ایک غزل تنقید، تبصرہ، اصلاح کے لئے،'' وہ داغ داغ محبت، وہ عاشقی حیراں ''

وہ داغ داغ محبت، وہ عاشقی حیراں
عدو کے ساتھ وہ الفت کہ دوستی حیراں
بسا کے دل میں صنم خانہ، شیخ کرتا ہے
سجود جو ہیں پریشان، بندگی حیراں
جہاں ہے موت کہ جو زندگی سے بہتر ہے
وہیں حیات ہے ایسی کہ زندگی حیراں
یہی کہ طین سے اُٹھا خمیر تھا تیرا؟
اسی پہ ناز ہے اتنا کہ آدمی حیراں
کٹی تو ڈور سے اپنی ہی کٹ گئی یارو
پتنگ وہ بھی تھی سکتے میں، ڈور بھی حیراں
بگڑ گئی وہ بناتے جسے کٹے برسوں
ذرا سی بات پہ اظہر، کہ آج بھی حیراں
 
کچھ تبدیلیاں
عدو کے ساتھ وہ الفت کہ دوستی حیراں
یہ داغ داغ محبت، کہ عاشقی حیراں
وہ گرد پیش سے اہل خرد کی بے خبری
براٴے نام کے عالم، وہ آگہی حیراں
سُروں کے نام پہ بکھرا وہ شور غل جس سے
ترانہ ریز پریشان، نغمگی حیراں
نگاہ ناز کا انداز، بن کہے کہنا
بتانا بات بھی ساری، کہ خامشی حیراں
اُمڈ کے آتے خیالات کا وہ موزوں پن
کہ بحر بحر پریشان، شاعری حیراں
یہی کہ اُس کا اُٹھا تھا خمیر مٹی سی سے؟
اسی پہ ناز ہے آدم کو ، آدمی حیراں
بگڑ گئی وہ بناتے جسے کٹے برسوں
ذرا سی بات پہ اظہر، کہ آج بھی حیراں
 
کچھ تبدیلیاں اور :)

عدو کے ساتھ وہ الفت کہ دوستی حیراں
یہ داغ داغ محبت، کہ عاشقی حیراں
نگاہ ناز کا انداز ساقیانہ سا
سبو بھی جام پریشان، مےکشی حیراں
نگہ نگہ میں اشارے ہزار کر دینا
کہے بغیر وہ باتیں کہ خامشی حیراں
سُروں کے نام پہ بکھرا وہ شور غل جس سے
ترانہ سنج پریشان، نغمگی حیراں
بسا کہ دل میں صنم خانہ، شیخ کے سجدے
جبیں کا داغ پریشان، بندگی حیراں
اُمڈ کے آتے خیالات اس قدر موزوں
کہ بحر بحر پریشان، شاعری حیراں
یہی کہ اُس کا اُٹھا تھا خمیر مٹی سے؟
اسی پہ ناز ہے اظہر کو ، آدمی حیراں
 
اب یہ فائنل ہے کیا؟
یہ فاٴنل ہے اُستاد محترم

عدو کے ساتھ وہ الفت کہ دوستی حیراں
یہ داغ داغ محبت، کہ عاشقی حیراں
نگاہ ناز کا انداز ساقیانہ سا
وہ مے کے جام پریشان، مےکشی حیراں
نگہ ملا کے اشاروں سے گفتگو اُس کی
کہے بغیر وہ باتیں کہ خامشی حیراں
سُروں کے نام پہ بکھرا وہ شور غل جس سے
ترانہ سنج پریشان، نغمگی حیراں
نماز جھوٹ دکاوہ ہیں شیخ کے سجدے
جبیں کا داغ پریشان، بندگی حیراں
فنونُ علم کی باتیں وہ کر رہے جاہل
وہ اُن کی دیدہ دلیری پہ آگہی حیراں
یہی کہ اُس کا اُٹھا تھا خمیر مٹی سے؟
اسی پہ ناز ہے اظہر کو ، آدمی حیراں
 
اب یہ فائنل ہے کیا؟
معذرت قبول کیجیے پر کچھ تبدیلیاں اور سوجھی ہیں اُستاد محترم، اب آپ فرمائیے

عدو کے ساتھ وہ الفت کہ دوستی حیراں
یہ داغ داغ محبت، کہ عاشقی حیراں
نگاہ ناز کا انداز ساقیانہ سا
چھلکتے جام پریشان ، مے کشی حیراں
نگہ ملا کے اشاروں سے گفتگو اُس کی
کہے بغیر وہ باتیں کہ خامشی حیراں
سُروں کے نام پہ بکھرا وہ شور غل جس سے
ترانہ سنج پریشان، نغمگی حیراں
صنم دھیان میں رہتے وہ شیخ کے سجدے
جبیں کا داغ پریشان، بندگی حیراں
فنونُ علم کی باتوں میں شرکت جاہل
وہ اُن کی دیدہ دلیری کہ آگہی حیراں
یہی کہ اُس کا اُٹھا تھا خمیر مٹی سے؟
اسی پہ ناز ہے اظہر کو ، آدمی حیراں
 

الف عین

لائبریرین
پچھلی صورت کی اصلاحَ
عدو کے ساتھ وہ الفت کہ دوستی حیراں
یہ داغ داغ محبت، کہ عاشقی حیراں
//درست

نگاہ ناز کا انداز ساقیانہ سا
وہ مے کے جام پریشان، مےکشی حیراں
//’سا‘ کیوں۔
نگاہ ناز کا انداز ساقیانہ ہے
ہیں مے کے جام پریشاں، تو مےکشی حیراں

نگہ ملا کے اشاروں سے گفتگو اُس کی
کہے بغیر وہ باتیں کہ خامشی حیراں
//درست


سُروں کے نام پہ بکھرا وہ شور غل جس سے
ترانہ سنج پریشان، نغمگی حیراں
// درست لیکن بہتر یوں ہو تو۔۔
سُروں کے نام پہ بکھرا ہے شور غل ایسا
ترانہ سنج پریشان، نغمگی حیراں
یا
ترانہ سنج پریشاں ہے /تو نغمگی حیراں

نماز جھوٹ دکاوہ ہیں شیخ کے سجدے
جبیں کا داغ پریشان، بندگی حیراں
//دکاوہ؟ مراد دکھاوا ہی ہے نا؟
شعر درست ہے

فنونُ علم کی باتیں وہ کر رہے جاہل
وہ اُن کی دیدہ دلیری پہ آگہی حیراں
//یوں کہو
یہ علم و فن کی جو کرتے ہیں گفتگو جاہل
ہے اُن کی دیدہ دلیری پہ آگہی حیراں

یہی کہ اُس کا اُٹھا تھا خمیر مٹی سے؟
اسی پہ ناز ہے اظہر کو ، آدمی حیراں
//دوسرا مصرع واضح نہیں، کیا کہنا چاہ رہے ہو، آدمیت حیراں؟ آدمی حیراں کیوں ہو گا۔ سبھی کا خمیر تو مٹی سے ہی ہے!!
 
Top