سلمان دانش جی
معطل
ولسلام !
میں کسی بھی مسلک کی پروموٹر ہو ہی نہیں میں اس مذہب پر ایمان رکھتی جو میرے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم نے مجھے دیا اور جس کا کلمہ اور مسلمان کرتا اور جس کا درس انسانیت کی بلا تفریق خدمت ہے ۔ /QUOTE
آخری تدوین:
ولسلام !
میں کسی بھی مسلک کی پروموٹر ہو ہی نہیں میں اس مذہب پر ایمان رکھتی جو میرے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم نے مجھے دیا اور جس کا کلمہ اور مسلمان کرتا اور جس کا درس انسانیت کی بلا تفریق خدمت ہے ۔ /QUOTE
سچ جھوٹ کا تو پتہ نہیں مضحکہ خیز ضرور ہے۔کیا یہ بات سچ ہے کہ ( جس نے شہاب نامہ نہیں پڑھا اس نے کچھ نہیں پڑھا)؟؟
عجیب بات ہے ہمارے پاس اک عدد دیوانہ شہاب نامہ موجود ہیں اورآپ اس بات کو مضحکہ خیز قرار دے رہے ہیںسچ جھوٹ کا تو پتہ نہیں مضحکہ خیز ضرور ہے۔
بھئی مطلب یہ کہ یہ بات شہاب نامہ کی تعریف کرنے کا انداز ہے ۔ ( یہ البتہ الگ بات ہے کہ انداز بھی مضحکہ خیز ہی ہے) ۔عجیب بات ہے ہمارے پاس اک عدد دیوانہ شہاب نامہ موجود ہیں اورآپ اس بات کو مضحکہ خیز قرار دے رہے ہیں
میرا کوئی مسلک نہیں ہے -------میں نہ سنی ہوں نہ بریلوی نہ میں شیعہ ، اہل حدیث ہوں -----------میں اس مذہب پر ایمان رکھتی ہوں جو آخری بنی بنا کسی فرقے کے لائے تھے ۔۔۔ میرا کشف سے کوئی واسطہ نہیں ہے ۔۔اگر کسی لفظ کو استعمال کرنے کا مطلب ایسا ہے تو پھر آپ کی مرضی ہے ۔۔۔۔۔ باقی جب کوئی فرقہ ہے ہی نہیں تو انسانیت آجاتی ہے میرا کام ہر انسان سے محبت کرنا ہے کیونکہ میرے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم نے ہر انسان سے محبت کی ہے اور ہر ذی نفس کے بخشش کے لیے حریص ہوئے ہیں ----- کئ دفعہ آپ نے قتال سے منع فرمایا کہ ہوسکتا ہے ان کی نسل سے ایسا پیدا ہو جس پر دنیا رشک کر ۔ میں نے بہت واضح انداز میں بتایا ------- ایسا نہیں ہے یہ اب کی سوچ ہے -------میرے خاندان کے بٹے فرقوں سے ہونی والی لڑائیوں اور شر نے مجھے مجبور کیا تھا کہ میں ہر فرقے سے علیحدگی اختیار کرتے اس نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم سے ربط رکھوں جو مجھے تفریق نہیں سکھاتے ۔ ایمان ---- بھی سچے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم پر ہے کہ وہی آخری نبی ہے اور ان کے بعد کوئی نبی نہیں ۔۔۔یہ میرے نبی کا فرمان ہے بس اسی پر یقین رکھتی ہوں ۔ باقی جو سمجھیے وہ آپ کی مرضیصاحبہ آپ مرزائیت کے دفاع میں انہی کے مخصوس اور روائیتی طریق پر بات کر رہی ہیں اور ساتھ یہ دعوی بھی کر رہی ہیں کہ آپ ان کی پروموٹر نہیں۔ صاحبہ آپ انگریز کے خود کاشتہ جھوٹے نبی کے جھوٹے مذہب اور ایک غیر مسلم اقلیت کو مسلمانوں کا مسلک قرار دینے پر تلی ہیں۔ مسلمانوں کے مسالک سنی شعیہ دیوبندی اہل حدیث وغیرہ وغیرہ ہیں۔ مرزائیت مسلمانوں کا مسلک نہیں ایک غیر مسلم عقیدہ ہے اسے مسلمانوں کا مسلک کہنے والا بھی مسلمان نہیں ہے۔ منکر قران و حدیث ہو کر صرف کلمہ محمدی پڑھ لینے سے ہی مسلمان بن جانے کا دعوی ہی مخصوص مرزائیت ہے۔ آپ صرف اتنا بتا دیں کہ آپ اپنے مسلک ، کشف اور ایمان کے مطابق مرزا غلام احمد قادیانی صاحب کو کیا سمجھتی ہیں؟
آپ صرف اتنا بتا دیں کہ آپ اپنے مسلک ، کشف اور ایمان کے مطابق مرزا غلام احمد قادیانی صاحب کو کیا سمجھتی ہیں؟
صاحبہ آپ صرف اتنا بتا دیں کہ آپ اپنے مسلک ، کشف اور ایمان کے مطابق مرزا غلام احمد قادیانی صاحب کو کیا سمجھتی ہیں؟ولسلام !
میں نے جس پوسٹ کا اقتباس لینا تھا وہ غلطی سے نہیں لے سکی جس کی وجہ سے آپ میری بات سمجھ نہ سکے ۔ خیر اب رات گئی اور بات گئی ۔۔۔۔میں کسی بھی مسلک کی پروموٹر ہو ہی نہیں میں اس مذہب پر ایمان رکھتی جو میرے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم نے مجھے دیا اور جس کا کلمہ اور مسلمان کرتا اور جس کا درس انسانیت کی بلا تفریق خدمت ہے ۔ آپ بہت اچھا کرتے کہ کسی بھی فرقے کو راہ دکھاتے مگر ایک مسئلہ ہوگیا ہے آج کل کے دور میں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آج کل مبلغ زیادہ ہیں اور معلم سرے سے مقفود ہیں --------میرے نبی اکرم صلی علیہ والہ وسلم معلم تھے ۔جب آپ بھی علم کو عمل بنالیں گے تب آپ کو کسی کو راہ دکھلانے کی ضرورت نہیں پڑھے گی بلکہ لوگ اپ کی طرف مائل ہوتے آپ کی بات سنیں گے نہ صرف عمل بھی کریں ۔ ولسلام
صاحبہ آپ صرف اتنا بتا دیں کہ آپ اپنے مسلک ، کشف اور ایمان کے مطابق مرزا غلام احمد قادیانی صاحب کو کیا سمجھتی ہیں؟
میرا کوئی مسلک نہیں ہے -------میں نہ سنی ہوں نہ بریلوی نہ میں شیعہ ، اہل حدیث ہوں -----------میں اس مذہب پر ایمان رکھتی ہوں جو آخری بنی بنا کسی فرقے کے لائے تھے ۔۔۔ میرا کشف سے کوئی واسطہ نہیں ہے ۔۔اگر کسی لفظ کو استعمال کرنے کا مطلب ایسا ہے تو پھر آپ کی مرضی ہے ۔۔۔۔۔ باقی جب کوئی فرقہ ہے ہی نہیں تو انسانیت آجاتی ہے میرا کام ہر انسان سے محبت کرنا ہے کیونکہ میرے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم نے ہر انسان سے محبت کی ہے اور ہر ذی نفس کے بخشش کے لیے حریص ہوئے ہیں ----- کئ دفعہ آپ نے قتال سے منع فرمایا کہ ہوسکتا ہے ان کی نسل سے ایسا پیدا ہو جس پر دنیا رشک کر ۔ میں نے بہت واضح انداز میں بتایا ------- ایسا نہیں ہے یہ اب کی سوچ ہے -------میرے خاندان کے بٹے فرقوں سے ہونی والی لڑائیوں اور شر نے مجھے مجبور کیا تھا کہ میں ہر فرقے سے علیحدگی اختیار کرتے اس نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم سے ربط رکھوں جو مجھے تفریق نہیں سکھاتے ۔ ایمان ---- بھی سچے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم پر ہے کہ وہی آخری نبی ہے اور ان کے بعد کوئی نبی نہیں ۔۔۔یہ میرے نبی کا فرمان ہے بس اسی پر یقین رکھتی ہوں ۔ باقی جو سمجھیے وہ آپ کی مرضی
صاحبہ خوشی ہوئی آپ کے خیالات جان کر۔ لیکن مجھے آپ کے " مسلمان اور کافر میں تفریق " والے جذبے سے اختلاف ہے۔میرا کوئی مسلک نہیں ہے -------میں نہ سنی ہوں نہ بریلوی نہ میں شیعہ ، اہل حدیث ہوں -----------میں اس مذہب پر ایمان رکھتی ہوں جو آخری بنی بنا کسی فرقے کے لائے تھے ۔۔۔ میرا کشف سے کوئی واسطہ نہیں ہے ۔۔اگر کسی لفظ کو استعمال کرنے کا مطلب ایسا ہے تو پھر آپ کی مرضی ہے ۔۔۔۔۔ باقی جب کوئی فرقہ ہے ہی نہیں تو انسانیت آجاتی ہے میرا کام ہر انسان سے محبت کرنا ہے کیونکہ میرے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم نے ہر انسان سے محبت کی ہے اور ہر ذی نفس کے بخشش کے لیے حریص ہوئے ہیں ----- کئ دفعہ آپ نے قتال سے منع فرمایا کہ ہوسکتا ہے ان کی نسل سے ایسا پیدا ہو جس پر دنیا رشک کر ۔ میں نے بہت واضح انداز میں بتایا ------- ایسا نہیں ہے یہ اب کی سوچ ہے -------میرے خاندان کے بٹے فرقوں سے ہونی والی لڑائیوں اور شر نے مجھے مجبور کیا تھا کہ میں ہر فرقے سے علیحدگی اختیار کرتے اس نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم سے ربط رکھوں جو مجھے تفریق نہیں سکھاتے ۔ ایمان ---- بھی سچے نبی کریم صلی علیہ والہ وسلم پر ہے کہ وہی آخری نبی ہے اور ان کے بعد کوئی نبی نہیں ۔۔۔یہ میرے نبی کا فرمان ہے بس اسی پر یقین رکھتی ہوں ۔ باقی جو سمجھیے وہ آپ کی مرضی
صاحبہ میں کمپئوٹر کا اناڑی ہوں میری غلطی سے ایسا ہوا۔ معذرتسلمان دانش جی
مجھے آپ کی سمجھ نہیں آرہی۔۔۔۔آپ نے میری گزشتہ سے گزشتہ سعید الرحمن بھائی کی پوسٹ کا مقتبس لے کے مجھ سے سوال کیا ۔میں نے جواب دیا تو آپ نے اس کو مدوون کرکے پھر سے دوبارہ وہی اقتباس سے لے کے پھر وہی سوال پوچھا ہے ۔
![]()
![]()
![]()
![]()
خوش رہیں قبلہ۔ فدوی کی بھی یہی گزارش ہے کہ موضوع کی مناسبت سے کچھ بات ہو تا کہ کچھ علم میں اضافہ ہو۔
قبلہ یاز صاحب۔ یہ متنازعہ لائن بھی اسی تحریر کا حصہ ہے۔ جس پر دوستوں سے بحث اور بات کرنا علم میں کمی کا باعث نہیں ہے۔ اس مضمون کی کسی بھی سطر پر کوئی بھی شخص ادب کے دائرے میں رہ کر نقطہ اٹھائےتو اس پر اعتراض کاہے کو؟ یا آپ دوستوں کی نظر میں اس حوالے سے اعتراض اور سوالات کرنا بھی شدت پسندی کے ضمرے میں آتا ہے؟خوش رہیں قبلہ۔ فدوی کی بھی یہی گزارش ہے کہ موضوع کی مناسبت سے کچھ بات ہو تا کہ کچھ علم میں اضافہ ہو۔
میرے خیال میں کافی باتیں ہو چکی ہیں یہاں، اور پہلے بھی ہوتی رہی ہیں۔ سو بہتر ہے کہ اس کو مقفل کر دیا جائے۔