اصلاح سخن: دِیا چاہتوں کا، جلایاکروتم

فے کاف

محفلین
اور وہ ڈنڈا صرف اپنے اعجاز بھائی ( الف عین ) کے پاس ہی ہے لہذا انہی کا انتظار کر لیتے ہیں ۔ ساتھ ہی دھا گے کا رخ بھی سیدھا ہو جائے گا ۔
حالانکہ وہ اپنا موقف واضح الفاظ میں دے چکے۔
اصلاح سخن میں پوسٹ کرنے کا مطلب یہی ہے کہ جسے ٹیگ کیا جائے اس کے علاوہ بھی کوئی اور بھی اس میں مشورے دے سکتا ہے۔ اور اگر صرف مجھ سے اصلاح کروانے کے متمنی ہیں تو ذاتی مکالمے میں پوسٹ کرتے (حالانکہ تب بھی میں اصلاحی مشورے دینے کی بجائے یہی کہتا کہ فورم میں ہی پوسٹ کریں۔)
مجھے تو بہت خوشی ہوتی ہے جب دوسرے احباب بھی یہاں آ کر اپنے مشوروں سے نوازتے ہیں۔
 

منذر رضا

محفلین
افتخاررحمانی فاخر
حضورِ والا، ہندوستان اور پاکستان کی جنگ نہ چھیڑیے، اور نہ ہی یہ بحث کہ اردو کس کی ہے، اور کس کی اردو «آلودہ» اردو ہے۔
معذرت کے ساتھ
اقبال بھی اسی خطے کی پیداوار تھے، اور اقبال کے تلفظ اور ان کی اردو کی آلودگی دیکھنے کے لیے رشید احمد صدیقی کا مضمون «سر اقبال مرحوم» پڑھ لیجیے۔
اردو شعرائے کرام کو بھی کسی خاص ملک کی ملکیت قرار نہ دیجیے، اصلاحِ سخن میں اصلاح لیجیے، اور اگر چاہتے ہیں کہ کوئی اور تبصرہ نہ کرے تو کوئی اور طریقہ اپنائیے، مثلا الف عین صاحب کو ای میل کر دیا کیجیے، کیونکہ یہاں اردو محفل میں سب کو اصلاح اور اظہارِ رائے کی اجازت ہے۔
والسلام
کہیں اردو کی آلودگی محسوس ہوئی تو معذرت، کیونکہ باوجود اس کے کہ میرے آبا ہندوستان سے ہجرت کر کے آئے تھے، میں تو یہیں پلا بڑھا ہوں، اور عین ممکن ہے کسی دوسری زبان کی کثافت آپ کو محسوس ہوں۔
مزید ایک اور گزارش، کوئی زبان بھی حقیر نہیں، اردو کا پایہ بلند ضرور ہے، مگر باقی زبانیں بھی انسان ہی بولتے ہیں۔
 

فلسفی

محفلین
افتخار صاحب پر تنقید کرنے والے ذرا اپنے الفاظ کے چناؤ پر بھی غور کریں۔ اہل علم کی محفل میں رہ کر بھی اگر انداز گفتگو سیکھ نہیں پائے تو فقط افسوس ہی کیا جاسکتا ہے ۔۔۔ جیسے کہا جاتا ہے کہ کچھ لوگ ایسے ہوتے ہیں کہ تعلیم بھی ان کا کچھ نہیں بگاڑ سکتی۔ ویسے ہی اہل علم کی صحبت بھی شاید کچھ لوگوں پر اثر انداز نہیں ہوتی۔

افتخار کے طرز گفتار پر اعتراض پہلے بھی کیا تھا اب بھی کیا ہے۔ لیکن دوسرے اعتراض کرنے والوں کی بدلحاظی کا گلہ کس سے کریں؟ :disapointed: اپنی آنکھ کا شہتیر نظر نہیں آتا دوسرے کی آنکھ کا تنکا دیکھ لیتے ہیں۔
 

الف عین

لائبریرین
میرے تئیں افتخاررحمانی فاخر کے جذبات کا تہہِ دل سے شکر گزار ہوں۔ اصلاح کے ضمن میں محمد خلیل الرحمٰن اور سید عاطف علی سے متفق ہوں اگرچہ اس وقت تیسرے صفحے پر ہوں تو غزل سامنے نہیں رہی۔ فلسفی کی باتوں پر افتخار میاں غور کریں کہ ان کے معروضات میں ہند و پاک جنگ کی کوئی بات نہیں۔ کھلے دل اور کچھ مفروضوں سے شعوری طور پر بچنے کی کوشش کرتے ہوئے سب احباب کی بات غور سے سنیں۔
 

فاخر

محفلین
میرے تئیں افتخاررحمانی فاخر کے جذبات کا تہہِ دل سے شکر گزار ہوں۔ اصلاح کے ضمن میں محمد خلیل الرحمٰن اور سید عاطف علی سے متفق ہوں اگرچہ اس وقت تیسرے صفحے پر ہوں تو غزل سامنے نہیں رہی۔ فلسفی کی باتوں پر افتخار میاں غور کریں کہ ان کے معروضات میں ہند و پاک جنگ کی کوئی بات نہیں۔ کھلے دل اور کچھ مفروضوں سے شعوری طور پر بچنے کی کوشش کرتے ہوئے سب احباب کی بات غور سے سنیں۔
جى حضرت ! ان شاءاللہ الرحمٰن !
میں تمام محفل کے ممبران کا دل سے احترام کرتا ہوں ؛لیکن ’’سب کے لیے میرے دل میں یکساں احترام تو نہیں ہوسکتا نا‘‘ ۔خلیل صاحب کا میں احترام کرتا ہوں۔ وہ مجھ سے عمر میں بڑے ہیں یہ بھی ہوسکتا ہے کہ وہ میرے والد کے عمر کے ہوں جیسا کہ جناب @ارشدچودھری صاحب ہیں ۔ البتہ بعض احباب نہ جانے کیوں اللہ واسطے کا بیر رکھتے ہوئے تخریبی تنقید کے تحت اسی تخریبی لہجے میں گفتگو کرتے ہیں یہ مجھ سے برداشت نہیں ہوتا ہے،بنا بریں جواب دینا پڑجاتا ہے۔
 

فاخر

محفلین
افتخاررحمانی فاخر
حضورِ والا، ہندوستان اور پاکستان کی جنگ نہ چھیڑیے، اور نہ ہی یہ بحث کہ اردو کس کی ہے، اور کس کی اردو «آلودہ» اردو ہے۔
معذرت کے ساتھ
اقبال بھی اسی خطے کی پیداوار تھے، اور اقبال کے تلفظ اور ان کی اردو کی آلودگی دیکھنے کے لیے رشید احمد صدیقی کا مضمون «سر اقبال مرحوم» پڑھ لیجیے۔
اردو شعرائے کرام کو بھی کسی خاص ملک کی ملکیت قرار نہ دیجیے، اصلاحِ سخن میں اصلاح لیجیے، اور اگر چاہتے ہیں کہ کوئی اور تبصرہ نہ کرے تو کوئی اور طریقہ اپنائیے، مثلا الف عین صاحب کو ای میل کر دیا کیجیے، کیونکہ یہاں اردو محفل میں سب کو اصلاح اور اظہارِ رائے کی اجازت ہے۔
والسلام
کہیں اردو کی آلودگی محسوس ہوئی تو معذرت، کیونکہ باوجود اس کے کہ میرے آبا ہندوستان سے ہجرت کر کے آئے تھے، میں تو یہیں پلا بڑھا ہوں، اور عین ممکن ہے کسی دوسری زبان کی کثافت آپ کو محسوس ہوں۔
مزید ایک اور گزارش، کوئی زبان بھی حقیر نہیں، اردو کا پایہ بلند ضرور ہے، مگر باقی زبانیں بھی انسان ہی بولتے ہیں۔

بات تواردو کی ہی ہےاس لیے آپ اقبال پر نازاں ہیں یہ آپ کا حق ہے آپ اقبال پر نازاں کیوں ہوں ؟ فیض پر بھی کیجئے اور ہوسکے تو افتی نسیم پر بھی ناز کیجئے یہ صاحب بھی آپ کے دیار کے ہی ’’یافت‘‘ ہیں ، اس سے گریز کیوں کیجئے گا؟
 

منذر رضا

محفلین
افتخاررحمانی فاخر
الحمد للہ، میں ہر اردو شاعر پر نازاں ہوں، جس نے اردو کو اتنی زبردست زبان بنایا، باقی رہا «پاکستانی» اور «ہندوستانی» شعرا کا قضیہ، تو میں شعر و سخن کو محدود نہیں سمجھتا۔
اقبال کی بات محض یہ واضح کرنے کے لیے تھی کہ یہ خطہ، جو اب پاکستان ہے، اردو کے نامور شعرا پیدا کرتا رہا ہے۔
والسلام
 

فے کاف

محفلین
بات تواردو کی ہی ہےاس لیے آپ اقبال پر نازاں ہیں یہ آپ کا حق ہے آپ اقبال پر نازاں کیوں ہوں ؟ فیض پر بھی کیجئے اور ہوسکے تو افتی نسیم پر بھی ناز کیجئے یہ صاحب بھی آپ کے دیار کے ہی ’’یافت‘‘ ہیں ، اس سے گریز کیوں کیجئے گا؟
کسی نے ٹھیک ہی کہا ہے کہ مکھی صرف گند پر ہی بیٹھ سکتی ہے۔
 

فاخر رضا

محفلین
کسی نے ٹھیک ہی کہا ہے کہ مکھی صرف گند پر ہی بیٹھ سکتی ہے۔
یہ بھی کسی نے بہت خوب کہا ہے کہ
باادب بانصیب
بے ادب بے نصیب
آج پہلی بار اپنے نام پر فخر محسوس نہیں ہورہا
بہت نیچ قسم کا شاعر ہے. بالکل لفنگوں جیسی باتیں کرتا ہے
 

فلسفی

محفلین
یہ بھی کسی نے بہت خوب کہا ہے کہ
باادب بانصیب
بے ادب بے نصیب
آج پہلی بار اپنے نام پر فخر محسوس نہیں ہورہا
بہت نیچ قسم کا شاعر ہے. بالکل لفنگوں جیسی باتیں کرتا ہے
ڈاکٹر صاحب آپ سے تو ایسے الفاظ کی توقع نہیں تھی :disapointed:
ایک غلطی کو دوسری غلطی سے سدھارا نہیں جاتا۔ آپ تو ہمارے بڑوں میں سے ہیں۔ آپ بھی اگر یہ انداز استعمال کریں گے تو ہم جیسے نکمے کیا سیکھیں گے اس محفل سے۔
 

فاخر

محفلین
یہ بھی کسی نے بہت خوب کہا ہے کہ
باادب بانصیب
بے ادب بے نصیب
آج پہلی بار اپنے نام پر فخر محسوس نہیں ہورہا
بہت نیچ قسم کا شاعر ہے. بالکل لفنگوں جیسی باتیں کرتا ہے
اور بھی کچھ کہنا ہو تو شوق سے کہیں ! شیرہ میں نے نہیں کسی اور نے لگایا ہے ۔ آپ شیرہ لگانے والے کو کچھ کیوں نہیں کہتے ؟
اگر آپ کو بولنے کا ہی شوق ہے تو بولیں:
’’ ؏ بول کہ لب آزاد ہیں تیرے ‘‘
میں تو آپ لوگوں کی باتوں سے محظوظ ہورہا ہوں، فرماتے رہیں۔
 

فے کاف

محفلین
ڈاکٹر صاحب آپ سے تو ایسے الفاظ کی توقع نہیں تھی :disapointed:و
ایک غلطی کو دوسری غلطی سے سدھارا نہیں جاتا۔ آپ تو ہمارے بڑوں میں سے ہیں۔ آپ بھی اگر یہ انداز استعمال کریں گے تو ہم جیسے نکمے کیا سیکھیں گے اس محفل سے
زبان درازی اگر غلطی سے ہو جائے تو گوارا کی جاسکتی ہے۔ بار بار کی جائے اور ڈنکے کی چوٹ پر کی جائے تو آئینہ دکھانا ضروری ہو جاتا ہے۔
 
Top