سانحۂ راولپنڈی سنی شیعہ نہیں، شیعہ دیوبندی جھگڑا ہے

عبدالرزاق قادری نے 'آج کی خبر' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 29, 2013

لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
  1. لئیق احمد

    لئیق احمد معطل

    مراسلے:
    12,179
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    سر جی اسی دھاگے کی میری پوسٹ نمبر 49 سے آپ کو کس بات پر اختلاف ہے؟
     
  2. آصف اثر

    آصف اثر محفلین

    مراسلے:
    2,933
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    فنونِ لطیفہ۔۔۔۔:cry::ROFLMAO:
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  3. محمداحمد

    محمداحمد لائبریرین

    مراسلے:
    21,859
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amazed
    کیا آپ مجھ سے مخاطب ہیں۔ محمود غزنوی بھائی تو "غیر متفق" کی ریٹنگ کے لئے "پُرمزاح" سے کام چلاتے ہیں۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  4. لئیق احمد

    لئیق احمد معطل

    مراسلے:
    12,179
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    نہیں میں محمود غزنوی بھائی سے ہی مخاطب تھا کیونکہ ان سے غیر متفق ہونے کی توقع نہیں تھی البتہ آپ بھی بتا دیجئیے؟
     
  5. محمداحمد

    محمداحمد لائبریرین

    مراسلے:
    21,859
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amazed
    آپ پوسٹ نمبر بتائیے؟ :)
     
  6. محمود احمد غزنوی

    محمود احمد غزنوی محفلین

    مراسلے:
    6,435
    موڈ:
    Torn
    ناراضگی والی کوئی بات نہیں۔۔۔آپ نے لکھا ہے کہ بریلوی اور دیوبندی عام طور پر ماتریدی ہیں۔۔۔تو اس پر غیرمتفق کی ریٹنگ دینے کی وجہ یہ تھی کہ یہ دونوں مذاہب (یعنی اشعری اور ماتریدی) یہ علمِ کلام کے مذاہب ہیں۔۔دیوبندی اور بریلوی کے عامۃ المسلمین کو شائد انکے اختلاف کی کوئی خبر بھی نہ ہو۔۔چنانچہ یہ کہنا درست نہیں ہوگا کہ یہ اشعری اور ماتریدی کا مسئلہ ہے۔۔۔دیوببندی اور بریلوی اختلاف کی جڑیں 1820 سے 1830 کے درمیان دلی کے دو علماء کے درمیان رونما ہونے والے اختلاف سے پھوٹیں۔ اور یہ ایک اور ہی مسئلہ تھا
     
    • معلوماتی معلوماتی × 4
    • متفق متفق × 1
  7. لئیق احمد

    لئیق احمد معطل

    مراسلے:
    12,179
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    سر جی پوسٹ نمبر 49 میں میں صرف یہ کہنا چاہ رہا ہوں کہ دیوبندی اور بریلوی دونوں ماتریدی ہیں اور اردنی اکیڈمی نے تمام ماتریدیوں کو سنی قرار دیا ہے۔ کم از کم دیوبندی عام طور ماتریدی ہونے کا دعوی ضرور کرتے ہیں۔ لیکن کبھی کبھی مجھے یہ لگتا ہے کہ جیسے دیوبندی حضرات سلفی عقائد کے زیادہ قریب ہیں لیکن اردنی ادارے کے مطابق وہ بھی سنیوں ہی میں داخل ہیں۔
    جہاں تک "دیوببندی اور بریلوی اختلاف کی جڑیں 1820 سے 1830 کے درمیان دلی کے دو علماء کے درمیان رونما ہونے والے اختلاف سے پھوٹیں۔" والی بات ہے تو یہ میرے لئے ایک نئی بات ہوگی اگر آپ تھوڑی سی تفصیل بیان کردیں تو نوازش ہوگی۔
     
  8. لئیق احمد

    لئیق احمد معطل

    مراسلے:
    12,179
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    آپ جہاں ،جہاں غیر متفق ہیں بتا دیجے۔ میں حاضر ہوں۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  9. محمداحمد

    محمداحمد لائبریرین

    مراسلے:
    21,859
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Amazed
    میں تو کہیں بھی غیر متفق نہیں ہوں۔۔۔۔! آپ چاروں صفحات دیکھ لیجے۔ :)

    بُرا نہیں مانیے گا، یونہی ازراہِ مذاق غیر متفق والی گفتگو میں دخل دے بیٹھے تھے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  10. محمود احمد غزنوی

    محمود احمد غزنوی محفلین

    مراسلے:
    6,435
    موڈ:
    Torn
    آپ اردنی ادارے یا مصری ادارے کو تو فی الحال ایک سائیڈ پر رکھیں کیونکہ دیوبندی اور بریلوی کے نام سے انکے ممالک میں کوئی گروہ نہیں پایا جاتا۔۔۔۔
    جیسا کہ پہلے عرض کیا کہ اشعری اور ماتریدی علمِ کلام کے دو امام گذرے ہیں اور دونوں ہی سنی تھے۔ دیوبندی اور بریلوی کو اشعری یا ماتریدی کی عینک سے دیکھنا بے فائدہ ہے کیونکہ انکے اختلاف کا تعلق اس بات سے نہیں ہے۔۔۔برسبیلِ تذکرہ عرض کرتا چلوں کہ شاہ ولی اللہ محدث دہلوی نے اپنی کتب میں علمِ کلام کے مباحث میں اشاعرہ کی رائے کی طرف اپنا جھکاؤ ظاہر کیا ہے اور مجدد الف ثانی نے ماتریدی رحجان کو ظاہر کیا ہے۔۔۔اور یہ دونوں ہی سنی بزرگ ہیں اور دیوبندی بریلوی ان دونوں حضرات کو اپنا بزرگ مانتے ہیں۔۔۔چنانچہ دیوبندی بریلوی اختلاف کی اساس اشعری و ماتریدی اختلاف نہیں ہے۔
    جہاں تک ان دونوں کے اختلاف کی بات ہے تو میری دانست میں اسکا اغاز اس وقت ہوا جب 1857 کی جنگ آزادی سے کافی سال پیشتر، دلی میں مولانا اسمٰعیل دہلوی نے ایک کتاب لکھی جس پر اس وقت کے کافی علماء نے گرفت کی اور اسکو پسند نہیں کیا۔۔۔اسکی ایک عبارت پر مولانا اسمٰعیل دہلوی اور علامہ فضلِ حق خیر آبادی کے درمیان مناظرہ چلتا رہا اور پھر یہ اختلافی خلیج وسیع سے وسیع تر ہی ہوتی گئی۔ جس عبارت پر ان میں بحث کا سلسلہ چل نکلا وہ کچھ یوں تھی کہ مولانااسمٰعیل دہلوی نے لکھا تھا کہ " اس اللہ صاحب کی یہ شان ہے کہ ایک آن میں محمد صلی ؎اللہ علیہ وسلم کی طرح کے کروڑوں انبیاء پیدا فرمادے"۔۔۔اپنی دانست میں انہوں نے توحید کے موضوع پر یہ خامہ فرسائی کی تھی۔جب یہ عبارت علامہ فضلِ حق خیر آبادی (جنکو بعد میں انگریز نے بغاوت کے جرم میں کالے پانی کی سزا سنائی اور وہیں انکا انتقال ہوا) کو پیش کی گئی تو انہوں نے اس پر ایک مختصر سا رسالہ لکھا جس میں اس بات کا رد کیا گیا تھا۔ انکا موقف یہ تھا کہ " حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی مثل اور نظیر کا پیدا ہونا ناممکن اورمحال ہے"۔۔۔بس اس پر ان دونوں نے تقاریر بھی کیں اور کتب و رسائل بھی تصنیف کئے۔۔۔بعض علماء مولانا اسمٰعیل دہلوی کے ہمنوا ہوگئے اور بعض نے علامہ فضلِ حق خیر آبادی کی حمایت کی۔ مولانا اسمٰعیل دہلوی کے موقف کی حمایت کرنے والے علماء کا مسلک بعد میں دیوبندی مسلک کے طور پر مشہور ہوا جبکہ علامہ فضلِ حق خیر آبادی کے موقف کی حمایت کرنے والے زیادہ تر بدایون اور بریلی کے علماء تھے چنانچہ یہ مسلک بریلوی مسلک کے طور پر مشہور ہوا اور اس میں اور بھی اختلافی مسائل شامل ہوتے گئے۔ لیکن ان سب مسائل کی جڑ یہی اختلافی مسئلہ تھا۔۔۔۔۔
    واللہ اعلم بالصواب
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 30, 2013
    • معلوماتی معلوماتی × 9
    • زبردست زبردست × 1
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  11. ایچ اے خان

    ایچ اے خان معطل

    مراسلے:
    14,183
    موڈ:
    Cool
    دیوبندی اور بریلوی یا جو بھی ہوں سب کےجلوسوں پرپابندی لگنی چاہیے
    اپنے مدرسوں کے اندر بھلے جو کریں سو کریں
     
    • متفق متفق × 2
  12. عظیم اللہ قریشی

    عظیم اللہ قریشی محفلین

    مراسلے:
    2,578
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Tolerant
    ویسے ڈرائی فروٹ میں مجھے اخروٹ بہت پسند ہیں سنا ہے اس سے دماغ بہت مضبوط ہوتا ہے لیکن پتہ نہیں کیوں جب سے اخروٹ کھانے شروع کیئے ہیں دماغ تو مضبوط ہوگیا ہے لیکن عقل جاتی رہی ہے۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 4
  13. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    " اوہ پائی منصور مکرم اوہ یارا تھوڑا ہتھ ہولا رکھیا کر یارا ، اک تے یارا تُسی تپے بہت ہوئے اوہ " یار بھائی تھوڑا کول ڈاؤن ہوجاو، بہت تپ کے دیکھ لیا ہم نے بھی مگر ہمارا اور ہماری قوم کا ککھ نہیں ہونے والا اس لیے کہتا ہوں یار کہ اختلاف بلاشبہ کیا کرو مگر غصہ ذرا کم کیا کرو پہلے میں بھی بہت کیا کرتا تھا مگر اب آرام آگیا ہے ۔
     
    آخری تدوین: ‏نومبر 30, 2013
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  14. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    بھائی سنی کا لفظ جب مطلقا بولا جاتا ہے یا پھر اہل تشیع کے مقابل میں بولا جاتا ہے تو اس سے مراد وہ تمام مکاتب فکر ہوتے ہیں جو کہ خود کو اہل سنت کہلواتے ہیں ۔ مگر بدقسمتی یہ ہے کہ خود کو اہل سنت کہلوانے والا ہر مکتب فکر اپنے تئیں خود کو سنیت کا اکلوتا ٹھیکے دار سمجھتا ہے۔ اور ما سوائے خود کے یعنی ہر غیر کو غیر سنی گردانتا ہے۔ جبکہ میرا مشاہد یہ ہے کہ بریلوی کوئی فرقہ نہیں اسی طرح اہل حدیث اور دیوبند بھی کوئی فرقہ نہیں بلکہ یہ تینوں ہی اہل سنت والجماعت کی ذیلی شاخیں ہیں اب یہ الگ بات ہے کہ ان تینوں میں آپس میں اصولی اور فروعی اختلاف موجود ہے ۔۔۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
  15. آبی ٹوکول

    آبی ٹوکول محفلین

    مراسلے:
    3,502
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Drunk
    جہاں تک میرا مشاہدہ ہے یہ اختلاف اصل میں پہلے پہلے اسماعیلیہ اور خیرآبادیہ کے نام سے مشھور ہوا پھر جن علماء نے علماء خیر آبادیہ یعنی علامہ فضل حق خیر آبادی کی فکر کا ساتھ دیا وہ بعد میں بریلوی مکتب فکر کے نام سے مشھور ہوئے اور جنھوں نے مولوی شاہ اسماعیل دہلوی کا ساتھ دیا وہ زیادہ تر دیوبندی اور اہل حدیث یا پھر غیر مقلدین کہلوائے باقی واللہ اعلم
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • معلوماتی معلوماتی × 1
    • متفق متفق × 1
  16. لئیق احمد

    لئیق احمد معطل

    مراسلے:
    12,179
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cool
    تو پھر اپنے سیاسی جلسے جلوسوں کے لئے بھی یہی اصول اختیار کریں۔ صرف مذہبی نہیں
     
    • متفق متفق × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  17. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    صحیح بات ہے، ترقی تو دور ہم تو الٹا تنزلی کی طرف جا رہے ہیں۔
    اب تک ہم غم حسین(رض) کے سلسلے میں ماتم سے فارغ نہیں ہوئے ،اور نا ہی ہونگے۔
    میں تو کہتا ہوں اس ماتم میں اللہ اتنی شدت پیدا کرے کہ ماتمین سارے ایک ہی ان میں حضرت حسین (رض) کے ہاں پہنچ سکے۔
     
    • نا پسندیدہ نا پسندیدہ × 1
  18. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    اوووہ ہ ہ ہ اچھا ،سوری ی ی ی ی
    مجھے نہیں معلوم تھا کہ پیر سیف الرحمان کے برکات سے خیبر ایجنسی میں دودھ اور شھد کی نہریں بہہ رہی تھی۔:party::party:
     
  19. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    لطائف سُنانے کیلئے لطیفوں والی لڑی میں تشریف لے جا سکتے ہیں۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 1
  20. منصور مکرم

    منصور مکرم محفلین

    مراسلے:
    1,961
    جھنڈا:
    Pakistan
    انکے دو تین لڑیاں پہلے بھی اسی مخصوص کردار کے سبب میں رپورٹ کرکے حذف کروا چکا ہوں۔
    وہ کیا کہتے ہیں کہ
    ہر چیز برو ،خو عادت نہ برو۔
     
لڑی کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں

اس صفحے کی تشہیر