1. اردو محفل سالگرہ پانزدہم

    اردو محفل کی پندرہویں سالگرہ کے موقع پر تمام اردو طبقہ و محفلین کو دلی مبارکباد!

    اعلان ختم کریں

اردو پیڈیا۔۔ فروغ اردو کا نیا پروجیکٹ

الف عین نے 'ویب سائٹس پر تبصرے' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏نومبر 7, 2013

  1. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    34,652
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    NCPUL یعنی قومی کاؤنسل برائے فرقوغ اردو زبان، حکومت ہند نے بغیر کسی با قاعدہ اعلان کے اردو پیڈیا کا اجراء کر دیا ہے۔ یہ میڈیا وکی پر منحصر ہی ہے۔اور فی الحال اس میں گنتی کے صفحات ہیں جو شاید کسی تاریخ ا دب اردو ، تاریخ یوروپ اور شاید کچھ حکومت ہند والے ہی انسائیکلو پیڈیا سے لئے گئے ہیں۔
     
    • معلوماتی معلوماتی × 4
    • زبردست زبردست × 2
    • پسندیدہ پسندیدہ × 1
  2. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    34,652
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    راغب اختر جو کاؤنسل میں آئی ٹی کے شعبے میں ہیں، ان سے یہ صحیح ثابت ہو گیا ہے کہ مواد اسی انسائیکلو پیڈیا سے ہے جو اب اردو ویب کا پروجیکٹ ہے، اور جس کے کئی صفحات یہاں شمشاد نے ٹائپ بھی کئے ہیں
     
  3. محمد علم اللہ

    محمد علم اللہ محفلین

    مراسلے:
    5,832
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Daring
    تو یہ تو سرقہ ہوا نا چاچو حوالہ تو بنتا ہے؟؟؟
    کیا خیال ہے آپ کا ۔
     
  4. الف عین

    الف عین لائبریرین

    مراسلے:
    34,652
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Psychedelic
    یہ ہم لوگ اردو ویب پر سرقہ کر رہے ہیں اس کا تو میں نے پہلے ہی کہا تھا کہ یہ کاپی رائٹ سے آزاد نہیں ہے۔ راغب اختر کا کہنا ہے کہ انہون نے حوالہ یہاں اس لئے نہی دیا ہے کہ کوئی بھی ان صفحات میں مداخلت کر سکتا ہے رجسٹر کرے کے بعد، وکی میں آ جانے کے بعد تو یہ پبلک پراپرٹی بن جاتا ہے۔ ویسے اؤنسل کا مقصد یہی نظر آتا ہے کہ شاید اردو انسائیکلو پیڈیا کو اسی طرح اپ ڈیٹ کیا جائے۔
     
  5. ابن سعید

    ابن سعید خادم

    مراسلے:
    60,165
    یہ بھی عجب بونگی دلیل ہے کہ میڈیا وکی میں کنٹینٹ ہوسٹ کرنے کے بعد وہ پبلک ڈومین میں آ جاتا ہے۔ کسی مواد میں ترمیم کی کھلی اجازت بھی موجود ہو تو یہ بات کہاں سے ثابت ہوتی ہے کہ اسے دوسرے ڈومین میں نقل کر لیا جائے۔ اردو ویب کے اردو انسائکلو پیڈیا کا بیشتر مواد ایسا ہے جسے hackerspk (ذوہیب) صاحب نے اداروں سے خوصوصی اجازت نامے لے کر شامل کیا ہے۔ اور یہ اجازت ایسی نہیں کہ وہ مواد پبلک ڈومین میں ڈال دیا جائے۔ واضح رہے کہ کچھ عرصہ قبل اردو وکیپیڈیا نے بھی اردو انسائیکلو پیڈیا سے مواد نقل کیا تھا جسے ہٹوا دیا گیا تھا۔ آج ہم راغب صاحب سے رابطہ کرتے ہیں، ممکن ہوا تو این سی پی یو ایل کے دفتر بھی چلے جائیں گے۔ :) :) :)
     
  6. محمد علم اللہ

    محمد علم اللہ محفلین

    مراسلے:
    5,832
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Daring
    اُن کے پاس وسائل ہیں تو وہ رائٹر رکھ کے کیوں نہیں لکھواتے ۔کس چیز کی کمی ہے کاونسل کو کروڑوں روپئے صرف سیمنار اور دعوتوں میں اڑاتی ہے ۔کبھی کبھی اس طرح کا کام کر دیں تو اردو والوں کا کچھ ہلا بھلا ہو جائے گا صرف دوسروں کی چیزوں کو اپنے نام سے چھاپ لینا نام کما نے کے لئے کوئی اچھی علامت ہے کیا ۔میرا موڈ خراب ہوگا تو اخبار میں لکھ دوں گا ۔اور پھر حوالہ تو دینا چاہئے ۔صرف بڑی بڑی باتیں کرنا جانتے ہیں یہ حضرات ۔
     
  7. محمد علم اللہ

    محمد علم اللہ محفلین

    مراسلے:
    5,832
    جھنڈا:
    India
    موڈ:
    Daring
    اور کام نہیں بنا تو میں اخباروں کا سہارا لوں گا اور اردو والوں کی عدالت میں ان اردو کے نام نہاد حضرات کو پیش کروں گا جو ہمیشہ اور ہر آن اردو کا نام لیتے نہیں تھکتے ۔بھیا مجھے بھی ساتھ کر لیجئے گا ۔شرم نہیں آتی ان کو دوسروں کی محنت اپنے نام کرتے۔مجھے ان حضرات سے سخت چڑ بلکہ نفرت ہے جو دوسروں کی محنت کو اپنے نام کر لیتے یا دوسروں کی محنت کو دکھا کر خود کریڈٹ لینا چاہتے ہیں ۔
     
  8. ابن سعید

    ابن سعید خادم

    مراسلے:
    60,165
    راغب صاحب سے ابھی ہماری بات ہوئی، ان کا کہنا ہے کہ وہ لوگ خود ٹائپ کروا رہے ہیں۔ نیز یہ کہ اس میں صرف قونسل کے انسائیکلو پیڈیا کا مواد ہے جس کا کاپی رائٹ ان کے پاس ہے۔ :) :) :)
     

اس صفحے کی تشہیر