بمہربانی اس سوال کا جواب عنائت فرمائیں

عابد علی خاکسار نے 'ادبیات و لسانیات' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏اگست 16, 2019

  1. عابد علی خاکسار

    عابد علی خاکسار محفلین

    مراسلے:
    373
    جدید اردو شاعری میں وہ کون سے 3 شاعر ہیں جن کی نظموں کو جدید اردو شاعری کا نچوڑ کہا ہے تنقید نگاروں نے شاعروں کے نام اور انکی نظموں کے عنوان کیا ہیں
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    9,061
    جدید اردو شاعری کا نقطہء آغاز آپ کس دور کو تصور کرتے ہیں۔ بعضے نقاد جنگِ آزادی 1857 کے بعد سے جدید اردو شاعری کا عہد شمار کرتے ہیں؛ بعضے بیسویں صدی کے پہلے یا دوسرے عشرے کو، اور کچھ تو اس کے بعد سے بھی۔ ویسے، اگر آج کے عہد تک جدید اردو شاعری کے حوالے سے تین شاعر منتخب کیے جائیں تو ہماری دانست میں آپ بڑی سہولت کے ساتھ علامہ محمد اقبال اور فیض احمد فیض کو نظم کے حوالے سے تو کم از کم اس فہرست میں شامل کر سکتے ہیں۔ آپ ذرا علامہ اقبال کی نظم 'مسجد قرطبہ' دیکھیے؛ فنی و فکری لحاظ سے شاید ہی کوئی نظم اس کی ہم پلہ ہو۔ ن۔م۔راشد، مجید امجد بھی بڑے نام ہیں۔ اب یہاں غزل اور نظم کا معاملہ بھی آئے گا اور جدید اردو شاعری کی حدبندی بھی کرنا ہو گی۔ مزید یہ کہ، کیا جدید اردو شاعری معنوی اعتبار سے یا جدید اردو شاعری فنی اعتبار سے! یا، مختلف ادبی تحریکوں کے تحت! یوں جیسے جیسے معیارات بدلیں گے، موضوع کی تحدید ہو گی، اسی طرح شعرائے کرام کے نام بدلتے جائیں گے۔ سوال نہایت عمومی نوعیت کا ہے۔
     
    آخری تدوین: ‏اگست 16, 2019
  3. عابد علی خاکسار

    عابد علی خاکسار محفلین

    مراسلے:
    373
    آپ کی بات بجا ہے ۔۔۔ مگر بعض نقادوں نے ان نظموں کو جدید شاعری کا نچوڑ کہا ہے ۔۔۔۔۔ میں کچھ نقادوں کو پڑھا تھوڑا بہت مگر کہیں نہیں ملا اس کا جواب۔۔۔۔ علامہ اقبال کی نظم میں کوئی شک نہیں ہے ۔۔۔ اس طرح تو بے شمار شاعر ہیں ۔۔۔ مہربانی ۔۔۔۔
     

اس صفحے کی تشہیر