امیر اہل سنت کا ہاتھ پکڑنے سے بندے کا موبائل 3 ماہ سے خود بخود چارج ہو رہا ہے

فاتح

لائبریرین
وضاحت طلب کچھ تھا ہی نہیں۔ یہ میرا خیال ہے جو غلط بھی ہو سکتا ہے، لیکن محترمہ نور سعدیہ شیخ صاحبہ ایک بات کو دوسری کی وجہ ایسے قرار دیے چلی جا رہی تھیں گویا چونکہ چاول سفید ہوتا ہے اس لیے انڈا سفید اور زمین گول ہے۔

ہاں، یہاں وضاحت ضرور طلب کرنا چاہوں گا کہ کیا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ آپ اور نور سعدیہ شیخ صاحبہ بچے ہیں جو یہاں ایک دوسرے کے ساتھ پلو فائٹ کھیل رہے ہیں اور مجھے اپنا ہاتھ ہلکا رکھنا چاہیے کہ کہیں چوٹ نہ لگ جائے؟
وضاحت دینا ضروری ہوگیا ہے کیونکہ ابھی فتوی نہیں لگا. اس کے بعد علماء دنیا و دانشور ہمارے لیے سزا تجویز کر یں گے . کوئی بھٹو کا پروانہ کہے گا تو کوئی خلال یا خلا سے تشبیہ دے گا. ابھی عشق کے امتحان باقی ہیں .. اس قسم کے دینی و سائنسی دھاگے میں آواز دوست کی وجہ سے تبصرہ ہوگیا..اللہ کی پناہ ! استغفر اللہ ! کفر سرزد ہوگیا ...! وضاحت ضروری ہے

عالیجاہ ! ہم سے غلطی ہوگئی ہم نے ایک قصہ شریکَ محفل کردیا جو سنا سنایا تھا . اس بات کی تردید ہم نہیں کرسکتے کہ دیجئے پھانسی بھٹو کی طرح ،،ہاہاہا ہا !!! اور مان ہم سکتے نہیں کہ ہم کہتے شعبدہ بازی بھی اگر ہم رو برو ملے ہوتے تو کہتے بندہ شعبدہ باز... ہم سنی سنائی باتوں پر فتوٰی لگائیں تو ہم وہی ہوئے نا ،،،اندھے گونگے بہرے...! تالے لگ گئے دلوں پر ! ایمان نہیں لانے کے ! ہا ہا

اے شہنشاہِ ! ہم عالمِ محفل سے التماس کرتے ہیں ہم الیاس قادری مولانا کے پیروکار نہیں ہیں مگر ان کا انسان ہونے کے ناتے احترام کرتے ہیں کیونکہ جو بات تقسیم دو تقسیم کا سبب بنے .ہم اس تقسیم کا حصہ نہیں ہیں اور نہ ہیں اس دنیا میں انسان کو اتنااونچا مقام دے سکتے ہیں سوائے دیکھیں کسی کے اخلاق اچھے ہیں اور ہمارا دل شاہد ہو وہ اچھا ہے...ایک بات سنائے دیتی ہوں یہاں بہت سے لوگ آپ کو چھوڑ کر ہم پر حکم لگائے دیں گے

زندگی کی رنگینیوں نے ہمیں قادیانوں کا ہمسایہ بنا دیا...ہم پر لگا فتوی کہ جو ہمارے گھر سے کھائے گا کھانا وہ حرام کا کھانا ہوگا ....ہا ہا ہا ہم چونکہ قادیانوں کی دیوار کے سائے میں اس لیے ہم کافر ! ہمارے گھر میں بیٹھنا توہین رسالت ﷺ ہے اور ہم بھی اسی کے مرتکب ہیں ...نعوذ با للہ .... ! اب ان قادیانوں کا حسن سلو ک انسانوں جیسا تھا ...مسلمان نہیں تھے . تو اس لحاظ سے ہم تو ہوگئے کافر...!! اب آپ کا حکم لگنا باقی ہے کیونکہ ہم نے تو آپ کو لوگوں کی بات سنا دی ہے .
مجھے واقعی کچھ سمجھ میں نہیں آیا کہ میں نے جو وضاحت طلب کی تھی اس کا جواب کہاں ہے آپ کے اس لمبے چوڑے مختلف النوع مراسلے میں :)
 

فاتح

لائبریرین
دوستو اس ویڈیو میی مولانا صاحب تو نهی نظر آرهے؟ بلاوجه کسی کو اس ویڈو سے منسلک کرنا مناسب نهیں۔۔۔ اس وجه سے ایک مسلکی بحث کا آغاز ھوجائےگا۔
اس ویڈیو کو کسی مولا یا مولوی سے ہم نے تو منسلک نہیں کیا۔ یہ کام اس ویڈیو میں ہی کیا گیا ہے۔ شاید آپ نے دیکھنے کی زحمت گوارا نہیں کیا
 

فاتح

لائبریرین
ہم نے آوازِ دوست صاحب سے یہ وضاحت طلب کی تھی:
ایک مرتبہ پھر آپ کے حکم کے مطابق وضاحت طلب کیے لیتا ہوں کہ کیا شعبدے اور معجزے میں یہی فرق ہے کہ شعبدہ باز کرتب دکھا کر یہ تسلیم کر لیتا ہے کہ یہ شعبدہ تھا اور معجزے دکھانے والا تسلیم نہیں کرتا کیونکہ پیسے تو دونوں مانگتے ہیں کچھ ہیٹ میں اجرت کے طور پر اور کچھ ٹوپی میں چندے کے نام پر
اور آپ نے یہ جواب دیا جس میں کچھ سمجھ میں نہیں آ رہا کہ آپ کیا بتانا چاہ رہی ہیں:
معجزاتِ پیغمبر پر اور کرامات اولیاء پر یقین ہیں مگر اس دنیا میں کیا وہ بستے ہیں؟ اور اس بات میں میری کوئی دو رائے ہے ہی نہیں ...یہاں پر لگا دیں فتوی کہ ہم مذہب میں مسلمان اس لیے کہتے خود کو اور بلا تفرقہ کہتے کہ ہم نے دیکھا شیعہ لوگ جو ہمارے اسکول دوست ، بہت اچھی انسان ہیں ، جو ہمارے فیس بک پر ، وہ بھی اچھی ، اور جو عیسائی ہیں وہ ہم سے علوم میں آگے اس لیے ان سے دوستی بھی رکھتے ہیں جن سے ہمیں علم ملے مگر ہم سائنسی فتووں سے بہت تنگ کہ کم نہ مذہبی فتوے! اس لیے معافی کی درخواست کی ، اس قسم کی لڑائیاں ہم کو مطلق نہیں بھاتی ! کہنے کو ہمارے جدِ امجد اہل حدیث اور ننھیال کی طرف سے سنی ..کیا ہوں ہم ..لگتے ہیں فتوے !! اس لیے ہم تو ہیں مسلمان اور اللہ کی مخلوق .. جس نے ہمیں رنگ و نسل و ذات و پات کےاختلاف سے پرے پیدا کیا .. بخدا استد لال شروع کرنے پر آئیں کردیں مگر ہم آپ سے معافی کے خواستگار ہیں کہ ہم نہ تین میں نہ تیرہ میں ...ہمیں جو بات جہاں سے لگے گی اچھی ، وہ لیں گے ، وہ سائنس ہو ، یا کوئی مسلک .... مذہب انسان بناتا ہے ناکہ حیوان !!! لیجے سچ بول دیا ..میرا دل تمام مسالک کو اختلاف کے باوجود انسان و مسلمان مانتا ،،فتوی نہیں دے سکتا........شعبدہ شعبدہ ہوتا ..شغل کیجے ! مگر معجزہ اور کرامات جو اس دور میں نہیں ہیں اس کے لیے فائدہ نہیں لڑیں کہ آپ کو کوئی بھی دلیل اس بات کو بدل نہیں سکتی .
:)
 

آوازِ دوست

محفلین
ایسے رئیل لائف کیریکٹر تو کافی نظر آجاتے ہیں پر مجھے حیرانی یہ سن کر ہوئی کہ وہ ایک ڈاکٹر ہیں
وہ ڈاکٹر صاحب اپنے اس "کمال" کی کیا سائنسی توجیح پیش کرتے ہیں؟؟؟ کیا آپ یہ بتا سکتے ہیں
اور کرنٹ مارنے والوں کا تجربہ کیا میں نے ۔۔۔ پھر بے اختیار اپنی ہنسی روکنے کو ادھر ادھر ہوگیا میں (سمجھ تو گئے ہوں گے آپ)
میں تو اکثر شغل کے طور پر ایک کرنٹ مارنے والے کی وڈیو دیکھتا ہوں جس دو گانے اس طرح سے فٹ کئے گئے ہیں کہ لطف آاتا ہے
جی ہم بھی اُن کے کمالات سے زیادہ اُن کی تعلیم سے مرعوب ہو کر ہی وہاں پُہنچے تھے :)
 

آوازِ دوست

محفلین
ایک مرتبہ پھر آپ کے حکم کے مطابق وضاحت طلب کیے لیتا ہوں کہ کیا شعبدے اور معجزے میں یہی فرق ہے کہ شعبدہ باز کرتب دکھا کر یہ تسلیم کر لیتا ہے کہ یہ شعبدہ تھا اور معجزے دکھانے والا تسلیم نہیں کرتا کیونکہ پیسے تو دونوں مانگتے ہیں کچھ ہیٹ میں اجرت کے طور پر اور کچھ ٹوپی میں چندے کے نام پر
جی میں حاضر ہوں اور آپ کو مزید سوال اور اختلاف کا حق ہر وقت دستیاب رہے گا:)
استشنائی طبقات ہر دو میدان میں موجود ہیں کُچھ شعبدہ باز پیسے یا نام و نمود کے چکر میں پڑے بنا بھی اپنے شوق کے ساتھ مُخلص ہوتے ہیں اور یہی بات مولوی حضرات کے لیے دُرست کہ سب ایک جیسے نہیں ہوتے۔ آپ اُن کی ہنسی اُڑاتے ہیں وہ آپ کے علم کے ناقد ہیں۔ آپ کو ڈائیلاگ اور باہمی احترام کی سیڑھی اور پری جوڈس کے سانپ میں سے ایک کو چُننا ہو گا اور ہر بندہ اپنے انتخاب میں آزاد ہے :)
 
آخری تدوین:

فاتح

لائبریرین
جی میں حاضر ہوں اور آپ کو مزید سوال اور اختلاف کا حق ہر وقت دستیاب رہے گا:)
استشنائی طبقات ہر دو میدان میں موجود ہیں کُچھ شعبدہ باز پیسے یا نام و نمود کے چکر میں پڑے بنا بھی اپنے شوق کے ساتھ مُخلص ہوتے ہیں اور یہی بات مولوی حضرات کے لیے دُرست کے سب ایک جیسے نہیں ہوتے۔ آپ اُن کی ہنسی اُڑاتے ہیں وہ آپ کے علم کے ناقد ہیں۔ آپ کو ڈائیلاگ اور باہمی احترام کی سیڑھی اور پری جوڈس کے سانپ میں سے ایک کو چُننا ہو گا اور ہر بندہ اپنے انتخاب میں آزاد ہے :)
میں صرف ایک وضاحت چاہ رہا تھا اور چاہ رہا ہوں کہ شعبدے اور کرامت کا واضح فرق بتا دیں جس سے ہم جان سکیں کہ یہ شعبدہ ہے اور یہ معجزہ۔
رہی بات ہنسی اور تنقید کی تو مولویوں کے لیے میری ہنسی اتنی ہی غیر اہم ہونی چاہیےجتنی میرے علم کے لیے ان کی تنقید
 

arifkarim

معطل
موبائل فون کا تو پتا نہیں البتہ اس دھاگے میں محفلینز کے پروفائلز کی منفی چارجنگ انتقامً کی جارہی ہے:
b731.gif
 
مدیر کی آخری تدوین:
کیوں نا اس لڑی کو ہی سرے سے حذف کر دیا جائے تاکہ ایک فریق کو یہاں کی گئی دل آزاریوں کے غم سے نجات مل جائے اور دوسرے کو منفی ریٹنگ کے غم سے؟
 
فاتح بھائی
شُعْبَدَہ

شُعْبَدَہ {شُع (ضمہ ش مجہول) + بَدَہ} (عربی)
ش ع ب، شُعْبَدَہ
عربی
زبان میں ثلاثی مجرد کے باب سے مشتق اسم ہے۔ اردو میں بطور اسم ہی استعمال ہوتا ہے۔ اور سب سے پہلے 1891ء کو "بوستانِ خیال" میں مستعمل ملتا ہے۔
اسم
کیفیت (مذکر - واحد)
واحد غیر ندائی: شُعْبَدے {شُع + بَدے}
جمع: شُعْبَدے {شُع + بَدے}
جمع غیر ندائی: شُعْبَدوں {شُع + بَدوں (و مجہول)}

. ایسی
بازی یا تماشا جس میں سحر، جادو مکرو فن یا ہاتھوں کی صفائی شامل ہو، نظر بندی؛ دھوکا، فریب گری۔
؎ یہ شعبدے ہے دل جل کے
خاک ہوتا ہے
یہ
معجزہ ہے نہ اٹھے دھواں نہ بو آئے، [1]
juggling, conjuration, legerdemain

مُعْجِزَہ
مُعْجِزَہ {مُع + جِزَہ} (عربی)
ع
ج ز، مُعْجِزَہ
عربی
زبان میں ثلاثی مجردکے باب سے مشتق اسم ہے۔ اردو میں عربی سے ماخوذ ہے اور بطور اسم استعمال ہوتا ہے۔ 1697ء کو "دیوان ہاشمی" میں مستعمل ملتا ہے۔
اسم
کیفیت (مذکر - واحد)
واحد غیر ندائی: مُعْجِزے {مُع + جِزے}
جمع: مُعْجِزے {مُع + جِزے}
جمع غیر ندائی: مُعْجِزوں {مُع + جِزوں (و مجہول)}

وہ
حیرت انگیز بات جو صرف نبی سے ہی ظاہر ہو، خرق عادت جو نبی سے صادر ہو۔
"یہ لوگ
بجز خدا کے معجزہ و وحی وغیرہ کو نہیں مانتے تھے۔"، [1]
2.
عاجز کر دینے والا، وہ کام جو انسانی طاقت سے باہر ہو، قانون قدرت سے بڑھ کر واقعہ، (مجازاً) کرشمہ کرامت وغیرہ۔
"کہانی نے
مصنف کو اپنی دانست میں یہ کہہ کر بڑی تسلی دی کہ لفظ اول و آخر معجزہ ہے۔"، [2]
a miracle (performed by a prophet)
 
خالد محمود چوہدری صاحب
اول تو لفظ شعبدہ عربی زبان کا لفظ نہیں ہے تو ثلاثی مجرد اور مشتق کہاں سے ہوسکتا ہے۔۔۔۔
دوم معجزہ عربی زبان کا لفظ ہے ..۔۔ یہ اسم مشتق ہے۔۔۔۔۔ اسم فاعل مؤنث. لیکن یہ مجرد نہیں مزید فیہ ہے یعنی اس کے اصلی حروف تین ہیں: ع ج ز۔ اس کے مصدر اعجاز میں الف زائد ہے اس لیے یہ مزید فیہ ہوا۔
 
Top