ملالہ کا ملال اور قوم کی دھمال

عاطف بٹ نے 'سیاست' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اکتوبر 10, 2012

لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
  1. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    فلپائن کا تو یہاں ذکر ہی نہیں ہے نہ اس کا الزام افغانستان پر لگایا گیا ہے۔ البتہ امریکہ کا اس سے بہت کچھ لینا دینا ہے ۔ اس خطے میں جارحیت اس وقت شروع ہوئی جب سوویت یونین کے افغانستان کے داخلے کے وقت آپ کے محبوب امریکہ نے مذہبی شدت پسندی کو جہاد کا نام دے کر ”مجاہدین“ کو گھر آئے داماد سے بھی زیادہ امریکہ میں عزت دی۔ جو گدھا خریدنے کی طاقت نہیں رکھتے تھے وہ امریکی ڈالروں کی برکت سے لینڈ کروزرز میں میزائل رکھ کر گھومنے لگے۔ پھر پاکستانی حکومتوں اور ایجنسیوں نے بھی ملکی مفاد کی بجائے حسب عادت دوسروں کے مفادات میں ان کو پروان چڑھایا۔
    میں کہتا ہوں کہ شدت پسندی کے اسباب پر غور کریں نا کہ جنگ کا دائرہ وسیع کرنے کی سوچیں۔ جب تک امریکہ افغانستان پر ناجائز قابض نہیں ہوا تھا تب تک طالبان کی ایسی شدت پسندی کہیں دیکھنے میں نہیں آتی تھی اس کے آنے کے بعد ہی سے تباہی و بربادی کے اس دور کا آغاز ہوا ہے۔ اب یہاں جو کچھ بھی ہو رہا ہے امریکہ اس کا براہِ راست ذمہ دار ہے۔ اس کا حل بھی یہی ہے کہ امریکہ اس خطے سے چلا جائے بلکہ بہتر ہو گا کہ اپنے ملک میں قتل و غارت گری کی ہوش ربا بڑھتی وارداتوں اور ٹیری جونز جیسے مذہبی دہشت گردوں سے نپٹے۔ یہاں کے طالبان کو قابو کرنے کے لئے پاک فوج کافی ہے۔
    سوات پر حملہ سب کو یاد ہے۔ آدھی بات آپ نے کہی ہے پوری مجھ سے سُن لیں۔ اور آپ کو بھی یاد ہو گا کہ جب پاک فوج نے سوات آپریشن شروع کیا تو افغان علاقے میں موجود امریکہ نے چیک پوسٹیں ختم کر دی تھیں۔ جس کی وجہ سے بہت سارے طالبان شدت پسند آسانی سے افغانستان فرار ہو گئے۔ان چیک پوسٹوں کے راتوں رات ختم کرنے کی وجہ بتا سکتے ہیں آپ؟۔ فرار ہونے والوں میں ایک فضل اللہ بھی تھا جو ابھی ملالہ پر ہونے والے حملے کا ماسٹر مائنڈ ہے اور امریکی چھتر چھایہ میں افغانستان میں ہی موجود ہے۔ امریکہ کے خصوصی نمائندے برائے پاکستان و افغانستان مارک گراسمین سے حالیہ ملاقاتوں میں پاکستانی اعلی حکام نے یہ مطالبہ کیا ہے کہ اسے پاکستان کے حوالے کیا جائے۔
    پھر بھی اگر یہ معاملہ ، آپ کے خیال میں ، ملالہ اور طالبان کا ہے تو آپ اس کے لئے اس قدر فکر مند کیوں ہیں؟، مٹی ڈالیں ، بیگانی شادی میں عبداللہ دیوانہ والی بات نہ کریں ۔ ہم جو سمجھتے ہیں کہ معاملہ اس سے مختلف ہے وہ خود ہی مغز کھپائی کر کے درست معلومات سب کے سامنے پیش کرتے رہیں گے۔
     
    • زبردست زبردست × 3
    • متفق متفق × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. نایاب

    نایاب لائبریرین

    مراسلے:
    13,422
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Goofy
    " ملالہ " کے معاملے پر " بندر کی بلا طویلے کے سر ڈال دینا ۔
    کبھی مذہب کو ہتھیار بنانا ۔ کبھی حب الوطنی کے نام پر بہکانا ۔ کسی کی ٹوپی کسی کے سر پہنانا ۔
    برائی کی مذمت نہ کرتے تاویلات کی دنیا سجانا ۔ یہ تو ہے سیاسی مذہبی مداریوں کا تماشہ پرانا ۔
    " ملالہ " پر حملہ کرنے والے ہر ذی شعور انسان کی نگاہ میں قابل مذمت ہیں ۔
    اور اس حملے کا دفاع کرنا ایسی " برائی " کی ترویج میں حصہ لینا ہے ۔
    "ملالہ " پر حملہ نہ تو امریکہ نہ ہی مغربی دنیا نہ ہی طالبان پر حملہ ہے ۔
    یہ " حملہ " ہے اس سوچ پر جو کہ " تعلیم نسواں " کی حامی ہے ۔اور اس سوچ کو آواز دیتے اک معصوم بچی گولی کا نشانہ بنی ۔
    حملہ آوروں کی مذمت کا ادنی ترین درجہ ان کے اس فعل کی مذمت کرنا ہے ۔ نہ کہ ان کا دفاع کرنا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • زبردست زبردست × 1
  3. سید زبیر

    سید زبیر محفلین

    مراسلے:
    4,362
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Dunce
    ملالہ پر حملے سے دشمنوں کا مقصد پورا ہوگیا۔قوم ملالہ کی ہمدرد ہوتے ہوئے دو گروہوں میں بٹ گئی
    ہم کو آپس میں محبت نہیں کرنے دیتے
    اک یہی عیب ہے اس شہر کے داناوں میں
     
    • متفق متفق × 5
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  4. فاروق سرور خان

    فاروق سرور خان محفلین

    مراسلے:
    2,940
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Breezy
    سوال یہ ہے کہ آج طالبان ظالمان کو لینڈ کروزرز کہاں سے ملتے ہیں۔ ان کے ویہیکل آئیڈینٹی فیکیشن نمبرز سے جب ان کو ٹریس کیا جاتا ہے تو یہ جاپان سے براہ دبئی، براہ ایران کیوں سامنے آتے ہیں؟ پاکستان کے شمال مغربی سرحدی علاقوں میں پیٹرول سارے پاکستان سے سستا کیوں ہے؟ اس کی سپلائی اتنے کم داموں پر پاکستان یا افغانستان سے کس طرح ممکن ہے؟ یہ سپلائی ایران کے علاوہ کس کس ملک سے ممکن ہے ؟ امریکہ ایک مظبوط پاکستان چاہتا ہے۔ نا کہ طالبان ظالمان کی پاکستان اور اس کے عوام کی حکومت؟ یہی صورت حال انڈیا کی ہے ، انڈیا پاکستان میں شدت پسند ظالمان کی حکومت نہیں چاہتا۔
    یہ تو ہمارے اپنے دوست ہیں کہ
    ہوئے تم دوست جس کے دشمن اس کا آسماں کیوں ہو​
     
  5. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    عالی جاہ ، دفاع پر مبنی ایک تحریر کی طرف ہی اشارہ کر دیں کہ اردو محفل پر اس رکن نے ملالہ پر حملے کی ستائش کی ہے۔ منتظر رہوں گا۔
    اس مکرر ارشاد کی بھی کوئی سند پیش فرما دیں۔
    چلیں مان لیا کہ ایسا ہی ہے تو اب اس کا حل کیا پیش فرماتے ہیں آپ؟۔ اب کیا کیا جائے۔ اور کیا طالبان اور ان کے مربی کے ہاتھوں شہید ہونے والے باقی لوگ اور معصوم بچے جہالت کے علمبردار تھے؟ یا وہ لوگ اپنی بچیوں کو تعلیم نہیں دلواتے تھے؟۔
    اب کیا میں لاہور ، کراچی ، فیصل آباد اور دیگر بڑے بڑے شہروں کے رکشوں کی تصاویر یہاں بھیج کر اس بات کا ثبوت دوں کی قوم نے ملالہ کے مشن سے کس حد تک یک جہتی دکھائی ہے؟ کیا میں ان شاہراہوں کی جھلک دکھاؤں جہاں ایک ایک شاہراہ پر لائٹ کے کھمبوں کے ساتھ سینکڑوں کی تعدا د میں ملالہ کی تصاویر آویزاں ہیں؟۔ کیا میں لبرٹی چوک ، مال روڈ ، کالجز اور دیگر تعلیمی اداروں میں اس کے لئے روشن کی جانے والی شمعوں کا ذکر کروں۔ آخر کس قسم کی یک جہتی مطلوب ہے معترضین کو؟ اور کس بات کو وہ حملے کا دفاع سمجھتے ہیں؟ اور کس عمل سے ان کی تشفی ہو گی؟۔
    میں نے مختلف دھاگوں میں بڑی وضاحت سے لکھ دیا ہے کہ یہ وقت جذبات کا نہیں عقل سے کام لینے کا ہے اگر کوئی اسے مذہبی ہتھیار ، حب الوطنی کے نام پر بہکانا ، کسی کی ٹوپی کسی کے سر پہنانا ، برائی کی مذمت نہ کرتے تاویلات کی دنیا سجانا ، سیاسی و مذہبی مداریوں والا تماشہ دکھانا اور اسی قبیل کی الا بلا کہتا ہے تو میری بلا سے۔ میں اسے دل کی بھڑاس سے زیادہ کچھ نہیں سمجھتا۔ معلومات ہیں ، دلیل ہے ، سچ کہنے اور سننے کا حوصلہ ہے ، سوچ آزاد ہے ، تاریخ سے واقفیت ہے ، قبائلی علاقے کی قانونی حیثیت کا علم ہے ، بنگلہ دیش کے سقوط سے سیکھا کوئی سبق ہے ، بلوچستان میں کی گئی غلطیوں کا احسا س ہے اور بین الاقوامی سیاست کی کوئی سُدھ بُدھ ہے تو دلیل کے ساتھ مجھ سے بات کرے ، کیونکہ ماضی کے ان واقعات کا موجودہ صورت حال سے بہت گہرا تعلق ہے بلکہ ان کو سمجھے کے بغیر موجودہ صورت حال کا ندازہ کرنا اور مستقبل قریب کا قیافہ کرنا نا ممکن ہے۔گھسی پٹی باتیں دہراتے رہنا کوئی فائدہ نہیں دے سکتا۔
    ورنہ فی الحال ملالہ کی برطانوی ہسپتال سے جاری ہونے والی نئی تصاویر کا ہی بغور مطالعہ کر کے اس رپورٹنگ کا ماتم کر لے جو ایک خاص مقصد کے لئے کی گئی تھی۔ بہت کچھ سمجھ میں آ جائے گا۔
     
    • زبردست زبردست × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  6. ساجد

    ساجد محفلین

    مراسلے:
    7,113
    موڈ:
    Question
    کتنے فیصد پاکستانی یہ سمجھتے ہیں کہ بھارت اور امریکہ پاکستان کو مستحکم دیکھنا چاہتے ہیں یہ جاننے کے لئے محفل پر ایک رائے شماری کروا لیں نتائج سے اندازہ ہو جائے گا۔
    ایران کا سمگل شدہ پٹرول بلوچستان میں دہائیوں سے بک رہا ہے اور یہیں سے شمال مغرب کی طرف روانہ کیا جاتا ہے۔وہاں بھی یہ پٹرول ہر جگہ دستیاب نہیں بلکہ چند ایک سرحدی علاقوں میں ملتا ہے اور باقی کا خیبر پختونخواہ سرکاری پٹرول سرکاری ریٹ پر ہی خرید کرتا ہے۔ یہ معاملہ ریاستی نا اہلی کا ہے۔
    آپ دنیا بھر میں جہاں سے چاہو گاڑی خریدو یا رجسٹر کرواؤ وہ آپ سے یہ نہیں پوچھتے کہ” پیسہ کہاں سے آیا“؟۔ یہاں لاہور میں بہت سی پرائیویٹ گاڑیاں دیگر ممالک کی رجسٹرڈ ہیں تو کیا یہ کہا جا سکتا ہے کہ انہیں یہ گاڑیاں ان ممالک نے کسی خاص مقصد کے لئے دیں؟۔ ہاں جو بات توجہ طلب ہے وہ یہ کہ کراچی میں پی این ایس پر ہونے والے حملہ آوروں سے ایسے جدید ترین واکی ٹاکی سیٹ برآمد ہوئے تھے جو امریکی اور ناٹو فورسز کے استعمال میں ہیں۔ ساختہ امریکہ یہ سیٹ ابھی تک امریکہ نے عالمی منڈی میں کسی ملک کو نہیں بیچے۔ ہے نا لمحہ فکریہ؟۔
    یہ درست کہ طالبان کی نظریاتی اور مالیاتی مدد بعض عرب ممالک سے ہوتی ہے اس پر چیک رکھنا چاہئیے اور میں دیگر مراسلوں میں یہ نقطہ بڑی وضاحت سے بیان کر چکا ہوں۔ اگر ایرانی فنڈنگ بھی ہو رہی ہے تو اس کو روکا جائے۔ اسی طرح سے امریکی ڈالروں کی بارش کو بھی۔
    معاملے کا اصل بگاڑ تو یہی ہے جس کی طرف آپ کا خیال ہے اور جب بگاڑ کا پتہ چل جائے تو علاج بھی اسی کے مطابق ہونا چاہئیے۔
     
    • زبردست زبردست × 2
  7. سیدہ سارا غزل

    سیدہ سارا غزل معطل

    مراسلے:
    292
    موڈ:
    Daring
    بالکل صرف مختاراں مائی ، شرمین عبید اور ملالہ ہی ہمارے بنیاد پرست اور جاہل معاشرے میں روشن تبدیلی کی علامت ہیں جو نہیں مانے گا وہ دہشتگرد اور طالبانی ظالم ہو گا
     
    • متفق متفق × 1
    • غیر متفق غیر متفق × 1
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  8. نایاب

    نایاب لائبریرین

    مراسلے:
    13,422
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Goofy




    محترم مدیر اعلی میں اک جاہل ان پڑھ اور عام سا رکن محفل اردو ہوں ۔
    کوئی " عالی جاہ " قسم کی چیز نہیں جسے " ارشاد و مکرر ارشاد " میں الجھایا جائے ۔
    میں نے جو کچھ لکھا تھا وہ اک عام سادہ سوچ کا عکاس تھا ۔ لیکن جانے کیوں یہ تحریر آپ خود پر لے گئے ۔
    شائد آپ کو اپنی ہی کسی تحریر سے یہ " دفاع " ابھرتا ہوا محسوس ہوا ۔
    اگر برا نہ محسوس کریں تو عرض کر دوں کہ " عام انسان ایسی ہی باتیں کرتے ہیں ۔ جو دانشوروں کو " گھسی پٹی دکھائی دیتی ہیں "
    اور یہ باتیں دانشوروں کی نظر اس قابل ہوتی ہیں کہ ایسی باتیں کرنے والوں کو " اپنی عقل کا ماتم " کرنے کا مشورہ دیا جائے ۔
     
    • متفق متفق × 1
  9. عاطف بٹ

    عاطف بٹ محفلین

    مراسلے:
    5,525
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    ملالہ کی تازہ تصویر اور اس کی حالت کے حوالے سے سامنے والی خبروں کے بعد تو اس پر ہونے والے حملے کے بارے میں اتنے سوالات پیدا ہوگئے ہیں کہ کسی بھی ایک شخص کے لئے ان کا جواب دینا ممکن نہیں۔ فواد صاحب تو خیر ہیں ہی امریکی کارندے تو ان کا کہنا ہی کیا مگر کچھ اور لوگ بھی اس بحث میں یوں امریکہ کے صدقے واری جارہے ہیں کہ جیسے اوباما تو کہیں دور پار کا تعلق نکل آیا ہو۔ ساجد بھائی نے اب تک بحث کے دوران کئی ایسے نکات کی جانب اشارہ کیا ہے جن کے جواب میں 'سوال گندم، جواب چنا' والی کیفیت دیکھنے کو ملی۔
     
    • متفق متفق × 1
  10. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,821
    موڈ:
    Asleep
    مثلاً
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  11. عاطف بٹ

    عاطف بٹ محفلین

    مراسلے:
    5,525
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    اگر آپ نے وہ تصویر بغور دیکھ لی ہوتی اور وہ تفصیلات پڑھ یا سن لی ہوتیں تو اس 'مثلاً' کی ضرورت نہ رہتی!
     
  12. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,821
    موڈ:
    Asleep
    آپ اپنی معروضات مکمل کریں۔ میں نے وہ پریس کانفرنس لائیو دیکھی تھی تو جو بھی معروضات پیش کریں اس بات کا خیال ضرور رکھیں کہ سامنے والے بندے کے علم کا مخزن فیس بک پر شائع شدہ تصویریں نہیں ہیں۔ اب شروع ہو جائیں!
     
  13. عاطف بٹ

    عاطف بٹ محفلین

    مراسلے:
    5,525
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    میں بھی کسی سماجی رابطے کی ویب سائٹ سے لی گئی گھسی پٹی باتوں کی بنیاد پر بحث نہیں کررہا مگر سوالات بہت ہی بنیادی نوعیت کے ہیں۔ ایک تو ابھی تک واضح ہی نہیں ہوپایا کہ ملالہ کو گولی لگی کہاں تھی؟ پھر یہ کہ گولی لگنے سے اگر حالت اتنی ہی نازک ہوگئی تھی کہ اسے جان بچانے کے لئے بیرون ملک لے کر جانا پڑا تو چند ہی دنوں میں وہ اٹھ کر کھڑی کیسی ہوگئی اور اس نے لکھنا کیسے شروع کردیا؟ تصویر جو جاری کی گئی ہے، اس میں پڑی وہ برمنگھم کے ہسپتال میں ہے اور اوپر چادریں انہوں نے پشاور سے منگوا کر دی ہوئی ہیں!
     
    • متفق متفق × 1
  14. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,821
    موڈ:
    Asleep
    آپ نے شائد میرا یہ والا اور یہ والا مراسلہ نہیں پڑھا جو ایسی بے بنیاد باتیں کر رہے ہیں۔

    یہ ہے برمنگھم کے ہیڈ ڈاکٹر روزر کی پریس کانفرنس:

     
  15. عاطف بٹ

    عاطف بٹ محفلین

    مراسلے:
    5,525
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    بائیں ابرو پر گولی کہاں لگی ہے ذرا تصویر کی مدد سے سمجھا دیجئے تاکہ میری بےبنیاد باتوں کا جواب مل جائے۔
    اور یہ مت بھولئے کہ پاکستان میں جب تک وہ زیر علاج تھی، اس کے زخموں کی تفصیلات آپ کی طرف سے فراہم کی جانے والی رپورٹ سے مختلف بیان ہوئی تھیں۔
     
  16. ابن عادل

    ابن عادل محفلین

    مراسلے:
    318
    میرا خیال ہے اس موقع پر اس ملالہ کا بھی تذکرہ ہوجائے جسے کوڑے مارے گئے تھے۔
    یا پھر کچھ انتظار کرلیتے ہیں جلد ہی کچھ نہ کچھ واضح ہوجائے گا ۔ اور مل جل کر ان کے خلاف کام کرتے ہیں جو ”طالبان“ کو ”مضبوط“ بنا رہے ہیں ۔
    جلد واضح نہ ہوا تو پچاس سال بعد امریکہ بہادر اپنی فائل خود ظاہر کردے گا ۔ ورنہ دعا کیجیے کہ وکی لیکس کوئی کمال دکھا دے ۔
     
    • متفق متفق × 2
  17. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,821
    موڈ:
    Asleep
    اگر آپ واقعی میں سچ جاننا چاہتے تو رپورٹ دیکھ لیتے۔ مجھے پورا یقین ہے کہ آپ کو انگریزی آتی ہے ورنہ E=mc2 والی نظم نہ لکھتے اس میں صاف انداز میں بتایا ہے کہ گولی کہاں لگی تھی۔
    [​IMG]
     
  18. نایاب

    نایاب لائبریرین

    مراسلے:
    13,422
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Goofy
    لگتا ہے کہ " سی آئی اے " پنٹاگان " ایم فائیو " طالبان " پاکستانی فوج کی سپریم کمانڈ " گلوبل میڈیا " اور دیگر تمام " منصوبہ ساز ملالہ حملہ " اس سازش کو فول پروف نہ بنا سکے ۔ اور " بال کی کھال اتارنے " کے ماہر " سوشل میڈیا " پر مصروف عمل دانشوروں نے اس سازش کو " طشت از بام " کر دیا ۔ بے وقوف منصوبہ ساز " ہالی وڈ " سے کمپیوٹر افیکٹس کے ماہرین کی خدمات ہی حاصل کر لیتے ۔ کم از کم طالبان تو اس حملے میں اپنے بیان پر سچے نکلتے ۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 2
  19. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    6,821
    موڈ:
    Asleep
    یہ ہے خیبر ٹی وی کی وڈیو سے لی گئی تصویر جب ملالہ کو ہسپتال لے جایا جا رہا تھا۔

    [​IMG]
     
  20. عاطف بٹ

    عاطف بٹ محفلین

    مراسلے:
    5,525
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amused
    اسے میری حماقت کہہ لیں یا تنگ نظری کہ مجھے ملالہ کو لگنے والی گولی اور پینٹاگان پر حملے کرنے والے جہاز میں بہت مماثلت دکھائی دے رہی ہے کیونکہ دونوں کا ہی کوئی نشان نظر نہیں آیا۔ اگر گولی واقعی وہیں لگی تھی جہاں یہ ڈاکٹر صاحب اشارہ کررہے ہیں تو ملالہ کی تازہ تصویر میں ذرا زخم یا اس کا نشان واضح کردیجئے، ممنون ہوں گا۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

اس صفحے کی تشہیر