غزل برائے اصلاح

محترم سر الف عین ، یاسر شاہ ، عظیم ، فلسفی اور دیگر احباب سے اصلاح کی درخواست ہے


خزاں کی اب دھول چاٹ لی ہر ورق پہ تازہ گلاب لکھنا
مٹا کے دل سے فراق سب وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
مریض ہوں لاعلاج کچھ سوچ کر خطوں کے جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
وہ شبنمی پھول پتیوں کو عزیز جاں کا شباب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور پہ آئے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سیاہ شب کی اداسیوں میں ہیں ان کی یادیں تو جام امرت
وہ حرف اول سمجھ کے عنوان زندگی کے یہ باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ جھیل آنکھوں کی سرخ رنگت ہر اک کو مدہوش کرتی جائے
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگ جام شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر جدائیوں کی وہ داستاں وہ کتاب لکھنا


شکریہ!
 

الف عین

لائبریرین
عزیزم آج کیا ہو گیا ہے کہ تم خوبصورت الفاظ اور مترنم بحروں میں دو لخت اشعار کہہ رہے ہو بلکہ کچھ تو بے معنی لگتے ہیں! اس کو بھی خود ہی دیکھیں اور تبدیلی کی کوشش کریں
جواب صرف ایک خط ک؛ سلام ہوتا ہے متعدد خطوط کا نہیں، یہ تکنیکی غلطی تھی۔
 
عزیزم آج کیا ہو گیا ہے کہ تم خوبصورت الفاظ اور مترنم بحروں میں دو لخت اشعار کہہ رہے ہو بلکہ کچھ تو بے معنی لگتے ہیں! اس کو بھی خود ہی دیکھیں اور تبدیلی کی کوشش کریں
جواب صرف ایک خط ک؛ سلام ہوتا ہے متعدد خطوط کا نہیں، یہ تکنیکی غلطی تھی۔
شکریہ سر اشارہ آپ نے اچھا کیا ہے
 

الف عین

لائبریرین
مزید یہ کہ مراسلے کے عنوان میں بھی 'غزل برائے اصلاح' کے علاوہ بھی کم از کم ایک مصرع یا غزل کی زمین کا اضافہ کر دیا کریں کہ ہر لڑی عنوان سے ہی پہچانی جا سکے
 
عزیزم آج کیا ہو گیا ہے کہ تم خوبصورت الفاظ اور مترنم بحروں میں دو لخت اشعار کہہ رہے ہو بلکہ کچھ تو بے معنی لگتے ہیں! اس کو بھی خود ہی دیکھیں اور تبدیلی کی کوشش کریں
جواب صرف ایک خط ک؛ سلام ہوتا ہے متعدد خطوط کا نہیں، یہ تکنیکی غلطی تھی۔

سر ایک دفعہ پھر کوشش کی ہے بہتری کی
خزاں کی مَیں دھول چاٹ آیا نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے دل سے فراق اب وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ اٹھتا شباب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور پہ آئے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سیاہ شب کی اداسیوں میں ہیں ان کی یادیں تو جام امرت
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ جھیل آنکھوں کی سرخ رنگت ہر اک کو مدہوش کرتی جائے
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر جدائیوں کی وہ داستاں وہ کتاب لکھنا
 

الف عین

لائبریرین
خزاں کی مَیں دھول چاٹ آیا نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے دل سے فراق اب وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کسے کہہ رہے ہو لکھنے کے لیے؟ محبوب سے خطاب ہے یا دعائیہ؟
دھول چاٹنا مطلب ہزیمت ہونا، کسی جنگ میں شکست ہونا، خزاں کی دھول بے معنی ہے

ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جواب عاشق کے خط کا؟

سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ اٹھتا شباب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ دعا لگتی ہے دوسرے مصرعے میں لیکن پہلے مصرع سے ربط نہیں لگتا۔ ہجر کے شباب کی جگہ عذاب کا قافیہ بہتر ہو گا، شباب تو مثبت شے ہے!

سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور پہ آئے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ افشاں کے بعد ہیں؟ ہیں کا تعلق تاروں سے ہے تو افشاں کے بعد کوما ضروری ہے. ورنہ 'ہے' استعمال کر کے اس کے بعد کوما لگائیں
مہ منور کو ڈھک لے بادل... بہتر ہو گا

سیاہ شب کی اداسیوں میں ہیں ان کی یادیں تو جام امرت
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جامِ امرت کی ترکیب غلط ہے، یوں بھی اداسیوں کے ساتھ ربط نہیں لگتا امرت کا۔ شب کی سیاہی سے ربط پیدا کر کے روشنی یا کرنوں کی مثال دی جائے تو بہتر

وہ جھیل آنکھوں کی سرخ رنگت ہر اک کو مدہوش کرتی جائے
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آنکھوں میں سرخی حسن تو نہیں مانا جاتا؟ نشہ یا بے خوابی کی کیفیت کا اظہار کرتی ہیں

وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر جدائیوں کی وہ داستاں وہ کتاب لکھنا
..... داستاں اور کتاب دو الگ الگ چیزیں ہیں، داستاں پر مبنی کتاب کہا جا سکتا ہے ورنہ محض داستان کہا جائے جیسے داستانِ عذاب
 
خزاں کی مَیں دھول چاٹ آیا نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے دل سے فراق اب وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کسے کہہ رہے ہو لکھنے کے لیے؟ محبوب سے خطاب ہے یا دعائیہ؟
دھول چاٹنا مطلب ہزیمت ہونا، کسی جنگ میں شکست ہونا، خزاں کی دھول بے معنی ہے

ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جواب عاشق کے خط کا؟

سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ اٹھتا شباب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ دعا لگتی ہے دوسرے مصرعے میں لیکن پہلے مصرع سے ربط نہیں لگتا۔ ہجر کے شباب کی جگہ عذاب کا قافیہ بہتر ہو گا، شباب تو مثبت شے ہے!

سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور پہ آئے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ افشاں کے بعد ہیں؟ ہیں کا تعلق تاروں سے ہے تو افشاں کے بعد کوما ضروری ہے. ورنہ 'ہے' استعمال کر کے اس کے بعد کوما لگائیں
مہ منور کو ڈھک لے بادل... بہتر ہو گا

سیاہ شب کی اداسیوں میں ہیں ان کی یادیں تو جام امرت
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جامِ امرت کی ترکیب غلط ہے، یوں بھی اداسیوں کے ساتھ ربط نہیں لگتا امرت کا۔ شب کی سیاہی سے ربط پیدا کر کے روشنی یا کرنوں کی مثال دی جائے تو بہتر

وہ جھیل آنکھوں کی سرخ رنگت ہر اک کو مدہوش کرتی جائے
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آنکھوں میں سرخی حسن تو نہیں مانا جاتا؟ نشہ یا بے خوابی کی کیفیت کا اظہار کرتی ہیں

وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر جدائیوں کی وہ داستاں وہ کتاب لکھنا
..... داستاں اور کتاب دو الگ الگ چیزیں ہیں، داستاں پر مبنی کتاب کہا جا سکتا ہے ورنہ محض داستان کہا جائے جیسے داستانِ عذاب

سر دوبارہ کوشش کرتا ہوں
 
خزاں کی مَیں دھول چاٹ آیا نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے دل سے فراق اب وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کسے کہہ رہے ہو لکھنے کے لیے؟ محبوب سے خطاب ہے یا دعائیہ؟
دھول چاٹنا مطلب ہزیمت ہونا، کسی جنگ میں شکست ہونا، خزاں کی دھول بے معنی ہے

ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جواب عاشق کے خط کا؟

سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ اٹھتا شباب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ دعا لگتی ہے دوسرے مصرعے میں لیکن پہلے مصرع سے ربط نہیں لگتا۔ ہجر کے شباب کی جگہ عذاب کا قافیہ بہتر ہو گا، شباب تو مثبت شے ہے!

سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور پہ آئے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ افشاں کے بعد ہیں؟ ہیں کا تعلق تاروں سے ہے تو افشاں کے بعد کوما ضروری ہے. ورنہ 'ہے' استعمال کر کے اس کے بعد کوما لگائیں
مہ منور کو ڈھک لے بادل... بہتر ہو گا

سیاہ شب کی اداسیوں میں ہیں ان کی یادیں تو جام امرت
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جامِ امرت کی ترکیب غلط ہے، یوں بھی اداسیوں کے ساتھ ربط نہیں لگتا امرت کا۔ شب کی سیاہی سے ربط پیدا کر کے روشنی یا کرنوں کی مثال دی جائے تو بہتر

وہ جھیل آنکھوں کی سرخ رنگت ہر اک کو مدہوش کرتی جائے
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آنکھوں میں سرخی حسن تو نہیں مانا جاتا؟ نشہ یا بے خوابی کی کیفیت کا اظہار کرتی ہیں

وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر جدائیوں کی وہ داستاں وہ کتاب لکھنا
..... داستاں اور کتاب دو الگ الگ چیزیں ہیں، داستاں پر مبنی کتاب کہا جا سکتا ہے ورنہ محض داستان کہا جائے جیسے داستانِ عذاب


خزاؤں کی نذر ہوں مَیں پہلے نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے دل سے فراق اب وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سر دعائيہ ہے

ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
سر عاشق اپنے محبوب سے خط کے مثبت جواب کے لئے التجا کرتا ہے

سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ کوئی عذاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں، ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور کو ڈھک لے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاہ شب میں تو ان کی یادیں، ہیں روشنی کی ابھرتی کرنیں
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

وہ جھیل آنکھیں جو سرخ رنگت سے لگ رہی ہیں شراب خانہ
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر اداسیوں کے نہ مٹنے والے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔.....
سر دوبارہ اصلاح کے بعد بہتر کرنے کی کوشش کی ہے نظر ثانی فرمائیں

 

الف عین

لائبریرین
اب ردیف واضح ہوتی کہ دعائیہ ہے۔ تو کم از کم پہلے شعر میں کوئی ایسا لفظ لائیں کہ واضح ہو جائے
جیسے
مٹا کے ہجر اب مرے خدا وصل وصل.....

کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خط کا اضافہ کر دیا جائے کہ شعر واضح ہو سکے۔ امید کا لفظ دہرانے کی ضرورت نہیں
کہیں نہ یہ ٹوٹ جائے، کچھ سوچ کر ہی خط کا.....

وہ جھیل آنکھیں جو سرخ رنگت سے لگ رہی ہیں شراب خانہ
.. پھر جھیل کہنے کی ضرورت نہیں، شراب کا لفظ بھی رپیٹ نہ کیا جائے
وہ سرخ آنکھیں جو اپنی رنگت سے آپ مے خانہ لگ رہی ہیں
بہتر ہو گا

وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر اداسیوں کے نہ مٹنے والے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ بھی شاید دعائیہ ہے، اسے بھی واضح کیا جائے 'وہ' کی ہی ضمیر کیوں؟ شاید 'یہ' بہتر لگتا ہے
. یہ سسکیاں یہ سلگتی سانسیں ہیں اس کے ہجراں کی دین، یا رب
ورق ورق.....
باقی اشعار درست ہو گئے ہیں
 
اب ردیف واضح ہوتی کہ دعائیہ ہے۔ تو کم از کم پہلے شعر میں کوئی ایسا لفظ لائیں کہ واضح ہو جائے
جیسے
مٹا کے ہجر اب مرے خدا وصل وصل.....

کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خط کا اضافہ کر دیا جائے کہ شعر واضح ہو سکے۔ امید کا لفظ دہرانے کی ضرورت نہیں
کہیں نہ یہ ٹوٹ جائے، کچھ سوچ کر ہی خط کا.....

وہ جھیل آنکھیں جو سرخ رنگت سے لگ رہی ہیں شراب خانہ
.. پھر جھیل کہنے کی ضرورت نہیں، شراب کا لفظ بھی رپیٹ نہ کیا جائے
وہ سرخ آنکھیں جو اپنی رنگت سے آپ مے خانہ لگ رہی ہیں
بہتر ہو گا

وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر اداسیوں کے نہ مٹنے والے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ بھی شاید دعائیہ ہے، اسے بھی واضح کیا جائے 'وہ' کی ہی ضمیر کیوں؟ شاید 'یہ' بہتر لگتا ہے
. یہ سسکیاں یہ سلگتی سانسیں ہیں اس کے ہجراں کی دین، یا رب
ورق ورق.....
باقی اشعار درست ہو گئے ہیں
شکریہ سر میری اس غزل پہ آپ کو بہت محنت کرنی پڑی بے حد مشکور ہوں
 
اب ردیف واضح ہوتی کہ دعائیہ ہے۔ تو کم از کم پہلے شعر میں کوئی ایسا لفظ لائیں کہ واضح ہو جائے
جیسے
مٹا کے ہجر اب مرے خدا وصل وصل.....

کہیں نہ امید ٹوٹ جائے یہ سوچ کر بس جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خط کا اضافہ کر دیا جائے کہ شعر واضح ہو سکے۔ امید کا لفظ دہرانے کی ضرورت نہیں
کہیں نہ یہ ٹوٹ جائے، کچھ سوچ کر ہی خط کا.....

وہ جھیل آنکھیں جو سرخ رنگت سے لگ رہی ہیں شراب خانہ
.. پھر جھیل کہنے کی ضرورت نہیں، شراب کا لفظ بھی رپیٹ نہ کیا جائے
وہ سرخ آنکھیں جو اپنی رنگت سے آپ مے خانہ لگ رہی ہیں
بہتر ہو گا

وہ سسکیاں وہ سلگتی سانسیں کہ ہجر کی شب کے سارے تحفے
ورق ورق پر اداسیوں کے نہ مٹنے والے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ بھی شاید دعائیہ ہے، اسے بھی واضح کیا جائے 'وہ' کی ہی ضمیر کیوں؟ شاید 'یہ' بہتر لگتا ہے
. یہ سسکیاں یہ سلگتی سانسیں ہیں اس کے ہجراں کی دین، یا رب
ورق ورق.....




خزاؤں کی نذر ہوں مَیں پہلے نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے ہجر اب مرے خدا وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ یہ ٹوٹ جائے، کچھ سوچ کر ہی خط کا جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ کوئی عذاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں، ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور کو ڈھک لے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاہ شب میں تو ان کی یادیں، ہیں روشنی کی ابھرتی کرنیں
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

وہ سرخ آنکھیں جو اپنی رنگت سے آپ مے خانہ لگ رہی ہیں
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
. یہ سسکیاں یہ سلگتی سانسیں ہیں ان کے ہجراں کی دین، یا رب
ورق ورق پر اداسیوں کے نہ مٹنے والے نصاب لکھنا
 
خزاؤں کی نذر ہوں مَیں پہلے نئے نہ کوئی عذاب لکھنا
مٹا کے ہجر اب مرے خدا وصل وصل سارے نصاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ردائے حسرت سے ڈھانپ کر منہ ملن کی امید منتظر ہے
کہیں نہ یہ ٹوٹ جائے، کچھ سوچ کر ہی خط کا جواب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سما گئی میری دھڑکنوں میں کہیں نسیم سحر کی خوشبو
مرےمقدر میں اب شبِ ہجر کا نہ کوئی عذاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاہ زلفوں میں ان کے افشاں، ہیں جیسے تارے سیاہ شب میں
مہ منور کو ڈھک لے بادل تو ان کے رخ کا حجاب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

سیاہ شب میں تو ان کی یادیں، ہیں روشنی کی ابھرتی کرنیں
شروع کر کے انھیں سے عنوان زندگی، سارے باب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

وہ سرخ آنکھیں جو اپنی رنگت سے آپ مے خانہ لگ رہی ہیں
جو ان کی آنکھوں کا رنگ دیکھو تو رنگِ جامِ شراب لکھنا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
. یہ سسکیاں یہ سلگتی سانسیں ہیں ان کے ہجراں کی دین، یا رب
ورق ورق پر اداسیوں کے نہ مٹنے والے نصاب لکھنا
 
Top