مقفل مسجد میں بلند آواز میں آذان سے لوگ متحیر

محمد علم اللہ نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اکتوبر 25, 2013

  1. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    اس بات پر فلسفی ہزاروں سالوں سے لگے ہوئے ہیں۔ اکبر آلہ آبادی کے مطابق:

    فلسفی کو بحث کے اندر خدا ملتا نہیں
    ڈور کو سلجھا رہا ہے اور سرا ملتا نہیں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  2. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    جنات کے وجود سے انکار ،روح کی موجودگی کی نہی یہ سب اسی کے نہ ہونے کو ثابت کرنے کی تو باتیں ہیں شائد آپ سمجھ نہیں پائے۔:)
     
    • متفق متفق × 1
  3. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    ان سب چیزوں کو آپس میں نتھی کرنا درست نہیں ہے۔ یہ سب الگ الگ سوالات ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  4. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    میرا انداذہ غلط ہے؟
     
  5. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    بالکل۔ بہت سارے ایسے لوگ ہونگے جو خدا پر تو یقین رکھتے ہیں اور جنات پر یقین نہیں رکھتے۔ تو یہ بالکل الگ الگ باتیں ہیں۔
     
  6. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    تو ان بہت سارے ایسے لوگوں کے کہ خدا پر یقین رکھنے اور جنات پر یقین نہ رکھنے کہ جو دلائل ہیں وہ کیا ہیں ؟ اسی پر تو سوال ہے ؟؟؟؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  7. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    اگر فلسفی ہزاروں سالون سے اس قسم کہ سوالوں کی گھتیوں کو نہیں سلجھا سکے تےفیر اسیں سارے ایتھے کی کرن لگے آں ؟؟؟ للوز
    (مدون کیا گیا - وارث)
     
    مدیر کی آخری تدوین: ‏نومبر 5, 2013
    • پر مزاح پر مزاح × 3
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  8. ابن رضا

    ابن رضا لائبریرین

    مراسلے:
    4,255
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    ایک مسلمان راسخ العقیدہ ہوتا ہے اور کسی بھی خبرپہ بلا تصدیق یقین کرنا ایک مسلمان کاشیوہ نہیں نہ ہی اسے یہ تعلیم کیا جاتا ہے۔ جن و بشر دونوں مخلوقاتِ خدا ہیں ان کے وجود کی نفی ایمان کی نفی ہے۔ سو اگر وجود قطعی ہے تو عجائبات بھی ممکن ہیں جیسے تختِ بلقیس کا قرانی قصہ۔ مگر صاحب علم حضرات فرماتے ہیں کہ جن انسانی معاشروں میں مخل نہیں ہوتے ان کی اپنی ایک دنیا ہے وللہ اعلم ۔ قصہ مختصریہ کہ اس علم میں جو اصحاب سند رکھتے ہیں اور اس علم کے تخصیص کار ہے صرف وہی حتمی و قطعی بات کر سکتے ہیں ، اور مجھ جیسے کوتاہ بین کیا کیوں کیسے ایسے ویسے جیسے کی لا محدود تکرار میں الجھے رہتے ہیں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 5
  9. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    اس طرح کے لوگ مسلمانوں میں نہیں ہو سکتے اور یہ ساری بحث تو اسی حوالے سے ہو رہی ہے۔
     
  10. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    ام دا موسم گز گیا پھا جی ہن مالٹے لین دی گل کرو
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  11. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    میں تو یہ سمجھتا ہوں کہ ہر کسی کی اپنی ذاتی دلیلیں ہوتی ہیں جن کی بنا پر وہ کسی چیز پر یقین کرتا ہے۔ اب یہ دلیلیں "میرے والدین اس پر یقین رکھتے ہیں" یا پھر "میں فلاں گھرانے میں پیدا ہوا ہوں" سے لے کر "سائنسی تھیورم جو اس چیز کے ہونے کو ثابت کرے" تک ہیں۔ یہ سب ہر ایک انسان پر منحصر ہے کہ وہ کس چیز کو دلیل مانتا ہے۔
     
    • متفق متفق × 2
  12. باباجی

    باباجی محفلین

    مراسلے:
    3,856
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Curmudgeon
    استاد محترم
    جنات کو بھی ہم انرجی کے زمرے میں رکھ سکتے ہیں ؟؟ کیونکہ صاف بات ہے قرآن کریم میں فرمایا گیا ہے کہ جنات کو آگ سے پیدا کیا گیا تو ظاہر ہے وہ پھر انرجی ہوئے اور لیبارٹری یا جدید سائنسی آلات کے ذریعے پتا چلایا جا سکتا ہے ۔۔ اور جدید سائنسی آلات تو پتا چلا لیتے ہیں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  13. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    لیکن ذیشان بھائی قران کی باتوں کا یقین دلیلیں نہیں مانگتا۔
     
    • زبردست زبردست × 1
  14. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    کسی کے مسلمان ہونے یا نہ ہونے سے کم از کم مجھے تو سروکار نہیں ہے۔ یہ خدا اور بندے کا معاملہ ہے۔ اور وہی طے کرے گا کہ کون کتنے پانی میں ہے۔
     
    • زبردست زبردست × 1
    • متفق متفق × 1
  15. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    تو پھر یہ دلائل تو نہ ہوئے محض ڈھکوسلے ہی ہوئے ناں
     
  16. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    کچھ معلومات ہیں اس سلسلے میں تو تھوڑا وضاحت سے بیان کیجئے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  17. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    کون سے اصحاب سند رکھتے ہیں ذرا ہمیں بھی تو معلوم ہو۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  18. زبیر حسین

    زبیر حسین محفلین

    مراسلے:
    692
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Brooding
    اگر آپ پاکستان میں ہیں تو ذاتی طور پو کشش کر کے دیکھئے۔۔ شائد کچھ بات بن جائے۔
     
  19. سید ذیشان

    سید ذیشان محفلین

    مراسلے:
    7,343
    موڈ:
    Asleep
    یہی میرا مقصد ہے کہ ڈھکوسلوں سے لے کر مضبوط دلائل تک ہر کسی کا دلیل کا اپنا معیار ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  20. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    استاد محترم ایک سوال میرا بھی جسٹ فار حصول علم اگر گرمی انرجی ہے تو پھر سردی کیا ہے ؟؟؟ کیا وہ انرجی نہیں ؟ کیا اسے ہم انرجی نہیں کہہ سکتے اور یہ کہ گرمی یعنی انرجی کا اپوزٹ کیا ہے ؟؟ انرجی کا عدم وجود یعنی گرمی کا نہ ہونا یا پھر کچھ اور؟؟؟
     

اس صفحے کی تشہیر