کوا چلا ہنس کی چال اپنی چال بھی بھول گیا

زیرک نے 'آپ کے کالم' کی ذیل میں اس موضوع کا آغاز کیا، ‏دسمبر 10, 2019

  1. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    کوا چلا ہنس کی چال اپنی چال بھی بھول گیا
    بچپن میں یہ محاورہ سنتے تھے کہ "موچی کی جوتی ہمیشہ ٹوٹی ہوئی ہوتی ہے"، تو اس وقت اس کی کچھ سمجھ نہیں آتی تھی۔ کرکٹ سے شوق رہا، اچھی کرکٹ کھیلی بھی، اب بھی کھیلتے ہیں اور دیکھ کر خوش بھی ہوتے ہیں لیکن جب سے ایک کرکٹر صاحب بہادر حکومت کے سربراہ بنے ہیں پاکستانی کرکٹ کا گراف نیچے سے نیچے آتا جا رہا ہے تو اب موچی اور ٹوٹی جوتی کے محاورے کے سچ ہونے بارے یقین کرنا پڑا۔ ان سے لاکھ اچھا تو ایک صحافی نجم سیٹھی نکلا جس سے سو اختلاف سہی مگر وسیع النظری سے دیکھا جائے تو ان کے دور میں کرکٹ کو نمایاں کامیابی اور ترقی دیکھنے کو ملیں، ملک میں کرکٹ بحالی کا آغاز ہوا۔ پی ایس ایل کے آغاز سے ملک کو نیا ٹیلنٹ ملا اور اس سے کافی ریوینیو بھی حاصل ہوا۔ وزیراعظم عمران خان آپ نے کرکٹ کی بحالی کے وعدے تو بہت کیے مگر حقیقت یہ ہے کہ جاوید میانداد جیسے سٹریٹ سمارٹ کرکٹر بھی ان سے نالاں ہیں کہ عمران خان نے پاکستان میں کرکٹ کو تباہ کر کے رکھ دیا ہے۔ اس پر تو یہی کہا جا سکتا ہے کہ "کوا چلا ہنس کی چال اپنی چال بھی بھول گیا"۔
     
    • غیر متفق غیر متفق × 1
  2. جاسم محمد

    جاسم محمد محفلین

    مراسلے:
    24,687
    ہر چیز کا مورد الزام وزیر اعظم کو ٹھہرانا درست نہیں۔ پاکستان کرکٹ بورڈ کے مسائل ایک طویل عرصہ سے چلے آ رہے ہیں۔ ہر ادارہ اور محکمہ ٹھیک ہونے میں وقت مانگتا ہے۔ آپ عمران خان کو 15 ماہ میں جج کرنا شروع ہو گئے ہیں۔
     
  3. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    جب موچی کی ہی جوتی ٹوٹی ہو گی تو ہم تو کہیں گے ناں کہ جو جس کام کا ماہر ہے وہ وہی کام نہیں کر پا رہا تو ملک کیسے چلائے گا، جو شخص اپنا گھر نہیں چلا سکا، کرکٹ کو بہتر نہیں کر سکا وہ دوسروں کاموں کا کیسے ماہر ہو سکتا ہے۔ جب معاملات درست نہیں ہو سکتے تھے تو سو دن میں سب ٹھیک کرنے کے شیخ چلی سے بھی بڑھ کر دعوے نہیں کیے جانے چاہییں تھے،حکومت کا حامی بننا آسان کام نہیں ہے، آپ کے بودے دلائل سے کام نہیں چلے گا۔
     
    • متفق متفق × 1
  4. زیرک

    زیرک محفلین

    مراسلے:
    4,555
    جھنڈا:
    Pakistan
    موڈ:
    Buzzed
    جب موصوف کہا کرتے تھے کہ ہر معاملے کا میں خود جوابدہ ہوں گا تو آج اگر ہم معاملات کے بگاڑ پر کچھ پوچھتے ہیں تو جناب کو کیا مسئلہ ہے؟
     
    • زبردست زبردست × 1

اس صفحے کی تشہیر