برما (میانمار) اور شام میں مسلم عوام کا قتل عام ساری دنیا خاموش تماشائی

کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
آپ كا بہت بہت شكريہ بھائى ، پہلا ربط تو مجھے مطمئن نہيں كر سكا ليكن دوسرے ربط كى وضاحت اور معلومات درست معلوم ہوتى ہيں جس كے مطابق يہ کونگو کے حادثے كے متعلق تصاوير ہيں ۔۔ ميں انتظاميہ سے درخواست كرتى ہوں کہ اس اميج كو ہٹاديں۔
 
موڈريٹرز عموما گفتگو كو ٹريك پر رکھتے ہيں ، يہ موضوع عمدہ مثال ہے كہ جب موڈريٹر كو موضوع پسند نہ ہو تو وہ رائى كا پہاڑ بنا بنا كر گفتگو كو بار بار ڈی ٹريك كيسے كرسكتے ہيں جب كہ عام اركان سمجھا رہے ہيں کہ يہ بحثيں نئے موضوع ميں ہونى چاہئیں ۔ ۔ عدم تعصب اور غير جانبدارى کے فلك شگاف دعووں كى قلعى بھی جا بجا اتر رہی ہے ۔
ميں نے تصوير خود اتارنے كا دعوى نہيں كيا تھا ، اعتراض سامنے آنے پر جس سائٹ سے لى گئی اس كا سورس دے ديا تھا when in doubt cite the source كا قانون سارى دنيا ميں تسليم كيا جاتا ہے ليكن ہمارے محترم موڈريٹر كى تسلى نہيں ہو سكتى كيونكہ ان سے دو سطرى اختلاف كى جرات كر لى گئى تھی،اور سر سے سر ملانے والے طنبوروں کے ہجوم ميں دو سطرى اختلافى آواز سے انا كو كس قدر ٹھيس پہنچی ، ان كى بلبلاہٹ سے صاف نظر آ رہا ہے۔ ۔۔۔۔ تھينک گاڈ حضرت كو كتھارسس كا موقع فورا مل گيا ورنہ كتنے روز جلتے بھنتے صحت خراب كرتے۔ پرسنل گرج نكالنى ہو تو مناسب موقع كا انتظار كرلينا چاہیے اتنا چيپ ہونے كى كيا ضرورت ہے؟
لا حول و لا قوۃ الا بااللہ۔ اب اس کے علاوہ کہا بھی کیا جا سکتا ہے کہ ؛ ڈیڑھ ماہ قبل نائجیریا کی فضائی کمپنی "دانا" کا طیارہ آگ کی لپیٹ میں آنے کے بعد تباہ ہو گیا اور اس میں قریب 157 لوگ جل کر کوئلہ ہو گئے جن میں مسلم ، عیسائی ،مظاہر پرست اور 2 بھارتی شہری بھی شامل تھے ، یہ تصویر ان بد قسمت مسافروں کی ہے۔ لیکن مذہب کے نام پہ دکانداری چمکانے والے یہاں بھی باز نہ آئے ۔ اس تصویر کو مسلم مخالف عیسائی ویب سائٹس نے نائجیریا میں مسلمانوں کے ہاتھوں قتل ہونے والے عیسائی کہا اور مسلمان جہادیوں نے اسے برما کے مسلمانوں کی سوختہ لاشوں کا نام دے دیا۔ حالانکہ دونوں گروہ ہی حقیقتِ حال سے آگاہ ہیں۔
اُردو محفل پہ اپ ڈیٹ معلومات رکھنے والی ہماری ایک محترم بہن کی خدمت میں عرض ہے کہ ایسی تصویر پوسٹ کرنے سے پہلے ، بقول اُن کے ، مجھ آؤٹ ڈیٹ معلومات کا دریا بہانے والے سے مشورہ ہی کر لیا ہوتا ۔ سنسنی پھیلانا اور جذبات بھڑکانا اسلام میں اسی لئے منع ہے کہ اس سے فساد پھیلنے کا اندیشہ ہوتا ہے۔ اور اگر مذہب کا درس دینے والے "اپ ڈیٹڈ" یہی کام کریں تو ہم جیسے "آؤٹ ڈیٹڈ" معلومات رکھنے والوں کا کیا ہو گا؟۔
 
اگر ہو سکے تو یہ ربط بھی دیکھ لیں اور جھوٹوں پر ایک بار محبت سے لعنت بھیج دیں۔
http://farazahmed.com/muslims-killing-in-burma-and-our-social-media-islamic-parties-1010.aspx
جھوٹوں پر لعنت خدا كى طرف سے اس كى الہامى كتاب ميں درج ہے ۔ خواہ وہ دائيں جانب کے ہوں يا بائيں جانب كے ، يا سرے سے ملحد ، وہی كافى ہے ۔ ذرا جعلى تصاوير كى دنيا سے باہر تشريف لا كر فرمائيے كہ برما ميں ہونے والے قتل عام کے متعلق ايمنسٹی ، يو اين، اور عالمى صحافتى اداروں كى ان رپورٹس كا كيا جائے؟
پچھلے مراسلات ميں ايك وڈيو رپورٹ تو وائس آف امريكا كى ہے ۔ كيا اس پربھی اسلامك پارٹيز كا قبضہ ہے ؟ hundreds of homes torched پہلے ہفتے كى رپورٹ ہے ! ہزاروں گھر جلنا معمولى بات ہوتى ہے ؟ سلو برننگ جينوسائيڈ اور ايتھنك كلينزنگ كا لفظ اسلامك ميڈيا استعمال كر رہا ہے ؟

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-18391079

http://www.ipsnews.net/2012/06/ethnic-cleansing-of-muslim-minority-in-myanmar/
www.bbc.co.uk/news/world-asia-18419834
 
احباب کی نقد و نظر اپنی جگہ۔ ایک سوال کا جواب مطلوب ہے۔
آج کا مسلمان اس قدر ، بے بس ، مجبور اور لاچار کیوں ہے کہ ، اسے ایک طرف بین الاقوامی طور پر جانوروں کی طرح سے شکار کیا جاتا ہے تو دوسری طرف اپنے اپنے غیر مسلم ومسلم ممالک ، بشمول پاکستان ، میں اسے گائے بیل کی طرح ذبح کیا جاتا ہے ، کوئی پرسانِ حال نہیں؟۔
ساجد بھائی! اگر اس سوال کا واقعی جواب مطلوب ہے تو ذرا الگ دھاگہ کھولیں جو صرف اسی موضوع پر ہو۔ پھر اس کا جواب جتنی تفصیل، حوالے، قرآن، سیرت و احادیث اور تاریخ اسلامی کے مختلف اللسانی مطالعہ کے حوالہ سے مانگیں گے، پیش کرنے کی کوشش کی جائیگی۔ لیکن شرط یہ ہوگی کہ حقیقت سامنے آنے پر سرتسلیم خم۔ خواہ ہم ہو یا کوئی اور۔ بے مقصد بحث اور تنقید برائے تنقید نہیں۔ :)
 

ساجد

محفلین
موڈريٹرز عموما گفتگو كو ٹريك پر رکھتے ہيں ، يہ موضوع عمدہ مثال ہے كہ جب موڈريٹر كو موضوع پسند نہ ہو تو وہ رائى كا پہاڑ بنا بنا كر گفتگو كو بار بار ڈی ٹريك كيسے كرسكتے ہيں جب كہ عام اركان سمجھا رہے ہيں کہ يہ بحثيں نئے موضوع ميں ہونى چاہئیں ۔ ۔ عدم تعصب اور غير جانبدارى کے فلك شگاف دعووں كى قلعى بھی جا بجا اتر رہی ہے ۔
ميں نے تصوير خود اتارنے كا دعوى نہيں كيا تھا ، اعتراض سامنے آنے پر جس سائٹ سے لى گئی اس كا سورس دے ديا تھا when in doubt cite the source كا قانون سارى دنيا ميں تسليم كيا جاتا ہے ليكن ہمارے محترم موڈريٹر كى تسلى نہيں ہو سكتى كيونكہ ان سے دو سطرى اختلاف كى جرات كر لى گئى تھی،اور سر سے سر ملانے والے طنبوروں کے ہجوم ميں دو سطرى اختلافى آواز سے انا كو كس قدر ٹھيس پہنچی ، ان كى بلبلاہٹ سے صاف نظر آ رہا ہے۔ ۔۔۔ ۔ تھينک گاڈ حضرت كو كتھارسس كا موقع فورا مل گيا ورنہ كتنے روز جلتے بھنتے صحت خراب كرتے۔ پرسنل گرج نكالنى ہو تو مناسب موقع كا انتظار كرلينا چاہیے اتنا چيپ ہونے كى كيا ضرورت ہے؟
میری بہن ، اب میں آپ سے آپ ہی کےلہجے میں مخاطب ہونے سے تو رہا کہ اس قسم کا انداز میرا شیوہ نہیں۔ میں خواتین کا خصوصی احترام کرتا ہوں اور ماڈریٹر ہونےکے ناطے دہری بندش کا شکار ہوں۔ آپ کو اور مجھے بھی پتہ ہے کہ محفل کے اکثراراکین کے ساتھ آپ کی خوامخواہ کی سینگ پھنسائی کس قدرعام ہے۔ آپ سریع الاشتعال طبیعت رکھتی ہیں لہذا آپ اپنی اس عادت پر قابو پانے کی کوشش کریں۔اختلافات بھی ہوتے ہیں اور مزاج کے خلاف باتیں بھی وقوع پذیرہوتی ہیں لیکن تہذیب کے دائرے میں رہیں تو مثبت رویوں کو فروغ ملتا ہے۔
موڈريٹر كو موضوع پسند نہ ہو تو وہ رائى كا پہاڑ بنا بنا كر گفتگو كو بار بار ڈی ٹريك كيسے كرسكتے ہيں
یہ جان لیں کہ ماڈریٹر کے پاس "حذف" کا اختیار ہوتا ہے اگر پسند نا پسند کی بات ہوتی تو یہ موضوع اس اختیار کی نظر ہو چکا ہوتا۔ اگرآپ یہ سمجھتی ہیں کہ یہ موضوع ڈی ٹریک ہو رہا ہے اور اسکا ثبوت آپ دو اراکین کی طرف سے اسے نئےدھاگے میں زیر بحث آنا چاہئیے کا مطالبہ پیش کرتی ہیں، تو اس میں پریشانی والی کیا بات ہے؟۔ کیا آپ نے اُردو محفل پہ کبھی نئےدھاگے کا آغاز نہیں کیا؟ تو بسم اللہ کیجئے نا چیز بھی اپنے خیالات کا اظہار کرنےکی جرات کر لے گا۔
آخر میں ایک بات کی طرف آپ کی توجہ دلا دوں کہ اگرچہ فرد کا انفرادی احترام ہم سب پر لازم ہے اور اختلاف رائے کے لئے مہذب وشائستہ انداز اپنایا جاتاہے لیکن جب کوئی فرد کسی ادارے یا تنظیم سے جُڑا ہو تو تب آپ کو اس ادارے کا وقار بھی ملحوظ رکھنا پڑتا ہے۔ غیر ذمہ دارانہ اندازِ تکلم کی انفرادی طورپر بھی گنجائش نہیں بنتی تو عہدے کی بنیاد پر آپ کا مجھے مطعون کرنا بہت ساری ان کہی باتوں کو آشکارکرتا ہے جن سے آپ لاکھ انکار کریں لیکن آپ کے اس روئیے سے یہ باتیں مترشح ہیں۔ آپ کوانتباہ کیا جاتا ہے کہ آئندہ سے محتاط رویہ اختیار کریں۔
 
میری بہن ، اب میں آپ سے آپ ہی کےلہجے میں مخاطب ہونے سے تو رہا کہ اس قسم کا انداز میرا شیوہ نہیں۔ میں خواتین کا خصوصی احترام کرتا ہوں اور ماڈریٹر ہونےکے ناطے دہری بندش کا شکار ہوں۔ آپ کو اور مجھے بھی پتہ ہے کہ محفل کے اکثراراکین کے ساتھ آپ کی خوامخواہ کی سینگ پھنسائی کس قدرعام ہے۔ آپ سریع الاشتعال طبیعت رکھتی ہیں لہذا آپ اپنی اس عادت پر قابو پانے کی کوشش کریں۔اختلافات بھی ہوتے ہیں اور مزاج کے خلاف باتیں بھی وقوع پذیرہوتی ہیں لیکن تہذیب کے دائرے میں رہیں تو مثبت رویوں کو فروغ ملتا ہے۔

یہ جان لیں کہ ماڈریٹر کے پاس "حذف" کا اختیار ہوتا ہے اگر پسند نا پسند کی بات ہوتی تو یہ موضوع اس اختیار کی نظر ہو چکا ہوتا۔ اگرآپ یہ سمجھتی ہیں کہ یہ موضوع ڈی ٹریک ہو رہا ہے اور اسکا ثبوت آپ دو اراکین کی طرف سے اسے نئےدھاگے میں زیر بحث آنا چاہئیے کا مطالبہ پیش کرتی ہیں، تو اس میں پریشانی والی کیا بات ہے؟۔ کیا آپ نے اُردو محفل پہ کبھی نئےدھاگے کا آغاز نہیں کیا؟ تو بسم اللہ کیجئے نا چیز بھی اپنے خیالات کا اظہار کرنےکی جرات کر لے گا۔
آخر میں ایک بات کی طرف آپ کی توجہ دلا دوں کہ اگرچہ فرد کا انفرادی احترام ہم سب پر لازم ہے اور اختلاف رائے کے لئے مہذب وشائستہ انداز اپنایا جاتاہے لیکن جب کوئی فرد کسی ادارے یا تنظیم سے جُڑا ہو تو تب آپ کو اس ادارے کا وقار بھی ملحوظ رکھنا پڑتا ہے۔ غیر ذمہ دارانہ اندازِ تکلم کی انفرادی طورپر بھی گنجائش نہیں بنتی تو عہدے کی بنیاد پر آپ کا مجھے مطعون کرنا بہت ساری ان کہی باتوں کو آشکارکرتا ہے جن سے آپ لاکھ انکار کریں لیکن آپ کے اس روئیے سے یہ باتیں مترشح ہیں۔ آپ کوانتباہ کیا جاتا ہے کہ آئندہ سے محتاط رویہ اختیار کریں۔
محترم موڈريٹر ابھی آپ كو ايك بار بھی آپ كے لہجے ميں جواب نہيں ملا ، آپ متعصب ، انا پرست اور تنگ نظر طبيعت ركھتے ہيں ، مستزاد اختيارات ركھتے ہيں اور ان كى وقتا فوقتا دھمكى دينا پسند كرتے ہيں ، اسى بل پرميرى ايك ذرا سى اختلافى بات كے جواب ميں آپ طويل وعظ فرما كراصلاح ، مذہب ، فرقہ پرستى، كافر ہونا ، سستى جذباتيت پھيلانا ، فساد پھيلانا اور جذبات بھڑكانا جيسے الزامات اور نجانے كون كون سے طنز فرما چکے ہيں۔آپ کے الفاظ سے عياں ہے کہ آپ اركان كو ان كى صنف اور مذہبی يا سياسى وابستگی کے بغير مخاطب كر ہی نہيں سكتے اور مسلسل طنز كا نشانہ بناتے ہيں۔ آپ كو كيا حق پہنچتا ہے كسى كى ذاتى وابستگی پر طنز فرمانے كا ؟ دوسروں كو نصيحت سے قبل اپنے گريبان ميں جھانكيے۔ آپ نے اختلاف رائے كے ليے اب تك كون سا شائستہ انداز اپنايا ہے ؟ الٹا ايك تصوير كے مسئلے پر ميرے جواب كا انتظار كيے بغير اندھا دھند پراپيگنڈا شروع كر ديا كہ فساد اور جذباتيت پھيلائى جا رہی ہے ؟ آپ كى متعصب طبيعت كا اندازہ كئى مرتبہ بہت اچھی طرح ہو چكا ہے ليكن آپ چوں کہ اپنے طرز عمل پر نظر ثانى فرمانا كسر شان سمجھتے ہيں اس ليے اس رائى كا پہاڑ بناتے جائيں گے ۔ بناتے جائيے بشوق۔ حذف كے اختيارات اور ادارے سے وابستگی كى دھمكى كا كم از كم يہاں كوئى اثر نہيں ہو سكتا ۔ آپ كا انتباہ اور آپ كا سيكشن آپ كو مبارك ، آپ تجزئیے فرمائيں اور مرحبا مرحبا كى صداؤں سے لطف اندوز ہوتے رہيں ۔ خدا كى دنيا بہت وسيع ہے ۔
 

ساجد

محفلین
محترم موڈريٹر ابھی آپ كو ايك بار بھی آپ كے لہجے ميں جواب نہيں ملا ، آپ متعصب ، انا پرست اور تنگ نظر طبيعت ركھتے ہيں ، مستزاد اختيارات ركھتے ہيں اور ان كى وقتا فوقتا دھمكى دينا پسند كرتے ہيں ، اسى بل پرميرى ايك ذرا سى اختلافى بات كے جواب ميں آپ طويل وعظ فرما كراصلاح ، مذہب ، فرقہ پرستى، كافر ہونا ، سستى جذباتيت پھيلانا ، فساد پھيلانا اور جذبات بھڑكانا جيسے الزامات اور نجانے كون كون سے طنز فرما چکے ہيں۔آپ کے الفاظ سے عياں ہے کہ آپ اركان كو ان كى صنف اور مذہبی يا سياسى وابستگی کے بغير مخاطب كر ہی نہيں سكتے اور مسلسل طنز كا نشانہ بناتے ہيں۔ آپ كو كيا حق پہنچتا ہے كسى كى ذاتى وابستگی پر طنز فرمانے كا ؟ دوسروں كو نصيحت سے قبل اپنے گريبان ميں جھانكيے۔ آپ نے اختلاف رائے كے ليے اب تك كون سا شائستہ انداز اپنايا ہے ؟ الٹا ايك تصوير كے مسئلے پر ميرے جواب كا انتظار كيے بغير اندھا دھند پراپيگنڈا شروع كر ديا كہ فساد اور جذباتيت پھيلائى جا رہی ہے ؟ آپ كى متعصب طبيعت كا اندازہ كئى مرتبہ بہت اچھی طرح ہو چكا ہے ليكن آپ چوں کہ اپنے طرز عمل پر نظر ثانى فرمانا كسر شان سمجھتے ہيں اس ليے اس رائى كا پہاڑ بناتے جائيں گے ۔ بناتے جائيے بشوق۔ حذف كے اختيارات اور ادارے سے وابستگی كى دھمكى كا كم از كم يہاں كوئى اثر نہيں ہو سكتا ۔ آپ كا انتباہ اور آپ كا سيكشن آپ كو مبارك ، آپ تجزئیے فرمائيں اور مرحبا مرحبا كى صداؤں سے لطف اندوز ہوتے رہيں ۔ خدا كى دنيا بہت وسيع ہے ۔
میری بہن ، اب چونکہ آپ نے مجھے ایک فریق کے طور پر سامنے رکھ لیا ہے اس لئے مجھے آپ سے بحث نہیں کرنا ہے۔ آپ نے مجھ پر اختیارات کے ناجائز استعمال کا الزام لگایا ہے جس کے بعد انصاف کا تقاضا ہے کہ میں اس قضیے کا فیصلہ محفل کے منتظمین پر چھوڑ دوں۔ میں زحمت دوں گا نبیل بھائی ، شمشاد بھائی ، ابن سعید بھائی اور محمد وارث بھائی کو کہ وہ ان الزامات کا جائزہ لیں اور میری کارکردگی نیز ام نورالعین بہن کے جارحانہ روئیے اور الزام تراشی کا جائزہ لے کر مناسب کارروائی کریں۔
 
محمد شعیب بھائی ، کوئی بات نہیں:) ۔ مجھے آپ پر اعتراض نہیں۔ یہاں سب کو بات کرنے کی آزادی ہے۔
بہت اچھی بات ہے یہ تو ساجد بھائی۔ :) لیکن آزادی کا مطلب کسے کے جذبات کو ٹھیس پہونچانا تو نہیں ہوسکتا نا۔ کسی صورت نہیں۔ واقعتاً آپ کے کسی پیغام میں کچھ باتیں ایسی آگئی تھیں جس ان دوستوں کو تکلیف ہوسکتی ہے جن کی رائے مختلف ہو۔ یقیناً آپ کی رائے مختلف ہوسکتی آپ کے تجربات کی بنا پر۔ لیکن اختلاف رائے کا اظہار ''دلی'' کی زبان کے بجائے :LOL: لکھنؤ کی زبان میں ہوتو کتنا بہتر۔ جہاں گالی بھی شائستگی سے دی جاتی تھی۔ آپ کے تجربات مختلف ضرور ہوسکتے لیکن ہوسکتا وہ ان اداروں کا اصل چہرہ نہ ہو۔ بہرحال آپ بڑے ہیں، اگر کوئی بات خلاف واقعہ میں نے کہہ دیا ہو تو آپ سرزنش کرسکتے بلاجھجھک۔
 

ساجد

محفلین
بہت اچھی بات ہے یہ تو ساجد بھائی۔ :) لیکن آزادی کا مطلب کسے کے جذبات کو ٹھیس پہونچانا تو نہیں ہوسکتا نا۔ کسی صورت نہیں۔ واقعتاً آپ کے کسی پیغام میں کچھ باتیں ایسی آگئی تھیں جس ان دوستوں کو تکلیف ہوسکتی ہے جن کی رائے مختلف ہو۔ یقیناً آپ کی رائے مختلف ہوسکتی آپ کے تجربات کی بنا پر۔ لیکن اختلاف رائے کا اظہار ''دلی'' کی زبان کے بجائے :LOL: لکھنؤ کی زبان میں ہوتو کتنا بہتر۔ جہاں گالی بھی شائستگی سے دی جاتی تھی۔ آپ کے تجربات مختلف ضرور ہوسکتے لیکن ہوسکتا وہ ان اداروں کا اصل چہرہ نہ ہو۔ بہرحال آپ بڑے ہیں، اگر کوئی بات خلاف واقعہ میں نے کہہ دیا ہو تو آپ سرزنش کرسکتے بلاجھجھک۔
جی بالکل ، میری باتیں کسی کی سوچ سے مختلف ہو سکتی ہیں اور کسی کی مجھ سے لیکن مجھ پر اعتراض اٹھانے کے لئے جو اندازِ گفتگو اختیار کیا گیا وہ آپ سب کے سامنے ہے اور میرا برادرانہ رد عمل بھی آپ کی نظروں سے اوجھل نہیں۔
 

شمشاد

لائبریرین
محترمہ ام نور العین صاحبہ میں نہیں سمجھتا کہ ساجد بھائی نے آپ پر کوئی الزام لگایا ہے یا آپ کے خلاف کوئی پروپیگنڈہ کیا ہے۔ اردو محفل کے قاری اب اتنے بھی ناسمجھ نہیں ہیں کہ سمجھ نہ سکیں کہ کون کیا کر رہا ہے اور کون کیا کہہ رہا ہے۔

اردو محفل کے ماحول کو خوشگوار رکھنا ہر رکن کی ذمہ داری ہے کہ انہوں نے رکنیت اختیار کرتے وقت اس کا اقرار کیا ہوتا ہے۔ اور موڈریٹرز اور ناظمین کی اراکین سے بھی زیادہ ذمہ داری ہے۔ بحث برائے بحث کرنے کا کوئی فائدہ نہیں۔ اگر آپ سمجھتی ہیں کہ آپ کی شنوائی نہیں ہو رہی۔ تو اللہ تعالٰی کی زمین بہت وسیع ہے۔ کہیں اور قسمت آزمائی کر لیں۔
 
میری بہن ، اب چونکہ آپ نے مجھے ایک فریق کے طور پر سامنے رکھ لیا ہے اس لئے مجھے آپ سے بحث نہیں کرنا ہے۔ آپ نے مجھ پر اختیارات کے ناجائز استعمال کا الزام لگایا ہے جس کے بعد انصاف کا تقاضا ہے کہ میں اس قضیے کا فیصلہ محفل کے منتظمین پر چھوڑ دوں۔ میں زحمت دوں گا نبیل بھائی ، شمشاد بھائی ، ابن سعید بھائی اور محمد وارث بھائی کو کہ وہ ان الزامات کا جائزہ لیں اور میری کارکردگی نیز ام نورالعین بہن کے جارحانہ روئیے اور الزام تراشی کا جائزہ لے کر مناسب کارروائی کریں۔
میں بھی منتظمین سے گذارش کرتا ہوں کہ اس دھاگے کا جائزہ لیجئے اور خود ہی فیصلہ کیجئے کہ کس نے کہاں زیادتی کی ہے۔ کیونکہ یہاں صرف ساجد صاحب نہیں بلکہ بالواسطہ طور پر ہر اس ممبر کے خلاف اشتعال انگیزی اور فتنہ پروری پر مبنی بدزبانی کی گئی ہے جس نے اس دھاگے میں ساجد صاحب کے مراسلات سے اتفاق کیا یا انہیں پسند کیا۔۔۔سچ ہے کہ ایک مچھلی سارے جل کو گندہ کرتی ہے۔
 
جی بالکل ، میری باتیں کسی کی سوچ سے مختلف ہو سکتی ہیں اور کسی کی مجھ سے لیکن مجھ پر اعتراض اٹھانے کے لئے جو اندازِ گفتگو اختیار کیا گیا وہ آپ سب کے سامنے ہے اور میرا برادرانہ رد عمل بھی آپ کی نظروں سے اوجھل نہیں۔
جی بجا فرمایا آپ نے۔ :) لیکن کچھ الفاظ جیسے مذہب کے نام پر دکانداری چمکانا۔ یہ ایسے الفاظ ہیں کہ ان سے اجتناب کم ازکم ذمہ داران کے لیے بہتر ہے۔
میری بات کا قطعی یہ مطلب نہ لیا جائے کہ میں کسی کے غلط اور ناروا رویہ کی تائید کررہا ہوں۔
نہ یہ کہہ رہا ہوں کہ آپ نے الزام تراشی کی ہے۔ نہیں بلکہ کچھ الفاظ جن سے یقیناً بعض احباب دلگرفتہ ہوسکتے ہیں ان سے آپ براءت کا اظہار کردیں۔
اگر یہ کہا جائے کہ یہ الفاظ وتراکیب عام مستعمل ہیں تو ہم اردو محفل والے تو عام نہیں نا۔
اور دوسر(وں) سے بھی کہونگا کہ خدارا اپنے انداز پر نظر ثانی کریں اور اس طرح کی حاشیہ آرائی سے پرہیز کریں۔ اپنی صلاحیتوں کو مثبت استعمال کریں۔ جذبات کو ٹحیس پہونچی ہو تو ان کااظہار کا طریقہ بھی دین میں موجود ہے۔ ان کو اختیار کرنا ہی دانشمندی ہے۔
 

ساجد

محفلین
بس اختلاف كرنے كى آزادى نہيں ۔ :rollingonthefloor: اور جو اختلاف كرے تو اس كى صنف ، مذہب ، سياسى وابستگی كى ايسى كى تيسى ۔طنبوروں كى ريزرو فورس سميت حملہ۔
محترم بہن ، جب کوئی شریف آدمی خاتون کو اس کا جائز مقام دیتے ہوئے عزت کا رویہ اپنائے تو اس کی قدر کرنا چاہئیے نہ کہ اپنے روئیے کی وجہ سے تنازعات پیدا کئے جائیں۔ میں نے لکھا کہ میں خواتین کی خصوصی عزت کرتا ہوں۔ یہ اس لئے ہے کہ میری ماں ایک عورت تھی اور میری بہنیں اسی صنف سے تعلق رکھتی ہیں۔ اللہ کا فرمان اور نبی علیہ صلوۃ والسلام کا بھی یہی فرمان ہے لیکن میری اسی بات کو آپ نے جس طرح سے صنفی تفریق کا رنگ دینے کی عیاری کی ہے وہ اپنی مثال آپ ہے۔ حالانکہ اسی اردو محفل کے صفحات اس بات کے گواہ ہیں کہ ماضی قریب میں جب ایک رکن نے آپ سے سخت زبان میں مخاطبت کی تھی تو آپ اسی صنف کی دہائی دیتے ہمدردیاں ڈھونڈ رہی تھیں۔تب آپ کہہ رہی تھیں کہ "خاتون سے بات کرنے کا سلیقہ نہیں انہیں" ،کیا تب آپ کو نہیں پتہ تھا کہ ایسا کرنا صنفی تفریق یا کم از کم صنفی نمائش ہے؟۔ اللہ کا نام ہے ان راہوں کو مت چنئیے جو دلوں اور دماغوں میں سوائے نفرت اور غلط فہمیوں کے اور کچھ پیدا نہیں کرتیں۔
 
"مذہب کے نام پر دوکانداری چمکانے والے"۔۔۔یہ مذکورہ الفاظ تو دو گروہوں کے متعلق کہے گئے ہیں جنہوں نے اپنی اپنی ویب سائٹس پر ان تصاویر کو اپنے پراپیگنڈے کیلئے استعمال کیا ۔ ایک گروہ عیسائیوں سے تعلق رکھتا ہے اور دوسرا گروہ مسلمانوں میں سے ہے۔۔۔ میرا نہیں خیال کہ اس جملے کو کسی مخصوص فرد کیلئے استعمال کیا گیا ہے، ۔پورا جملہ پڑھئیے۔ جملہ پوری طرح واضح ہے، اس میں اس دھاگے میں پوسٹ کرنے والے کسی ممبر کو نشانہ نہیں بنایا گیا ۔۔۔
 
"مذہب کے نام پر دوکانداری چمکانے والے"۔۔۔ یہ مذکورہ الفاظ تو دو گروہوں کے متعلق کہے گئے ہیں جنہوں نے اپنی اپنی ویب سائٹس پر ان تصاویر کو اپنے پراپیگنڈے کیلئے استعمال کیا ۔ ایک گروہ عیسائیوں سے تعلق رکھتا ہے اور دوسرا گروہ مسلمانوں میں سے ہے۔۔۔ میرا نہیں خیال کہ اس جملے کو کسی مخصوص فرد کیلئے استعمال کیا گیا ہے، ۔پورا جملہ پڑھئیے۔ جملہ پوری طرح واضح ہے، اس میں اس دھاگے میں پوسٹ کرنے والے کسی ممبر کو نشانہ نہیں بنایا گیا ۔۔۔
جی محمود بھائی آپ کا خیال درست ہے۔ مجھے معلوم کہ ساجد بھائی نے کسی رکن کو نشانہ نہیں بنایا۔ میں عمومی بات کررہا ہوں کہ اس طرح کے جملے زیب نہیں دیتے نا ہمیں۔ اسی بات کو دوسرے اور اچھے پیرایہ میں کہہ دیا جاتا تو بات بھی ہوجاتی اور کسی کو زبان کھولنے کا موقع ہی نہیں ملتا۔ :)
 
کیفیت
مزید جوابات کے لیے دستیاب نہیں
Top