احکام پردہ۔ حصول علم۔ اور جدید تعلیم

عسکری

معطل
دلوں کا حال اللہ جانتا ہے، گاڑیوں کی شناخت نمبر پلیٹ سے ہوتی ہے
آپ کی دوسری بات پہلی کی نفی کرتی ہے ۔ مجھے ایک بات سمجھ نہیں آتی ایک سائیڈ بالکل خاموش ہے دوسری کو اتنا تکلیف کیا ہے ملا اپنے گھر کی عورت کو دیوار میں چنوا دے اسے تکلیف کیا ہے کہ دوسروں پر تہمتیں لگاتا پھرتا ہے؟ مطلب وٹ اس کی دی پرابلم ؟ حجاب والیاں اگر اچھی ہین تو سعودی کی لاکھوں فلرٹ لڑکیوں کو کیا کہیں جو حجاب پہن کر دن رات سپر مارکیٹوں مالز میں جو کچھ کرتی پھرتی ہیں حجاب میں؟
 
خواتین کے حصول تعلیم کو پردے سے منسلک کرنا کسی طور اچھی بات نہیں ۔ لڑکیاں اگر پڑھیں گی نہیں تو کیا ملاء اپنی عورتوں کا علاج مرد ڈاکٹروں سے کروائیں گے؟؟؟ زچہ بچہ کی نگہداشت کیا مرد نرس کریں گے؟ لڑکیوں کو استاد کیا صرف اور صرف مرد ہوں گے؟

اگر کوئی ملاء یہ سمجھتا ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی بعثت ازل سے پلان نہیں کی گئی تھی تو وہ غلطی پر ہے۔ اس عظیم موقع کے لئے اللہ تعالی نے جو لفظ چنا وہ ہے "اقراء" -- پڑھئے۔ جی؟ کیا یہ "پڑھئے" صرف اور صرف مردوں کے لئے ہے یا تھا؟؟؟
9:71 والْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَيُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَيُطِيعُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ أُوْلَ۔ئِكَ سَيَرْحَمُهُمُ اللّهُ إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
اور اہلِ ایمان مرد اور اہلِ ایمان عورتیں ایک دوسرے کے رفیق و مددگار ہیں، وہ اچھی باتوں کا حکم دیتے ہیں اور بری باتوں سے روکتے ہیں اور نماز قائم رکھتے ہیں اور زکوٰۃ ادا کرتے ہیں اور اللہ اور اس کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی اطاعت بجا لاتے ہیں، ان ہی لوگوں پر اللہ عنقریب رحم فرمائے گا، بیشک اللہ بڑا غالب بڑی حکمت والا ہے​
اللہ تعالی کی کتنی بڑی حکمت پوشیدہ ہے اس آیت میں کہ نیکی کا حکم اور بدی کی روک تھام یعنی قانون سازی کے اعلی ترین مرحلوں میں مرد و عورت ایک دوسرے کے رفیق اور مددگار ہیں۔ کیا عورتیں بناء بہترین تعلیم کے کسی طور بھی قانون سازی کے عمل میں مردوں کی رفیق و مددگار ہوسکتی ہیں؟ یا اپنے گھر میں مقید رہ کر تعلیم حاصل کرسکتی ہیں؟ کسی بھی قسم کی قانون سازی کے لئے بہترین علوم کے حصول کی سخت ضرورت ہے۔ جو مردوں اور عورتوں دونوں پر فرض ہے۔ طالبان ظالمان مجرمان ۔۔۔ عورتوں کو پردے میں رکھ کر ہراساں کرکے تعلیم سے محروم کرنا چاہتے ہیں؟؟​
ہم کو قرآن حکیم سے مختلف قسم کی جدید تعلیم حاصل کرنے کا حکم ملتا ہے۔​
قانون و عدل کی تعلیم کہ آج تک کوئی بناء علم حاصلے کئے جج یا قاضی نہیں بنا۔ یہ آیت مرد وعورتوں دونوں کو مخاطب کرتی ہے۔​
5:8 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ
اے ایمان والو! اﷲ کے لئے مضبوطی سے قائم رہتے ہوئے انصاف پر مبنی گواہی دینے والے ہو جاؤ اور کسی قوم کی سخت دشمنی (بھی) تمہیں اس بات پر برانگیختہ نہ کرے کہ تم (اس سے) عدل نہ کرو۔ عدل کیا کرو (کہ) وہ پرہیزگاری سے نزدیک تر ہے، اور اﷲ سے ڈرا کرو، بیشک اﷲ تمہارے کاموں سے خوب آگاہ ہے​
ذرا سوچئے کہ عدل کس طرح کریں گے جب کہ عدلیہ کی تعلیم ہی حاصل نہیں کی؟؟؟​
 

حسان خان

لائبریرین
نگار باجی، مجھے آپ کے حجاب یا کسی عورت کے حجاب سے کوئی مسئلہ نہیں۔ میں آپ کے حجاب کرنے کے فیصلے کو عزت کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ لیکن آپ بھی تو بے حجاب خواتین کے حجاب نہ کرنے کے فیصلے کی عزت کیجیے۔ آپ بے حجاب خواتین کو بے راہ رو سمجھیں گی تو کیسے باہمی احترام پیدا ہو گاِ؟
 

عسکری

معطل
صرف ڈاکٹر کی بات نہیں
کیا عورتیں جرائم جو کریں گی مردوں کی جیلوں میں مرد پولیس سے گرفتار ہوں؟
:biggrin::laugh: یا کہہ دیں وعورت نے کبھی کوئی جرم نہیں کیا
 

نگار ف

محفلین
نگار باجی، مجھے آپ کے حجاب یا کسی عورت کے حجاب سے کوئی مسئلہ نہیں۔ میں آپ کے حجاب کرنے کے فیصلے کو عزت کی نگاہ سے دیکھتا ہوں۔ لیکن آپ بھی تو بے حجاب خواتین کے حجاب نہ کرنے کے فیصلے کی عزت کیجیے۔ آپ بے حجاب خواتین کو بے راہ رو سمجھیں گی تو کیسے باہمی احترام پیدا ہو گاِ؟

شکریہ، میں نے کہیں بے راہ رو کا لفظ ادا نہیں کیا میں تو صرف تعلیمات دینِ حق بتا رہی ہوں جناب۔۔۔۔
آپ مجھ پہ الزام لگا رہے ہیں :sad3:

کچھ کرتی پھرتی ہیں حجاب میں؟

یہ حجاب کی غلطی نہیں حجاب میں ملبوس انسان کی غلطی ہے
 

عسکری

معطل
شکریہ، میں نے کہیں بے راہ رو کا لفظ ادا نہیں کیا میں تو صرف تعلیمات دینِ حق بتا رہی ہوں جناب۔۔۔ ۔
آپ مجھ پہ الزام لگا رہے ہیں :sad3:



یہ حجاب کی غلطی نہیں حجاب میں ملبوس انسان کی غلطی ہے
حجاب کچھ بھی نہیں ہے دنیا کی 10 فیصد خواتین بھی نہیں کرتی تو کی ا90 فیصد خواتین اس دنیا میں بے راہ رو ہیں؟۔
 
گذشہ سے پیوستہ:

جدید تعلیم کے حصول کے حکم کی مزید مثالیں، سورۃ التوبہ آیت نمبر 60 دیکھئے
۔

9:60 إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَالْمَسَاكِينِ وَالْعَامِلِينَ عَلَيْهَا وَالْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ وَفِي الرِّقَابِ وَالْغَارِمِينَ وَفِي سَبِيلِ اللّهِ وَابْنِ السَّبِيلِ فَرِيضَةً مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ

بیشک صدقات (زکوٰۃ) محض غریبوں اور محتاجوں اور ان کی وصولی پر مقرر کئے گئے کارکنوں اور ایسے لوگوں کے لئے ہیں جن کے دلوں میں اسلام کی الفت پیدا کرنا مقصود ہو اور (مزید یہ کہ) انسانی گردنوں کو (غلامی کی زندگی سے) آزاد کرانے میں اور قرض داروں کے بوجھ اتارنے میں اور اللہ کی راہ میں (جہاد کرنے والوں پر) اور مسافروں پر (زکوٰۃ کا خرچ کیا جانا حق ہے)۔ یہ (سب) اللہ کی طرف سے فرض کیا گیا ہے، اور اللہ خوب جاننے والا بڑی حکمت والا ہے

اکنامکس کے کتنے شعبے اس آیت میں آئے ہیں؟؟؟
1۔ غریبوں اور محتاجوں کا ویلفیئر نظام کا نفاذ
2۔ ٹیکس وصولنے والے کارکنوں ، جیسے انکم ٹیکس ڈپارٹمنٹ کا نظام، سپریم کورٹ تک کا نظام، مرکزی حکومت کا نظام
3۔ لوگوں کو اس بہترین نظام کی طرف راغب کرنے کے لئے۔ میڈیا کا سارا نظام درکار ہے
4۔ انسان کی گردن کو غلامی اور غربت سے آزاد کرنے کے لئے ، سول ورکس پراجیکٹس کا مکمل نظام، سول انجینئرنگ، کیمیکل انجینیئرنگ، الیکٹرانکس انجینئرنگ وغیرہ وغیرہ ہر قسم کی جدید تعلیم درکار ہے انسان کی گردن کو غلامی اور غربت سے نجات دلانے کے لئے۔
5۔ قرضہ چاہے فرد کا ہو یا قوم کا ہو، اگر معیشیت ، صنعت و بینکاری کا علم نہیں ہوگا تو بندہ سمجھ ہی نہیں پائے گا کہ قرضدار انسان ہوتا کیسے ہیں​
6۔ اللہ کی راہ میں جہاد، یعنی اسلامی حکومت اور ریاست کا دفاع؟ دفاع کی تعلیم کے کتنے شعبے ہیں؟ سوئی سے لے کر، وردی تک، ہوائی جہاز سے لے کر میزائیل تک، الیکٹرانکس سے لے کر ایٹم بم تک۔ دنیا کی جدید تعلیم کا ہر شعبہ اس دفاعی نظام کی تعلیم میں آجاتا ہے ۔

اگر مرد و عورت دونوں ان شعبوں کا علم نہیں حاصل کریں گا تو ان شعبوں کی قانون سازی کیسے کریں گے؟

اپنی محترم خواتین کو ہراساں کرنے والے ملاؤں سے بچانا چاہئے ۔ تاکہ ایک ایسی قوم تشکیل پاسکے جس کی ماں اعلی تعلیم یافتہ ہو۔ کہ اعلی تعلیم یافتہ قومیں صرف اور صرف اعلی تعلیم یافتہ ماں کی گود میں ہی پرورش پاتی ہیں۔

اللہ تعالی نے واضح کردیا ہے کہ
اللہ اُن لوگوں کے درجات بلند فرما دے گا جو تم میں سے ایمان لائے اور جنہیں علم سے نوازا گیا۔ یہاں بھی مرد و عورت کی تمیز نہیں بلکہ اس میں ہر شخص چاہے مرد ہو یا عورت ہو شامل ہے۔
58:11 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا قِيلَ لَكُمْ تَفَسَّحُوا فِي الْمَجَالِسِ فَافْسَحُوا يَفْسَحِ اللَّهُ لَكُمْ وَإِذَا قِيلَ انشُزُوا فَانشُزُوا يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ

اے ایمان والو! جب تم سے کہا جائے کہ (اپنی) مجلسوں میں کشادگی پیدا کرو تو کشادہ ہو جایا کرو اللہ تمہیں کشادگی عطا فرمائے گا اور جب کہا جائے کھڑے ہو جاؤ تو تم کھڑے ہوجایا کرو، اللہ اُن لوگوں کے درجات بلند فرما دے گا جو تم میں سے ایمان لائے اور جنہیں علم سے نوازا گیا، اور اللہ اُن کاموں سے جو تم کرتے ہو خوب آگاہ ہے
اللہ تعالی نے اپنی آیات میں بہت صاف صاف واضح کردیا ہے کہ علم کا حصول فرض ہے۔ علم ہی وہ ہتھیارہے جو زمین پر نیابت کے لئے دیا گیا تھا۔ اور علم میں اضافے کی ہر وقت دعا کرنی چاہئیے۔

20:114 فَتَعَالَى اللَّهُ الْمَلِكُ الْحَقُّ وَلَا تَعْجَلْ بِالْقُرْآنِ مِن قَبْلِ أَن يُقْضَى إِلَيْكَ وَحْيُهُ وَقُل رَّبِّ زِدْنِي عِلْمًا

پس اللہ بلند شان والا ہے وہی بادشاہِ حقیقی ہے، اور آپ قرآن (کے پڑھنے) میں جلدی نہ کیا کریں قبل اس کے کہ اس کی وحی آپ پر پوری اتر جائے، اور آپ کہیے کہ اے میرے رب! مجھے علم میں اور بڑھا دے
 

نگار ف

محفلین
ہزار بار حکيموں نے اس کو سلجھايا!
مگر يہ مسئلہ زن رہا وہيں کا وہيں
قصور زن کا نہيں ہے کچھ اس خرابي ميں
گواہ اس کي شرافت پہ ہيں مہ پرويں
فساد کا ہے فرنگي معاشرت ميں ظہور!
کہ مرد سادہ ہے بےچارہ زن شناس نہيں
(علّامہ اقبال)
اس بحث کا کچھ فيصلہ ميں کر نہيں کر سکتا
گو خوب سمجھتا ہوں کہ يہ زہر ہے ، وہ قند
کيا فائدہ کچھ کہہ کے بنوں اور بھي معتوب
پہلے ہي خفا مجھ سے ہيں تہذيب کے فرزند
اس راز کو عورت کي بصيرت ہي کرے فاش
مجبور ہيں ، معذور ہيں، مردان خرد مند
کيا چيز ہے آرائش و قيمت ميں زيادہ
آزادي نسواں کہ زمرد کا گلوبند!
 

نگار ف

محفلین
حجاب کچھ بھی نہیں ہے دنیا کی 10 فیصد خواتین بھی نہیں کرتی تو کی ا90 فیصد خواتین اس دنیا میں بے راہ رو ہیں؟۔
بے راہ رو میں نے کب کہا بھیّا؟ آپ بحث کو خواہ مخواہ طول دے رہے ہیں، حجاب کا ترک کرنا اسلامی تعلیمات میں گناہ ہے دیٹس اٹ------ عسکری بھائی! حضرت امام حسن عسکری علیہ السلام فرماتے ھیں : ” تمام لوگوں میں مجاھد ترین شخص وہ ھے جو گناہ کو ترک کر دے “)
 
حجاب کچھ بھی نہیں ہے دنیا کی 10 فیصد خواتین بھی نہیں کرتی تو کی ا90 فیصد خواتین اس دنیا میں بے راہ رو ہیں؟۔

اللہ تعالی کے فرمان قرآن حکیم میں مناسب لباس پہننے پر ضرور زور دیا گیا ہے کہ مرد و عورت ایک سویلائزڈ معاشرے میں اپنے آپ کو مناسب طریقے سے ڈھانپ لیں۔ لیکن سارے کے سارے قرآن حکیم میں کہیں بھی چہرے کو ڈھانپنے۔ سر کو ڈھانپنے یا گردن ، ہاتھ و پیر کو ڈھانپنے پر کوئی آیت موجود نہیں ہے۔ لوگوں نے اپنے اپنے فرقے کے عقائید کو بڑھاوا دینے کے لئے اور ذاتی خوہشوں کی پیروی میں آیات کے معانوں میں تبدیلیاں کرکے اس کو کھینچ تان کر کہ جناب ---- جلابیب -- صرف بیرونی اوپری لباس نہیں ۔۔ یہ تو پوری چادر ہے۔ جناب زینت، خواتین کی فطری زینت نہیں بلکہ یہ تو سرخی پاؤڈر، خوشبو اور ہر وہ شے ہے جو خواتین فطری طور پر استعمال کرتی ہیں۔

اب ان حضرات سے درخواست ہے کہ یہاں وہ آیات، احتیاط کے ساتھ ترجمہ کے ساتھ پیش کریں جو عورتوں کو منہہ ڈھانپنے ، گردن اور بال ڈھانپنے ، ہاتھ و پیر ڈھانپنے کا حکم دیتی ہیں۔

جب تک یہ حضرات مصروف ہیں اس کام میں تو ہم آگے چلتے ہیں۔ اور درج ذیل سوالات پوچھتے ہیں۔
کیا عورتیں باہر نکل سکتی ہیں؟؟ کیا عورتوں کا چہرہ نظر آسکتا ہے ؟ کیا عورتیں باہر کے کام کرسکتی ہیں؟ کیا وہ اپنے مویشیوں کو پانی پلا سکتی ہیں؟ کیا وہ مردوں سے بات کرسکتی ہیں؟ کیا وہ اپنی طرف سے پسندیدگی کا اظہار کرسکتی ہیں؟؟؟ آئیے دیکھتے ہیں کہ اللہ تعالی کا فرمان قرآن حکیم ایک سویلائزڈ سوسائٹی کے لیے کیا معیار متعین کرتا ہے

قرآن حکیم کہانیاں نہیں ۔ یہ ایک لیگل فریم ورک ہے۔ ایک بہترین ڈھانچہ ۔ بچے پڑھتے ہیں تو ان کو کہانیاں لگتی ہیں۔ قانون دان پڑھتے ہیں تو سماجی تانے بانے دیکھ کر سر دھنتے ہیں۔ آپ بھی پڑھئے اسی بہترین فریم ورک سے بچنے کے لئے کچھ لوگ بلخی بخاری مذاہب کے پیروکار بن گئے۔

محترم عورتیں اور باہر کنویں پر، اپنے جانوروں کے ساتھ ؟ اور ان محترم اجنبی عورتوں سے بات بھی کرلی گئی؟؟؟ ان محترم عورتوں نے جواباً ، ایک محترم اجنبی مرد سے بھی بات کی ؟؟؟
28:23 وَلَمَّا وَرَدَ مَاءَ مَدْيَنَ وَجَدَ عَلَيْهِ أُمَّةً مِّنَ النَّاسِ يَسْقُونَ وَوَجَدَ مِن دُونِهِمُ امْرَأَتَيْنِ تَذُودَانِ قَالَ مَا خَطْبُكُمَا قَالَتَا لَا نَسْقِي حَتَّى يُصْدِرَ الرِّعَاءُ وَأَبُونَا
اور جب مدین کے پانی پر پہنچا وہاں لوگوں کی ایک جماعت کو پانی پلاتے ہوئے پایا اور ان سے ورے دو عورتوں کو پایا جو اپنے جانور روکے ہوئے کھڑی تھیںکہا تمہارا کیا حال ہےبولیں جب تک چرواہے نہیں ہٹ جاتے ہم نہیں پلاتیں اور ہمارا باپ بوڑھابڑی عمر کا ہے

یہ کیا؟ محترم اجنبی عورتوں کے جانوروں کو محترم اجنبی مرد نے پانی بھی پلادیا؟
28:24 فَسَقَى لَهُمَا ثُمَّ تَوَلَّى إِلَى الظِّلِّ فَقَالَ رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ
سو انہوں نے دونوں (کے ریوڑ) کو پانی پلا دیا پھر سایہ کی طرف پلٹ گئے اور عرض کیا: اے رب! میں ہر اس بھلائی کا جو تو میری طرف اتارے محتا ج ہوں

یہ کیا کہ وہی محترم خاتون دوبارہ اجرت کی ادائیگی دینے واپس پہنچ گئیں۔ لیکن عورتوں کو تو گھر میں بند رہنے کا حکم ہے؟
28:25 فَجَاءَتْهُ إِحْدَاهُمَا تَمْشِي عَلَى اسْتِحْيَاءٍ قَالَتْ إِنَّ أَبِي يَدْعُوكَ لِيَجْزِيَكَ أَجْرَ مَا سَقَيْتَ لَنَا فَلَمَّا جَاءَهُ وَقَصَّ عَلَيْهِ الْقَصَصَ قَالَ لَا تَخَفْ نَجَوْتَ مِنَ الْقَوْمِ الظَّالِمِينَ
پھر ان دونوں میں سے ایک اس کے پاس شرم سے چلتی ہوئی آئی کہا میرے باپ نے تمہیں بلایا ہے کہ تمہیں پلائی کی اجرت دے پھر جب اس کے پاس پہنچا اور اس کے تمام حال بیان کیا کہا خوف نہ کر تواس بے انصاف قوم سے بچ آیا ہے

محترم اجنبی مرد کو دیکھ کر اس کی مظبوطی کی تعریف، ایک محترم خاتون کے منہہ سے اپنے والد محترم کے سامنے اور نوکری کی سفارش؟؟؟
28:26 قَالَتْ إِحْدَاهُمَا يَا أَبَتِ اسْتَأْجِرْهُ إِنَّ خَيْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِيُّ الْأَمِينُ
کہا: اُن میں سے ایک نے ابا جان! ملازم رکھ لیجیے اسے اس لیے کہ بہترین ملازم وہی ہوسکتا ہے جو ظاقتور اور امانتدار ہو۔


سر جی لگتا ہے کہ کہیں بہت ہی گڑ بڑ ہوگئی ہے ۔ کہ مستند معانی کی روشنی میں قرآن حکیم کا معاشرے میں مرو و عورت کا محترم سماجی تانا بانا کچھ اور ہے اور بلخی بخاری مذاہب کے پیروکاروں کی ذاتی خواہشوں کی پیروی کچھ اور۔
 

عسکری

معطل
بے راہ رو میں نے کب کہا بھیّا؟ آپ بحث کو خواہ مخواہ طول دے رہے ہیں، حجاب کا ترک کرنا اسلامی تعلیمات میں گناہ ہے دیٹس اٹ------ عسکری بھائی! حضرت امام حسن عسکری علیہ السلام فرماتے ھیں : ” تمام لوگوں میں مجاھد ترین شخص وہ ھے جو گناہ کو ترک کر دے “)
اسلامی تعلیمات کی ایک تشریح جب ہو جائے تب بات کریں گے تب تک حجاب ہی نا رہا تو میری کوئی غلطی نہیں فلحال تو جس طرح ہماری یونیورس پھیل ہے ہی ملکی وے گلیکسی میں اس طرح مسلمان فرقے پھیلتے جا رہے ہیں :laugh:
 

انتہا

محفلین
اَفَرَءَیْتَ مَنِ اتَّخَذَ اِلٰهَهٗ هَوٰىهُ وَ اَضَلَّهُ اللّٰهُ عَلٰی عِلْمٍ وَّ خَتَمَ عَلٰی سَمْعِهٖ وَ قَلْبِهٖ وَ جَعَلَ عَلٰی بَصَرِهٖ غِشٰوَةً ؕ فَمَنْ یَّهْدِیْهِ مِنْۢ بَعْدِ اللّٰهِ ؕ اَفَلَا تَذَكَّرُوْنَ۝۲۳​
ترجمہ: بھلا دیکھ تو، جس نے ٹھہرا لیا اپنا حاکم اپنی خواہش کو، اور بچلا دیا اللہ نے اس کو جانتا بوجھتا، اور مہر لگا دی اس کے کان پر اور دل پر، اور ڈال دی اس کی آنکھ پر اندھیری، پھر کون راہ پر لائے اس کو اللہ کے سوائے، سو کیا تم غور نہیں کرتے (جاثیہ:23)

خواہش پرست کا عبرت ناک انجام:
یعنی اللہ جانتا تھا کہ اس کی استعداد خراب ہے اور اسی قابل ہے کہ سیدھی راہ سے ادھر ادھر بھٹکتا پھرے، یا یہ مطلب ہے کہ وہ بد بخت علم رکھنے کے باوجود اور سمجھنے بوجھنے کے بعد گمراہ ہو۔
جو شخص محض خواہش نفس کو اپنا حاکم اور معبود ٹھہرا لے، جدھر اس کی خواہش لے چلے ادھر ہی چل پڑے اور حق اور ناحق کے جانچنے کا معیار اس کے پاس یہ ہی نفس کی خواہش رہ جائے، نہ دل سچی بات کو سمجھتا ہے، نہ آنکھ سے بصیرت کی روشنی پڑتی ہے۔ ظاہر ہے اللہ جس کو اس کے کرتوت کی بدولت ایسی حالت پر پہنچا دے، کون سی طاقت ہے جو اس کے بعد اسے راہ پر لے آئے۔
 
پاکستان کے زیرِ انتظام کشمیر میں پولیس کا کہنا ہے کہ ایک پندرہ سالہ بچی کے ’غیرت کے نام پر‘ تیزاب پھینک کر قتل کرنے کے الزام میں ان کے والدین کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔
حالیہ تاریخ میں پاکستان کے زیرِ انتظام کشمیر میں اپنی نوعیت کا یہ پہلا واقعہ ہے جو منظرِ عام پر آیا ہے۔
’غیرت کے نام پر قتل‘ کے واقعات میں عموماً مردوں کا یہ خیال ہوتا ہے کہ متاثرہ خاتون، خاندان کے لیے بے عزتی کا سبب بنی ہیں۔
پاکستان کے انسانی حقوق کے کمشن کا کہنا ہے گذشتہ سال میں نو سو تنتالیس خواتین کو غیرت کے نام پر قتل کیا گیا تھا جو کہ سنہ دو ہزار دس کے مقابلے میں نسبتاً زیادہ ہے۔
لیکن ایسے واقعات پاکستان کے زیرِ انتظام کشمیر میں بہت کم ہوتے ہیں۔
پولیس کا کہنا ہے کہ یہ واقعہ جنوبی ضلع کوٹلی کے ایک دور دراز گاؤں میں پیش آیا۔ ان کا کہنا تھا کہ پولیس کو اس واقعے کی اطلاع ہلاک ہونے والی لڑکی کی بڑی بہن نے دی۔
مقامی پولیس اہلکار طاہر ایوب نے بی بی سی کو بتایا کہ اس لڑکی کے والد کو اس وقت غصہ آیا جب پیر کے روز انھوں نے اپنی بیٹی کو موٹر سائیکل پر سوار دو لڑکوں کو غور سے دیکھتے ہوئے پکڑا کیونکہ ان کے والدین کو شک تھا کہ ان کی بیٹی کے ان لڑکوں میں سے ایک کے ساتھ مراسم ہیں۔
پولیس کے مطابق اس موقع پر وہ اپنی بیٹی کو گھر کے اندر لے کر گئے، انھیں مارا پیٹا اور پھر اور اپنی بیوی کی مدد سے اس پر تیزاب پھینک دیا۔
پولیس نے بتایا کہ اس کے بعد وہ اپنی بیٹی کو اگلی صبح تک ہسپتال نہیں لے کر گئے اور وہ منگل کی شام کو زخموں کا تاب نہ لاتے ہوئے ہلاک ہوگئی۔
کوٹلی میں سرکاری ہسپتال کے سربراہ محمد جہانگیر نے ان کی ہلاکت کی تصدیق کر دی۔ ان کا کہنا تھا کہ جب لڑکی کو ہسپتال لایا گیا اس کا جسم پینتیس فیصد تک جلس چکا تھا۔
پولیس کا کہنا ہے کہ لڑکی کی شادی شدہ بہن کو اس وقت شبہہ پڑا جب والدین سوگواروں کو میت کا چہرہ دیکھانے سے انکار کر دیا۔
اس سال مارچ میں حکومت نے تیزاب پھینکنے کے جرم کے لیے عمر قید اور دس لاکھ روپے جرمانے کی سزا متعین کی تھی۔
‭BBC Urdu‬ - ‮پاکستان‬ - ‮کشمیر: والدین نے بیٹی کو قتل کر دیا‬
 

عسکری

معطل
اَفَرَءَیْتَ مَنِ اتَّخَذَ اِلٰهَهٗ هَوٰىهُ وَ اَضَلَّهُ اللّٰهُ عَلٰی عِلْمٍ وَّ خَتَمَ عَلٰی سَمْعِهٖ وَ قَلْبِهٖ وَ جَعَلَ عَلٰی بَصَرِهٖ غِشٰوَةً ؕ فَمَنْ یَّهْدِیْهِ مِنْۢ بَعْدِ اللّٰهِ ؕ اَفَلَا تَذَكَّرُوْنَ۝۲۳​
ترجمہ: بھلا دیکھ تو، جس نے ٹھہرا لیا اپنا حاکم اپنی خواہش کو، اور بچلا دیا اللہ نے اس کو جانتا بوجھتا، اور مہر لگا دی اس کے کان پر اور دل پر، اور ڈال دی اس کی آنکھ پر اندھیری، پھر کون راہ پر لائے اس کو اللہ کے سوائے، سو کیا تم غور نہیں کرتے (جاثیہ:23)

خواہش پرست کا عبرت ناک انجام:
یعنی اللہ جانتا تھا کہ اس کی استعداد خراب ہے اور اسی قابل ہے کہ سیدھی راہ سے ادھر ادھر بھٹکتا پھرے، یا یہ مطلب ہے کہ وہ بد بخت علم رکھنے کے باوجود اور سمجھنے بوجھنے کے بعد گمراہ ہو۔
جو شخص محض خواہش نفس کو اپنا حاکم اور معبود ٹھہرا لے، جدھر اس کی خواہش لے چلے ادھر ہی چل پڑے اور حق اور ناحق کے جانچنے کا معیار اس کے پاس یہ ہی نفس کی خواہش رہ جائے، نہ دل سچی بات کو سمجھتا ہے، نہ آنکھ سے بصیرت کی روشنی پڑتی ہے۔ ظاہر ہے اللہ جس کو اس کے کرتوت کی بدولت ایسی حالت پر پہنچا دے، کون سی طاقت ہے جو اس کے بعد اسے راہ پر لے آئے۔
اس میں تو پردے کا ذکر ہی نہیں ہے :laugh: آف ٹاپک پوسٹ :chill:
 

نگار ف

محفلین
اسلامی تعلیمات کی ایک تشریح جب ہو جائے تب بات کریں گے تب تک حجاب ہی نا رہا تو میری کوئی غلطی نہیں فلحال تو جس طرح ہماری یونیورس پھیل ہے ہی ملکی وے گلیکسی میں اس طرح مسلمان فرقے پھیلتے جا رہے ہیں :laugh:
فرقے جتنے بھی بنیں 95 فیصد احکام میں متفق ہوتے ہیں اور باطل 5 فیصدی اختلافات کو ہائیلائٹ کرنے کا مقصد کیا ہے۔؟؟
 
ملائیت اگر پاپائیت کی جدید بگڑی ہوئی شکل یعنی انکوی زیشن کا نام ہے تو میں اس کا نمائندہ نہیں۔
نگار ف کے حاشیہ کو معنوی تحریف سے تعبیر کرنا پتہ نہیں کیا کہلائے گا۔
تعلیم اور جدید نظام تعلیم میں جانے کیا فرق ہے۔
جو بنیاد پرستوں کو ڈکٹیشن دیتے ہیں وہی جدت پسندوں کو بھی، میں دونوں سے بری ہوں۔
میں نے اخبارات میں خبروں اور سکینڈل کا کہا تھا۔ اتنی نیچ بھاشا میں مَیں بات نہیں کر سکتا، جتنی اس دھاگے میں کی گئی۔ انتظامیہ نوٹس لے۔
کون کیا کرتا ہے کرتا ہے۔ اسلام کی تعلیمات تو اسلام کی نمائندہ ہیں نہ کہ کسی کے کردار کا سرٹیفیکیٹ۔
میں اپنے پہلے سوالات پھر دہراتا ہوں
حضرت ام المؤمنین عائشہ صدیقہ نے جب عورتوں کے مسجد جانے پر بھی پابندی لگائی تھی تو انہوں نے فرمایا تھا کہ اگر آج نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم ہوتے تو اس فتنے کے دور میں منع فرما دیتے۔ علم حاصل کرنے کے لیے چین جانا چاہیے والی حدیث کے ساتھ ساتھ مزید احکام الٰہی بھی ملحوظ خاطر رہنے چاہییں۔
علم اور تعلیم میں کیا فرق ہے۔؟
علم حاصل کرنے کے ذرائع کیا ہیں؟
تعلیم کے مقاصد کیا ہوتے ہیں؟
علم کی تعریف کیا ہے؟
تعلم کیا ہے؟​
تعلیم کی تعریف کیا ہے؟​
مغرب میں تعلیم کے نام پر جنسیات کے شعبے بھی کام کر رہے ہیں​
تو کہا کہویں گے باطل خداوندان مغرب اور ان کے پیروکار؟​
کہاں فرمایا گیا کہ کفار کی فکر کے غلام ہو کر ہی صرف ڈاکٹری اور انجینرنگ کی جدید تعلیم حاصل کرنا فرض ہے؟​
علم حاصل کرنا فریضہ ہے؟ طلب العلم فریضۃ علی کل مسلم و مسلمۃ​
احکام پردہ فرض ہیں۔​
فرض اور فریضہ کیا ہیں؟​
اہل علم علماء کو "۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔۔ ۔" کہہ کر کیوں تسکین کی جاتی ہے؟​
علوم تو کفار کی فکر کے غلام ہوئے بغیر بھی سیکھے جا سکتے ہیں۔ کجا کہ ان کی پوجا شروع کر دی جائے "ہولووین" کی طرح۔​
علوم کی تردید کس نے کی؟ مجھے نہیں پتا۔
مادر پدر آزاد معاشرے کا حیلہ اسلام میں کہاں ہے
میں اسلامی نظام کا متمنی ہوں۔
نہ کہ ڈھکوسلے
 
Top