور دُور تک کوئی آثار نہ ہیں۔ :)
     
    • زبردست زبردست × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  5. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    9,952
    ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پہ دم نکلے :)
    موجودہ نیب چیئرمین آپ کی “جمہوری” اور “اینٹی اسٹیبلشمنٹ” پارٹیز نے لگایا۔
    جاری کرپشن کیسز آپ کی “جمہوری” اور “اینٹی اسٹیبلشمنٹ” پارٹی نے اپنے خریدے ہوئے جج کی عدالت میں ٹرانسفر کروائے۔
    اور پھر مطلوبہ نتائج نہ ملنے پر اپنے ہی نیب چیئرمین اور جج کی متنازعہ ویڈیوز بنا کر میڈیا میں لیک کر دیں۔
    اب اتنے جتن کرنے کے بعد بھی اعتراض باقی ہے کہ حکومت اور اسٹیبلیشیہ بلا امتیاز احتساب نہیں ہونے دے رہی :)
     
  6. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    9,952
    اصلی یا نقلی!
    ارشاد بھٹی

    ابھی یہ ثابت ہی نہیں ہو پایا کہ وڈیو اصلی یا نقلی، لیکن مریم نواز خود ہی ملزم، خود ہی مدعی، خود ہی وکیل، خود ہی جج، وڈیو بھری پریس کانفرنس کھڑکا کر وڈیو خوشخبری بھرا جلسہ کر چکیں، قوم کو نواز شریف کے بری ہونے پر مبارکباد دے کر فرما چکیں ’’اب نواز شریف کو قانونی و اخلاقی طور پر جیل میں رکھنے کا کوئی جواز نہیں‘‘، لیکن حیرت اس پر، مریم صاحبہ کا کہنا، عدلیہ نادیدہ قوتوں کے دباؤ میں، حکومت ان کے خلاف، پھر اتنا بڑا ثبوت ہاتھ لگا، کیوں ابھی تک اس انتظار میں کہ عدلیہ ہی نوٹس لے، کیوں نواز شریف کے وکیل خواجہ حارث وڈیو لیکر اسلام آباد ہائی کورٹ یا سپریم کورٹ نہ پہنچے، حیر ت اس پر بھی، مریم نواز کا کہنا، ان کے پاس جج ارشد ملک کی 2وڈیوز، تین آڈیو ٹیپیں اور بھی، اگر ایسا ہے تو ان کی قسطوں میں تقریبِ رونمائی کیوں، ڈر، خوف کاہے کا، شریفس تو وہ جنہوں نے پانامہ لیکس کے پہلے دن سے پھٹے چک دیئے تھے، عدالتوں میں لڑائی لڑنے کے بجائے عدالتوں سے لڑائیاں لڑیں، ججز پر چڑھائیاں، فوج کو دھمکیاں، ایسی باجماعت لڑائیاں کہ سپریم کورٹ سے آواز آئی ’’ایسا تو گاڈ فادرز، سسلین مافیا کرے‘‘ مگر آج اتنا بڑا ثبوت پاس، ایک وڈیو مارکیٹ میں پھینک کر کس شے کا انتظار، یہ بلیک میلنگ، سودے بازی یا دال کالی۔


    حیرت اس پر بھی، وہ نواز شریف جو اپنے بچاؤ کیلئے قومی اسمبلی میں ’جناب اسپیکر یہ ہیں وہ ذرائع‘ والی جھوٹی تقریر کر ڈالیں،جو اپنے بچاؤ کیلئے 3جھوٹی ٹی وی تقریریں ٹھوک دیں، جو اپنے بچاؤ کیلئے قطری خط لائیں، اپنے بچاؤ کیلئے خط سے مکر جائیں، جو اپنے بچاؤ کیلئے مشکوک کیلبری فونٹ اور جھوٹی ٹرسٹ ڈیڈ کہانیاں سنا دیں، جو اپنے بچاؤ کیلئے سب کچھ اپنے والد اور بیٹوں حسن، حسین پر ڈال دیں، اسی نواز شریف کو آڈیو، وڈیوز کی شکل میں اپنی بے گناہی ثابت کرنے بلکہ 70سالہ تاریخ بدلنے، انقلاب کی بنیاد رکھنے، ووٹ کو عزت دینے اور سازشوں کو بے نقاب کرنے کا موقع ملے اور اتنی سستی، کاہلی، کہیں ایسا تو نہیں کہ عقلمند سمجھا چکے، صرف پریس کانفرنس میں وڈیو دکھانے سے عوام کو تو بے وقوف بنایا جاسکتا ہے، مگر اس سے نواز شریف کے کیس پر کوئی فرق نہیں پڑنے والا، آڈیو، وڈیوز عدالت میں پیش ہوں گی، فرانزک آڈٹ ہوگا، مریم نواز، ناصر بٹ، جج صاحب، وڈیو بنانے والوں کو بلایا جائے گا، تفتیش، تحقیق کے مرحلے، صرف جذباتی تقریروں، جوشیلے بیانوں اور بچکانہ ٹویٹوں سے کام نہیں چلنے والا۔

    باقی رہ گئی یہ بات کہ جج ارشد ملک نے دباؤ میں آکر نواز شریف کو سزادی تو ذرا پاناما کہانی ریوائنڈ کریں، سب کو معلوم، نواز شریف نے سب جھوٹی تقریریں اپنی مرضی سے کیں، سپریم کورٹ کو خط میاں صاحب نے خود لکھا، جے آئی ٹی نواز شریف کے وکلاء کی خواہش پر بنی، احتساب عدالت (ٹرائل کورٹ) میں کیس نواز شریف کے وکلاء کے کہنے پر آیا، جج بشیر سے جج ارشد ملک کے پاس کیس ٹرانسفر نواز شریف کی وکیل کی خواہش پر ہوا، اب آ جائیے العزیزیہ ریفرنس پر، وہی کیس جس میں جج ارشد ملک نے میاں صاحب کو سزا سنائی، 131صفحات کے العزیزیہ فیصلے میں، حسین نواز بتائے، میں نے 2001میں جلا وطنی کے دوران العزیزیہ مل سعود ی عرب میں لگائی مگر پیسہ کہاں سے آیا، کبھی کہے قرض لیا مگر قرض کا کوئی ریکارڈ نہیں، کبھی کہے دوستوں سے پیسے ادھار لئے مگر ادھار کا کوئی ریکارڈ نہیں، کبھی کہے کہ 1980میں دادا محمد شریف نے قطریوں کے ہاں سرمایہ کاری کی، وہی پیسے قطریوں سے لیکر کاروبار کیا، مگر نہ دادا کی قطریوں کے ہاں سرمایہ کاری کا کوئی ریکارڈ، نہ قطریوں کے پیسے دینے کا کوئی ریکارڈ، 80سماعتوں کے دوران شریفوں نے کوئی ایک گواہ پیش کیا نہ کوئی ایک ثبوت دیا، وہ منی ٹریل دینے میں ناکام رہے، ان کے پاس کوئی رسید نہ کوئی بینک ٹرانزیکشن، کسی نے سوال کا جواب اون اوتھ نہ دیا، کیونکہ اون اوتھ سوالوں کا جواب دیتے تو جو کہتے وہ ثابت کرنا پڑتا، العزیزیہ فیصلے میں، جب کاروبار ہو رہے تھے تب بچے چھوٹے، زیرِ تعلیم، ان کا کوئی ذریعہ معاش نہ تھا، والد کی زیرِ کفالت، میاں صاحب کا مؤقف جھوٹ پر مبنی، نواز شریف بدعنوانی کے مرتکب ہوئے، بیٹوں حسن، حسین کے ساتھ مل کر کرپشن کی، ہل میٹل کا 88فیصد منافع جو سوا ارب بنے، میاں صاحب نے وصول کیا، ہر بینک ٹرانزیکشن اور تمام چیک موجود، جب شریفس نے دو کمپنیاں 22ملین ڈالر کی خریدیں تب شریفس کے پاس ڈکلیئرڈ رقم 8لاکھ 60ہزار ڈالر تھی، میاں صاحب نہ صرف جان بوجھ کر خود تفتیشی کے سامنے پیش نہ ہوئے بلکہ منصوبہ بندی کے تحت بیٹوں کو لندن بھجوا دیا۔

    اب آپ بتائیے، ایک کیس کی 80سماعتیں ہوں، جج پوچھ پوچھ کر تھک جائے کہ حضور ملیں کیسے لگیں، کاروبار کیلئے پیسہ کہاں سے آیا، سعودی عرب، یو اے ای، قطر، لندن پیسہ آتا جاتا رہا، کیوں ایک بینک ٹرانزیکشن، ایک رسید، ایک کاغذ نہیں، کوئی جواب نہ ملے، پھر یہ لطیفہ سن لیں، شریفوں کے اپنے ریکارڈ میں یہ تضاد، جن دنوں پاکستان دھڑا دھڑ منافع بھیجا جا رہا تھا، اُن دنوں سعودیہ، یو اے ای، لندن میں ملیں، کاروبار خسارے میں تھے، یہی سب دیکھ کر تو جسٹس کھوسہ اپنے فیصلے میں لکھیں ’’جس طرح کی ہاؤس آف شریفس نے وضاحتیں دیں، اس طرح کی وضاحتیں تو جنوں، پریوں کی کہانیوں میں ہی ملیں، قانون اندھا ہو سکتا ہے لیکن جج نہیں، نواز شریف، ان کے بچے چاہتے تھے کہ ہم ان کی جائیدادوں کی بیوقوفانہ وضاحتیں مان لیں، ہم وضاحتیں مانگ رہے تھے اور نواز شریف ملک کی سب سے بڑی عدالت سے جوا کھیل رہے تھے‘‘۔

    یقین جانیے، جج امریکہ، برطانیہ کے بھی ہوں، العزیزیہ، فلیگ شپ کیسوں کا سو بار ٹرائل ہو، پھر بھی میاں صاحب اینڈ کمپنی کو سزا بلکہ عین ممکن دوبارہ ٹرائل ہونے پر العزیزیہ کے ساتھ ساتھ فلیگ شپ میں بھی سزا ہو جائے کیونکہ ان کے پاس کل دفاع کیلئے کچھ تھا نہ آج، کل بھی جھوٹ تیرا آسرا، آج بھی جھوٹ سے کام چلایا جا رہا، لیکن اس کے باوجود تمام آڈیو، وڈیوز کی حقیقتِ حال کا پتا چلنا چاہئے، یہ چھوڑیں کہ مریم نواز تاریخی جھوٹ بول چکیں، جعلسازی کر چکیں، اس وقت اہم آڈیو، وڈیو ز کی جانچ پڑتال، اصلی، نقلی کا پتا چلنا چاہئے۔
     
  7. خالد محمود چوہدری

    خالد محمود چوہدری محفلین

    مراسلے:
    11,564
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Festive
    جج کرپٹ ہوسکتا ہے۔سیاست اور سیاست دانوں پر تین حرف۔ میں نے اب تک ایک شخص بھی ایسا نہیں دیکھا جو اس بھونڈی ویڈیو کو ایک فیصد بھی درست سمجھتا ہو
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  8. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    خواہش رکھنا کوئی جرم نہیں۔ ہمارا تعلق کسی نام نہاد جمہوری پارٹی سے نہ ہے۔ اس لیے، ہمیں غیر جانب داری سے معاملات کو دیکھنے کی عادت ہے۔ ہماری ایسی کوئی مجبوری نہ ہے کہ کسی نہ کسی پارٹی کی، یا عسکریان کی چاپلوسی کرتے پھریں۔ جب کچھ بہتر دکھائی دے گا، تو اس کی تعریف کریں گے۔ جو میدان جس کا ہے، اُس میں رہے تو بہتر ہے۔ :)
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  9. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    24,939
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    بڑے بڑے مُلا حضرات بھی اس پر بات نہیں کر رہے، یعنی کہ کیا وہسکی پاکستان میں حلال ہو گئی ہے؟ اچھی خاصی قید ہوتی تھی اس پر پہلے تو! :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  10. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    سر! وہسکی اور جوس تو بعد کا معاملہ ہے۔ ابھی تو ویڈیو کے اصلی یا نقلی ہونے پر بحث چل رہی ہے۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  11. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    24,939
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    ویڈیو تو شاید جج صاب بھی مان گئے ہیں کہ اصلی ہی ہے۔ میں نے ویڈیو دیکھی نہیں وگرنہ پہچان جاتا کہ ٹیبل پر کیا ہے (جوس کے بہت ڈبے دیکھ رکھے ہیں میں نے)۔ :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 4
  12. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    آپ جج صاحب کا کیس مزید کمزور کر دیں گے اس لیے چچا غالب کے کسی عاشق کو تفتیش کی اجازت نہ ہے۔ :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  13. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    24,939
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    جب کہ غالب کے لیے (اور غالب کے عاشقین کے لیے بھی) وہ "جوس" مکرم ہے جو سچ اگلواتا ہے! :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
  14. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    یہ انکشافات واقعی نشہ کی حالت میں ہی کیے جا سکتے تھے۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  15. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    جج صاحب پر ترس بھی آتا ہے۔ یوں لگتا ہے دو شادیاں کر رکھی ہوں موصوف نے۔ یہ سب تو ہونا ہی تھا۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
  16. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    24,939
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    اور مزید سچ سنا ہے جج صاب نے حرم شریف میں دورانِ عمرہ بولا ہے، اللہ اللہ! :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  17. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    7,956
    جب ایسی ویڈیوز انہیں وہاں دکھائی گئی ہوں گی تو پھر سچ کا نشہ بھی چڑھ جاتا ہے محترم! وہاں، جامِ حق پی لیا ہو گا جج صاحب نے۔ موصوف ہیں تو ویسے چلتا پرزہ۔ :)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  18. محمد وارث

    محمد وارث لائبریرین

    مراسلے:
    24,939
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Depressed
    کاش موصوف، وہسکی یا جامِ حق کے نشے میں 'غیر جگہوں' پر سچ بولنے کی بجائے اپنی عدالتی کرسی پر بیٹھ کر سچ بولتے!
     
    • زبردست زبردست × 4
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  19. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,589
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    میں نے ویڈیو تو کوئی نہیں دیکھی لیکن جن دوستوں نے دیکھی ہیں کیا وہ بتاسکتے ہیں کہ ویڈیو تسلسل کے ساتھ ریکارڈ ہوئی معلوم ہوتی ہے یا درمیان میں وقفے ہیں؟ میرا مطلب ہے کہ ناصر بٹ کے جج صاحب کی گاڑی میں سوار ہونے سے لے کر گھر میں داخل ہونے اور پھر گفتگو کے شروع ہونے اور اختتام تک ویڈیو ایک تسلسل سے بنی ہے؟گھر میں داخل ہونے سے لے کر نکلنے تک کا دورانیہ زیادہ اہم ہے تسلسل کے حوالے سے۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  20. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,494
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    یہ میں نے کب کہا؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1

اس صفحے کی تشہیر