1. احباب کو اردو ویب کے سالانہ اخراجات کی مد میں تعاون کی دعوت دی جاتی ہے۔ مزید تفصیلات ملاحظہ فرمائیں!

    ہدف: $500
    $453.00
    اعلان ختم کریں

انجینئرنگ یونیورسٹی لاہور میں طلبہ وطالبات کے اکٹھے بیٹھنے پر پابندی

جاسم محمد نے 'تعلیم و تدریس' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏ستمبر 8, 2019

  1. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,687
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    منتظمین کو جزوی متفق کا بٹن بھی دینا چاہئے بھلے بعد میں بندہ سوچتا رہے کہ پتہ نہیں کس بات سے متفق تھا اور کس سے غیر متفق۔:)
    فی الوقت تو ہم کوئی آپشن نہ ہونے کے سبب پسندیدہ کے بٹن سے یہ کام لے لیتے ہیں۔:)
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
    • متفق متفق × 1
  2. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,759
    موڈ:
    Dead
    میں اس نتیجہ پہ پہنچا ہوں کہ آپ "ذاتی حملہ" کو دلیل تصور کرتے ہیں۔ حالانکہ آپ نے اس مراسلے میں مجھ پر جو بھی گمان و بہتان باندھے ہیں ان کا مجھ سے دور دور تک کوئی واسطہ نہیں۔ میں نے کہیں نہیں کہا کہ لڑکے لڑکیوں کو بہن بھائیوں کی طرح رہنا چاہیے میں نے مرد کے متعلق اتنا کہا ہے کہ اس کی اخلاقی تربیت اور معاشرتی معاملات کو سمجھنے کی صلاحیت اس کے ظاہری شکل و صورت سے ہر حال میں بہتر ہے۔ اس کے علاوہ میں نے آپ ہی کے دعووں کے حوالوں کی بابت بات کی ہے، آپ اسے سرے سے ہی اگنور کر گئے جو اس بات کی دلیل ہو سکتی ہے کہ آپ کے نزدیک قران کریم اور سیرتِ رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی تشریح وہ ہے جو آپ کی ذاتی رائے ہے یعنی آپ اپنی ذاتی رائے کو ہی قران کریم اور سیرتِ رسول کی تشریح قرار دیتے ہیں جو کہ بہت بڑا بہتان ہو سکتا ہے۔ آپ ہی کے دعوے کے بقول ایک عورت اسلام میں اگر سپہ سالار ہو سکتی ہے اور وہ بھی مردوں کے لشکر کی تو اس سے بڑی مثال کیا ہو گی انسان کے لیے کہ وہ عورت کے مقام کو نہ سمجھ سکے اور دعوی اس کے برعکس کرے۔ پردوں کے احکام کی بابت میں نے پچھلے پورے مراسلے میں کوئی بات نہیں کی جو آپ نے مجھ سے زبردستی نتھی کر دی ہے۔ میں نے تو معاشرتی معاملات کے متعلق اپنی رائے دی ہے جو غلط بھی ہو سکتی ہے تاہم مجھے یہ شوق نہیں کہ میں کسی پہ بہتان باندھوں اور جذبات کے ریلے میں اسلام کو اپنی ذاتی خواہشات سے تعبیر کروں اور بجائے دلیل سے جواب دینے کے دوسروں کا مذاق اڑاؤں، ان پہ بہتان باندھوں اور ان پہ ذاتی حملے کروں۔ الحمدللہ اللہ کریم کا کرم ہے کہ میں اس شر سے خود کو محفوظ رکھنے کی پوری کوشش کرتا ہوں۔
    رہی بات پردے کے احکام کے متعلق تو اولاً مرد کو نظریں نیچی رکھنے کا حکم ہے اور پھر عورت کے متعلق حکم ہے۔ اب مرد حضرات اگر یہ چاہیں کہ میں تو ایسا نہیں کر سکتا لہذا عورت ہی سب کچھ کرے تو پھر اسے کس کیٹیگری میں رکھا جائے گا۔
    نتیجہ: ہماری کوئی بھی دلیل، دلیل نہیں ہو سکتی اور اس کی وجہ تاحال نا معلوم ہے اور اس کے جواب میں ذاتی حملہ اور گمان عین دلیل کا درجہ رکھتا ہے۔
     
    آخری تدوین: ‏ستمبر 10, 2019
    • زبردست زبردست × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • مضحکہ خیز مضحکہ خیز × 1
  3. آصف اثر

    آصف اثر معطل

    مراسلے:
    2,922
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    ایک تو آپ کو شوق نہ ہونے کا دعویٰ ہے اور دوسری جانب لیکچر پر لیکچر دینے کا شوق پورا ہی نہیں ہوتا۔ ایسے تضاد میں بحث کسی منطقی نتیجے پر نہیں پہنچ سکتی۔ اوپر سے کبھی ایک طرف کبھی دوسری طرف بیٹھ کر اپنی پوزیشن مستحکم کرنے کی کوشش اس کو مزید لاحاصل بحث کی جانب لے جاتا ہے۔ ایک موقف اپنا کر بات کریں تو بہتر ہوگا۔
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
  4. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    37,267
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Amused
    یہ درست نہیں ہے۔ ایدھی صاحب کو اپنے گرین کارڈ کی وجہ سے مشکل ہوئی تھی جب وہ یہ ثابت نہ کر سکے تھے کہ امریکا میں رہائش کے بغیر وہ پرمننٹ ریزیڈنٹ کیوں ہیں
     
    • معلوماتی معلوماتی × 3
  5. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    37,267
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Amused
    واقعی پاکستان کی انجینیرنگ یونیورسٹیوں میں خواتین کا داخلہ ممنوع ہونا چاہیئے۔ اتنا ہی شوق ہے تو اپنی علیحدہ یونیورسٹی بنا لیں۔ یہی ریئل اسلام ہے
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
    • مضحکہ خیز مضحکہ خیز × 1
  6. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,687
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    مضحکہ خیز کا لفظ تو خیر مجھے عجیب لگتا ہی ہے لیکن اس ریٹنگ کے ساتھ جو آئکون ہے وہ ریٹنگ سے بھی زیادہ مضحکہ خیز لگتا ہے اس لئے استعمال نہیں کرتا ورنہ یہ مراسلہ اس قابل تھا۔:)

    بھائی مراسلہ دیکھیں کہ لڑکیوں کی انجنیرنگ کی تعلیم پر خاکسار نے کہیں بھی کچھ اعتراض نہیں کیا ہے۔ اعتراض صرف مخلوط تعلیم پر ہے کہ اس پر پابندی ہونی چاہئے اور حکومت کو دونوں کے لئے علیحدہ یونیورسٹیوں کا قیام کرنا چاہئے جیسا کہ بعض ہیں بھی۔ اس میں حرج کیا ہے؟ البتہ یہ بھی نہیں کہ جب تک حکومت اپنی ذمہ داری ادا نہیں کرتی اس وقت تک لڑکیوں کے داخلے پر ہی پابندی لگادی جائے کہ حکومت کی نااہلی کی سزا لڑکیوں کو تو نہیں ملنی چاہئے جو کہ آپ خود ہی فرض کربیٹھے ہیں۔

    یہ تو ہوگئی لڑکیوں کی تعلیم کے حق میں بات کہ انہیں بھی اعلیٰ اور انجنیرنگ و سائنس کی تعلیم کا حق ہے۔ لیکن اپ نے وہ اعتراض جو کہ میرا تھا ہی نہیں خود ہی اپ نے فرض کرلیا اس پر تو بات کرلی لیکن اس کا کوئی جواب نہیں دیا کہ مخلوط تعلیم پر پابندی میں حرج کیا ہے جبکہ پابندی میں کوئی نقصان نہیں اور مخلوط تعلیم میں بہرحال نقصان کے واقعات موجود ہیں؟ تو پھر جب ہمارے پاس دو راستے ہیں اور مقصد دونوں صورتوں میں حاصل ہورہا ہے تو پھر کیوں نہ ایسا راستہ اختیار کیا جائے جس میں نقصان سے بچا جا سکتا ہو؟
    اور یہی رئیل اسلام ہے کہ ہر معاملے میں حکمت سے کام لے فیصلہ کیا جائے اور جب ایک مقصد کو حاصل کرنے کے دو راستے ہوں تو وہ راستہ اختیار کیا جائے جس میں نقصان کا احتمال کم از کم ہو۔
     
    آخری تدوین: ‏ستمبر 9, 2019
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
  7. سین خے

    سین خے محفلین

    مراسلے:
    1,757
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    پاکستان میں انجنئیرنگ میں لڑکوں کے مقابلے میں لڑکیوں کی تعداد کو دیکھنا مناسب رہے گا۔ انجنئیرنگ میں لڑکیاں کم ہی ہوتی ہیں۔ میرے الیکٹرونکس کے شعبے میں مجھ سمیت 12 لڑکیاں تھیں اور 50 سے زائد لڑکے۔

    ایسے میں انجنئیرنگ میں لڑکے لڑکیوں کو الگ الگ کرنا وسائل کے حساب سے کافی مشکل ہے جبکہ وسائل کی ویسے ہی کمی ہو۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  8. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    37,267
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Amused
    اس کے بعد جاب بھی انہیں غیر مخلوط اداروں میں دیں گے؟
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • پر مزاح پر مزاح × 1
    • متفق متفق × 1
  9. عثمان

    عثمان محفلین

    مراسلے:
    9,676
    موڈ:
    Cheerful
    ایک ایسا زمانہ جب ماہرین سماجیات زندگی کے ہر شعبہ میں مختلف جنس، نسل اور قومیت کے افراد کی بھرپور شرکت اور ان کے آپس کے میل ملاپ سے ابھرنے والے معاشرے میں ان کے منفرد شناخت، تجربات اور اپروچ کی بدولت بہتر پروڈکٹویویٹی واضح کر رہے ہوں وہاں بھلا اس قسم کی باتوں کی کیا گنجائش ہے۔
     
    • زبردست زبردست × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
  10. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,687
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    یہ خیال مجھے پہلے ہی آیا تھا کیونکہ ہماری تو کراچی یونیورسٹی کے ساتھ ہی این ای ڈی یونیورسٹی میں روز دیکھا کرتے تھے۔ اس بات کا اندازہ ہمیں یونیورسٹی کی پوائنٹ سروس سے بھی بخوبی ہوتا تھا۔ کہ ہماری کراچی یونیورسٹی کے پوائنٹس میں پیچھے تک لڑکیاں بھری ہوتی تھی اور صرف پچھلی دو صفیں ہم بے چارے لڑکوں کے حصے میں آتی تھیں۔ جبکہ این ای ڈی کے پوائنٹس میں صورتحال برعکس تھی کہ پوری بس میں لڑکے بھرے ہوتے تھے اور اگلی سیٹوں پر ہی لڑکیاں ہوتی تھیں۔
    بہرحال یہ وسائل اتنا مسئلہ نہیں اگر تعلیم میں اس کی اہمیت کو دیکھتے ہوئے جائز بجٹ لگایا جائے۔ لیکن پھر بھی ہم اپنے وطن کی صورتحال کو دیکھیں تو چلیں ہم کہہ سکتے ہیں کہ یہ ایک جائز مسئلہ ہے اور جب تک یہ حل نہ ہو تو مجبوری ہے۔ لیکن ہم یہاں اصولی سوال پر بات کر رہے ہیں کہ اگر یہ رکاوٹیں نہ ہوں تو پھر ضرور بالضرور مخلوط تعلیم سے بچنا چاہئے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 2
    • دوستانہ دوستانہ × 1
  11. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    8,743
    ہماری جامعات کا معیار ملاحظہ فرمائیے کہ وہاں سے ریسرچ وغیرہ برآمد ہونے کی بجائے ایسے ایشوز برآمد ہو رہے ہیں۔ صبح پابندی لگی، شام کو ختم! کیا نان ایشو ہے!
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • متفق متفق × 1
  12. رانا

    رانا محفلین

    مراسلے:
    2,687
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Cheerful
    ایک تو انجنیرنگ میں ویسے ہی لڑکیاں کم ہوتی ہیں پھر تعلیمی ریکارڈ بھی انجنیرنگ کی فیلڈ میں جانی والی سب لڑکیوں کا اچھا نہیں نکلتا بہ نسبت دیگر شعبوں کے۔ پھر اسکے بعد جو اچھی پرفارمنس دیں تو ان میں سے بھی سب جاب کی طرف جانا پسند نہیں کرتیں۔ تو اسکے بعد لڑکیوں کی اتنی قلیل تعداد بچتی ہے کہ ان کے لئے ادارے الگ الگ نہیں کئے جاسکتے سوائے اسکے کہ بات تعلیمی یا اس نوعیت کے اداروں کی ہو۔ لہذا انہیں جاب مخلوط اداروں میں ہی دی جائے گی۔ بات وہی ہے کہ جس حد تک ہم کسی نقصان سے بچ سکتے ہیں بچنا چاہئے کہ یہی عین اسلام ہے۔ جہاں مجبوری ہے اور کوئی حل نہیں تو یہاں بھی تو ہم نے مجبوری کی وجہ سے یہ راستہ نکالا ہے کہ جب تک حکومت یونیورسٹیاں الگ الگ نہیں بناتی اس وقت تک مخلوط تعلیم مجبوری ہے کہ تعلیم زیادہ ضروری ہے۔
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 3
  13. زیک

    زیک محفلین

    مراسلے:
    37,267
    جھنڈا:
    UnitedStates
    موڈ:
    Amused
    یہ تجربات اور ریسرچ ہی تو ہے۔ ہاں انجینیرنگ نہیں البتہ سوشل سائنس کے تجربات ہیں
     
    • پر مزاح پر مزاح × 3
  14. آورکزئی

    آورکزئی محفلین

    مراسلے:
    167
    مخلوط تعلیم یا ایسے گھل مل کر بیٹھنے کے بارے میں اسلام کیا کہتا ہے ۔۔۔؟؟ کوئی رہنمائی کر سکتا ہے ؟؟؟
     
    • غمناک غمناک × 1
  15. فرقان احمد

    فرقان احمد محفلین

    مراسلے:
    8,743
    اگر تعلیم و تحقیق کے معاملات پر باہمی ڈسکشن کا ناگزیر معاملہ ہو تو ہماری دانست میں، حرج نہ ہو گا۔ مخلوط تعلیم بسا اوقات ناگزیر ہو جاتی ہے جیسا کہ اس معاملے میں ہے کہ لڑکیوں کے لیے الگ سے انجینئرنگ یونیورسٹی کیوں کر تعمیر کی جائے۔ اب یہاں لڑکوں اور لڑکیوں کی تعلیم و تربیت کا بھی معاملہ ہے کہ آیا ان کا مطمع نظر تعلیم و تحقیق ہے یا کچھ اور! یہ معاملات تو پھر ہر جگہ ہی ہیں؛ صرف جامعات کا کیا تذکرہ! شاید ہمیں بہت زیادہ کرید میں نہ رہنا چاہیے۔ اسلام کے بارے میں یہ تاثر بھی پختہ نہ ہونے دینا چاہیے کہ یہ تعلیم و تحقیق کے معاملے میں کوئی رکاوٹ ہے۔ دوسری جانب، جامعات میں کسی حد تک ڈسپلن کو برقرار رکھنا چاہیے اور اسے محض میٹنگ پوائنٹ بننے دینا غلط ہے۔ بات وہی ہے کہ یونیورسٹی کا مجموعی ماحول کیسا ہے؟ کیا وہاں ریسرچ کلچر ہے یا محض ان خرافات کے سہارے جامعات چل رہی ہیں۔ :) ہمیں تو اس کوچے سے گزرے زمانہ ہوا تاہم اتنا ضرور ہے کہ بہتر ہو گا کہ بعض معاملات کے حوالے سے صرفِ نظر کیا جائے اور زیادہ کرید میں نہ رہا جائے۔ ممکن ہے کہ ہم ہی بدگمانی کا شکار ہوں جس کا گناہ الگ سے ملے گا۔ کچھ معاملات کو انفرادی بھی رہنے دینا چاہیے۔ یا کوئی متبادل ماڈل سامنے لایا جائے۔ ترکی اور ایران میں کیا چل رہا ہے؟ ملائیشیا کا کیا عالم ہے اگر اسلام کی بات کی جا رہی ہے! کچھ تو ہو جس کی پیروی کی جائے وگرنہ انہیں الگ الگ بھی بٹھا دیں، کوئی اور ایشو کھڑا ہو جائے گا۔ :)
     
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
    • زبردست زبردست × 1
  16. آصف اثر

    آصف اثر معطل

    مراسلے:
    2,922
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    اسلام میں مخلوط تعلیم حرام ہے۔ اس کی مثال تاریخ اسلام میں کہیں بھی نہیں ملتی۔ اور نہ قرآن و حدیث سے اس کی صراحت ملتی ہے۔ اس کے نقصانات پر تفصیلی گفتگو ہو چکی ہے۔ اسلام متبادل نظام کا نہیں نظام تبدیل کرنے کا دین ہے۔
     
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  17. آصف اثر

    آصف اثر معطل

    مراسلے:
    2,922
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    یہ تاثر محض اسلام بیزار طبقے کا ہے۔ اس کا اسلام سے کوئی واسطہ ہی نہیں تو پختہ ہونے کا سوال بھی نہیں ہوسکتا۔ البتہ مسلمان تعلیم و تحقیق سے کتنا جڑے ہیں یہ سوال ناگزیر ہے۔
     
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  18. جان

    جان محفلین

    مراسلے:
    1,759
    موڈ:
    Dead
    دراصل اصل مسئلہ ہماری قوم کا ہر جگہ اپنے ذاتی نظریات کی تشریح کو اسلام سے زبردستی منسوب کرنا ہے۔ کم عمری کی شادی والی لڑی میں میں نے معاشرتی قوانین کے حوالے سے بات کی تھی کہ وہ قوانین جن کی اسلام نے قران کریم میں وضاحت نہیں فرمائی، معاشرہ وہ قوانین خود معاشرتی حالات کے مطابق بنا سکتا ہے اس پر ہمارے اسلامی بھائیوں کا نقطہ نظر یہ تھا کہ ہر وہ چیز جس پر اسلام نے کوئی پابندی نہیں لگائی اس پر پابندی لگانے کا اختیار کسی کو نہیں ہے۔ جب مخلوط تعلیم پہ اسلام نے کوئی پابندی نہیں لگائی تو ہم کیسے کہہ سکتے ہیں کہ مخلوط تعلیم حلال ہے یا حرام؟ یعنی اس سے ثابت ہوتا ہے موقع بہ محل اپنی آراء کو اسلام سے تعبیر کر کے اس کے 180 ڈگری بھی تبدیل کر لو تو کوئی مسئلہ نہیں۔ میرا اب بھی نقطہ نظر وہی ہے کہ اس پر قوانین بنانے کا اختیار موجودہ معاشرے کو حاصل ہے، معاشرہ اپنے حالات و واقعات کو دیکھتے ہوئے اس پر اپنی سمت تعین کر سکتا ہے۔ اصل مسئلہ فحاشی کو روکنا ہے تو اس کو روکا جائے نہ کہ اس کو بنیاد بنا کر باقی قوانین ترتیب دیے جائیں۔
     
    • زبردست زبردست × 2
    • معلوماتی معلوماتی × 1
  19. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    11,784
    نویں صدی عیسوی مراکش میں دو مسلم خواتین نے ایک درسگاہ قائم کی جو آج دنیا کی قدیم ترین یونی ورسٹی مشہور ہے۔ اس یونیورسٹی میں دینی علوم کے ساتھ سیکولر تعلیم بھی دی جاتی تھی اور مرد و عورت اکٹھے پڑھتے تھے۔
    Did You Know That the First University Was Founded by a Muslim woman?
     
    • غمناک غمناک × 1
  20. آصف اثر

    آصف اثر معطل

    مراسلے:
    2,922
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Busy
    یہ کون سی دلیل ہوئی؟
     

اس صفحے کی تشہیر